Sjon heeft extra mensen nodig voor het klaverjassen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het gevoel dat men alle spelers het liefst in Amsterdam houdt deze interlandperiode.
Of we zijn Godts en Jaros ook kwijt door blessures
Zeker weten. Hij is ook zjin geloofwaardigheid kwijtgeraakt. Hoe kan je niet starten met die man op 10.quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:48 schreef TheVulture het volgende:
Het is vooral dat Heitinga de poppetjes niet logisch neerzet
Dat was ook het probleem bij Steijn. De complete weigering om spelers op de juiste plaats neer te zetten. Kansloos.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zeker weten. Hij is ook zjin geloofwaardigheid kwijtgeraakt. Hoe kan je niet starten met die man op 10.
Dat middenveld is als je iedereen wel op de juiste plek zet toch sowieso compleet uit balans?quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem bij Steijn. De complete weigering om spelers op de juiste plaats neer te zetten. Kansloos.
Eens. Ook wat Caland zegt. Daarom is het zeiken op alleen JH in mijn ogen niet juist. Het is gewoon een teringzooi.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat was ook het probleem bij Steijn. De complete weigering om spelers op de juiste plaats neer te zetten. Kansloos.
Dit lijkt een beetje op de trainingen uit mijn hoogtijdagen (zaterdag eerste, derde klasse)quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poppetjes op juiste plek daargelaten moet je vooral gewoon weten wat je doet op die plek. Daar train je dan op zou je zeggen. Een partijspel en dan ho stop; wat doe jij daar. Jij moet daar staan om beschikbaar te zijn. Als je man dan in je nek zit dan moet je dit en dat.
En dat keer x10 voor elke positie.
Jeetje, kan jouw trainer van toen niet assistent worden van Sjon...quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit lijkt een beetje op de trainingen uit mijn hoogtijdagen (zaterdag eerste, derde klasse)
Vergeet ook een beetje left, right, behind niet.
Ze hadden hem nooit terug moeten halen. Daarmee maken ze echt wel misbruik van hem.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Eens. Ook wat Caland zegt. Daarom is het zeiken op alleen JH in mijn ogen niet juist. Het is gewoon een teringzooi.
John, ben jij het.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poppetjes op juiste plek daargelaten moet je vooral gewoon weten wat je doet op die plek. Daar train je dan op zou je zeggen. Een partijspel en dan ho stop; wat doe jij daar. Jij moet daar staan om beschikbaar te zijn. Als je man dan in je nek zit dan moet je dit en dat.
B&A Boys, die gaan er tegenaan.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maak maar een poll.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zie het wel zitten dat Frozen-assassin onze volgende trainer wordt
Ik voel me gepasseerd en zal derhalve geen stem uitbrengen.quote:
Verbaast me niks dat ik hier gepasseerd word. @Coco weigert stelselmatig me op te nemen in zijn cocototo. Terwijl iedereen er wel over eens is dat ik op zijn minst af en toe amusant ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |