SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinK op 07-10-2025 16:41:53 ]![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
En met m'n gezicht alle smileys nadoen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:39 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst zit ook in de bolkauto'sjammer dat het niet verschillende smileys zijn
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja die AI doet ook zo moeilijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]jammer dat het niet verschillende smileys zijn
![]()
![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]jammer dat het niet verschillende smileys zijn
![]()
![]()
Als mensen mij dingen vragen moet ik wel van draaienquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niks spannends.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
gev antwort,wat heb je over mij gezegd?
Alleen dat jij nogal van de puntjes bent.
Zeg ik niks verkeerds mee, toch?![]()
Wat een drollen zijn dat zeg, dat ze jou wat vragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als mensen mij dingen vragen moet ik wel van draaien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: