Dat separate parodie topic hoeft eigenlijk niet meer, wat een grapquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:58 schreef Bofjijff het volgende:
Fred grim![]()
Uit de koker van heitinga himself..
Echt hou op hoor...
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat separate parodie topic hoeft eigenlijk niet meer, wat een grap
[ afbeelding ]
Nee dit is niet bepaald iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Ook wel veelzeggend dat ze dit heugelijke tyfusnieuws niet willen delen op sociale media.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 15:56 schreef HMFuckyouall het volgende:
Grimmig sfeertje hier
SNAP JE HEM
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het topic was opeens vol en nu weer niet, kan ook aan m'n internet liggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat vraag je als ik in het topic post?
@:GGMM check deze.
Hier? Nooit.quote:
Oh god er komt nog meer. Waar zetten we ons geld op in, Sneijder of Raf?quote:Volgens directeur Kroes wil Ajax de staf rondom het eerste elftal nog verder versterken.
Überhaupt raar, die Grim liep daar toch al gewoon rond?quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Oh god er komt nog meer. Waar zetten we ons geld op in, Sneijder of Raf?
Denk het niet want dan moeten ze de bank verbouwen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beiden, duorol als voedingsdeskundige / dieetcoach.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoofd Coaching was die.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Überhaupt raar, die Grim liep daar toch al gewoon rond?
Gewoon een houtje getrokken op de toekomst, Fred is ook huilend gezien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Überhaupt raar, die Grim liep daar toch al gewoon rond?
Bij deze.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 11:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Cocototo deelname moet je gewoon aanvragen.
Hij is kaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:24 schreef Wotte het volgende:
Ik kom terug zodra ik iets positiefs kan vermelden over de aanstelling van Fred Grim.
Weer een user weg. JE WORDT BEDANKT SJON.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:24 schreef Wotte het volgende:
Ik kom terug zodra ik iets positiefs kan vermelden over de aanstelling van Fred Grim.
Allebei een Cambuur achtergrond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is kaal.
Heeft net als Arne Slot een voor- en achternaam met vier letters.
Kaal is een goede kwaliteit inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is kaal.
Heeft net als Arne Slot een voor- en achternaam met vier letters.
Fijn besnaarde post. Like.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet als geen ander hoe je een spits moet laten scoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |