SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zakt inderdaad weer als een pudding in elkaar in de 2e helftquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef hhh38 het volgende:
Gaan we nu weer 20 minuten tijdrekken in plaats van een extra goal proberen te maken
Het enige waar je op hoopt is dat onze verdediging daadwerkelijk zo staat als een blok waardoor je steeds kunt afhouden. Maar is niet per se mijn voorkeur of type spelquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef snabbi het volgende:
[..]
het zakt inderdaad weer als een pudding in elkaar in de 2e helft
onder slot waren we echt een ploeg van de 2e helft - zijn tactische omzettingen waren belangrijk, nu zijn we echt een ploeg van de eerste helft en daarna stort de pudding in
Dit dus, echt weer gekloot van de bovenste plank deze tweede helft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat zou het fijn zijn als we gewoon eens voor rust al twee doelpunten maken.
het is toch vaak wat paniekerig zo, zechiel zo vrij laten - er is geen rust of overzichtquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Het enige waar je op hoopt is dat onze verdediging daadwerkelijk zo staat als een blok waardoor je steeds kunt afhouden. Maar is niet per se mijn voorkeur of type spel
Zijn alleen geen verschilmakers.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fijn dat je voor 20 miljoen wat aanvallers hebt gekocht die je nu de krachten wat wegvloeien kan brengen
Totale kutaankopenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zijn alleen geen verschilmakers.
Net als tegen AZ.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef fetX het volgende:
Volledig je eigen schuld dit. Dit had allang beslist moeten zijn.
Gebrek aan scorend vermogen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef fetX het volgende:
Volledig je eigen schuld dit. Dit had allang beslist moeten zijn.
ik vind hwang daar de schuldige.. hij laat de speler op de punt vrij. Je kan er uit gelopen worden maar daarna moet je wel gewoon de bal terug dekkenquote:
Voorspelbaar welquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat zou het fijn zijn als we gewoon eens voor rust al twee doelpunten maken.
Ik vond hier heel zichtbaar dat Bos het overzicht in verdedigend opzicht niet heeft en dat hij een vastloper had.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vind hwang daar de schuldige.. hij laat de speler op de punt vrij. Je kan er uit gelopen worden maar daarna moet je wel gewoon de bal terug dekken
ik snap die fout beter, maar is zeker ook niet goed. Dat hij de buitenspeler wil dekken. Hij had hem zeker kunnen hebben, maar dat is ook extra risicovol.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vond hier heel zichtbaar dat Bos het overzicht in verdedigend opzicht niet heeft en dat hij een vastloper had.
Er is ook een FC Utrecht topic, juichen voor FC Utrecht in het Feyenoord topic voegt niks toe.quote:
Het is elke keer dat de druk wel goed staat, maar het verdedigende overzicht is slecht. Dus vrije mensen die gevonden worden bij de 16quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:22 schreef Elan het volgende:
Utrecht krijgt wel ruimte om te voetballen tering jantje
Zodra je eng gaat doen haal ik de posts er weer bij dat je het vertrouwen in hem opgezegd had en dat hij precies toen pas ging renderenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen die ooit kritiek heeft gehad op Ayase en mij met mijn zogenoemde 'act' mag van mij even de ongekende tyfus genieten.
Terechte comment.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen die ooit kritiek heeft gehad op Ayase en mij met mijn zogenoemde 'act' mag van mij even de ongekende tyfus genieten.
Ik heb ook altijd al gezegd dat ie een beest wasquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je doet maar. Ik heb die arme jongen hier tijden verdedigd en kreeg ladingen bagger over mij heen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zodra je eng gaat doen haal ik de posts er weer bij dat je het vertrouwen in hem opgezegd had en dat hij precies toen pas ging renderen
Het was ook een doodvermoeiende act, want hij bakte er geen reet van. Nu laat hij het eindelijk zien. Even kijken voor hoelang, maar tot nu toe uitstekend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bij jou is het ook een act. Net zoal het een act is dat je na elke goal van Ueda weer je gelijk wil halen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
terecht!quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:27 schreef bbuddybb het volgende:
Fallentein zal Bob zo ongetwijfeld vragen wat hij vindt van de actie van Ueda bij de cornervlag.
De kritiek op Ueda is altijd volledig terecht geweest. Net als dat hij nu volledig terecht de credits dient te krijgen. Doet het gewoon goed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:28 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bij jou is het ook een act. Net zoal het een act is dat je na elke goal van Ueda weer je gelijk wil halen.
Maar laten we vooral blij zijn met Ueda. Doet het dit seizoen goed!
Deed ik het maar na elke goal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:28 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Bij jou is het ook een act. Net zoal het een act is dat je na elke goal van Ueda weer je gelijk wil halen.
Maar laten we vooral blij zijn met Ueda. Doet het dit seizoen goed!
Verschrikkelijk goede voetballer? Insert de nou nou nou gif van Derksen maar hierquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:28 schreef Pistolero het volgende:
Gelukkig zijn er nog mensen die al vanaf dag 1 zagen dat Ueda een verschrikkelijk goede voetballer is.@:DombohetOlifantje1
Iedereen die de afgelopen 2 jaar gemene dingen over Ueda heeft geroepen doet niet meer mee en kan de touwtyfus krijgen.
Eens en van de zomer gewoon geld vangen voor hem.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:27 schreef HMFuckyouall het volgende:
Het blijft verder een best matige spits, prima voor de huidige Eredivisie, die er 20+ gaat maken
Precies wat ik al zei begin dit seizoen
Beste speler tegen Aston Villa. Veruit ook nog eens.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goede voetballer? Insert de nou nou nou gif van Derksen maar hier
Prima eredivisiespits, maakt er 20 dit jaar, dan meteen lozen aan een domme club die veel teveel betaalt en een echte kwaliteitsspits halen
Voldoet niet voor de EL, laat staan CL waar je je zo zoetjes aan op mag gaan voorbereiden voor komend jaar
Één pot tegen Benfica doet daar niets vanaf.
Jij snapt het.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:31 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Eens en van de zomer gewoon geld vangen voor hem.
Kleine middelvinger naar Dennis.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie gaat kneuzen kermis Borges Diarra Tengstedt etc niet meer inbrengen.
Heeft zich zwaar verbeterd, heeft zelfvertrouwen gekregen en hij wordt beter gebruikt. Eerste seizoen was belabberd, toen was ie een beetje verloren aan het rennen en springen, maar afgelopen seizoen zag je bij vlagen wel dat het er in zat, alleen kwakkelde hij wat met blessures en die ondergrens was te laag.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:29 schreef fetX het volgende:
[..]
De kritiek op Ueda is altijd volledig terecht geweest. Net als dat hij nu volledig terecht de credits dient te krijgen. Doet het gewoon goed.
Hij ligt nog steeds op koers voor 30, minimaal 25. Maar je blijft het downplayen met 20.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goede voetballer? Insert de nou nou nou gif van Derksen maar hier
Prima eredivisiespits, maakt er 20 dit jaar, dan meteen lozen aan een domme club die veel teveel betaalt en een echte kwaliteitsspits halen
Voldoet niet voor de EL, laat staan CL waar je je zo zoetjes aan op mag gaan voorbereiden voor komend jaar
Één pot tegen Benfica doet daar niets vanaf.
Is dat niet dat team dat 2-0 van ons won en tot vandaag ergens onderin de Engelse voetbalcompetitie rond degradatie stond?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste speler tegen Aston Villa. Veruit ook nog eens.
En vorig seizoen in de kwartfinale CL PSG bijna uitschakelde.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Is dat niet dat team dat 2-0 van ons won en tot vandaag ergens onderin de Engelse voetbalcompetitie rond degradatie stond?
Nee bedankt ik heb graag twee niveaus beter als we komend jaar weer 50-70 miljoen uit de CL mogen bijschrijven. Verkoop deze jongen alsjeblieft voor de 20-25 miljoen die hij gaat opleveren dankzij een club in paniek en koop een kwaliteitsspits
Ik zeg al tijden 20+, sinds begin dit seizoen. Letterlijk een post erboven nog. Dus 20+ graag. Dat het plusje nu eens ontbreekt doet er niet zo toe.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij ligt nog steeds op koers voor 30, minimaal 25. Maar je blijft het downplayen met 20.
Neehoor, je zei eerst nog 15, maximaal 20. Is niet erg hoor, maar ben er tenminste eerlijk over.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:36 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zeg al tijden 20+, sinds begin dit seizoen. Letterlijk een post erboven nog. Dus 20+ graag. Dat het plusje nu eens ontbreekt doet er niet zo toe.
Gaat er in de Eredivisie onder de 30 en boven de 20 maken.
Ik wist niet dat resultaten uit het verleden relevant zijn in het hedenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
En vorig seizoen in de kwartfinale CL PSG bijna uitschakelde.
Je koopt niet zomaar een aanvaller die er meer dan 20 inlegt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Is dat niet dat team dat 2-0 van ons won en tot vandaag ergens onderin de Engelse voetbalcompetitie rond degradatie stond?
Nee bedankt ik heb graag twee niveaus beter als we komend jaar weer 50-70 miljoen uit de CL mogen bijschrijven. Verkoop deze jongen alsjeblieft voor de 20-25 miljoen die hij gaat opleveren dankzij een club in paniek en koop een kwaliteitsspits
Dat is incorrect, ik postte voor de eerste wedstrijd 15+ en dat werd dus na de start van het seizoen 20+.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neehoor, je zei eerst nog 15, maximaal 20. Is niet erg hoor, maar ben er tenminste eerlijk over.
Want we hebben Gimenez en Ueda ook niet gekocht. Uh. Okéquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je koopt niet zomaar een aanvaller die er meer dan 20 inlegt.
Absoluut. In alles gegroeid.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
Wat ik van Ueda met zo belangrijk vindt als zijn goals, is dat hij nu ook voetballend belangrijk is. Even een bal vasthouden, goed kaatsen en goed doorlopen. Dat ontbrak er eerder allemaal ook aan.
Akkoord. Alleen omdat je altijd wel een soort van lief bent geweest voor mij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:38 schreef Caland het volgende:
Mag ik mij nog aanmelden @:dombohetolifantje1
Ik snap die kritiek op hem sowieso niet. Ik vind hem in de invalbeurten tot nu best prima spelen. Tegen Villa had die ook een prima kapbeweging voordat die op de keeper schoot.quote:
Een ploeg vergelijken met dezelfde ploeg+trainer een jaar geleden is wel iets anders dan een ploeg van twintig jaar terug.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat resultaten uit het verleden relevant zijn in het heden
Gefeliciteerd jongens, we hebben vorig jaar gewonnen van AC Milan dus technisch gezien wonnen we de Champions League van ergens twee decennia terug
Het zegt wel wat over de kwaliteiten van een ploeg ja. Zoveel is er niet verkocht vanuit die ploeg.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik wist niet dat resultaten uit het verleden relevant zijn in het heden
Gefeliciteerd jongens, we hebben vorig jaar gewonnen van AC Milan dus technisch gezien wonnen we de Champions League van ergens twee decennia terug
Hadden we nu maar gewoon flink wat geld uitgegeven voor buitenspeler van rond 25 die er meteen kan staanquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote probleem blijft de linksbuiten positie, Sauer speelt wel oké maar rendeert gewoon niet. Alleen heb je eigenlijk geen serieuze alternatieven.
Ziet wel aan alles dat wanneer het goaltje of de assist wel gaat vallen hij los is.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Grote probleem blijft de linksbuiten positie, Sauer speelt wel oké maar rendeert gewoon niet. Alleen heb je eigenlijk geen serieuze alternatieven.
Resultaten uit het verleden had jij het net nog over.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:39 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Want we hebben Gimenez en Ueda ook niet gekocht. Uh. Oké
Mist vooral nog een hoop kracht imho.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziet wel aan alles dat wanneer het goaltje of de assist wel gaat vallen hij los is.
Twee nichten uit Portugal gekocht voor dat geld.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:40 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Hadden we nu maar gewoon flink wat geld uitgegeven voor buitenspeler van rond 25 die er meteen kan staan
Larin is echt een uitstekende stormram.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik snap die kritiek op hem sowieso niet. Ik vind hem in de invalbeurten tot nu best prima spelen. Tegen Villa had die ook een prima kapbeweging voordat die op de keeper schoot.
Dat is het ook wel he waarom je Ueda niet durft te verkopen. Feyenoord koopt aanvallend echt dramatisch in. Kan Arnesen niet weer even terugkomen en knallen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Twee nichten uit Portugal gekocht voor dat geld.
En overzicht in de 16. Je ziet aan alles dat hij een jaar in de grote ruimtes heeft gespeeld en nu veel meer zijn momenten moet zoeken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:42 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Mist vooral nog een hoop kracht imho.
Is onze tweede spits in alles. Aankoop Tengstedt officieel gestoordquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Larin is echt een uitstekende stormram.
https://x.com/OptaJohan/status/1974848730739466725quote:8 - Ayase Ueda is third @Feyenoord player with eight goals from his first eight matches of a season in the @eredivisie in the last 20 years, after Graziano Pellè and Santiago Giménez. Star.
Sorry Ayasequote:Op zondag 5 oktober 2025 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Akkoord. Alleen omdat je altijd wel een soort van lief bent geweest voor mij.
Die bal die hij gaf op Bos aan het begin van de wedstrijd was heel goed. Ik blijf in hem geloven.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En overzicht in de 16. Je ziet aan alles dat hij een jaar in de grote ruimtes heeft gespeeld en nu veel meer zijn momenten moet zoeken.
Dat laatste gaat denk ik nooit gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:08 schreef Caland het volgende:
Taghi voor een half miljoen is overigens vrij bizar
Dat wordt nog wat als iedereen fit is
Ik vraag me vooral af wat we kunnen doen om fit te blijven na de 70e minuut.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:08 schreef Caland het volgende:
Taghi voor een half miljoen is overigens vrij bizar
Dat wordt nog wat als iedereen fit is
Taghi - Moder - Valentequote:Op zondag 5 oktober 2025 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat laatste gaat denk ik nooit gebeuren.
In ieder geval Timber OUT. Geen seconde gemist.
Het heeft met doseren te maken. Scoor je voor rust gewoon de 2-0 en de 3-0, dan kan je dat diepe doordekken echt beter regisseren met elkaar. Nu bleven ze maar gaan omquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:10 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat we kunnen doen om fit te blijven na de 70e minuut.
Al begrijp ik het ook wel weer na donderdag
Is wel een andere discussie. Fijn dat we veel kunnen wisselen in ieder geval
Het is eigenlijk precies het tegenovergestelde van de Arne Slottijd. Daarbij wist je dat de tegenstander leeg gevoetbald was en dat hij nog wel ging vallenquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:15 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Het heeft met doseren te maken. Scoor je voor rust gewoon de 2-0 en de 3-0, dan kan je dat diepe doordekken echt beter regisseren met elkaar. Nu bleven ze maar gaan om
het doelpunt af te dwingen, zag je donderdag ook.
Ik ben geen fan van Steijn. Hwang is soms een 5 en soms een 8.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zweer bij Valente - Steijn - Hwang
Moder - Valente - Hwangquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zweer bij Valente - Steijn - Hwang
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 20:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom kunnen wij die Haller niet halen....Utrecht heeft gewoon een betere spits dan Feyenoord.
Een type Steijn is gewoon heel erg nuttig. Bovendien de enige geschikte speler voor de 10-positie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Steijn. Hwang is soms een 5 en soms een 8.
Je kan ook met de punt naar achter spelen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een type Steijn is gewoon heel erg nuttig. Bovendien de enige geschikte speler voor de 10-positie.
Heeft voor mij nooit echt de voorkeurquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan ook met de punt naar achter spelen.
Ben het hier wel mee eens. Heb het al vaker gezegd, al die anderen middenvelden die je hier voorbij ziet komen gaan er met z'n drieën 8 of 9 maken over een heel seizoen. Steijn in z'n eentje maakt er gewoon 12 tot 15 en die goals heb je ook gewoon hard nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een type Steijn is gewoon heel erg nuttig. Bovendien de enige geschikte speler voor de 10-positie.
Het is vooral weer bizar hoe wij 2 tegengoals krijgen uit een xG van 0,8. AZ all over again.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:10 schreef snabbi het volgende:
[..]
92% kans om te winnen, maar het gaat zo moeilijk.
Doei doei.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
Volgende week in de aanval Kalou - Pellè - Elmander
Pohhhh nu al een stijfje.
Met dit tempo heeft hij er exclusief penalties nog genoeg moeite mee dubbele cijfers te halen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eens. Heb het al vaker gezegd, al die anderen middenvelden die je hier voorbij ziet komen gaan er met z'n drieën 8 of 9 maken over een heel seizoen. Steijn in z'n eentje maakt er gewoon 12 tot 15 en die goals heb je ook gewoon hard nodig.
Lekker manquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:38 schreef Caland het volgende:
https://x.com/optajohan/s(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
@:danny fix je shit eens
Er zijn anders weinig andere spelers bij Feyenoord wie ik een penalty zou laten nemen. Daarbij 4 goals, 1 assist in 7 wedstrijden waarvan 1 pingel. Prima moyenne lijkt mij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met dit tempo heeft hij er exclusief penalties nog genoeg moeite mee dubbele cijfers te halen.
Zonder penalties 3 uit 8, dat zijn er 13 in een seizoen. En dan reken je de gemiste wedstrijd tegen Groningen niet eens mee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Met dit tempo heeft hij er exclusief penalties nog genoeg moeite mee dubbele cijfers te halen.
Ah, ik telde 2 uit 8.quote:Op zondag 5 oktober 2025 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zonder penalties 3 uit 8, dat zijn er 13 in een seizoen. En dan reken je de gemiste wedstrijd tegen Groningen niet eens mee.
En dan is hij nog lang niet op dreef. Ik geloof er nog echt wel in.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:57 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er zijn anders weinig andere spelers bij Feyenoord wie ik een penalty zou laten nemen. Daarbij 4 goals, 1 assist in 7 wedstrijden waarvan 1 pingel. Prima moyenne lijkt mij.
Zeker.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:43 schreef Caland het volgende:
Structureel (heel) goed voetbal
Ook structureel te weinig scoren
Beter dan de punten pakken met schijtvoetbal, lijkt me.
Ik denk dat we beide DommeSjons gaan mislopen. Die vliegt er november uit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het spel is ook wel verbeterd de afgelopen tijd. Robin is geen Sjonnie.Jammer dat je het jezelf onnodig moeilijk blijft maken.
Tegelijkertijd ben je nu 8 eredivisiepotjes op rij de betere, waarbij de laatste beter zijn dan de eerste, en je alleen tegen AZ ongelukkig in blessuretijd punten verlies.
Jammer dat we Twente niet meer in het tijdperk Oostint konden meepakken, en vermoedelijk ook DommeSjon#2 mislopen.
Hij was een lichtpunt in donkere tijden. Volgens mij ook pas 18 toen. Carrière is toch een stuk minder goed verlopen als we toen vermoedden.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:30 schreef Elan het volgende:
Ryo Miyaichi is pas 32 jaar en speelt nog.
Voelt echt als een eeuwigheid geleden dat die gozer bij ons speelde.
Genotquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
41 jaar geleden tegen Utreg de officieuze kampioenswedstrijd, geniet even van de tweede goal zou ik zeggen
Bekijk deze YouTube-video
Shinji Ono is nog niet zo gek lang geleden gestopt. Wat was dat een (technische) baas op het middenveld.quote:Op maandag 6 oktober 2025 00:30 schreef Elan het volgende:
Ryo Miyaichi is pas 32 jaar en speelt nog.
Voelt echt als een eeuwigheid geleden dat die gozer bij ons speelde.
Ah, het is weer tijd voor zijn 3-maandelijkse 15-minutes of fame deeltje 237quote:Op maandag 6 oktober 2025 10:21 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Shinji Ono is nog niet zo gek lang geleden gestopt. Wat was dat een (technische) baas op het middenveld.
Bij ons door al dat reizen op een keer best blessure gevoelig, bij mijn weten was er daarvoor uit de top toch wel wat interesse in hem.
https://nos.nl/video/2500(...)eid-genomen-in-japan
2 jaar geleden pas, tot zijn 44ste (professioneel) gevoetbald.![]()
Diegene die de tweede goal maakt lijkt op Malcolm Jeng, is dat familie?quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
41 jaar geleden tegen Utreg de officieuze kampioenswedstrijd, geniet even van de tweede goal zou ik zeggen
"de trieste aftocht van Sjaak Troost"quote:Op maandag 6 oktober 2025 09:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Ook wel een enkelbrekertje, die zou in het huidige tijdperk altijd met rood bestraft worden. Hier gewoon een overtreding en doorquote:Op maandag 6 oktober 2025 13:19 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"de trieste aftocht van Sjaak Troost"
Met name de afgelopen twee wedstrijden heb ik echt mooie dingen gezien. We zijn in staat een hoog niveau te halen, qua opbouw/voetbal, drukzetten en verdedigen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 22:19 schreef De_Pel het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het spel is ook wel verbeterd de afgelopen tijd. Robin is geen Sjonnie.Jammer dat je het jezelf onnodig moeilijk blijft maken.
En onze kansen afmaken.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:13 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Met name de afgelopen twee wedstrijden heb ik echt mooie dingen gezien. We zijn in staat een hoog niveau te halen, qua opbouw/voetbal, drukzetten en verdedigen.
De volgende stap is dat we het langer dan ongeveer een helftje laten zien, want daar word ik ondertussen wel een beetje moe van.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ook dat gaat lukken.
Eens. Gelukkig ben je iig op het middenveld breed genoeg bezet dat je kunt rouleren (al dan niet noodgedwongen nu), dat scheelt ook in de energie. Helaas is dat niet overal zo.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:13 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Met name de afgelopen twee wedstrijden heb ik echt mooie dingen gezien. We zijn in staat een hoog niveau te halen, qua opbouw/voetbal, drukzetten en verdedigen.
De volgende stap is dat we het langer dan ongeveer een helftje laten zien, want daar word ik ondertussen wel een beetje moe van.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat ook dat gaat lukken.
WiefferGod 2.0quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:12 schreef Caland het volgende:
https://x.com/feyenoord/s(...)kADnzIh1W8NEJEYgRq1w
TaghiGod
Niet voor het eerst dat een puzzel in elkaar valt bij de entree van een echte nummer 6.
Ik ben inderdaad positief verrast tot nu toe. Het spel gaat er langzaam maar zeker ook beter uit zien. Alleen conditioneel nog stappen zetten.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
Al met al blijkt alle scepsis ten aanzien van de Pers van velen hier toch onnodig en onterecht
Hij (RvP) valt mij tot nu toe ook behoorlijk mee.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad positief verrast tot nu toe. Het spel gaat er langzaam maar zeker ook beter uit zien. Alleen conditioneel nog stappen zetten.
Het enige is dat ik hem nog niet heel sterk vind ingrijpen bij tactische slimmigheden van de tegenstanders, en ons scorend vermogen moet echt beter, maar daar kan hij niks aan doen.
Ik heb geen idee maat. Daar volg ik echt iets te weinig voetbal buiten Feyenoord voor. Bovendien zijn buitenspelers zo’n beetje het moeilijkste om te scouten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zou jij graag halen in de winterstop voor op de vleugels?
Ik zag dat Sini terug is naar Zuid-Amerika. Niet echt een succesnummer geworden in Engeland.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee maat. Daar volg ik echt iets te weinig voetbal buiten Feyenoord voor. Bovendien zijn buitenspelers zo’n beetje het moeilijkste om te scouten.
De beste buitenspelers van de afgelopen jaren halen we uit Colombia, een laagvlieger in Brazilië, uit de Gambiaanse rimboe en van de bank van ene Patro Eisden ofzo. Dat zijn geen wedstrijden die ik graag kijk. En die hadden allemaal nog een flinke aanlooptijd nodig.
Een snelle speler die een mannetje voorbij komtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Qua niveau haakte hij prima aan. Gewoon veel te blessuregevoelig, bij ons was dat ook een probleem. Een paar knieblessures verder en je strompelt rond als een Stengs. Dan is het wel klaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zag dat Sini terug is naar Zuid-Amerika. Niet echt een succesnummer geworden in Engeland.
Ik zou eerder een verdediger halen, al kan je een Moder daar ook prima neerzetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooral wat overdreven. Met name mensen die op basis van die twee maanden vorig seizoen dacht dat vPersie een ploeg niet goed kon laten voetballen. Dat was heel onterechte kritiek.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
Al met al blijkt alle scepsis ten aanzien van de Pers van velen hier toch onnodig en onterecht
Tegelijkertijd lijkt me een Gio-achtige carrière het meest waarschijnlijk bij hem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vooral wat overdreven. Met name mensen die op basis van die twee maanden vorig seizoen dacht dat vPersie een ploeg niet goed kon laten voetballen. Dat was heel onterechte kritiek.
Het gaat allemaal beter dan verwacht, voetballend prima en het initiële tactische plan is vaak goed, behalve tegen Excelsior eigenlijk en die trainer gaf ook toe anders dan normaal te spelen. Sommige foutjes zijn door ervaring, anderen gewoon omdat hij stronteigenwijs is, dat moet er wel uit. Maar netto positief.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ach, PSVCL...quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:27 schreef PSVCL het volgende:
Van Persie met zn arrogante hoofd gaat nog veel irritaties en problemen zorgen. Dan kan je nog beter Heitinga als coach hebben
Als vPersie prijzen pakt bij Feyenoord met goed voetbal, wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt, gaat hij direct in de trek zijn bij de grote clubs. Lijkt mij juist niet dat hij een Gio pad gaat volgen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegelijkertijd lijkt me een Gio-achtige carrière het meest waarschijnlijk bij hem.
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:16 schreef Caland het volgende:
Van Persie laat echt in alles zien dat hij nog heel wat vlieguren moet maken, als hij het al ooit gaat redden als trainer. Bizarre keuze.
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit moet van Persie zelf toch ook niet willen. Is nog steeds menigeen z'n jeugdheld. Dat kan dan wel eens bij hoop mensjes gaan omslaan.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:57 schreef onlogisch het volgende:
Waarom doet de Pers dit zichzelf aan?
quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zelfoverschatting is een veelvoorkomende kwaal in de voetbalwereld
KLAAS'EDquote:Op woensdag 19 februari 2025 15:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ben een voorstander voor van Persie
Heeft onder top trainers gewerkt, dat is een hele grote pre
Is zelf een internationale top speler geweest, dat is een hele grote pre
Dan gaat het nog om heeft hij de juiste persoonlijkheid om het op de spelers te kunnen overbrengen?
- dat is een leerproces voor iedereen die leiding geeft of het nou voetbal is of iets anders
Die ging ook nog even naar het eiland waarna hij in de vergetelheid raakte. Al zie ik Van Persie niet zo snel assistent wordenquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als vPersie prijzen pakt bij Feyenoord met goed voetbal, wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt, gaat hij direct in de trek zijn bij de grote clubs. Lijkt mij juist niet dat hij een Gio pad gaat volgen.
Waar hij dan vervolgens weer gaat mislukken.....dat hij het leuk doet in Rotterdam maakt nog niet dat hij in het buitenland bij een grote club dat ook gaat doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als vPersie prijzen pakt bij Feyenoord met goed voetbal, wat mij niet onwaarschijnlijk lijkt, gaat hij direct in de trek zijn bij de grote clubs. Lijkt mij juist niet dat hij een Gio pad gaat volgen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ x ]
[..]
KLAAS'ED
klaasgod
Gelukkig gaf ik het wel een kans!!quote:Op woensdag 19 februari 2025 16:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat vPersie, mits hij enigszins gelijnd wordt, helemaal niet verkeerd is als hoofdpoppetje. De basis van Slot kan je nog echt wel even mee door, en voor de tactische ondersteuning heb je Reijnen. Laten we hopen dat hij verder zijn beginnersfouten heeft afgeleerd bij Heerenveen, dan is dit op het ogenblik de minst gevaarlijke keuze, en daarmee wellicht ook de beste
Het is nog te vroeg om te zeggen of hij een top of floptrainer wordt. Voorlopig doet hij het leuk bij Feyenoord en spelen we bij vlagen echt alleraardigst voetbal. Die 2-3 tegen AZ en de 3-2 tegen Utrechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:45 schreef recidivist het volgende:
[..]
Waar hij dan vervolgens weer gaat mislukken.....dat hij het leuk doet in Rotterdam maakt nog niet dat hij in het buitenland bij een grote club dat ook gaat doen.
Had na de titel ook twee matige jaren waarin hij voortdurend teruggreep op de matige restanten van een incidenteel kampioenschap dan dat hij iets probeerde door te ontwikkelen. Dan is niemand in je geïnteresseerd. Leuke piepol manager verder voor als het goed loopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die ging ook nog even naar het eiland waarna hij in de vergetelheid raakte. Al zie ik Van Persie niet zo snel assistent worden
Yeah, for surequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had na de titel ook twee matige jaren waarin hij voortdurend teruggreep op de matige restanten van een incidenteel kampioenschap dan dat hij iets probeerde door te ontwikkelen. Dan is niemand in je geïnteresseerd. Leuke piepol manager verder voor als het goed loopt.
Bovendien is een trainer van Feyenoord in het post-Arne tijdperk meer in de trek dan in het pre-Arne tijdperk.
quote:Op donderdag 20 februari 2025 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben voorzichtig positief gestemd. Al dat fatalisme is toch nergens op gebaseerd, behalve dan op het feit dat hij een keeper wisselde en daardoor de beker uit vloog.
Z'n algehele visie op voetbal is duidelijk en sluit prima aan bij wat Slot wilde. Het was bij Heerenveen alleen 180 graden anders dan wat Van Wonderen daar deed, dan is het logisch dat zo'n matige spelersgroep moet wennen en het niet allemaal perfect uitvoert en misschien sowieso wel te matig is voor het voetbal dat hij wil. Toch lijkt het daar wel steeds beter te gaan en leert hij snel getuige z'n behoudende aanpassingen na AZ-uit.
Met een ervaren man als Hake ernaast die ingrijpt bij uitspattingen als de keeper wisselen zie ik het best zitten allemaal.
De Heerenveen-supporter in mijn kennissenkring vindt het in ieder geval oprecht jammer dat hij weg gaat, voor wat het waard is
quote:Op woensdag 19 februari 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Een kennis van me die voor Heerenveen is vindt het oprecht erg jammer dat Van Persie weggaat, dus we worden gewoon kampioen volgend seizoen.
80-100IQ: Het is 11 tegen 11 en de bal is rond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het moge wel duidelijk zijn dat het grootste deel van dit topic maar heel weinig van voetbal begrijpt.
En dat maakt het nu net juist zo gezellig en leuk.
Dat was wel apart ja. Het enige wat je hoeft te zeggen is dat het een goede speler is die zich goed ontwikkeld en dat hij er naar uitkijkt volgens seizoen samen te werken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 09:55 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Hij (RvP) valt mij tot nu toe ook behoorlijk mee.
Heeft wel wat eigenaardigheden over zich, zo vond ik hem gisteren een beetje vreemd reageren in het interview met de vraag over Zechiel en heeft hij soms rare keuzes, zoals de veel besproken opstelling bij Braga uit.
Maar al met al komt hij prettig over als persoon en lijkt hij mij ook erg betrokken bij zijn spelers.
En meest belangrijk, de winnende coach (in de competitie tenminste) heeft altijd gelijk.
Je kan er inderdaad gigantische micro analyses op los laten maar momentum, spelers die elkaar aardig vinden en een balletje die er binnenkant paal in of uitvliegt maken ook enorm veel uit en daar heb je allemaal geen grip op. Daarom is het zo’n leuk spelletje. Voetbal blijft voetbal en dat is het mooie van voetbal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:21 schreef Evangelion het volgende:
[..]
80-100IQ: Het is 11 tegen 11 en de bal is rond.
100-140IQ: Neeeee we moeten coach X en speler Y en tactiek Z en dan worden we kampioen met 3,8 xG per wedstrijd
140+IQ: Het is 11 tegen 11 en de bal is rond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door onlogisch op 07-10-2025 16:05:02 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Eens, maar heel eerlijk, als je kampioen wordt van Nederland en wat bekers wint, een Schotse beker wint en een Europese finale haalt met de fucking Rangers in de EL (penalties) en daarna bijtrainer mag worden onder Arne God, uh Slot, dan heb je toch een aardige trainerscarriere voor Nederlandse trainersbegrippen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegelijkertijd lijkt me een Gio-achtige carrière het meest waarschijnlijk bij hem.
Als ik dit topic een beetje doorlees zou je denken dat Feyenoord al kampioen is, en dat na een paar wedstrijden voetballen...quote:
PSVCLquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ik dit topic een beetje doorlees zou je denken dat Feyenoord al kampioen is, en dat na een paar wedstrijden voetballen...
Ik snap dat jullie niet gewend zijn om Feyenoord kampioen te zien worden en daarom snel enthousiast zijn (mijn neefje van 12 heeft meer titels van PSV meegemaakt dan de een Feyenoorder supporter van 40 plus).
Jullie winnen nipt van een Utrecht uit vorm en Excelsior, spelen gelijk tegen een zwak AZ en hebben in Europa 3 keer verloren..
Bij PSV zou er sprake zijn van een crisis, in Rotterdam ben je ´lekker bezig´...
Zielig figuurquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Als ik dit topic een beetje doorlees zou je denken dat Feyenoord al kampioen is, en dat na een paar wedstrijden voetballen...
Ik snap dat jullie niet gewend zijn om Feyenoord kampioen te zien worden en daarom snel enthousiast zijn (mijn neefje van 12 heeft meer titels van PSV meegemaakt dan de een Feyenoorder supporter van 40 plus).
Jullie winnen nipt van een Utrecht uit vorm en Excelsior, spelen gelijk tegen een zwak AZ en hebben in Europa 3 keer verloren..
Bij PSV zou er sprake zijn van een crisis, in Rotterdam ben je ´lekker bezig´...
Hahahaquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 22:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 11:02 schreef Alpha0 het volgende:
Malta en Finland.Man flikker toch op met die interlands. Ik wil Feyenoord zien.
Geregeldquote:Feyenoord speelt donderdag een besloten oefenwedstrijd tegen FC Dordrecht. Het duel vindt plaats tijdens de interlandbreak en is live te volgen via Feyenoord ONE.
Wel tof ja zo’n scheidsrechtercam, ook al vind ik die gele kaart voor vPersie wel wat flauw, kort momentje emotie moet kunnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:48 schreef Caland het volgende:
Toffe beelden
Die goal van Zechiel had Wellenreuther best mogen hebben he?
Die zal nummer 2 en 3 er wel bij snitchen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:07 schreef Caland het volgende:
Verdachte poging doodslag de Kuip meldt zichzelf
Dinsdagavond toonde de politie in het programma Opsporing Verzocht drie verdachten van een poging tot doodslag. Na de voetbalwedstrijd tussen Feyenoord en de Turkse club Fenerbahçe begin augustus werd bij stadion De Kuip een supportersbegeleider hun slachtoffer. Woensdagochtend meldde één van de verdachten zichzelf op een politiebureau.
[ afbeelding ]
Woensdagavond 6 augustus 2025 verlaten zowel de supporters van Feyenoord als van Fenerbahçe na de wedstrijd het stadion, van elkaar gescheiden door tussenwanden zodat zij bij de uitloop niet met elkaar in aanraking komen. Tijdens deze uitloop gooien diverse supporters van Fenerbahçe dingen over de wand richting het Feyenoord publiek. Twee mannen proberen zelfs een paaltje met daaraan een betonnen voet over de wand te gooien. Vanwege het zware gewicht lukt dit in eerste instantie niet, ondanks diverse pogingen. Tot een derde man komt helpen. Met zijn drieën lukt het wel om het paaltje met betonnen voet over de wand heen te gooien.
De paal raakt een supportersbegeleider van Feyenoord op zijn hoofd. Het slachtoffer dat het zware voorwerp op zich kreeg, hield daar onder meer een zware hersenschudding aan over en breuken in een hand. Hij kan nog altijd niet werken. Meneer heeft dagelijks verschrikkelijke hoofdpijn, verdraagt geen fel licht en kan niet autorijden.
De derde man, die er later bij kwam, heeft zichzelf woensdagochtend bij een politiebureau gemeld. Het gaat om een 21-jarige man uit Alphen aan den Rijn. De politie is nog op zoek naar de andere twee verdachten. De verdachten lijken Fenerbahçe-fans. De stevigst gebouwde had een shirt aan van de club uit Istanboel. Hij had destijds een flinke baard. Een tweede man, degene die op sommige van de beelden een ontbloot bovenlijf heeft, had een kleinere baard.
De gezochte mannen kunnen voor de wedstrijd vanuit bijvoorbeeld Turkije of Duitsland zijn gekomen en sindsdien zijn teruggereisd. Ook is het mogelijk dat zij Fenerbahçe-supporters zijn die in Nederland wonen. Meld het alstublieft bij de politie als u een idee heeft over de identiteit van de verdachten.
De verdachten hoeven elkaar niet te kennen. Mogelijk vonden zij elkaar die avond in de geweldpleging en zijn ze vervolgens ieder hun eigen weg gegaan. Neem alstublieft contact op met de politie als u iets kunt vertellen over een of meer van de gezochte mannen.
https://www.politie.nl/ni(...)-meldt-zichzelf.html
Turrek nummer 1 hep zich gemeld
Ik dacht dat er Dilanaids stondquote:Op donderdag 9 oktober 2025 11:46 schreef onlogisch het volgende:
Opstelling Feyenoord: Bijlow; Tahiri, Anel, Gardenier, Candelaria; De Koning, Smal, Steijn; Borges, Tengstedt, Delianids.
Inmiddels 0-1quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Dilanaids stond
Mijn verwachting is dat zijn afkorting voor verwarring gaat zorgen. SvP is toch minder duidelijk dan RvP. Mag ik dat svp zeggen, ja dat mag ik zeggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn de huidige verwachtingen over Shaqueel eigenlijk? Ik heb geen idee.
Technisch uitzonderlijk goed, maar als het een beetje hard waait vliegt ie met bal en al de tribune in.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat zijn de huidige verwachtingen over Shaqueel eigenlijk? Ik heb geen idee.
Maar dan weet hij dus wél de bal vast te houden onder druk ;-)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Technisch uitzonderlijk goed, maar als het een beetje hard waait vliegt ie met bal en al de tribune in.
Robin vroeg niet of hij hem er svp in mocht steken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:39 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mijn verwachting is dat zijn afkorting voor verwarring gaat zorgen. SvP is toch minder duidelijk dan RvP. Mag ik dat svp zeggen, ja dat mag ik zeggen.
Alle mensen die het over honderden miljoenen op de bank hadden zaten ernaast?!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie net dat de jaarcijfers bekend zijn. Zonder er al veel over gelezen te hebben ben ik niet onder de indruk. Als je in 1 jaar CL haalt en overwintert, en de tussentijdse overleeft, wat een recordopbrengst van pakweg 75 miljoen met zich meebrengt, en dan vervolgens dat boekjaar o.a. ook Wieffer, Gimenez, Geertruida verkoopt, en je haalt een “recordwinst” van pakweg 20 miljoen, dan gaat er wel erg veel uit en is het beleid wel heel fragiel, eigenlijk ongezond.
Ik denk dat je onderschat hoeveel geld 20 miljoen isquote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie net dat de jaarcijfers bekend zijn. Zonder er al veel over gelezen te hebben ben ik niet onder de indruk. Als je in 1 jaar CL haalt en overwintert, en de tussentijdse overleeft, wat een recordopbrengst van pakweg 75 miljoen met zich meebrengt, en dan vervolgens dat boekjaar o.a. ook Wieffer, Gimenez, Geertruida verkoopt, en je haalt een “recordwinst” van pakweg 20 miljoen, dan gaat er wel erg veel uit en is het beleid wel heel fragiel, eigenlijk ongezond.
Eigen vermogen van 37 miljoen, volgens bepaalde lui in het Ajax-topic ben je dan zo goed als failliet.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:04 schreef De_Pel het volgende:
Van persie heeft zijn zoon erbij gehaald voor die positie Tengstedt heeft pech.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tengstedt is lid geworden van de Breakfastclub om grondlegger Santi achterna te gaan.
Als dat geen succes wordt.
Als er iemand wat meer body mag gaan kweken dan is het Shaqueel, dus wat mij betreft gaan ze lekker samen ontbijten.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van persie heeft zijn zoon erbij gehaald voor die positie Tengstedt heeft pech.
Klopt helemaal hoor, maar als je uitgaat van een recordomzet van ruim 160 miljoen, dan lijkt het er op dat ze de begrotingsdiscipline wel aardig laten varen. Als je in een CL jaar 20 miljoen over houd, betekent het dus simpelweg dat je zonder CL zwaar in het rood was gegaan. Oftewel, je operationeel resultaat blijft slecht, je hebt gewoon (CL of) flinke transfers keihard nodig.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was dan ook een ongekende kortzichtige gedachte van velen dat Feyenoord er financieel uitstekend voor zou staan met hoe alles ging.
Hoe je het wendt of keert, als je ziet waar we vandaan komen en er nog altijd een stijgende lijn zit in onze winsten die we boeken ieder jaar mag je daar best positief over gestemd zijn. Natuurlijk is Europees voetbal essentieel en kunnen we ons geen Ajax-schandaaltje permitteren want dan zijn we licht het bokje.
De enige manier om echt stappen te zetten is een nieuw stadion, maar goed dat sentiment is wel bekend. Voor de rest blijven we nog even leven met het verleden.
Nee joh natuurlijk gaat het niet slecht, maar het blijft opvallend hoe lastig het blijkbaar is om de kosten enigszins onder controle te houden. We hebben natuurlijk ook nog nooit in de clubhistorie 140+ miljoen uitgegeven.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:44 schreef Scrummie het volgende:
Voor het eerst sinds ik adem ongeveer een eigen vermogen van 30 miljoen bij de club.
Gaat echt slecht inderdaad.
Oprotten bij onze club! Had ‘m hoog zitten maar kan zicht beter aanmelden bij Antifa nu!quote:
PizzaGodquote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oprotten bij onze club! Had ‘m hoog zitten maar kan zicht beter aanmelden bij Antifa nu!
Aldus X.
Dan moet je fietsen wel echt, echt haten.
E-bikes zijn geen fietsen. OPTAFFEN.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewoon weer zo’n immigrant die niet werkt!!!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 23:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Oprotten bij onze club! Had ‘m hoog zitten maar kan zicht beter aanmelden bij Antifa nu!
Aldus X.
Dat interview op VI met Smorenburg is wel goed.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee joh natuurlijk gaat het niet slecht, maar het blijft opvallend hoe lastig het blijkbaar is om de kosten enigszins onder controle te houden. We hebben natuurlijk ook nog nooit in de clubhistorie 140+ miljoen uitgegeven.
Ik ben benieuwd naar de verdere cijfers en toelichting
Wat dat betreft is Heitinga de beste aanwinst geweest.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:48 schreef hhh38 het volgende:
Het klinkt alsof er verstandig financieel beleid wordt gevoerd. Je bent alleen verplicht om te concurreren met PSV gezien de bedragen die er aan de spelersgroep worden uitgegeven.
Van Persie JALOERS op PRACHTIGE DUIKENDE KOPBAL van Uedaquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 14:55 schreef hhh38 het volgende:
https://streamain.com/en/MsXSwhX7CV3t8Ha/watch
WERELDGOAL van Ueda @:Dombohetolifantje1
Hwang gelukkig maar een helftje gespeeld bij Korea.
Nog niet gezien. Maar dat plaatst eea wel in perspectief.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat interview op VI met Smorenburg is wel goed.
Ze hebben extra geld afgeschreven op de selectie omdat dat gunstiger is in een financieel goed jaar. Die afschrijvingen zullen dit seizoen minstens 15 miljoen lager zijn.
En alle verkopen van deze zomer vallen in het volgende boekjaar, waardoor we een buffer op de jaarrekening hebben voor het missen van CL.
Het klinkt alsof er verstandig financieel beleid wordt gevoerd. Je bent alleen verplicht om te concurreren met PSV gezien de bedragen die er aan de spelersgroep worden uitgegeven.
Het is ook het probleem dat alle clubs kennen. Wil je CL spelen moeten je kosten omhoog, mis je een jaar dat moet je wel reserves hebben om dat te kunnen opvangen of jaarlijks je tafelzilver verkopen. We hebben nu inderdaad een buffer voor het missen van de CL. Voor volgend jaar moet je toch weer CL halen of weer flinke verkopen doen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat interview op VI met Smorenburg is wel goed.
Ze hebben extra geld afgeschreven op de selectie omdat dat gunstiger is in een financieel goed jaar. Die afschrijvingen zullen dit seizoen minstens 15 miljoen lager zijn.
En alle verkopen van deze zomer vallen in het volgende boekjaar, waardoor we een buffer op de jaarrekening hebben voor het missen van CL.
Die CL moet wel gaan lukken. Je moet nu vooral hopen dat je het seizoen na het komende seizoen, dus 27/28 ook met plek twee directe plaatsing CL kan krijgen. Nog twee jaar minimaal tweede worden met directe plaatsing CL en je hebt het misdadige gat in eigen vermogen dicht gerend. Het gaat dat ajax onder andere in de schoot geworpen kreeg door ons bijna faillissement en de KNVB die in coronatijd niet wist hoe snel ze de competitie moesten neerleggen ten koste van AZ en Arne, die in alles lieten zien kampioen van Nederland te gaan worden (ook wij waren in opmars)quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:12 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Het is ook het probleem dat alle clubs kennen. Wil je CL spelen moeten je kosten omhoog, mis je een jaar dat moet je wel reserves hebben om dat te kunnen opvangen of jaarlijks je tafelzilver verkopen. We hebben nu inderdaad een buffer voor het missen van de CL. Voor volgend jaar moet je toch weer CL halen of weer flinke verkopen doen.
Het helpt natuurlijk ook als je geen 3 miljoen salaris geeft aan spelers als Bijlow of Stengs, en als je geen recordbedragen betaalt voor spelers als Zerrouki of Borgesquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:12 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Het is ook het probleem dat alle clubs kennen. Wil je CL spelen moeten je kosten omhoog, mis je een jaar dat moet je wel reserves hebben om dat te kunnen opvangen of jaarlijks je tafelzilver verkopen. We hebben nu inderdaad een buffer voor het missen van de CL. Voor volgend jaar moet je toch weer CL halen of weer flinke verkopen doen.
Bahia en Scharie als centraal duo?quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:59 schreef Bombvis het volgende:
https://x.com/Feyenoord/s(...)QRGm9YQSmLR525A&s=09
Jaaaaa, de Rots van Rio
Het is ook op Ziggo.quote:Op zondag 12 oktober 2025 12:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Leuk om al die namen terug te zien![]()
Jammer alleen dat ik de wedstrijd zelf niet kan zien #FuckFeyenoordOne
Ik kom er gewoon in via de Feyenoord appquote:Op zondag 12 oktober 2025 12:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Leuk om al die namen terug te zien![]()
Jammer alleen dat ik de wedstrijd zelf niet kan zien #FuckFeyenoordOne
Vind het altijd wel pijnlijk als dat soort figuren in een legends wedstrijd meedoen. Net als Saidiquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:12 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang is Biseswar gestopt? Die speelde kortgeleden nog in Griekenland toch?
Eens, hier horen echte iconen te staan als Wesley Verhoek en Kaj Ramsteijnquote:Op zondag 12 oktober 2025 13:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vind het altijd wel pijnlijk als dat soort figuren in een legends wedstrijd meedoen. Net als Bahia
Laatst deed Olaf Lindenbergh bij Ajax Legends mee. Dat kan echt niet
Bijna alleen de 1e ring zo te zien ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 09:12 schreef Haringkop2 het volgende:
Voor morgen loopt het ook nog niet echt storm.
Schaken mist Pellè ook voorlopig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 13:41 schreef Scrummie het volgende:
Ik wil Pelle nog even zien en dan vind ik het wel mooi geweest.
Die zou je wel even moeten samenbrengen ja. Matige coach.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |