abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2025 @ 11:19:02 #101
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218950901
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 22:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Je illustreert mijn punt. Voer de druk op, wacht op een escalatie en zet steeds zwaarder geschut in.

Federale agenten klemrijden is inderdaad strafbaar, maar dat kan natuurlijk geen aanleiding zijn om het leger los te laten op een stad.

Als de ME in ons land klappen krijgt van rellend tuig wordt Amsterdam of Den Haag toch ook niet bezet door een legermacht? Nee, de schuldigen worden opgespoord en vervolgd. Zo gaat dat in een rechtsstaat. Je stuurt niet het leger erop af.
En ze zijn helemaal niet klem gereden. Dat is weer zo'n Maga-leugens, waarmee men denkt het sturen van het leger goed te keuren. Dit is precies waar men altijd zo bang van was bij Alex Jones, die verkondigde dat de Democraten dit soort shit van plan waren, zoals altijd een leugen en keiharde projectie.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_218951254
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:13 schreef Vis1980 het volgende:
Ik krijg altijd de kriebels als een Trump-fan 'nobody is above the law' zegt.
Ja, een parel. 'Trump is the law' is dan natuurlijk het vervolg
  maandag 6 oktober 2025 @ 12:25:28 #103
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218951330
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ja, een parel. 'Trump is the law' is dan natuurlijk het vervolg

Een soort Trump Dredd.
pi_218951462
Weer eentje:

ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218951538
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:45 schreef xpompompomx het volgende:
Weer eentje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gafferdamme. Er is vast een site die het bijhoudt.
Dus zelfs maga arresteert eigen volk, die over de schreef gaan met kinderen.
pi_218951568
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 12:55 schreef AnneX het volgende:

[..]
Gafferdamme. Er is vast een site die het bijhoudt.
Dus zelfs maga arresteert eigen volk, die over de schreef gaan met kinderen.
Er zijn nogal veel MAGA-cultisten die aan kinderen zitten helaas. Vorige week is Trump's spiritueel adviseur er ook al voor opgepakt. MAGA zit gewoon vol pedo's.
pi_218951569
Amerika is defect. Dat blijkt wel, nu een president uitspraken en/of de grondwet gewoon naast zich neer legt en in feite zegt "En dan? Wat wil je er aan doen?"

Er zal een hoop gerepareerd moeten worden, want dit vormt een precedent voor volgende presidenten, democratisch of republikeins.
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:13:18 #108
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218951649
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Amerika is defect. Dat blijkt wel, nu een president uitspraken en/of de grondwet gewoon naast zich neer legt en in feite zegt "En dan? Wat wil je er aan doen?"

Er zal een hoop gerepareerd moeten worden, want dit vormt een precedent voor volgende presidenten, democratisch of republikeins.
En wat te denken van de reputatie en het vertrouwen bij vrienden en bondgenoten.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218951702
quote:
15s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Er zijn nogal veel MAGA-cultisten die aan kinderen zitten helaas. Vorige week is Trump's spiritueel adviseur er ook al voor opgepakt. MAGA zit gewoon vol pedo's.
Ook wel logisch door de bril van de leiding.

Waar zou dat America anders weer great voor moeten zijn. Het is niet dat Mr.Moneybags die van zn pa geleerd heeft een ander klein te houden heimwee heeft naar tijden dat het financieel beter ging met de burgers.

Het is heimwee naar dominantie en meer vrijheid van enkele elitairen. Tijden dat je nog vrij aan vrouwen en tieners kon zitten en smear-campagnes kon runnen als ze er wat over zeiden. Tijden dat je minderheden de schuld van alles kon geven en Central park kon uitrollen over woonwijken van de zwarte bevolking. Die mythisch 'goede tijden' waarin een koning Trump past.
  maandag 6 oktober 2025 @ 13:24:58 #110
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218951711
quote:

Ik blijf het absurd vinden dat zoveel volwassen mensen dit in stand houden. Kijk alleen al naar MAGA Mindy, die elke dag de grootste leugens moet vertellen en dan doodleuk dingen zegt als 'dat er mensen zijn in de perskamer die de integriteit van de president in twijfel trekken is een schande' en dat zo'n Johnson de ene dag vertelt dat Trump voor de CIA werkte rondom de Epstein-zaak en keihard staat te liegen over de economie, banenmarkt en de zogenaamd hilarische grappen van Trump (om vervolgens te eisen dat anderen geen grappen over Trump of Kirk mogen maken).

En ze weten allemaal donders goed dat ze onderdeel zijn van een kwaadaardig regime.
pi_218952258
quote:
Nooit op het padje geweest ook.

quote:

Jeffrey Sachs schreef geschiedenis met zijn conclusie toen Trump voor zn tweede termijn ging.

"The idea that US foreign policy is in the hands of people who are thoughtful, let me just say, we have to grow up. We are a country that has been unhinged for years... The idea that this is a competent, careful, law-abiding country—that’s over. It’s over... The America you are talking about is gone. It’s just gone."

Meer weg dan defect. Want defect zou zou suggereren dat iets met de huidige mindset te repareren valt.

Er zijn grassroots bewegingen die aangeven waar de toekomst ligt; in eerlijkere belastingen en het "hele" volk op 1. En er zijn autocraten die nog aan de uitgroei van het oude kapitalisme hangen voor eigen gewin en verdeeldheid zaaien.

Maar het moet allemaal nog teveel vorm krijgen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Beathoven op 06-10-2025 15:19:44 ]
  maandag 6 oktober 2025 @ 15:15:55 #112
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218952319
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 13:24 schreef Vis1980 het volgende:
die elke dag de grootste leugens moet vertellen
Erge is nog dat ze er zelf heilig in gelooft; voor haar zijn het geen leugens.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gunner op 06-10-2025 15:22:48 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_218952363
Waar zijn de “side that plays nice” roepers na de aanslag op Diane Goodstein?
pi_218952398
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:23 schreef Weird- het volgende:
Waar zijn de “side that plays nice” roepers na de aanslag op Diane Goodstein?
quote:
Bron
Judge Goodstein had reportedly received multiple death threats in response to her September 2 ruling, which placed her at odds with Trump and South Carolina’s Republican Gov. Henry McMaster, who said the circuit court was “wrong” to place itself in the way of the U.S. government and filed an emergency petition to overturn the verdict.
Ik ben benieuwd wat Trump/Vance en de hele goegemeente hierop reageren. Als deze brandstichting gerelateerd is aan haar uitspraak is dat heel ernstig.
  maandag 6 oktober 2025 @ 15:34:01 #115
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218952425
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
Ik ben benieuwd wat Trump/Vance en de hele goegemeente hierop reageren. Als deze brandstichting gerelateerd is aan haar uitspraak is dat heel ernstig.
Hoezo 'Als'? Waar zou hij anders aan gerelateerd zijn? Een jaloerse buurman omdat ze een zwembad in de tuin heeft aangelegd? Of geloof jij echt dat in MAGA Amerika de aanhangers van Trump eerbied hebben voor de rechterlijke macht als die een Trump maatregel onderuit schopt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218952440
quote:
18s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Hoezo 'Als'? Waar zou hij anders aan gerelateerd zijn? Een jaloerse buurman omdat ze een zwembad in de tuin heeft aangelegd? Of geloof jij echt dat in MAGA Amerika de aanhangers van Trump eerbied hebben voor de rechterlijke macht als die een Trump maatregel onderuit schopt?
Nee, natuurlijk niet. Maar ik geloof wel in onschuld tot het tegendeel bewezen is, ongeacht de manier waarop ze ermee om gaan in de VS.

Ik ben vooral benieuwd naar wat ze erover te zeggen hebben. Ik ben bang bijzonder weinig.
pi_218952493
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar ik geloof wel in onschuld tot het tegendeel bewezen is, ongeacht de manier waarop ze ermee om gaan in de VS.

Ik ben vooral benieuwd naar wat ze erover te zeggen hebben. Ik ben bang bijzonder weinig.
Dat is natuurlijk niet netjes, maar vergeet niet dat rechters al jaren politieke spelletjes spelen tegen Trump en dat onder Biden en Obama dergelijke zaken natuurlijk helemaal vaak terugkwamen. Daar hoor je links niet over, en ik vraag me af waarom dat zo is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218952515
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk niet netjes, maar vergeet niet dat rechters al jaren politieke spelletjes spelen tegen Trump en dat onder Biden en Obama dergelijke zaken natuurlijk helemaal vaak terugkwamen. Daar hoor je links niet over, en ik vraag me af waarom dat zo is.
Not sure if sarcasm...
pi_218952519
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Politieke spelletjes (voor zover dat zo is) zijn wel wat anders dan brandstichting en potentieel poging tot doodslag.
  maandag 6 oktober 2025 @ 15:48:03 #120
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218952531
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:35 schreef beefkeek het volgende:

[..]

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218952585
quote:
18s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vandaar ‘schijn tegen’. Ik ben niet zo van ‘t zwart-wit wat de regering daar doet. Dat Trump en Miller ertoe oproepen durf ik wel te stellen ja.
pi_218952619
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:46 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Politieke spelletjes (voor zover dat zo is) zijn wel wat anders dan brandstichting en potentieel poging tot doodslag.
Ja, zoals ik zeg niet netjes, maar vergeet dus ook niet dat dit burgers zijn die jarenlang door Obama en Biden zijn geminacht, en nu zien hoe de volksvertegenwoordiging weer wordt tegengehouden door onverkozen rechters die het gewenste beleid torpederen. Dan krijg je dit soort excessen, en ik keur het niet goed he, maar het is een optelsom van fouten die gemaakt zijn door vorige administraties.
pi_218952635
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:30 schreef beefkeek het volgende:

[..]
[..]
ik vrees dat ze reageren met Simon, Garfunkel en Disturbed. oftewel sound of silence
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_218952655
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:03 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ja, zoals ik zeg niet netjes, maar vergeet dus ook niet dat dit burgers zijn die jarenlang door Obama en Biden zijn geminacht, en nu zien hoe de volksvertegenwoordiging weer wordt tegengehouden door onverkozen rechters die het gewenste beleid torpederen. Dan krijg je dit soort excessen, en ik keur het niet goed he, maar het is een optelsom van fouten die gemaakt zijn door vorige administraties.
Sorry hoor, maar wat een onzin. Misschien kun je je eigen mening formuleren en niet de ‘talking points’ kopiëren (“onverkozen rechters”)

Ze worden tegengehouden door rechters omdat ze schijnbaar de wet overtreden. Dat is maar één partij aan te rekenen, de regering.
pi_218953076
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:07 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar wat een onzin. Misschien kun je je eigen mening formuleren en niet de ‘talking points’ kopiëren (“onverkozen rechters”)

Ze worden tegengehouden door rechters omdat ze schijnbaar de wet overtreden. Dat is maar één partij aan te rekenen, de regering.
Dat anderen mijn visie delen maakt het nog geen talking points.
pi_218953163
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat anderen mijn visie delen maakt het nog geen talking points.
Het is het argument dat gebruikt wordt door MAGA. Een niet kloppend argument, maargoed, dat maakt MAGA over 't algemeen niet zo heel veel uit: https://www.findlaw.com/l(...)judges-selected.html

Maargoed, het doet niets af aan mijn punt. Ze worden door rechters tegengehouden omdat ze schijnbaar de wet overtreden. Wellicht relevant om erbij te zeggen dat onder die rechters ook rechters zijn die door Trump aangewezen zijn.

Het is al eerder gezegd, deze escalaties worden aangewakkerd door de huidige regering. Dit is hoe Mike Johnson er vandaag bij stond in de senaat: "The Democrat Shutdown"

Bekijk deze YouTube-video

Polarisatie is wat Trump's regering nodig heeft om te functioneren, anders krijgen ze hun talking points ( :o ) er niet door.
  maandag 6 oktober 2025 @ 17:33:13 #127
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218953279
quote:
18s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Nou ja, ik ga er toch vanuit dat dit gewoon veroordeeld wordt door de pro-trumpers hier?
Net zoals de moord op die rechtse influencer onlangs gewoon veroordeeld werd door de antifascisten hier???

Of is dat te simpel gedacht?
pi_218953310
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:33 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Nou ja, ik ga er toch vanuit dat dit gewoon veroordeeld wordt door de pro-trumpers hier?
Net zoals de moord op die rechtse influencer onlangs gewoon veroordeeld werd door de antifascisten hier???

Of is dat te simpel gedacht?
Hebben we hier ook profascisten?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218953620
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Best wel wat.
pi_218953628
quote:

[..]
De anti-antifa.
  maandag 6 oktober 2025 @ 18:42:48 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218953648
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De anti-antifa.
Ja twee negatieven strepen elkaar weg. Dat is gewoon 'fa' dus.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 6 oktober 2025 @ 19:25:30 #132
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218953889
Hoe waarschijnlijk is het dat Trump die nobel pakt?
pi_218953930
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:25 schreef Gunner het volgende:
Wel nobelprijs: Groenland is nog een week van Denemarken
Geen nobelprijs: Er wordt Groenland democratie(?) gebracht

Zoiets?
pi_218953971
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:25 schreef Gunner het volgende:
Niet. Een andere user deelde hier al eens dat men had aangegeven mbt de acties van een kandidaat in de hele breedte te kijken.

Het wordt iig wel een van de meest beladen uitreikingen. Want als Trump niet wint moet ie z'n gekrenkt ego weer etaleren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 06-10-2025 20:00:28 ]
  maandag 6 oktober 2025 @ 19:59:24 #135
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218954435
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 19:34 schreef Beathoven het volgende:
Want als Trump niet wint moet ie z'n gekrenkt ego weer etaleren.
gaat ie vast weer botvieren op een blauwe stad of andere politieke tegenstander
  maandag 6 oktober 2025 @ 20:19:19 #136
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_218954740
quote:

[..]
Check de FP maar eens...of NWS, BNW en af en toe hier ;)
  maandag 6 oktober 2025 @ 20:28:46 #137
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218954837
quote:
„Het is alsof het Hof hem toestemming geeft om een blender aan te zetten in een aquarium”, zegt Shaw, die deze beeldspraak leent van hoogleraar sociologie Kim Lane Scheppele. „Het is in theorie mogelijk dat het Hof bij de latere, inhoudelijke behandeling anders oordeelt, maar dan maak je van vissoep geen zwemmende vissen meer.”
;(
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Forum Admin maandag 6 oktober 2025 @ 22:14:56 #138
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218955713
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
;(
:')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218955755
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 20:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
;(
En dan heeft Scheppele in februari hier al voor gewaarschuwd: Bekijk deze YouTube-video
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:19:53 #140
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218955769
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
:')
Ja maar, ja maar... visjes in een blender :'(
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_218955773
quote:

[..]
Kerel hou toch op. Rechters die nota bene door de president zelf zijn benoemd handhaven de wet, en dan doet domrechts ineens alsof ze nog nooit van de scheiding der machten hebben gehoord? Rechters zijn onverkozen omdat dat de bedoeling is. Als je dat wilt veranderen moet je de wetten veranderen, dus breng het vooral in het parlement, dan kan iedereen meelezen dat je de rechtspraak naar je voordeel wilt buigen.

Daar is MAGA dan alleen weer te dom en/of lui voor, want ze negeren de rechters ook gewoon als ze daar zin in hebben. Echt als je nu nog ziet wat er aan de hand is, moet je misschien gewoon geen mening meer hebben over democratie en kijken of je ergens anders wél goed in bent.
What Would Goku Do
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:23:03 #142
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218955809
quote:

[..]
Hard gelachen. De rest van je comment is nog grappiger, ik ga er dan ook van uit dat dit sarcasme is.
pi_218955821
quote:
Fact check: Trump falsely claims, again, that his pre-9/11 book warned about Osama bin Laden
This time, Trump delivered the phony narrative after saying history wouldn’t forget how it was Navy Seals who killed bin Laden (in 2011 under then-President Barack Obama, a frequent target of Trump criticism). Trump added, in an apparent ad-lib, “And please remember, I wrote about Osama bin Laden exactly one year ago,” then corrected himself and said, “One year before he blew up the World Trade Center. And I said, ‘You’ve got to watch Osama bin Laden.’ And the fake news would never let me get away with that statement unless it was true.”
Maar die Biden mensen. Wat kon die Biden ratelen hè toen hij president was?
pi_218955857
quote:

[..]
Beleid hoort wel te voldoen aan wetgeving.
Door per decreet te regeren, ipv wetgeving te veranderen, en daarbij telkens de grenzen op te zoeken van wat wettelijk mogelijk is, lokt Trump het zelf uit dat er rechtszaken worden aangespannen tegen die decreten.
En het oordeel zal niet altijd in zijn voordeel zijn.
pi_218955862
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:23 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Hard gelachen. De rest van je comment is nog grappiger, ik ga er dan ook van uit dat dit sarcasme is.
Gezien de upvotes voor reacties tegen hem en deze reactie, lijkt het er op dat men deze user niet kent hier?!

Overduidelijk sarcastisch...
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:28:23 #146
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218955875
quote:
13s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:20 schreef viagraap het volgende:

[..]
Kerel hou toch op. Rechters die nota bene door de president zelf zijn benoemd handhaven de wet, en dan doet domrechts ineens alsof ze nog nooit van de scheiding der machten hebben gehoord? Rechters zijn onverkozen omdat dat de bedoeling is. Als je dat wilt veranderen moet je de wetten veranderen, dus breng het vooral in het parlement, dan kan iedereen meelezen dat je de rechtspraak naar je voordeel wilt buigen.

Daar is MAGA dan alleen weer te dom en/of lui voor, want ze negeren de rechters ook gewoon als ze daar zin in hebben. Echt als je nu nog ziet wat er aan de hand is, moet je misschien gewoon geen mening meer hebben over democratie en kijken of je ergens anders wél goed in bent.
Sowieso, als MAGA de ware identiteit is van die 'burgers', dan laten ze nu juist zien inderdaad deplorables te zijn.
pi_218955880
quote:
18s.gif Op maandag 6 oktober 2025 15:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dan gaat Maga te ver.
Dan wordt het tijd om Maga aan te wijzen als een terroristische organisatie.
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:29:56 #148
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218955885
quote:
88s.gif Op maandag 6 oktober 2025 22:27 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Gezien de upvotes voor reacties tegen hem en deze reactie, lijkt het er op dat men deze user niet kent hier?!

Overduidelijk sarcastisch...
Ja, dat was mijn gedachte dus ook, de avatar matcht niet met mijn memory of the user.
  maandag 6 oktober 2025 @ 22:31:39 #149
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218955894
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
De anti-antifa.
En heel activistisch activisten haten.
pi_218956095
quote:
Trump says White House will host UFC event on his birthday next summer
U.S. President Donald Trump said that a previously announced Ultimate Fighting Championship event at the White House will take place on June 14 next year, which will be the president’s 80th birthday.
Waar hebben we dit ook alweer eerder gezien? Idiocracy is een documentaire :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')