abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218938443
pi_218938652
Ik heb een gedeelte van de wedstrijd tegen Sparta via de radio gevolgd. Ik begrijp steeds minder van Heitinga. Gloukh is je beste speler, scoort regelmatig ook in K wedstrijden en hij laat hem op de bank. Waarom? Nota bene de enige die zich kan onderscheiden. Volgens de commentator die had rondgevraagd verwachtte Sjonnie dat Gloukh niet geschikt zou zijn bij het mogelijk fysiekere spel van Sparta, dus begon ie met Moro. Juist toen Gloukh kwam begon het weer te draaien! En ik begrijp theoretisch wel waarom hij een man meer op het middenveld wilde dan Sparta (Mokio stond op papier linksachter maar moest doorschuiven) maar het is daardoor wel te druk om iets te doen. Zucht

Wegworst was na de wedstrijd aan het zeuren dat we allemaal zo gemeen doen tegen Sjonnie. Zal best, maar feit blijft dat hij niet goed genoeg zijn tegenstander laat analyseren en dat hij te langzaam op reageert op fouten en onverwachte gebeurtenissen. Zal een top assistent zijn, maar of ik nu gemeen ben of niet, ik vind hem te licht voor het vak van hoofdtrainer.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218938662
Nijhuis haalt hard uit naar Heitinga na woedeuitbarsting: 'Kappen nu'

Nijhuis geeft geel aan Heitinga na woedeuitbarsting
Bas Nijhuis was tijdens het duel tussen Sparta en Ajax (3-3) even helemaal klaar met het gedrag van trainer John Heitinga. In de 75e minuut liet de trainer van de Amsterdammers zich volledig gaan tegen de vierde official, wat Heitinga op een gele kaart kwam te staan.

Bij een stand van 3-2 besloot arbiter Nijhuis niet te fluiten voor een tackle van Sparta-middenvelder Lance Duijvestijn. Heitinga was het daar aan de zijlijn totaal niet mee eens er sprintte op de vierde official af. Nijhuis liep direct naar de kant en sprak klare taal tegen de trainer van de Amsterdammers. "Kappen nu, anders zit je daar", waarbij de scheidsrechter wees richting de tribune.

Heitinga nam de gele kaart in ontvangst, maar liet daarna nog wel zijn onvrede blijken. "Het is echt ongelooflijk", klonk het vanaf de zijlijn. Ajax wist zaterdag nog wel iets te doen aan de 3-2 achterstand. In de 97e minuut maakte Oscar Gloukh de gelijkmaker, waardoor de Amsterdammers toch een punt meenamen uit Rotterdam.

https://www.voetbalprimeu(...)oedeuitbarsting.html

:G _O- _O-
pi_218938821
Farioli ondertussen ongeslagen. Kroes toch.
pi_218938830
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef William_Papadin het volgende:
Heitinga ook
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 21:53:15 #8
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_218938852
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Heitinga ook
Dinsdag niet gekeken?
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_218939177
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218939179
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:50 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Ik ga je hard uitlachen als het niet zo is. Heb je ingezet?
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd _O-
pi_218939306
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zeker. Tientje. Heb hem in dit topic getipt maar hij werd verwijderd _O-
Hoeveel stond er op
Groot fan van User Wotte
pi_218939346
quote:
Met dat penaltymoment ook. Ja, er zijn heel veel scheidsrechters die hem ook niet geven. _O- _O- _O-
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_218939394
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
pi_218939421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:25 schreef Black-Death het volgende:
Godverdomme is die klapjosti nog niet ontslagen?
Dat doelpuntje van Gloukh zorgt ervoor dat Sjonnie mag blijven. Jullie hadden misschien beter kunnen verliezen vandaag.
pi_218939427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laat dit alsjeblief de druppel zijn.
Dit dus. Hij ziet het niet of wil het niet zien, beiden zijn even erg.

Dat je Gloukh na die pot tegen PSVmet droge ogen op de bank durft te zetten ten gunste van Klaassen. Mooi dat die jongen nog sportief revanche neemt maar mijn god....

En dat je dan beargumenteert dat Gloukh zijn man liet lopen tegen NAC, terwijl Klaassen en Berghuis dat ook doen maar wel krediet krijgen

[ Bericht 9% gewijzigd door TheVulture op 04-10-2025 23:57:30 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218939435
quote:
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
pi_218939629
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 23:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Tja ik denk dat Farioli toch wel was gegaan, de grootste fout is alleen de 5e colonne die perse een NL'er wilden als coach en dan met Heitinga/Keizer aan komen.
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
pi_218939800
quote:
Jij denkt echt nog dat hij in de zomer heeft besloten verder te kijken omdat hij geen 17 koks mocht meenemen? :')

Die was allang weg no matter joh, hij is zich een hoedje geschrokken over de mogelijkheden binnen de club en wist niet hoe snel hij weer weg moest wezen. Hij hoopte Ajax te gebruiken als mooie opstap, net als wat hij nu met Porto doet.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218939813
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
pi_218939886
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
We zijn wel echt de sjlemiel van het Nederlandse voetbal he, de tering wat een onkunde allemaal. :')
En dat terwijl het Nederlands voetbal al de schlemiel van Europa is, waar Go Ahead Eagles de eer moet redden :X
pi_218940207
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:45 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Hoeveel stond er op
Tientje dat zeg ik net
  zondag 5 oktober 2025 @ 07:49:33 #22
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218940472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 23:43 schreef papert het volgende:

[..]
En als je het dan terugleest is ook de rol van de Telegraaf/vi behoorlijk. Met een Nederlandse coach hoopte ze op meer krediet, en minder kritiek. Dat zulke onbenullen als de Telegraaf en VI zoveel invloed hebben is belachelijk. (Helaas ook op politiek vlak)
Vooral die engnek van een Valentijn Driessen. Dat eeuwige gejank van die man..
The name is Putler, Vladimir Putler
  zondag 5 oktober 2025 @ 08:58:46 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218940727
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
pi_218940831
Waarom is Heitinga nog niet ontslagen
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:14:49 #25
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218940836
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:14 schreef William_Papadin het volgende:
Dat weet je ook wel.
pi_218940898
quote:
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is. ;(
pi_218940989
Ik moet vooral lachen om alle HEITINGA MOET ONTSLAGEN WORDEN reacties

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Wie moet het dan gaan doen? Ik ben benieuwd ajaxvrienden :)
pi_218940999
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Omdat dan de kop voor degene die hem moet ontslaan er ook af gaat. Ze ontslaan hem pas wanneer het seizoen al verloren is. ;(
Als je het seizoen verloren beschouwt als je niet mee doet om het kampioenschap, was het seizoen al verloren voor het gestart was

Dat geldt ergens ook voor de tweede plek.

De selectie van ajax is gewoon niet zo goed.
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:49:07 #29
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218941061
Weghorst al meer goals dan Brobbey vorig seizoen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218941063
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:23 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Hem nu ontslaan zou goed leiderschap zijn en zijn fout van de aanstelling niet tenietdoen maar wel voorwaardelijk maken imo.
pi_218941443
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233

Tja...
  zondag 5 oktober 2025 @ 10:44:41 #32
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218941474
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Oud-Ajax-coach Farioli oogst lof bij succesvol Porto: 'Roedel hongerige wolven' - https://nos.nl/l/2585233

Tja...
Geen Porto dna
pi_218941678
Zou heel fijn zijn als een van de denkbeeldige modjes die idioot van een Klaas weer eens kan wegjagen hier. Voegt niks toen.

Maar goed over ons aller Ajax. Ik denk dat er ook een serieus probleem met opvolging is. Je gooit Sjon eruit, en dan? Assistent is de kale gek die technisch gezien de trainer is. Furby kan nog geen elftal aan hamsters trainen. En Peerenboom ga ik niet eens woorden aan vuil maken. En Dave Vos is lekker met Farioli meegegaan en zit daar nu een beetje in de zon te chillen.
Jong Ajax en trainer loopt ook voor geen meter. Nergens een trainers talent in de organisatie die we kunnen doorschuiven al dan niet tijdelijk.
Het is oktober, wie heeft nu zin om in te stappen? En van de werkeloze trainers op moment, zit er volgens mij echt niemand bij die een match is, we kunnen betalen, of hier ook maar zin in heeft.

Ik krijg dit bijna mijn toetsenbord niet uit, maar ik zou toch proberen de Boer te smeken om het tot het einde van het jaar uit te zitten. Defensief, niet om aan te gluren, interesseert me echt helemaal niks op moment zolang we maar het einde van het seizoen halen met CL voetbal in de tas.
En je gaat echt niet ergens anders een trainer losweken in begin oktober.
pi_218941722
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.

Het kan ook makkelijk positie 4/5 worden.

Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.

Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
pi_218941748
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:16 schreef VEM2012 het volgende:
Directe kwalificatie voor CL kun je sowieso uit je hoofd zetten met deze selectie, ongeacht wie je voor de groep zet.

Beter concentreer je je op volgend seizoen. Misschien dat EtH dan wel wil instappen en kan je je dan concentreren op je elftal kwalitatief te verbeteren.

Misschien ben je wel beter af met plek 5 en jeugdspelers door laten breken icm 2 ervaren spelers erbij kopen dan met plek 3 en hetzelfde liedje blijven draaien.
Misschien degraderen we gewoon!!!!

Jesus, flikker maar weer op joh.
pi_218941798
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

En dan? Dan is deze extreem povere selectie minder uit balans en kwalitatief ineens stukken beter? Dan komt er ineens een wondertrainer caliber Arne Slot?

Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
pi_218941899
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:21 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Misschien degraderen we gewoon!!!!

Jesus, flikker maar weer op joh.
Dramaqueen…

Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.

Is dat wat je wil?
pi_218941912
quote:

Klopt wel, het besef is hier alleen nog niet ingedaald dat de selectie veel te mager is en/of ze willen het niet horen.
pi_218941917
D
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:31 schreef Adames het volgende:

[..]
Geen slecht idee, Arne komt wellicht binnenkort vrij.
Die zal dan vast naar ajax gaan :)
pi_218941919
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dramaqueen…

Derde plek is vaak alsnog EL. Als je nu investeert in de jeugd kun je weer stappen vooruit gaan zetten. Zo niet blijf je afhankelijk van aankopen.

Is dat wat je wil?
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:09:45 #41
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942045
quote:
9s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:18 schreef Drxx het volgende:
:{w In de politiek gaat het veel beter |:) _O- _O- _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:10:31 #42
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942049
quote:
Username |:)
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:11:41 #43
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218942057
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 11:52 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:

[..]
Wacht, is dit het zelfde account dat continue jankt over CR7 in het PSV topic?
Mjah bij is een beetje "bijzonder".
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:12:23 #44
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942068
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 08:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lekker weer twee weken door modderen met Sjonnie door die late 3-3.
Maar hij heeft ook kinderen :')

Daar heb ik nieuws voor: papa kan er helemaal niets van :R
  zondag 5 oktober 2025 @ 12:41:31 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218942375
quote:

Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
pi_218942456
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218942539
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:57 schreef Black-Death het volgende:
Wat zou tegen het einde van het seizoen hoger zijn; het puntenaantal of het IQ van Sjon?
Hoop toch wel dat we boven de 50 halen
Groot fan van User Wotte
pi_218942559
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

Caliber :D
Groot fan van User Wotte
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:06:42 #50
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218942560
Die Henderson was best wel bruikbaar eigenlijk hè?!
  zondag 5 oktober 2025 @ 13:26:08 #51
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218942802
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 12:49 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Plek drie moet makkelijk haalbaar zijn met een normale trainer. De concurrentie voor die plek is echt niet beter.
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
pi_218943332
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
AZ en Utrecht zijn nu al aan het instorten dus plek 3 lijkt me wel gegarandeerd.
Kortom weer een geslaagd jaar, voldaan aan de verwachting

[ Bericht 0% gewijzigd door Vjenne12345 op 05-10-2025 14:28:44 ]
pi_218945306
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 13:26 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
AZ staat straks een punt achter jullie :')
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:38:41 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218946382
Het Parool denkt dat Ajax voor nog meer problemen komt te staan als de club besluit om John Heitinga te ontslaan als trainer. In Amsterdam zal men dan op zoek moeten naar een vervanger en precies dat lijkt de reden te zijn dat de oefenmeester nog niet op straat is gezet. Ondertussen is door de nieuwe blamage op bezoek bij Sparta Rotterdam de druk wel weer verder toegenomen.

Waar het bij Ajax het gehele seizoen al niet geweldig is, rijgt de ploeg de laatste weken de zwaar teleurstellende prestaties aan elkaar. Thuis tegen NAC Breda werd met veel pijn en moeite gewonnen, waarna in de Champions League een forse nederlaag volgde bij Olympique Marseille. Weer enkele dagen later leek Ajax af te stevenen op een nederlaag bij Sparta maar kon er in de blessuretijd een punt gered worden door een treffer van Oscar Gloukh.

quote:
Toch lijkt Heitinga voorlopig nog zeker te zijn van zijn baan. Volgens Het Parool heeft dat echter met een andere grote factor te maken: het vinden van een opvolger. "Een ontslag van Heitinga staat immers niet op zichzelf. Er moet ook een goede opvolger beschikbaar zijn, want anders schiet Ajax met een ontslag niets op. Een goede opvolger vinden lijkt een groter probleem dan de evaluatie van Heitinga", schrijft de krant.
De komende periode blijkt voor Ajax erg zwaar te gaan worden. "Heitinga zal de komende periode van twee weken zonder wedstrijden gebruiken voor een evaluatie. Ajax kan besluiten tot een harde ingreep -het vertrek van Heitinga- of een zachte: uitbreiding van de staf met bijvoorbeeld een assistent-trainer of het aanstellen van een hoofdtrainer boven Heitinga. Maar het is volstrekt duidelijk dat het team als een gewond hert de zware wedstrijdreeks ingaat die komen gaat: AZ (thuis), Chelsea (uit), FC Twente (uit), Heerenveen (thuis), Galatasaray (thuis) en FC Utrecht (uit)", luidt de conclusie van Het Parool.

https://www.msn.com/nl-nl(...)ab0cc4a4426e584&ei=6

Ze kunnen geen opvolger vinden die beter is dan heitinga :') _O- _O- _O-

Dan zijn ze daar:
Blind
Dom
Doof
Nog stommer dan ik dacht
:7
  zondag 5 oktober 2025 @ 17:40:58 #55
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218946402
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.

De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.

quote:
Het is een mooi moment om te evalueren, zowel met staf als spelers. Ook ik ga evalueren voor mezelf", gaf Heitinga te kennen, die dat al deels had gedaan, maar daar verder niets over kwijt wilde.
https://www.footballtrans(...)bij-sparta-evalueren

Evalueren :') Man man hij begrijpt het woord niet eens _O- _O-
  zondag 5 oktober 2025 @ 18:20:58 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218946711
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heitinga legde vervolgende uit waar hij naar op zoek is: vastigheid en is zich bewust van de kritiek.

De oefenmeester gaat vervolgens in op wat de gelijkmaker van Gloukh teweeg brengt. "Dat we in het proces verder gaan", aldus Heitinga. "De interlandbreak komt zeker wel even gelegen.
[..]

Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
pi_218946757
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is zijn geval niets meer dan wat tijd winnen, ben benieuwd waar ze mee gaan komen, want zonder ingrijpende maatregelen is het voor de directie ook alleen maar tijdwinst, meer niet.
Gaat in elk geval een grimmige sfeer worden tegen AZ.
pi_218946846
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand :)
pi_218946858
Goed gespeeld weer, lekker weer 3 om de oren
pi_218946860
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:38 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Witte zakdoekjes? De r zit weer in de maand :)
Die laat ik thuis, makker.
  zondag 5 oktober 2025 @ 18:41:39 #61
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218946874
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Sowieso een grimmige oktobermaand gelet op het programma.
pi_218947036
Van den Brom vind ik ook niet bepaald een topcoach, maar die heeft Twente toch ook weer aan de gang gekregen. Als het tegen AZ al niet misgaat dan sowieso wel in Enschede.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:05:34 #63
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947075
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:20 schreef Tarado het volgende:
:{w Je vergeet overdosis prietpraat :r
En de klassieker ik heb ook kinderen :')
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:14 #64
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947094
Ajax-trainer John Heitinga na gelijkspel bij Sparta: ‘De interlandbreak komt wel gelegen’

https://www.ad.nl/voetbal(...)el-gelegen~a5bcb501/

Hij heeft wel een visie en durft een statement te maken :+ _O- _O-
pi_218947105
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Moeilijk met het proces verder te gaan als de helft van je team weg is Sjon.
pi_218947199
Elke gladiool is een betere trainer dan Heitinga.
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:48:33 #67
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947320
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:25 schreef Black-Death het volgende:
Elke gladiool is een betere trainer dan Heitinga.
Elke mongool is een betere trainer dan Heitinga

FTFY :7
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:51:21 #68
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218947337
Mocht Ajax Heitinga ontslaan, dan weet Driessen het perfecte tijdstip daarvoor :P

Valentijn Driessen toont zich bij Ajax niet alleen kritisch richting trainer John Heitinga. De chef voetbal van De Telegraaf vindt namelijk dat de clubleiding in Amsterdam verantwoording moet nemen voor de tegenvallende resultaten en de onrust rondom de club.

''Staat de club onvoorwaardelijk achter de hoofdtrainer en het proces waar hij leiding aan moet geven of slaat Ajax een andere weg in?'', vraagt Driessen zich hardop af in zijn column. ''De club nog langer in gijzeling houden en Heitinga nog langer laten bungelen is onverantwoord.''

Driessen legt de bal bij bestuurders Alex Kroes, Marijn Beuker en Menno Geelen. ''Als het zwaard van Damocles moet vallen dan moet het nu gebeuren met een interlandbreak van twee weken en een loodzwaar programma in aantocht met AZ (t), Chelsea (u) en FC Twente (u).''

https://www.voetbalzone.n(...)/blt21267cf223b7b3db

Mooi en een beetje snel graag *O*
  zondag 5 oktober 2025 @ 19:53:06 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218947349
De nieuwe @ikweethetookniet is uit en poept het topic onder @Zipportal
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218947427
Ik vermoed dat ze iemand naast hem op de bank gaan zetten. Mijn gok: Andries Jonker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:14:29 #71
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218947502
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:02 schreef raptorix het volgende:
Ik vermoed dat ze iemand naast hem op de bank gaan zetten. Mijn gok: Andries Jonker.
Ik stel voor dat ze een oude bekende als klankbord inzetten

Mijn vrouw had ook mooie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218947567
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik stel voor dat ze een oude bekende als klankbord inzetten

Mijn vrouw had ook mooie
:D
pi_218947576
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Van den Brom vind ik ook niet bepaald een topcoach, maar die heeft Twente toch ook weer aan de gang gekregen. Als het tegen AZ al niet misgaat dan sowieso wel in Enschede.
Volgens mijn voorspelling gaan ze allebei eindigen in een verlies voor ajax! En die klopt toch wel heel aardig. Er is zelfs al een user hier die me een DM heeft gestuurd dat hij baalt dat hij mijn toto niet heeft overgenomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door HMFuckyouall op 05-10-2025 20:35:04 ]
pi_218947607
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
Goed gespeeld weer, lekker weer 3 om de oren
En dat met een trainer die verdediger was :')
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 5 oktober 2025 @ 20:49:32 #75
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218947741
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:48 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Elke mongool is een betere trainer dan Heitinga

FTFY :7
Ik durf wel te stellen dat het zonder trainer beter zou gaan. Dan zou Davy het vanuit het veld wel regelen.
pi_218947812
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik durf wel te stellen dat het zonder trainer beter zou gaan. Dan zou Davy het vanuit het veld wel regelen.
Davy Klaassen met zijn altijd verhitte jankhoofd, tuurlijk! Ik zeg speler/trainer maken
pi_218947974
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 18:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Sowieso een grimmige oktobermaand gelet op het programma.
1 punt
  zondag 5 oktober 2025 @ 21:42:56 #78
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218948164
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:21 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
1 punt
Het punt van punt uit?
pi_218948429
quote:
6s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
Mocht Ajax Heitinga ontslaan, dan weet Driessen het perfecte tijdstip daarvoor :P

Valentijn Driessen toont zich bij Ajax niet alleen kritisch richting trainer John Heitinga. De chef voetbal van De Telegraaf vindt namelijk dat de clubleiding in Amsterdam verantwoording moet nemen voor de tegenvallende resultaten en de onrust rondom de club.

''Staat de club onvoorwaardelijk achter de hoofdtrainer en het proces waar hij leiding aan moet geven of slaat Ajax een andere weg in?'', vraagt Driessen zich hardop af in zijn column. ''De club nog langer in gijzeling houden en Heitinga nog langer laten bungelen is onverantwoord.''

Driessen legt de bal bij bestuurders Alex Kroes, Marijn Beuker en Menno Geelen. ''Als het zwaard van Damocles moet vallen dan moet het nu gebeuren met een interlandbreak van twee weken en een loodzwaar programma in aantocht met AZ (t), Chelsea (u) en FC Twente (u).''

https://www.voetbalzone.n(...)/blt21267cf223b7b3db

Mooi en een beetje snel graag *O*
Tegengestelde is ook waar. Welke debiel gaat er in deze puinhoop stappen wetende dat de kans op 0 uit 3 als start bijzonder realistisch is. Zo dom is zelfs Erik niet toch?
pi_218948572
Ik heb me er maar weer bij neergelegd dat we blijkbaar nog een paar weken met deze technische staf door moeten
pi_218948717
Het was een enorm wonder dat Ajax vorig jaar mee kon doen om het kampioenschap. Dankzij een fantastische trainer die er het maximale uithaalde. Niet met aantrekkelijk voetbal, maar dat kan je natuurlijk ook niet verwachten van deze selectie.
Dankzij Farioli hebben ze CL gehaald waardoor ze nog buiten de financiële problemen zijn gebleven en er zelfs nog wat budget was om de selectie te versterken. Vervolgens geef je veel geld uit voor posities waar ze al redelijke spelers hadden (met name linksbuiten) en versterk je andere posities helemaal niet.
En vervolgens zouden we nu opeens allemaal heel kritisch gaan doen richting Heitinga? Hij mag niet te behoudend spelen, dat is immers de reden dat de vorige trainer weg moest. En als je met dit team aanvallend gaat spelen, dan weet je dat je er veel tegen gaat krijgen. Onmogelijke opdracht dus. Respect voor Heitinga dat hij hier überhaupt aan wilde beginnen, hij is niet te benijden.
  maandag 6 oktober 2025 @ 02:10:05 #82
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218948934
Ach gut Kroes heeft zijlwieltjes nodig net als Sjon waar ze die De Graafschap-assistent voor erbij wilden.

Geelen moet tegen elke prijs zijn gehandicapte vriendjes behouden.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218948958
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 23:24 schreef Middelpunt het volgende:
Het was een enorm wonder dat Ajax vorig jaar mee kon doen om het kampioenschap. Dankzij een fantastische trainer die er het maximale uithaalde. Niet met aantrekkelijk voetbal, maar dat kan je natuurlijk ook niet verwachten van deze selectie.
Dankzij Farioli hebben ze CL gehaald waardoor ze nog buiten de financiële problemen zijn gebleven en er zelfs nog wat budget was om de selectie te versterken. Vervolgens geef je veel geld uit voor posities waar ze al redelijke spelers hadden (met name linksbuiten) en versterk je andere posities helemaal niet.
En vervolgens zouden we nu opeens allemaal heel kritisch gaan doen richting Heitinga? Hij mag niet te behoudend spelen, dat is immers de reden dat de vorige trainer weg moest. En als je met dit team aanvallend gaat spelen, dan weet je dat je er veel tegen gaat krijgen. Onmogelijke opdracht dus. Respect voor Heitinga dat hij hier überhaupt aan wilde beginnen, hij is niet te benijden.
Heel mooi verwoord kerel. Dachten maar meer Ajacieden zoals jou. Heitinga is het probleem niet en dient gesteund te worden de komende maanden!
  maandag 6 oktober 2025 @ 07:11:38 #84
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218949287
quote:
Dingetje is.. Heitinga heeft laten zien dat ie totaal geen inzicht heeft in het spelletje. Maakt fouten die zelfs een coach bij de amateurs niet maakt. Kan spelers niet motiveren en maakt spelers eerder slechter dan beter. Het voetbal is nog slechter dan onder Steijn. Geen plan, spelers die geen idee hebben wat ze met de instructies van Sjon aanmoeten etc etc etc.

En dat.. zag zo'n beetje elke Ajacied al aankomen. Sjon is gewoon keihard genaaid door het bestuur door hem aan te stellen. Maar ook Sjon had kunnen weten dat dit een missie kansloos ging worden.

Farioli is niet alleen een tacktisch sterke trainer maar ook verbinder van de spelers onderling. Iets wat Heitinga ook totaal niet kan..

Hebben we een hekel aan Sjon? Nee, sterker nog het publiek op de tribunes zijn zeer mild voor een trainer die slecht presteert. Die hebben ook wel door dat Sjon genaaid is, maar of dat respect er nog lang gaat zijn.. Ik vrees van niet..
pi_218949300
quote:
Dat er wat verzachtende omstandigheden zijn maakt niet dat Heitinga wel geschikt is als hoofdtrainer. Aan alles blijkt namelijk dat hij dit niet is. Geen tactisch plan, geen patronen, gebrekkige communicatie, geen uitstraling dus ongeschikt als uithangbord van de club, je beste speler op de bank zetten en blijven goochelen met opstellingen door spelers niet in hun kracht te gebruiken.
pi_218949357
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Het punt van punt uit?
AZ, Chelsea en twente.. daarna natuurlijk heitinga weg
pi_218949507
quote:
Valentijn, wat leuk dat je meepost hier.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218949661
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Tegengestelde is ook waar. Welke debiel gaat er in deze puinhoop stappen wetende dat de kans op 0 uit 3 als start bijzonder realistisch is. Zo dom is zelfs Erik niet toch?
Waarheid als een koe.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_218949695
quote:
9s.gif Op maandag 6 oktober 2025 02:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach gut Kroes heeft zijlwieltjes nodig net als Sjon waar ze die De Graafschap-assistent voor erbij wilden.

Geelen moet tegen elke prijs zijn gehandicapte vriendjes behouden.
_O-

Wanneer is dat voor het laatst gebeurd, dat een TD een externe adviseur krijt _O-
pi_218949734
Als je denkt dat het niet gekker kan... :')
  maandag 6 oktober 2025 @ 08:50:35 #91
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218949752
Assistentie :')

Heitinga had dus extra assistentie nodig en nu Kroes ook. Dan ben je gewoon incompetent. Tijd voor een nieuwe TD.

Straks krijgt Louis van Gaal ook nog assistentie voor zijn adviserende rol. Zie je het al gebeuren?
  maandag 6 oktober 2025 @ 08:55:32 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218949795
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:48 schreef Black-Death het volgende:
Als je denkt dat het niet gekker kan... :')
Op zich is het nooit slecht om wat meer ogen te hebben, maar als klankbord zou je eigenlijk je commissaris voetbalzaken moeten hebben en daar zit nu niemand.
  maandag 6 oktober 2025 @ 08:59:48 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218949844
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Assistentie :')

Heitinga had dus extra assistentie nodig en nu Kroes ook. Dan ben je gewoon incompetent. Tijd voor een nieuwe TD.

Straks krijgt Louis van Gaal ook nog assistentie voor zijn adviserende rol. Zie je het al gebeuren?
Clownshow.
pi_218949914
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:55 schreef Tarado het volgende:

[..]
Op zich is het nooit slecht om wat meer ogen te hebben, maar als klankbord zou je eigenlijk je commissaris voetbalzaken moeten hebben en daar zit nu niemand.
Blind zit er nog. Die vertrekt pas als er een opvolger is.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:08:42 #95
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218949916
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Clownshow.
Dit topic ook _O-.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:09:24 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218949918
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:08 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Blind zit er nog. Die vertrekt pas als er een opvolger is.
Maar het heeft weinig zijn om het met hem nog over de toekomst van Ajax te hebben.
pi_218949946
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar het heeft weinig zijn om het met hem nog over de toekomst van Ajax te hebben.
Dat klopt. Maar ik bedoel het meer in bredere zin: we hebben een rvc waarin iemand hoort te zitten die zich bezig houdt met de voetbal-kant. Rvc moet een klankbord zijn voor het bestuur/directie. Dat Kroes dan nu een adviseur naast zich krijgt, is waanzin.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:21:01 #98
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218949959

Waarom ging je dan weg?
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:28:49 #99
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218950006
Godts heeft weer een hamstringblessure.
pi_218950009
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:21 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]

Waarom ging je dan weg?
Omdat er geen kok bij kwam.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:29:36 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218950012
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Omdat er geen kok bij kwam.
Zo achterlijk ben ik niet. Er zal vast meer gebeurd zijn.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:33:45 #102
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218950043
Farioli wou overduidelijk weg ja. Al vraag ik me wel af of Kroes hem niet gewoon aan contract had kunnen houden. Er zouden ook clausules in zitten om voor een bepaald bedrag weg te kunnen waar FC Porto ook van wist.
pi_218950093
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:29 schreef Houniet het volgende:

[..]
Veel meer dan wat er naar buiten toe gecommuniceerd is.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:42:14 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218950105
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:19 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar ik bedoel het meer in bredere zin: we hebben een rvc waarin iemand hoort te zitten die zich bezig houdt met de voetbal-kant. Rvc moet een klankbord zijn voor het bestuur/directie. Dat Kroes dan nu een adviseur naast zich krijgt, is waanzin.
Waanzin is ook weer wat overdreven, hangt er ook vanaf wie het is, het zal Sven niet zijn neem ik aan.
pi_218950106
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:29 schreef Houniet het volgende:

[..]
Absoluut. Komt over 15 jaar wel uit, als iemand een boek schrijft.
pi_218950175
Kroes die geen opbouwer zou zijn maar vooral een saneerder die gewoon ongecontroleerd huis kan houden, dat is toch wel hilarisch dom beleid van Ajax weer. Dat ga je niet oplossen met een adviseurtje ernaast.
  maandag 6 oktober 2025 @ 09:51:31 #107
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218950200
De sfeer zit er goed in op maandag.
pi_218950403
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 09:50 schreef William_Papadin het volgende:
Kroes die geen opbouwer zou zijn maar vooral een saneerder die gewoon ongecontroleerd huis kan houden, dat is toch wel hilarisch dom beleid van Ajax weer. Dat ga je niet oplossen met een adviseurtje ernaast.
We hadden deze zomer juist een saneerder nodig dus dat is prima.
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:18:04 #109
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218950452
Dat verklaart dan gelijk de aanstelling van deze technische staf.
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:18:18 #110
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:23:18 #111
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:27:14 #112
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218950549
Van Hooijdonk en Arno Vermeulen slaan wel de spijker op zijn kop in Studio Voetbal.
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:40:51 #113
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218950626
Jaros ook geblesseerd.
pi_218950633
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Van Hooijdonk en Arno Vermeulen slaan wel de spijker op zijn kop in Studio Voetbal.
Van Hooijdonk was vooral half dronken.
  maandag 6 oktober 2025 @ 10:43:38 #115
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218950642
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:40 schreef Houniet het volgende:
Jaros ook geblesseerd.
Godts ook, afgemeld voor Jong Belgie.
pi_218950644
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:27 schreef Houniet het volgende:
Als je het eens bent met Hooijdonk en Vermeulen moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan of je het wel bij het juiste eind hebt.
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:22:46 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218950927
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
We hadden deze zomer juist een saneerder nodig dus dat is prima.
Behalve de aanstelling van de trainer was het ook geen slechte transferzomer.
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:25:18 #118
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218950942
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
Behalve de aanstelling van de trainer was het ook geen slechte transferzomer.
Dat was helaas wel een missertje.
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:37:28 #119
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218951002
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat was helaas wel een missertje.
Absoluut, maar die aanstelling is onder druk van de vereniging gedaan, tenminste dat moet haast wel.

Ze schrijven dagelijks de kranten vol over Ajax, maar hoe dit echt tot stand is gekomen moeten we raden.
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:41:13 #120
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218951022
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]
Absoluut, maar die aanstelling is onder druk van de vereniging gedaan, tenminste dat moet haast wel.

Ze schrijven dagelijks de kranten vol over Ajax, maar hoe dit echt tot stand is gekomen moeten we raden.
Ajax wordt uiteindelijk nog steeds geleid als ouwe-jongens-krentenbrood.
pi_218951089
quote:
Die Pierre had wel gezopen zeg.
  maandag 6 oktober 2025 @ 12:09:37 #122
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218951204
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 10:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Als je het eens bent met Hooijdonk en Vermeulen moet je misschien eens bij jezelf te rade gaan of je het wel bij het juiste eind hebt.
Nou dat vind ik niet.
  maandag 6 oktober 2025 @ 12:33:29 #123
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218951382
Voorbeeld;

Arno Vermeulen;

"Ga dan spelen naar de kwaliteit van je van je spelers. Dat ging natuurlijk helemaal mis in in Frankrijk en aan de andere kant, vind ik het niet helemaal terecht want je kan niet verwachten dat hij Farioli voetbal gaat spelen. De opdracht vanuit Amsterdam was ook vooral om aantrekkelijker te gaan spelen. Alleen loopt ie met z’n neus ertegenaan dat ze gewoon de kwaliteiten niet hebben om dat te doen. Iedereen zegt dat het elftal gewoon te licht is en eigenlijk exact dat ze de vorige periode met Mislintat.

Je ziet dat ze sommige posities vier keer bezet hebben. De linksbuiten positie op papier is vier keer bezet en sommige posities is helemaal geen bezetting. Dus dat is wel onbegrijpelijk natuurlijk dat Kroes, die veel kritiek had op Mislintat. Hij zei, die heeft onze club naar de filistijnen geholpen. Dat hij daar geen leer uit getrokken heeft en weer zorgt voor geen balans in de selectie is onbegrijpelijk."

https://npo.nl/start/seri(...)voetbal_619/afspelen
Vanaf minuut 18, mocht je het niet gezien hebben.
pi_218951461
Ik krijg het gevoel dat men alle spelers het liefst in Amsterdam houdt deze interlandperiode.

Of we zijn Godts en Jaros ook kwijt door blessures :')
pi_218951488
Gloukh is gehaald voor de 10 positie en de enkele keer dat ie daar mocht starten of spelen was het meteen bingo.

Moro is vooral gehaald als rechtsbuiten uiteindelijk, maar speelde links omdat Godts nog niet fit was of leverde.

Beiden zijn niet als linksbuiten gehaald..

Het is vooral dat Heitinga de poppetjes niet logisch neerzet
  maandag 6 oktober 2025 @ 12:58:17 #126
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218951558
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het gevoel dat men alle spelers het liefst in Amsterdam houdt deze interlandperiode.

Of we zijn Godts en Jaros ook kwijt door blessures :')
Sjon heeft extra mensen nodig voor het klaverjassen.
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:02:24 #127
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218951581
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is vooral dat Heitinga de poppetjes niet logisch neerzet
Zeker weten. Hij is ook zjin geloofwaardigheid kwijtgeraakt. Hoe kan je niet starten met die man op 10.
pi_218951707
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:02 schreef Houniet het volgende:

[..]
Zeker weten. Hij is ook zjin geloofwaardigheid kwijtgeraakt. Hoe kan je niet starten met die man op 10.
Dat was ook het probleem bij Steijn. De complete weigering om spelers op de juiste plaats neer te zetten. Kansloos.
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:26:33 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218951720
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Dat was ook het probleem bij Steijn. De complete weigering om spelers op de juiste plaats neer te zetten. Kansloos.
Dat middenveld is als je iedereen wel op de juiste plek zet toch sowieso compleet uit balans?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:52:59 #130
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218951870
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Eens. Ook wat Caland zegt. Daarom is het zeiken op alleen JH in mijn ogen niet juist. Het is gewoon een teringzooi.
  maandag 6 oktober 2025 @ 14:46:29 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218952155
Poppetjes op juiste plek daargelaten moet je vooral gewoon weten wat je doet op die plek. Daar train je dan op zou je zeggen. Een partijspel en dan ho stop; wat doe jij daar. Jij moet daar staan om beschikbaar te zijn. Als je man dan in je nek zit dan moet je dit en dat.

En dat keer x10 voor elke positie.
  maandag 6 oktober 2025 @ 14:48:05 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218952160
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poppetjes op juiste plek daargelaten moet je vooral gewoon weten wat je doet op die plek. Daar train je dan op zou je zeggen. Een partijspel en dan ho stop; wat doe jij daar. Jij moet daar staan om beschikbaar te zijn. Als je man dan in je nek zit dan moet je dit en dat.

Dit lijkt een beetje op de trainingen uit mijn hoogtijdagen (zaterdag eerste, derde klasse)

Vergeet ook een beetje left, right, behind niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin maandag 6 oktober 2025 @ 14:52:02 #133
35723 crew  GGMM
pi_218952182
Ik zie het wel zitten dat Frozen-assassin onze volgende trainer wordt
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 6 oktober 2025 @ 15:25:12 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218952373
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Dit lijkt een beetje op de trainingen uit mijn hoogtijdagen (zaterdag eerste, derde klasse)

Vergeet ook een beetje left, right, behind niet.
Jeetje, kan jouw trainer van toen niet assistent worden van Sjon...
  maandag 6 oktober 2025 @ 15:42:59 #135
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218952494
quote:
99s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:52 schreef Houniet het volgende:

[..]
Eens. Ook wat Caland zegt. Daarom is het zeiken op alleen JH in mijn ogen niet juist. Het is gewoon een teringzooi.
Ze hadden hem nooit terug moeten halen. Daarmee maken ze echt wel misbruik van hem.

De club is gewoon weer ouderwets ziek, kapot gemaakt door idioten die iets teveel in zich zelf geloven.
pi_218952511
quote:

John, ben jij het.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218952564
quote:

B&A Boys, die gaan er tegenaan.
B&A Boys, die kun je niet verslaan.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:24:56 #138
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218952772
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het wel zitten dat Frozen-assassin onze volgende trainer wordt
Maak maar een poll.
pi_218952845
Mokio is misschien niet je ideale 6 nu want maakt nog veel fouten, maar geef die jongen structureel daar het vertrouwen zodat hij zich ook kan ontwikkelen. Het is nu goddomme elke keer een tombola wie daar staat en good old Davy is in ieder geval dik gezakt op die positie.
  Moderator maandag 6 oktober 2025 @ 16:43:00 #140
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218952867
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Maak maar een poll.
POLL
What can change the nature of a man?
  maandag 6 oktober 2025 @ 17:14:00 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218953161
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:43 schreef Coco het volgende:

[..]
[poll=9322]
Ik ben liever raad van commissaris.
pi_218953315
quote:

[..]
[poll=9322]
Klaas nu druk bezig met weer een paar nieuwe alts om op zichzelf te stemmen.
pi_218953319
Klaas gestemd
Groot fan van User Wotte
  maandag 6 oktober 2025 @ 17:48:17 #144
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218953346
quote:

[..]
[poll=9322]
Graag @Himmler erbij
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 6 oktober 2025 @ 17:51:36 #145
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218953364
Waar is @Wotte?
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_218953848
quote:

[..]
[poll=9322]
C5rvlEL.gif
pi_218954028
quote:

[..]
[poll=9322]
Ik voel me gepasseerd en zal derhalve geen stem uitbrengen.
pi_218954894
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:51 schreef mitt het volgende:
Waar is @:Wotte?
Laten we het een beetje serieus houden.
  maandag 6 oktober 2025 @ 20:34:25 #149
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_218954904
quote:

[..]
[poll=9322]
ALAPHILIPPE
pi_218955001
quote:
12s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:51 schreef mitt het volgende:
Waar is @:Wotte?
Verbaast me niks dat ik hier gepasseerd word. @Coco weigert stelselmatig me op te nemen in zijn cocototo. Terwijl iedereen er wel over eens is dat ik op zijn minst af en toe amusant ben.
pi_218955027
Als het aan mij ligt nemen we maar weer een provinciaal @Caland idealiter is hij dan ook kalend.
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:16:20 #152
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218955237
Bij Rondo nu over Heitinga :D

Kinderlijk
Naïef
Je hoort daar niet te staan
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:17:43 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218955250
Nu Theo

Ze staan niet goed
Trainer doet het niet goed
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:21:21 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218955285
Nu John

Gaat ook los *O* _O-
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:27:17 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218955348
Marco nu

Er lopen alleen kabouters en clowns bij Ajax _O- _O-
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:33:55 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218955399
User @ikweethetookniet schijt het topic weer helemaal onder
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 oktober 2025 @ 21:34:10 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218955403
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:53 schreef Wotte het volgende:
Als het aan mij ligt nemen we maar weer een provinciaal @:caland idealiter is hij dan ook kalend.
Dit kan ik bevestigen noch ontkennen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 6 oktober 2025 @ 23:22:40 #158
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 6 oktober 2025 @ 23:23:23 #159
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_218956328
quote:
Hoop aannames weer.
En 1 terecht punt.
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 6 oktober 2025 @ 23:45:32 #160
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  maandag 6 oktober 2025 @ 23:47:28 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 00:06:51 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 06:17:25 #163
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218956659
quote:
Kokkie die dreigt te stoppen. Dit is niet leuk.
Dit, dus.
pi_218956940
Schijnt dat Kroes twijfelt aan contractverlenging vanwege complexe bestuurlijke organisatie.
pi_218957143
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:24 schreef Wotte het volgende:
Schijnt dat Kroes twijfelt aan contractverlenging vanwege complexe bestuurlijke organisatie.
Bron?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:43:37 #166
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218957158
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:24 schreef Wotte het volgende:
Dat laatste klopt wel, zei Farioli dat ook al niet, als je glas water wil verplaatsen moet je dat aan 3 mensen vragen, of zoiets was het.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:45:20 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218957167
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Bron?
Ajax-directeur Alex Kroes wimpelde nieuw contract af, halveerde salarisplafond maar sloeg ook sportieve flaters

De crisis van Ajax kent meerdere vaders. Nu de teruggehaalde coach John Heitinga faalt en diens groep piept en kraakt, moet ook Alex Kroes het steeds meer ontgelden. Hoe het kan dat de technisch directeur die zijn voorganger keihard fileerde er nu zelf weinig van bakt.

https://www.ad.nl/voetbal(...)ve-flaters~a593afd9/
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 08:50:50 #168
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218957196
Marco van Basten haalt uit richting Ajax na onthulling John van ’t Schip: ’Er lopen kabouters en clowns rond’

John van ’t Schip heeft bij het Ziggo Sport-programma Rondo een onthulling gedaan over zijn vertrek bij Ajax. De voormalig trainer van de recordkampioen zou in de zomer van 2024 in een nieuwe functie verder gaan, maar daar is het nooit van gekomen. Marco van Basten is vervolgens verbolgen over de houding van Ajax.

’San Marco’ begint het programma over Ajax-directeur Alex Kroes. ,,Kroes is twee jaar geleden begonnen en ik denk: een jongen die in de spelersmakelaardijwereld zit, die zal wel weten hoe het gaat. Maar er wordt tot nu toe niets van gebakken.”

Interlandbreak moet duidelijk maken of comeback Ajax voor John Heitinga uitstel van executie was

Dan gaat het verder richting Van ’t Schip. Hij zou een functie krijgen als ’voetbalman’ naast Kroes. ,,Die functie was er niet meer. Of die functie me is aangeboden? Ja, want dat heb ik ook getekend. In acht maanden veranderen alleen veel dingen. Alex werd in plaats van algemeen directeur, technisch directeur. Marijn Beuker (directeur voetbal, red.) kwam...”

Kabouters en clowns

Hij vervolgt: ,,Ik zou klankbord worden van Maurice Steijn, ik zou Kelvin de Lang gaan ondersteunen en Klaas-Jan Huntelaar helpen. Dat was aanvankelijk waar ik me mee bezig zou gaan houden. Datgene wat ik zou gaan doen, ben ik niet gaan doen.”

Onder vuur liggende Ajax-trainer John Heitinga: ’Regelmatig contact met Louis van Gaal’

Van Basten haakt dan vol ongeloof in: ,,John is een echte Ajacied. Hij weet wat er bij de club gebeurt en hoe het allemaal werkt. Die sturen ze weg.” Van ’t Schip: ,,Ze hebben het dusdanig gekaderd, dat ik wegging.”

Van Basten - ook ex-trainer van Ajax - is zichtbaar geïrriteerd en sluit af: ,,Mensen die van waarde zijn, sturen ze weg. Nu lopen er allemaal kabouters en clowns rond.”

https://www.telegraaf.nl/(...)s-rond/95571149.html

_O_ _O_
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:04:15 #169
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218957257
Ben jij klaas?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:06:59 #170
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218957272
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Ajax-directeur Alex Kroes wimpelde nieuw contract af, halveerde salarisplafond maar sloeg ook sportieve flaters

De crisis van Ajax kent meerdere vaders. Nu de teruggehaalde coach John Heitinga faalt en diens groep piept en kraakt, moet ook Alex Kroes het steeds meer ontgelden. Hoe het kan dat de technisch directeur die zijn voorganger keihard fileerde er nu zelf weinig van bakt.

Corrigeer je dan meteen het ook door jouw geposte verhaal dat hij een adviseur zou gaan krijgen, je spamt nogal veel.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:46:01 #171
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218957593
Dat Sjon deze interlandbreak gaat gebruiken om de komende tegenstanders extra grondig te analyseren zal wel teveel gevraagd zijn zeker.
pi_218957605
Holy shit wat een tyfus bende in dit topic.
pi_218957621
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dat Sjon deze interlandbreak gaat gebruiken om de komende tegenstanders extra grondig te analyseren zal wel teveel gevraagd zijn zeker.
Lekker foeballuh kijken in Liverpoel.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 09:53:16 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218957637
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:50 schreef Black-Death het volgende:

[..]
Lekker foeballuh kijken in Liverpoel.
Arne weet vast nog wel hoe AZ speelt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218957657
Dat zogenaamde mannetje naast Kroes is dus een lulverhaal van de witte Chinees.
pi_218957760
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 08:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Leuk stukkie weer :)

Gladde faalhaas :X
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:37:26 #177
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218958568
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:50 schreef Wotte het volgende:

[..]
Verbaast me niks dat ik hier gepasseerd word. @:coco weigert stelselmatig me op te nemen in zijn cocototo. Terwijl iedereen er wel over eens is dat ik op zijn minst af en toe amusant ben.
Cocototo deelname moet je gewoon aanvragen.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:38:31 #178
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218958581
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:34 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
ALAPHILIPPE
Die wordt eindredacteur bij VI.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:56:10 #179
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218958758
quote:

[..]
[poll=9322]
Geen 46 stemmen voor Flopland.

WIE ZIJN DEZE MENSEN?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:59:48 #180
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218958791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Geen 46 stemmen voor Flopland.

WIE ZIJN DEZE MENSEN?
0 stemmen voor Benji, die gaat straks weer emotie-eten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:07:40 #181
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218958858
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tja, vast niet z'n laatste lulverhaal, Ajax scoort altijd ook al doen ze het niet.
pi_218958964
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 09:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kroes schijnt het lastig te vinden om opeens met een organisatie van 500 man te moeten werken. Efficiënt zakenmannetje blijft het.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:25:47 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218959001
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Kroes schijnt het lastig te vinden om opeens met een organisatie van 500 man te moeten werken. Efficiënt zakenmannetje blijft het.
Denk niet dat het zozeer om die 500 gaat, maar meer om de snelheid, of juist het tegenovergestelde, van beslissen. Zeker in zo'n transfer window zou je alles met maximaal 4 mensen moeten kunnen doen, als het dan blijft hangen omdat nog meer mensen zich erover moeten buigen wordt dat wel moeilijk.
pi_218959025
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Denk niet dat het zozeer om die 500 gaat, maar meer om de snelheid, of juist het tegenovergestelde, van beslissen. Zeker in zo'n transfer window zou je alles met maximaal 4 mensen moeten kunnen doen, als het dan blijft hangen omdat nog meer mensen zich erover moeten buigen wordt dat wel moeilijk.
Dat is ook efficiëntie ;).
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:34:21 #185
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_218959084
quote:

[..]
Die zijn er allemaal tussen gekomen nadat Sven zomaar wat deed :') .
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:37:07 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218959102
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:34 schreef Houniet het volgende:

[..]
Die zijn er allemaal tussen gekomen nadat Sven zomaar wat deed :') .
Officieel niet want de organisatie is niet veranderd, alleen de poppetjes, dus er zijn informele stromingen met veel invloed maar zonder verantwoordelijkheid.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:59:50 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218959275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lekker handelen met voorkennis kan hij wel _O- _O-

https://www.nu.nl/voetbal(...)-met-voorkennis.html?

Zal hij nu gokken op een daling van de ajax koers :?
pi_218959454
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 12:59 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Lekker handelen met voorkennis kan hij wel _O- _O-

https://www.nu.nl/voetbal(...)-met-voorkennis.html?

Zal hij nu gokken op een daling van de ajax koers :?
Ach slap gelul dit. Hij wilde skin in the game, prima. Alsof er ook maar een hond te vinden is die denkt winst te pakken met aandelen Ajax _O-
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:15:31 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218959487
Skin in the game, dat kan ook alleen maar gebruikt worden door een kale charlatan van 1 meter 40.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:16:35 #190
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218959494
Kroes :')
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:19:56 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218959530
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:13 schreef Black-Death het volgende:
… Alsof er ook maar een hond te vinden is die denkt winst te pakken met aandelen Ajax _O-
Nou met 40 miljoen verlies per jaar is de tent binnen 4 jaar failliet en dus een hele mooie short :7
Gokken op koersdaling is ook winst w/
pi_218959544
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:19 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]
Nou met 40 miljoen verlies per jaar is de tent binnen 4 jaar failliet en dus een hele mooie short :7
Gokken op koersdaling is ook winst w/
Als je een financieel verslag niet begrijpt, kun je er beter ook niks over zeggen.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:26:56 #193
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 13:42:11 #194
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_218959784
quote:

[..]
Als je uit angst voor een nieuwe Mislintat je club als een ambtenarenapparaat gaat beheren sla je ook wel de plank mis.
Makkelijk eerste
pi_218960055
Het is een grote puinhoop bij de club. :N
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:16:45 #196
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218960102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je uit angst voor een nieuwe Mislintat je club als een ambtenarenapparaat gaat beheren sla je ook wel de plank mis.
Dat was altijd al zo, Overmars heeft dat eigenlijk doorbroken na een aantal jaren omdat hij vrij goed bezig was, die lieten ze z'n gang gaan, al ging de toenmalige commissaries technische zaken daarom weg.
We zijn gewoon weer terug bij af.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:21:30 #197
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218960190
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Het is een grote puinhoop bij de club. :N
Allemaal in stand gehouden door pluchegeile seniele opa's die nog steeds denken dat het 1994 is , dat uit de jeugdopleiding alleen maar talentvolle negers komen die vervolgens niks mogen verdienen , altijd 4-3-3 gespeeld moet worden en dat ten alle tijden een vlaggetje voor de groep moet staan omdat die wel weet wat een ossenworst is .
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:44:21 #198
474254 GurneyIsBestOke
pi_218960433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:16 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat was altijd al zo, Overmars heeft dat eigenlijk doorbroken na een aantal jaren omdat hij vrij goed bezig was, die lieten ze z'n gang gaan, al ging de toenmalige commissaries technische zaken daarom weg.
We zijn gewoon weer terug bij af.
En terug bij af is achteruitgang, aangezien PSV en vooral Feyenoord wel stappen hebben gemaakt naar een meer moderne voetbalorganisatie.

Ik vind bij Feyenoord dat te Kloese veel te veel macht heeft voor iemand die er de ballen van snapt, maar de korte lijntjes met vPersie, Ruijl en scouting zijn wel goed geregeld. Dat heb je gewoon nodig als TD, tenzij aankopen aantoonbaar nergens op slaan moet alles heel snel gaan. Maar volgens mij houden bij Ajax vooral ouwe plucheplakkers iedere voortgang tegen uit een nostalgie wat nauwelijks concreet te maken is (Make Ajax Great Again).
Makkelijk eerste
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 14:53:32 #199
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218960488
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
En terug bij af is achteruitgang, aangezien PSV en vooral Feyenoord wel stappen hebben gemaakt naar een meer moderne voetbalorganisatie.

Ik vind bij Feyenoord dat te Kloese veel te veel macht heeft voor iemand die er de ballen van snapt, maar de korte lijntjes met vPersie, Ruijl en scouting zijn wel goed geregeld. Dat heb je gewoon nodig als TD, tenzij aankopen aantoonbaar nergens op slaan moet alles heel snel gaan. Maar volgens mij houden bij Ajax vooral ouwe plucheplakkers iedere voortgang tegen uit een nostalgie wat nauwelijks concreet te maken is (Make Ajax Great Again).
PSV had dat altijd al goed op orde qua structuur, korte lijnen, het gaat weleens mis door verkeerde persoon op een bepaalde functie, maar dat is wat anders.
Bij Feyenoord vind het ik het niet goed dat Te Kloese 2 petten op heeft, genoeg miskopen ook alweer gedaan, dus dat is het ook niet. Geheel menselijk zal hij als hij faalt als TD dit als MD met de mantel der liefde en wie weet met nog andere mantels bedekken.

De structuur van Ajax is nu eenmaal anders omdat het beursgenoteerd is, maar dat neemt niet weg dat je veel oneffenheden weg kan halen, ze hebben ook al wat verbeterd op dat gebied, door sneller juridisch handelen bij afwikkeling van transfers.
pi_218960762
Jongens, Fredje Grim komt ons redden _O- :')
pi_218960774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:30 schreef Black-Death het volgende:
Dan weten we in ieder geval de interim-coach voor over een week of 2 :')

Wat zitten we toch in een ontzettend conservatief ons-ken-ons-bubbel elke fucking keer... dit is hetzelfde als Van 't Schip naar voren schuiven toen Steijn sneuvelde. Met alle respect voor de persoon van Van 't Schip destijds dat ie er in stapte. Uiteindelijk levert je dit soort mensen echt geen structurele verbetering op.
pi_218960824
Zolang je het technisch hart van de club verantwoording moet laten afleggen aan allerlei conservatief denkende personen in organen als de RvC en Bestuursraad komt deze club geen stap vooruit
pi_218960832
Fred Grim spartelde al bij FC Emmen.
pi_218960863
quote:
Wat scoort die op de schaal van ossenworst? @PowerLoungen

Deze club is echt lachwekkend
Jack does it in real time...
pi_218960965
Hadden wij maar competent bestuur zoals bij Leverkusen. Ajax doet het tegenovergestelde met alle gevolgen van dien. Beschamend. Pijnlijk. Frustrerend.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:54:39 #206
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218960988
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:42 schreef DeeBee het volgende:

[..]
Wat scoort die op de schaal van ossenworst? @:PowerLoungen

Deze club is echt lachwekkend
8/10 omdat die altijd keepte alsof die teveel jenevertjes op had.
Kutclub
RED ONS HENNIEGOD
pi_218961006
Grimmig sfeertje hier

SNAP JE HEM

10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif10.gif
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 15:57:58 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218961023
Fred Grim die altijd met een gezicht alsof hij zojuist de stelling van Pythagoras heeft bedacht simpele one-liners ter wereld brengt.

Dat past dus prima in het pulletje daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218961032
Fred grim :D
Uit de koker van heitinga himself..

Echt hou op hoor...
pi_218961041
Over een paar weken dus nog een afkoopsom erbij betalen. Goed bezig bestuur.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:04:00 #211
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218961079
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 15:58 schreef Bofjijff het volgende:
Fred grim :D
Uit de koker van heitinga himself..

Echt hou op hoor...
Dat separate parodie topic hoeft eigenlijk niet meer, wat een grap
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:05:47 #212
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218961098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat separate parodie topic hoeft eigenlijk niet meer, wat een grap
[ afbeelding ]
4045
onlogisch
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:06:53 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218961116
Ook wel veelzeggend dat ze dit heugelijke tyfusnieuws niet willen delen op sociale media.
RED ONS HENNIEGOD
pi_218961127
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook wel veelzeggend dat ze dit heugelijke tyfusnieuws niet willen delen op sociale media.
Nee dit is niet bepaald iets om trots op te zijn :')
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:11:00 #215
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218961151
quote:
4045
onlogisch
pi_218961155
_O-

Op zich hadden we al wel moeten weten hoe laat het was toen Sjonnie zei dat iemand toegevoegd zou worden die afwerkoefeningen etc. van hem kon overnemen zodat Sjonnie zich op het ingewikkeldere werk kom concentreren.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:12:35 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218961162
Wordt er gemodereerd?
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:14:07 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218961168
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:12 schreef Tarado het volgende:
Wordt er gemodereerd?
Dat vraag je als ik in het topic post? :D

@GGMM check deze.
4045
onlogisch
pi_218961173
quote:
Wordt er gemodereerd?
Bij Ajax zelf klaarblijkelijk niet

FRED GRIM _O-
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:15:06 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218961181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:14 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat vraag je als ik in het topic post? :D

@:GGMM check deze.
Het topic was opeens vol en nu weer niet, kan ook aan m'n internet liggen natuurlijk.
pi_218961201
quote:
Wordt er gemodereerd?
Hier? Nooit.
pi_218961206
quote:
Volgens directeur Kroes wil Ajax de staf rondom het eerste elftal nog verder versterken.
Oh god er komt nog meer. Waar zetten we ons geld op in, Sneijder of Raf?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:17:50 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218961209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Überhaupt raar, die Grim liep daar toch al gewoon rond?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:18:31 #224
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218961215
quote:

[..]
Denk het niet want dan moeten ze de bank verbouwen.
pi_218961226
quote:

[..]
Beiden, duorol als voedingsdeskundige / dieetcoach.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218961253
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoofd Coaching was die.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:21:19 #227
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218961255
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon een houtje getrokken op de toekomst, Fred is ook huilend gezien.
pi_218961258
Wat een trieste ontwikkelingen...
pi_218961266
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 11:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Cocototo deelname moet je gewoon aanvragen.
Bij deze.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:23:50 #230
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218961273
Fred Grim, wel ex bondscoach he!
pi_218961278
Ik kom terug zodra ik iets positiefs kan vermelden over de aanstelling van Fred Grim.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:26:11 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218961313
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:24 schreef Wotte het volgende:
Ik kom terug zodra ik iets positiefs kan vermelden over de aanstelling van Fred Grim.
Hij is kaal.

Heeft net als Arne Slot een voor- en achternaam met vier letters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218961321
quote:
Weer een user weg. JE WORDT BEDANKT SJON.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:26:47 #234
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218961325
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is kaal.

Allebei een Cambuur achtergrond.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:27:58 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218961331
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:26 schreef mitt het volgende:

[..]
Allebei een Cambuur achtergrond.
Weet als geen ander hoe je een spits moet laten scoren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218961339
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:26 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij is kaal.

Kaal is een goede kwaliteit inderdaad.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:30:09 #237
30919 mitt
Michael Corleone
pi_218961345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Weet als geen ander hoe je een spits moet laten scoren.
Fijn besnaarde post. Like.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:30:39 #238
474254 GurneyIsBestOke
pi_218961347
Wordt breed gedragen door de stad, kijkt fris door de club en kent zijn ogen.
Makkelijk eerste
pi_218961353
Heeft 2 benen, vindt Sjon belangrijk.
pi_218961484
Denk dat vijfde colonne zich alleen koest houdt met een willekeurige speler uit het ’95-elftal als technisch directeur.
  Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:52:52 #241
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218961536
Grimmig sfeertje hier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:54:05 #242
274204 crew  Mexicanobakker
pi_218961547
Oh HMF had dat mopje ook al gemaakt.

Ik weet niet voor wie van ons dat nou pijnlijker is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218961579
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh HMF had dat mopje ook al gemaakt.

Ik weet niet voor wie van ons dat nou pijnlijker is.
Mij
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 16:59:15 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218961591
Dit kan toch niet.
pi_218961600
Sfeer wordt steeds Grimmiger bij Ajax
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218961601
Opvallend dat Ajax eigenlijk weer dezelfde Farioli-Heitinga fout maakt maar nu met de assistenten. Van een getalenteerde, moderne trainer (Duivenvoorden) naar Ajax-dna ouwe jongens krentebrood meermaals gefaalde Fred Grim.

Staan er daadwerkelijk voorwaarden en criteria op een lijstje ergens of gaat de selectieprocedure simpelweg niet verder dan "ken jij nog iemand?".
pi_218961705
quote:

[..]
Ik ben ondertussen in de modus dat ik denk: laat het dan ook maar gebeuren. Dan houden dat soort figuren daarna wel hun mond... :')
pi_218961801
Wat kwam er uit jullie stemwijzer. Bij mij Denk alhamdulillah broeders en zuster.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:22:02 #249
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218961840
Fans van Ajax reageren vooral cynisch op de toevoeging van Grim aan de technische staf van Heitinga. Er wordt vooral gewezen naar zijn weinig succesvolle periode bij Willem II en FC Emmen, waar hij in beide gevallen slechts negen maanden aan het roer stond.

“Ik dacht dat dit een grapje was, maar het is echt waar”, reageert een X-gebruiker op het nieuws van Ajax. “Het wordt beter en beter”, reageert een ander cynisch. “Wat een amateurisme”, is verder een veelgelezen reactie op het platform.

https://www.voetbalzone.n(...)/blt651de7990f4b9c94

pi_218961871
quote:
Wordt er gemodereerd?
Wat wordt er nu weer fout gedaan dan :')
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:26:53 #251
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_218961872
Maar Arno lult maar wat
Feyenoord!!! * Barça
pi_218961879
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:26 schreef Bonobo11 het volgende:
Maar Arno lult maar wat
Dat ging over het schandknaapje dat Kroes naast zich zou krijgen. Dat is lulkoek. Dat Ajax de technische staf wil 'versterken' is geen nieuws.
pi_218961915
Fred Grim, 18 wedstrijden waarvan één winstpartij bij Willem II, gaat de coach coachen

Ik ben benieuwd wat Heitinga gaat leren van Fred. Misschien heeft Mourinho daar nog wel een idee bij.

quote:
I read something, some quote from the worst manager in the history of the Premier League, Frank De Boer -- seven matches, seven defeats, zero goals.

What he was saying was it is not good for Marcus Rashford to have a coach like me because the most important thing for me is to win. If he was coached by Frank, he would learn how to lose because he lost every game.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:37:27 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218961941
Fred grim is geen bedreiging voor John wel zo makkelijk

En kan John de schuld afschuiven als het toch mis gaat

Winwin en Ajax naar de klote

Man man man wat een clowns daar :|W
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:46:35 #255
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218961995
Ze hadden ook Frank de boer kunnen bellen :+ _O- _O-
pi_218962022
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze hadden ook Frank de boer kunnen bellen :+ _O- _O-
Ik vrees dat ze die achter de hand willen houden.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 17:57:22 #257
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218962063
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik vrees dat ze die achter de hand willen houden.
Dan zijn ze compleet voor de video

Bekijk deze YouTube-video
pi_218962325
Kwaad tot erger
pi_218962559
https://x.com/Inside_020/status/1975564704828563679

Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.
pi_218962614
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:13 schreef De_Kraam het volgende:
https://x.com/Inside_020/status/1975564704828563679

Dit wordt een unaniem belachelijk groot succes.
Arne is ook degene die Heitinga in zijn staf bracht, dus verstand van coaches heeft die niet.
pi_218962992
We zijn gered.

El Salvador
Groot fan van User Wotte
  Moderator dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:05:17 #262
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_218963256
Topshow
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:07:58 #263
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218963277

Ach
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:18:44 #264
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_218963424
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]

Ach
Wel een mooie redding.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_218963578
En dan moet Sjon nu opeens verstandige dingen gaan doen?
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:40:00 #266
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218963635
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
En dan moet Sjon nu opeens verstandige dingen gaan doen?
Het is niks meer dan zelfbehoud , overleven en in een bubbel blijven zitten.
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:42:49 #267
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218963661
Heitinga, Keizer, Grim. Wat een pure armoe zeg.
pi_218963721
quote:
:D _O-

Had dan gewoon Dickie gebeld :X
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:51:23 #269
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218963742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
:D _O-

Had dan gewoon Dickie gebeld :X
Die wilde geen DNA test doen.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:51:36 #270
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218963743
quote:
9s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 14:21 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Allemaal in stand gehouden door pluchegeile seniele opa's die nog steeds denken dat het 1994 is , dat uit de jeugdopleiding alleen maar talentvolle negers komen die vervolgens niks mogen verdienen , altijd 4-3-3 gespeeld moet worden en dat ten alle tijden een vlaggetje voor de groep moet staan omdat die wel weet wat een ossenworst is .
Die hele inteelt bende daar is toch om gek van te worden. Ongetwijfeld gaan ze volgend jaar een Reiziger of zo bellen, kun je ook weer je lol mee op.
pi_218963753
quote:
We zullen je missen maat :X
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:54:45 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218963762
Met Fred Grimm gelooft Ajax in sprookjes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:55:56 #273
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218963774
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die hele inteelt bende daar is toch om gek van te worden. Ongetwijfeld gaan ze volgend jaar een Reiziger of zo bellen, kun je ook weer je lol mee op.
Reiziger, samen met Jonker.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:56:30 #274
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_218963778
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Reiziger hoofdtrainer , Winter als assistent , opgegraven lijk van Tonny Bruins-Slot als analist op de tribune .
RED ONS HENNIEGOD
pi_218963786
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Arne is ook degene die Heitinga in zijn staf bracht, dus verstand van coaches heeft die niet.
Sociaal project voor mentaal geretardeerden enerzijds, 5D schakend Ajax kapot maken anderzijds 14.gif

Arne ^O^
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:01:56 #276
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218963826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Sociaal project voor mentaal geretardeerden enerzijds, 5D schakend Ajax kapot maken anderzijds 14.gif

Arne ^O^
Vergeet niet dat Heitinga bijzonder bedreven is in hesjes uitdelen, veld opruimen en de kleedkamer aantrekken. Zijn formule? 'Gewoon handen uit de mouwen'.
pi_218963837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 20:57 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Arne ^O^
Arne heeft ons in deze puinhoop gebracht dus mag die ons ook eruit halen.
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:17:30 #278
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_218963947
De benen die ons beloofd waren:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De benen die we kregen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218963965
Als de coach Heitinga gecoacht wordt door Fred Grim... Wie coached dan Fred?

Coachception
pi_218964138
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:21 schreef HMFuckyouall het volgende:
Als de coach Heitinga gecoacht wordt door Fred Grim... Wie coached dan Fred?

Coachception
Gaal
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:53:05 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218964168
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Gaal
Ajax wordt dus geleid door TruusGodin.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218964186
Dit topic is zelden zo eensgezind geweest. Ik word er bijna sentimenteel van.
pi_218964228
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Gaal
En wie coacht Gaal?

Oh dat is natuurlijk God op aarde, duh
pi_218964368
De toekomst ziet er steeds grimmiger uit
pi_218964651
Ik ben klaar met deze club
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 7 oktober 2025 @ 23:11:57 #286
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_218964674
Fred kan en weet echt wel wat.
pi_218964777
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 22:02 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
En wie coacht Gaal?

Oh dat is natuurlijk God op aarde, duh
Truus dus
pi_218964783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:57 schreef Wotte het volgende:
Dit topic is zelden zo eensgezind geweest. Ik word er bijna sentimenteel van.
Ik maar denken dat jij weg ging blijven…
pi_218964788
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben klaar met deze club
Je mag nog overstappen. Blijven we je natuurlijk nog wel een paar jaar pesten, maar je moet er wat voor overhebben.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 00:55:13 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218964971
Kroes doet een Grimjob.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 08:16:45 #291
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218965507
Man man man.
pi_218965783
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 23:30 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Ik maar denken dat jij weg ging blijven…
Hij is kaal. Dat is al de helft van de vinkjes voor een Ajax trainer.
pi_218965885
Maar Fred Grim moet dus tegen Heitinga en Keizer vertellen dat het beter is om niet met je verdediging op de middenlijn te gaan staan maar dat je beter een paar meter met je hele elftal naar achteren kunt gaan staan om niet geslacht te worden?
pi_218966378
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 09:13 schreef TheVulture het volgende:
Maar Fred Grim moet dus tegen Heitinga en Keizer vertellen dat het beter is om niet met je verdediging op de middenlijn te gaan staan maar dat je beter een paar meter met je hele elftal naar achteren kunt gaan staan om niet geslacht te worden?
#FarioliWorden
pi_218966689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:17 schreef Wertha het volgende:
De benen die ons beloofd waren:

SPOILER
De benen die we kregen:

SPOILER
Uitstekende post, Wertha. Wel een like waard!
pi_218966811
Ik trek deze ongein echt niet meer. Fred, fucking Grim,. Hoe haal je het in je hoofd.
  woensdag 8 oktober 2025 @ 12:07:01 #297
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_218967054
Ajax-fans furieus na aanstelling Grim: 'Ik word misselijk van mijn club'

Ajax-fans laten zich op X volledig gaan nadat de club dinsdag bekendmaakte dat Fred Grim de nieuwe assistent van John Heitinga wordt. 'Ik word misselijk van mijn club', valt er onder andere te lezen over de aanstelling van de zestigjarige trainer.

https://www.voetbalprimeu(...)anstelling-grim.html

John heeft Grim zelf bedacht _O- _O- _O-
pi_218967080
FRED GRIM IS ONZE REDDER _O_
pi_218967338
quote:
6s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 12:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
John heeft Grim zelf bedacht _O- _O- _O-
John haalt zijn eigen (tijdelijke) opvolger binnen. Wanneer hij eruit vliegt wordt Grim natuurlijk ad-interim.
pi_218967503
Heitinga, Keijzer, Grim

Alsof je bij Feyenoord De Wolf aanstelt als hoofdtrainer met Jaap Stam als assistent en dan na een paar maanden Mario Been als adviseur neerzet.
pi_218967707
Dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')