Net als tegen AZ.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef fetX het volgende:
Volledig je eigen schuld dit. Dit had allang beslist moeten zijn.
Gebrek aan scorend vermogen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef fetX het volgende:
Volledig je eigen schuld dit. Dit had allang beslist moeten zijn.
ik vind hwang daar de schuldige.. hij laat de speler op de punt vrij. Je kan er uit gelopen worden maar daarna moet je wel gewoon de bal terug dekkenquote:
Voorspelbaar welquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
Wat zou het fijn zijn als we gewoon eens voor rust al twee doelpunten maken.
Ik vond hier heel zichtbaar dat Bos het overzicht in verdedigend opzicht niet heeft en dat hij een vastloper had.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
ik vind hwang daar de schuldige.. hij laat de speler op de punt vrij. Je kan er uit gelopen worden maar daarna moet je wel gewoon de bal terug dekken
ik snap die fout beter, maar is zeker ook niet goed. Dat hij de buitenspeler wil dekken. Hij had hem zeker kunnen hebben, maar dat is ook extra risicovol.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vond hier heel zichtbaar dat Bos het overzicht in verdedigend opzicht niet heeft en dat hij een vastloper had.
Er is ook een FC Utrecht topic, juichen voor FC Utrecht in het Feyenoord topic voegt niks toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |