Zelfs dan ken je Gouda toch wel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijven deze mensen de eerste 20 jaar enkel in eigen provincie ofzo.
Klaarblijkelijk nietquote:
Ik ken Gouda van naam, en het ligt ergens in Zuid Holland (?) maar als iemand me een kaart met 20 steden geeft dan wijs ik het niet aan.quote:
Emmer adhd wordt dagelijks leeggehaald dit seizoenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:39 schreef Dutch_view het volgende:
Hoe kan Derck überhaupt slapen, zit geen seconden stil
Dan weet jij iig de provincie en zit je warmquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ken Gouda van naam, en het ligt ergens in Zuid Holland (?) maar als iemand me een kaart met 20 steden geeft dan wijs ik het niet aan.
@3rr0rquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:41 schreef Felagund het volgende:
Hij gooit het wijntje naar binnen, kan iemand daar een gifje van maken?
Het zijn op zich geen onsymphatieke mensen, maar verder oogt het me vooral een wedstrijd excentriciteit uitwisselen. Het oogt me niet echt ale een date, maar daar kan je niks van zeggen als je niet zo bent.quote:
Deze mensen zijn echt zoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Het zijn op zich geen onsymphatieke mensen, maar verder oogt het me vooral een wedstrijd excentriciteit uitwisselen. Het oogt me niet echt ale een date, maar daar kan je niks van zeggen als je niet zo bent.
Bestaat dat nog? Ja zo blijktquote:
Leo van Alkemade?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die man van de prijsvrij reclames
Ja!quote:
Deze volgens mij nietquote:
Na 3 reclames en “hij heeft ook vakantie” en “ja daag ik heb ook vakantie” vond ik het eindelijk leukquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:46 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Gelukkig is hier geen irritant dochtertje bij
Al het geld meteen kwijt aan makeupquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:47 schreef DKUp het volgende:
Hr-medewerker bij een hotel
Hij doet niks? Alleen met zijn optredens krijgt hij geld voor.
Sowiesoquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Al het geld meteen kwijt aan makeup
Metsen ze je om die redenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |