quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Adeult kontent noemde ze het.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Wat voor content creëert zij? Ik kom net binnenvallen?
Kan ze content van makenquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Op de pont naar het centrum helpt ze hem nog wel uit z’n broek
Ze hebben immers 7 minuten
#sorrymamaquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Op de pont naar het centrum helpt ze hem nog wel uit z’n broek
Ze hebben immers 7 minuten
Ik heb een doembeeld van een verknipte jeugd, gescheiden ouders, pleeggezinnen etc.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel echt zo'n type dat als je haar ziet, dan weet je direct dat ze op Antillianen valt
Adhd en borderline hebben ook geen moeite met dit soort idioteriequote:Op maandag 6 oktober 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb een doembeeld van een verknipte jeugd, gescheiden ouders, pleeggezinnen etc.
Ja inderdaad, zo'n gezin waar het altijd naar shag en frituur ruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb een doembeeld van een verknipte jeugd, gescheiden ouders, pleeggezinnen etc.
Nooit expliciet genoemd, maar volgens mij Onlyfans.quote:
Goede aanvullingquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Adhd en borderline hebben ook geen moeite met dit soort idioterie
Zou die EPO gebruiken?quote:
Dan hebben we er toch niks aan? Het eerste wat ik dacht bij haar dat ze een medewerkster van de Action of zo kon zijn. Met dat kapsel vooral.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nooit expliciet genoemd, maar volgens mij Onlyfans.
Heel hoog Tokkie-gehaltequote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo'n gezin waar het altijd naar shag en frituur ruikt.
En dan die tattoo op haar borst, hoge staart en zo'n net wat te dikke blanke vrouw. Zijn al wel 3 kenmerken.
Vond haar uitspraken tot nu toe ook wat matig.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
Abby schattig koppie. Maar kapsel en lichaam/houding vind ik niet zo.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Damir wilde het stukje Westland van Jutta maar kreeg deze rooie
Hij is helemaal afgedraaid sinds z’n broek strak zitquote:
4 kinderen van 4 mannen over 10 jaarquote:
Die doen niet aan schaken.quote:
Oh hij zit bij een clubquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:03 schreef Evangelion het volgende:
Schaken in de rustpauze van je fitness is geen hobby
Hersenen zitten in zijn spierballenquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Damir staat langer voor de spiegel dan de gemiddelde ijdele vrouw
Wat een ontzettende baasquote:
Maarten komt mij niet heel cameraschuw over.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:05 schreef DKUp het volgende:
Laat deze twee dit lekker buiten de camera doen
Ik wil gewoon kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:05 schreef DKUp het volgende:
Laat deze twee dit lekker buiten de camera doen
Hij schreeuwt bijna ik hou ervanquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maarten komt mij niet heel cameraschuw over.
Haar type, want een bril!quote:
Nou dit dus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet dat je daadwerkelijk verslaafd kunt raken aan blowen en mensen moeite hebben om er van af te komen. Maar bij de woorden "ik ben 6 jaar verslaafd geweest" en "ik ben nu clean" denk ik vaak wel aan iets zwaarders.
En hij heeft zoemende balzakken.quote:
en depressiefquote:
Hij bedoelde overigens "koel".quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg helemaal de ick van die schakende oostblokker
Cool genoeg
Gast
Ohquote:
Zij wilde Hiddequote:Op maandag 6 oktober 2025 20:16 schreef Evangelion het volgende:
Maarten gun je alles maar gaat natuurlijk nooit werken.
Nog nooit een relatie gehad maar wil nu een zoon die Jaap heet.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:16 schreef Evangelion het volgende:
Nog nooit een relatie gehad maar wil nu een zoon die Jaap heet.
Ja ik bedoel dat hij wat stappen overslaat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij wilde Hidde
Jaap en Hidde past prima
Hitsterquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Welk spel noemde zij? Iets met muziek ofzo
hitsterquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hitsterquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Tot de volgendequote:
Allemaal gejokkebrok. Als het erop aankomt verloochenen ze je de moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef RipCity het volgende:
Gezellig al die spotjes uit de politiek
Neukt alles @Poefbankquote:
Een paar dagen geleden was er ook al zo een.quote:
Ik ook niet, als ik het moet aanwijzen zou ik mijn arm over heel Nederland bewegen "hier ergens"quote:
Sap is geen voetballiefhebberquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik het moet aanwijzen zou ik mijn arm over heel Nederland bewegen "hier ergens"
Klopt, gisteren zaten mijn collega's nog over voetbal te praten de hele pauze. Heb dan echt niks in te brengenquote:
Vraag je of ze de honden van Memphis kennenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, gisteren zaten mijn collega's nog over voetbal te praten de hele pauze. Heb dan echt niks in te brengen
Zou een mooi bruggetje zijn idd, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vraag je of ze de honden van Memphis kennen
Blijven deze mensen de eerste 20 jaar enkel in eigen provincie ofzo.quote:
Zelfs dan ken je Gouda toch wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijven deze mensen de eerste 20 jaar enkel in eigen provincie ofzo.
Klaarblijkelijk nietquote:
Ik ken Gouda van naam, en het ligt ergens in Zuid Holland (?) maar als iemand me een kaart met 20 steden geeft dan wijs ik het niet aan.quote:
Emmer adhd wordt dagelijks leeggehaald dit seizoenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:39 schreef Dutch_view het volgende:
Hoe kan Derck überhaupt slapen, zit geen seconden stil
Dan weet jij iig de provincie en zit je warmquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ken Gouda van naam, en het ligt ergens in Zuid Holland (?) maar als iemand me een kaart met 20 steden geeft dan wijs ik het niet aan.
@3rr0rquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
Hij gooit het wijntje naar binnen, kan iemand daar een gifje van maken?
Het zijn op zich geen onsymphatieke mensen, maar verder oogt het me vooral een wedstrijd excentriciteit uitwisselen. Het oogt me niet echt ale een date, maar daar kan je niks van zeggen als je niet zo bent.quote:
Deze mensen zijn echt zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het zijn op zich geen onsymphatieke mensen, maar verder oogt het me vooral een wedstrijd excentriciteit uitwisselen. Het oogt me niet echt ale een date, maar daar kan je niks van zeggen als je niet zo bent.
Bestaat dat nog? Ja zo blijktquote:
Leo van Alkemade?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die man van de prijsvrij reclames
Ja!quote:
Deze volgens mij nietquote:
Na 3 reclames en “hij heeft ook vakantie” en “ja daag ik heb ook vakantie” vond ik het eindelijk leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gelukkig is hier geen irritant dochtertje bij
Al het geld meteen kwijt aan makeupquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
Hr-medewerker bij een hotel
Hij doet niks? Alleen met zijn optredens krijgt hij geld voor.
Sowiesoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Al het geld meteen kwijt aan makeup
Metsen ze je om die redenquote:
Even wachten wie nu parada de tettas gaat roepenquote:
Tijd voor koffie?quote:
Ik zie dit niet nog niet in het klooster gedragen worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
Christelijk is wel een brede term als dit er onder valt.
Fifty fiftyquote:
Oorspronkelijk Urk met dit soort uitspraken dacht ik al..quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom van Rotterdam
Cheyenne is wel een echte Cheyenne
Ja dit gaat koffie met cafeïne wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik LIKE 14 was
@:dkup raakt nu echt overspannen
Ga gewoon kokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |