SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinK op 07-10-2025 16:41:53 ]![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
En met m'n gezicht alle smileys nadoen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:39 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst zit ook in de bolkauto'sjammer dat het niet verschillende smileys zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die AI doet ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]jammer dat het niet verschillende smileys zijn
![]()
![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]jammer dat het niet verschillende smileys zijn
![]()
![]()
Als mensen mij dingen vragen moet ik wel van draaienquote:Uw ADH vitamine Worst
Niks spannends.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev antwort,wat heb je over mij gezegd?
Alleen dat jij nogal van de puntjes bent.
Zeg ik niks verkeerds mee, toch?![]()
Wat een drollen zijn dat zeg, dat ze jou wat vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als mensen mij dingen vragen moet ik wel van draaien![]()
hier is jeder van de puntjes deswgen is jeder hierquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Niks spannends.
Alleen dat jij nogal van de puntjes bent.
Zeg ik niks verkeerds mee, toch?![]()
Ik bolk mezelf gerust tot 3 keer toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier is jeder van de puntjes deswgen is jeder hier![]()
SnotbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Jij bent van de kutgatjes en dat ze altijd net vallen als jij er niet bent en zo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier is jeder van de puntjes deswgen is jeder hier![]()
daar ben ik niet vaak genoeg en in munchen laatst heb ik ook niet gehaaldUw ADH vitamine Worst
en over de grens ook 20 jaar niet geweest?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:57 schreef marc0871 het volgende:
Daar ben ik ook al 20 jaar niet geweestUw ADH vitamine Worst
Klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en over de grens ook 20 jaar niet geweest?
Dat was de laatste keer.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik had wel een andere OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die maakt er geen potje vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ter compensatie
Bekijk deze YouTube-video![]()
Zeker shag en sigaretten jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat zijn een paar beste subsquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ter compensatie
Bekijk deze YouTube-video![]()
BlubIk heb er één en ik ben er trots op
Om naar Duitsland te gaanquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hou je ook flink wat geld over![]()
Ik zou willen dat ik dat van mezelf kon zeggen. Ben nu 46,en rook al sinds m'n 9equote:
Ik had miljonair kunnen zijn als ik nooit begonnen was.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon stoppen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat van mezelf kon zeggen. Ben nu 46,en rook al sinds m'n 9e
Ik had miljonair kunnen zijn als ik nooit begonnen was.![]()
Nou.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hou je ook flink wat geld over
Mijn laatste pakje shag was 7,20.
Ik hoor dat het nu zo'n beetje x3 is?
Kweenie. Ik hou het niet bij.![]()
Like gegevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ter compensatie
Bekijk deze YouTube-videoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik betaal op dit moment voor een pakje look out zwaar van 50 gram 9 euro uit m'n hoofd. Dat is wel in Duitsland, in Nederland ben ik bijna het driedubbele kwijt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou.
Mijn laatste pakje shag was 7,20.
Ik hoor dat het nu zo'n beetje x3 is?
Kweenie. Ik hou het niet bij.
Als ik 1 keer in de maand op m'n dalvrij abo naar Emmerich Elten reis, scheelt me dat 300 euro op twee sloffen shag.
M'n abo kost 120 euro per maand, dus dan heb nog 180 euro over om aan andere leuke dingen uit te geven.Ik heb er één en ik ben er trots op
3 kilo kiepquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal voor lekkers meegenomen?
3 kilo gehakt
4 liter melk
bakje skyr
rode druifjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als dat geen nommen wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
3 kilo kiep
3 kilo gehakt
4 liter melk
bakje skyr
rode druifjes![]()
![]()
Doet ie gewoon hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dudje is er al druk mee in de weer![]()
is zo fijn
ik zou alleen leven op soep en brood en snacksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dit was voor mij het keerpuntquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat van mezelf kon zeggen. Ben nu 46,en rook al sinds m'n 9e
Ik had miljonair kunnen zijn als ik nooit begonnen was.
E-sigaret: Kangertech EVOD 2
Ik was het al even zat en had er al van gehoord, maar wist niet waar te beginnen.
Meteen besteld en een week later drukte ik mijn laatste peuk uit.
Alleen jammer dat ze alles kapotgereguleerd hebben.
Een paar onfortuinlijke gevalletjes hebben daar ook niet aan meegeholpen.
Ik zat net in de leuke tijd en toen het wat minder werd, was ik daar ook net klaar mee.
Maar ik was van de kankerstokjes af.![]()
Gisteren nog zelfgemaakte soep gegetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
is zo fijn
ik zou alleen leven op soep en brood en snacks
Komt wel dichtbij zo![]()
ik ook, Lohikeittoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gisteren nog zelfgemaakte soep gegeten
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zoUw ADH vitamine Worst
en die rechtergast kijkt ook zo van: waar ben ik nou weer in beland?quote:Uw ADH vitamine Worst
Is die rechter de Wieckse Witte?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en die rechtergast kijkt ook zo van: waar ben ik nou weer in beland?![]()
Maar gebruik je dan nu nog steeds deze/een e-sigaret?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit was voor mij het keerpunt
E-sigaret: Kangertech EVOD 2
Ik was het al even zat en had er al van gehoord, maar wist niet waar te beginnen.
Meteen besteld en een week later drukte ik mijn laatste peuk uit.
Alleen jammer dat ze alles kapotgereguleerd hebben.
Een paar onfortuinlijke gevalletjes hebben daar ook niet aan meegeholpen.
Ik zat net in de leuke tijd en toen het wat minder werd, was ik daar ook net klaar mee.
Maar ik was van de kankerstokjes af.
Want het is inmiddels toch gebleken dat het net zo schadelijk als (zo niet erger dan) een sigaret/shag roken is?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
die houdt wel heel verdacht zijn hand voor de naam van die andere tapquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die houdt wel heel verdacht zijn hand voor de naam van die andere tap![]()
zou soep uit zak zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gisteren nog zelfgemaakte soep gegeten
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zo
in mijn gevalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee. Ik heb daar nog zo'n 5.5 jaar een 'hobby' aan gehad, laatste jaar al zonder nicotine, toen ik merkte dat ik hem ging laten staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar gebruik je dan nu nog steeds deze/een e-sigaret?
Want het is inmiddels toch gebleken dat het net zo schadelijk als (zo niet erger dan) een sigaret/shag roken is?
Begin 2020 ben ik maar helemaal gestopt. Ik was klaar.![]()
Nee al een paar dagen niet meer, en mijn loopneus is ook wegquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Helemaal geen last van je keel meer?
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Is ie niet te ver weggelopen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee al een paar dagen niet meer, en mijn loopneus is ook weg![]()
![]()
Ik spray elke dag en neem gewoon braaf een tabletje..Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Tja dat dan wel weer.. maar ook geen lekkere geuren meerquote:
Jouw windjes ruiken toch naar rozen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tja dat dan wel weer.. maar ook geen lekkere geuren meer![]()
![]()
Sommige zeggen van wel jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jouw windjes ruiken toch naar rozen?
Owquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze niet naar rozen ruiken![]()
![]()
Mja. Die vind ik meer een scheikundeproject dan een maaltijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zou soep uit zak zijn natuurlijk
in mijn geval
Meelpapje met veel te veel zout, suiker, groentepoeders, geur, kleur en smaakstoffen, emulgatoren, smaakversterkers en ballen van separatorvlees.
Bedankt, maar nee bedankt.
Met een paar liter water, een bouillonblokje, een soepvleespakketje, een zakje soepgroenten en een uurtje tijd, vooral wachten, ben je al een heel eind onderweg voor 10x beter.
Beetje peper en zout, wat kruiden.
En met een blikje tomatenpuree heb je al een tweede soep.![]()
Zin in soep nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Die vind ik meer een scheikundeproject dan een maaltijd.
Meelpapje met veel te veel zout, suiker, groentepoeders, geur, kleur en smaakstoffen, emulgatoren, smaakversterkers en ballen van separatorvlees.
Met een paar liter water, een bouillonblokje, een soepvleespakketje, een zakje soepgroenten en een uurtje tijd, vooral wachten, ben je al een heel eind onderweg voor 10x beter.
En met een blikje tomatenpuree heb je al een tweede soep.♡♡♡♡![]()
Zo leuk dit
Ik deed net boodschappen bij de lidl toen ik werd aangesproken door een man die vroeg of ik m'n wandeling voor het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis nog had gemaakt. Hij had gezien dat ik m'n poster had opgehangen in het buurtcentrum.Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh wat leuk!quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:19 schreef DJMO het volgende:
Zo leuk dit
Ik deed net boodschappen bij de lidl toen ik werd aangesproken door een man die vroeg of ik m'n wandeling voor het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis nog had gemaakt. Hij had gezien dat ik m'n poster had opgehangen in het buurtcentrum.![]()
![]()
Sorryquote:
Maar ik dacht kom na 2 dagen weer eens online.. maar is niemand behalve jij
Af en toe wipt er iemand even langs
Had je eerder vandaag moeten komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Sorry
Maar ik dacht kom na 2 dagen weer eens online.. maar is niemand behalve jij
Af en toe wipt er iemand even langs![]()
![]()
En dan ben je ineens thuis?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan moeten ze mij maar mentionen![]()
![]()
is een boel etenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:13 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mja. Die vind ik meer een scheikundeproject dan een maaltijd.
En met een blikje tomatenpuree heb je al een tweede soep.
maar als ik niet voor mezelf zou koken dan zou ik niet perse soep maken
alhoewel wat groenten in de oven gooien en daarna in de blender ook niet vreselijk veel werk isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
testcentrum groei zegt dat mijn IQ 121 is maar die sites willen je altijd paaien
de kubussen werden op een gegeven moment echt level f uHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dankuquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je weet het leuk te brengen mevrouw Liev
Doe de mensa test als je een fatsoenlijke test wil.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
testcentrum groei zegt dat mijn IQ 121 is maar die sites willen je altijd paaien
de kubussen werden op een gegeven moment echt level f uI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ik ook niet, want als iemand mijn mention gaat er geen melding af ( zou best een goed idee zijn )quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik geloof er helemaal niks van!
Maar had je dan tijd om te bolken?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet, want als iemand mijn mention gaat er geen melding af ( zou best een goed idee zijn )![]()
![]()
is die gratis?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Doe de mensa test als je een fatsoenlijke test wil.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is ook in het licht groen, maar deze kleur is wel mooierquote:
Laat zien?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is ook in het licht groen, maar deze kleur is wel mooier♡♡♡♡![]()
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nu jij![]()
https://www.reddit.com/r/(...)content=share_buttonquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Een modder heeft daar een werkende versie van gemaakt
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:33 schreef StevenHyde het volgende:
Wel tof marc. Heb zelf alwel een werkende gameboy, dus deze lego is voor de sier![]()
![]()
ik koop meer op basis van nood, ik heb nog 4 truien dus als ik nu iets zou kopen moet ik er volledig verliefd op worden en moet je textuur geweldig zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
E
[..]
N vanaf welk cijfer koop je kleding?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahjaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik koop meer op basis van nood, ik heb nog 4 truien dus als ik nu iets zou kopen moet ik er volledig verliefd op worden en moet je textuur geweldig zijn♡♡♡♡![]()
9,99999999999999999999999999999999quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:49 schreef HappyCharly het volgende:
E
[..]
N vanaf welk cijfer koop je kleding?Uw ADH vitamine Worst
Naaktloper gespotquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
9,99999999999999999999999999999999![]()
Ik vroeg ooit om iemands mening over mijn kleding, die zei: niets aan. Vandaarquote:Uw ADH vitamine Worst
Helloquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goed advies welquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vroeg ooit om iemands mening over mijn kleding, die zei: niets aan. Vandaar![]()
mailyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
greysieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
mailyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
je moet kopen waar jij je lekker in voeltquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik vroeg ooit om iemands mening over mijn kleding, die zei: niets aan. Vandaar
en wat een ander er van vindt
boeiuhhhhDM’s gonzen zacht,
Lees 'm nog een keerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet kopen waar jij je lekker in voelt
boeiuhhhh![]()
![]()
justinkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeDM’s gonzen zacht,
Haiquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
justinkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk![]()
![]()
haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:DM’s gonzen zacht,
Hihiquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
Die post is ook heel serieus hequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet kopen waar jij je lekker in voelt
boeiuhhhh
Uw ADH vitamine Worst
godnondenju hemaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die post is ook heel serieus he
DM’s gonzen zacht,
neequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had 'm dan ook nog een keer gelezenDM’s gonzen zacht,
stond de tijd even stil?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nu kan ik eindelijk weer verder met m'n levenDM’s gonzen zacht,
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
mailyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: