Dit was voor mij het keerpuntquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat van mezelf kon zeggen. Ben nu 46,en rook al sinds m'n 9e
Ik had miljonair kunnen zijn als ik nooit begonnen was.
Gisteren nog zelfgemaakte soep gegetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
is zo fijn
ik zou alleen leven op soep en brood en snacks
ik ook, Lohikeittoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gisteren nog zelfgemaakte soep gegeten
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zo
en die rechtergast kijkt ook zo van: waar ben ik nou weer in beland?quote:
Is die rechter de Wieckse Witte?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en die rechtergast kijkt ook zo van: waar ben ik nou weer in beland?
Maar gebruik je dan nu nog steeds deze/een e-sigaret?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:21 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dit was voor mij het keerpunt
E-sigaret: Kangertech EVOD 2
Ik was het al even zat en had er al van gehoord, maar wist niet waar te beginnen.
Meteen besteld en een week later drukte ik mijn laatste peuk uit.
Alleen jammer dat ze alles kapotgereguleerd hebben.
Een paar onfortuinlijke gevalletjes hebben daar ook niet aan meegeholpen.
Ik zat net in de leuke tijd en toen het wat minder werd, was ik daar ook net klaar mee.
Maar ik was van de kankerstokjes af.
die houdt wel heel verdacht zijn hand voor de naam van die andere tapquote:
Ja ik vertrouw het nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die houdt wel heel verdacht zijn hand voor de naam van die andere tap
zou soep uit zak zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:26 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Gisteren nog zelfgemaakte soep gegeten
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zo
Nee. Ik heb daar nog zo'n 5.5 jaar een 'hobby' aan gehad, laatste jaar al zonder nicotine, toen ik merkte dat ik hem ging laten staan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar gebruik je dan nu nog steeds deze/een e-sigaret?
Want het is inmiddels toch gebleken dat het net zo schadelijk als (zo niet erger dan) een sigaret/shag roken is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |