Adhd en borderline hebben ook geen moeite met dit soort idioteriequote:Op maandag 6 oktober 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb een doembeeld van een verknipte jeugd, gescheiden ouders, pleeggezinnen etc.
Ja inderdaad, zo'n gezin waar het altijd naar shag en frituur ruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:55 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik heb een doembeeld van een verknipte jeugd, gescheiden ouders, pleeggezinnen etc.
Nooit expliciet genoemd, maar volgens mij Onlyfans.quote:
Goede aanvullingquote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Adhd en borderline hebben ook geen moeite met dit soort idioterie
Zou die EPO gebruiken?quote:
Dan hebben we er toch niks aan? Het eerste wat ik dacht bij haar dat ze een medewerkster van de Action of zo kon zijn. Met dat kapsel vooral.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nooit expliciet genoemd, maar volgens mij Onlyfans.
Heel hoog Tokkie-gehaltequote:Op maandag 6 oktober 2025 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo'n gezin waar het altijd naar shag en frituur ruikt.
En dan die tattoo op haar borst, hoge staart en zo'n net wat te dikke blanke vrouw. Zijn al wel 3 kenmerken.
Vond haar uitspraken tot nu toe ook wat matig.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:57 schreef Evangelion het volgende:
Abby schattig koppie. Maar kapsel en lichaam/houding vind ik niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |