Nou dit dus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik weet dat je daadwerkelijk verslaafd kunt raken aan blowen en mensen moeite hebben om er van af te komen. Maar bij de woorden "ik ben 6 jaar verslaafd geweest" en "ik ben nu clean" denk ik vaak wel aan iets zwaarders.
En hij heeft zoemende balzakken.quote:
en depressiefquote:
Hij bedoelde overigens "koel".quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Krijg helemaal de ick van die schakende oostblokker
Cool genoeg
Gast
Ohquote:
Zij wilde Hiddequote:Op maandag 6 oktober 2025 20:16 schreef Evangelion het volgende:
Maarten gun je alles maar gaat natuurlijk nooit werken.
Nog nooit een relatie gehad maar wil nu een zoon die Jaap heet.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:16 schreef Evangelion het volgende:
Nog nooit een relatie gehad maar wil nu een zoon die Jaap heet.
Ja ik bedoel dat hij wat stappen overslaat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij wilde Hidde
Jaap en Hidde past prima
Hitsterquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Welk spel noemde zij? Iets met muziek ofzo
hitsterquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hitsterquote:Op maandag 6 oktober 2025 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Tot de volgendequote:
Allemaal gejokkebrok. Als het erop aankomt verloochenen ze je de moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:27 schreef RipCity het volgende:
Gezellig al die spotjes uit de politiek
Neukt alles @Poefbankquote:
Een paar dagen geleden was er ook al zo een.quote:
Ik ook niet, als ik het moet aanwijzen zou ik mijn arm over heel Nederland bewegen "hier ergens"quote:
Sap is geen voetballiefhebberquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ook niet, als ik het moet aanwijzen zou ik mijn arm over heel Nederland bewegen "hier ergens"
Klopt, gisteren zaten mijn collega's nog over voetbal te praten de hele pauze. Heb dan echt niks in te brengenquote:
Vraag je of ze de honden van Memphis kennenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, gisteren zaten mijn collega's nog over voetbal te praten de hele pauze. Heb dan echt niks in te brengen
Zou een mooi bruggetje zijn idd, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vraag je of ze de honden van Memphis kennen
Blijven deze mensen de eerste 20 jaar enkel in eigen provincie ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |