Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:54 schreef dud0r het volgende:
Ik ben immer lief tegen iedereen namelijk
Ja dat denk ik ook weleens van mezelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:54 schreef dud0r het volgende:
Ik ben immer lief tegen iedereen namelijk
Niet hatenquote:
Wat ga je voor spannends met deze combinatie doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de whisky is er ook. Nu maar eens de stad in. Voor groente.
combinatie? Niets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je voor spannends met deze combinatie doen?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker Disney film(s) kijken.
Vaiana om mee te beginnen
• GlenAllachie 15 jaarquote:
Mooi liedjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker Disney film(s) kijken.
Vaiana om mee te beginnen
Al bijna aan het opstijgen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
De molen heeft er lekker de vaart in zitten.
Die hebben ze hier niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
koffiedrinken bij het koffieapparaat?
Jullie zijn vandaag jarig??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe je op je verjaardag @:citizen.erased ? Al een taartje gegeten?
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie zijn vandaag jarig??
Alleen met alle dieren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delen
In het winkelcentrum rondhangen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weg bezuinigd, wat moeten al die oudjes nu?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook weleens van mezelf.
Ik zei het toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij de Kik wezen kijken. Wat een ellende. Wel een leuk vestje gezien maar dat hadden ze al niet in mijn maat.
ik had 1 raam gedaan toen de wind draaide en de regen op mn balkon stond...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan "ramen zemen" wel van m'n lijstje strepen vandaag. Scheelt weer.
Hij mag wel taart delen op zijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delen
Mijn vader en ik zitten de buitjes af te wachten voor een half uurtje buiten wandelenquote:
Zo te zien ontstaan er steeds nieuwe buitjes op de Noordzee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader en ik zitten de buitjes af te wachten voor een half uurtje buiten wandelen
Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien ontstaan er steeds nieuwe buitjes op de Noordzee.
Je hartslag gaat waarschijnlijk toch wel omhoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog sporten vandaag. Gaat niet meer lukken 20 minuten voor F1 kwali
gewoon kwali terugkijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog sporten vandaag. Gaat niet meer lukken 20 minuten voor F1 kwali
Nooit.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Dat wordt spannend dan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondje
quote:
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwakquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Vanochtend al bedsport gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
Ik had geen excuus om het niet voor F1 gedaan te hebben, maar F1 voor alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
slapen is geen sportquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanochtend al bedsport gedaan
Dat bedoel ik ook nietquote:
dat is het enige wat je moet doen in je bedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet
gebruik je pijnstillers?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
Stofzuigen lukt ook prima. Top. Weet niet of dat al helemaal de bedoeling is maar kost me nul moeite of pijn dus ach.
ahquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Maar dat is momenteel meer omdat ik hoofdpijn heb.
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, als je maar oppast dat je je grens niet overgaat/te overmoedig wordt
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.
Nou zoveel kan ik ook niet meer doen hier behalve afwassen maar dat mag echt niet en dat ga ik ook echt niet doen want ik wil niet dat het gaat ontsteken.quote:
Niet altijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het enige wat je moet doen in je bed
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig neequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik me wel erger aan dat vieze eetbakje van de kat. Maar ik moet echt niet gaan afwassen.Ik zou het wel kunnen.
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig nee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.
🤷🏼♀️😅quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat is dat met vrouwen en eigenwijs zijn? ik ken er geen 1 die niet echt ontiegelijk eigenwijs is
eerlijk gezegd: ja je hebt een flink heftige ingreep gehad, maar dat is imho vooral mentaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Denk dat die chirurg ook niet had verwacht dat ik na 48 uur weer in de supermarkt zou staan en door de Kruidvat zou lopen.En mijn huis schoon weet te houden.
vragen of je vanwege dit enorme ongemak niet een compensatie kan krijgen ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Vlucht vanmiddag is geannuleerdhebben ze het omgeboekt naar een vlucht met overstap
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd: ja je hebt een flink heftige ingreep gehad, maar dat is imho vooral mentaal
fysiek lijkt het (mij iig, iemand anders kan er anders over denken) wel mee te vallen, vooral erg wennen
Ja business class stoelen ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
vragen of je vanwege dit enorme ongemak niet een compensatie kan krijgen ofzo
achteraf ben je blij t gedaan te hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.En op den duur weet ik niet meer beter.
Het voelt heel dubbel.
Oh dat weet ik 100% zeker want ik was er wel een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
achteraf ben je blij t gedaan te hebben
snap ik, logischquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.En op den duur weet ik niet meer beter.
Het voelt heel dubbel.
Dan zou die wel helemaal verkeerd zijn gevlogen als ik in Dubai uitkomquote:
Merk wel dat het wel helpt dat ik net toch gewoon naar de Kruidvat en Jumbo ben geweest, beide winkels ook weer met random mensen gepraat (ik heb dit ongeveer altijd in de winkel?!quote:
keertje de aarde rond why notquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou die wel helemaal verkeerd zijn gevlogen als ik in Dubai uitkom
We waren meteen naar buitenquote:
Grmblquote:
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
Die vrouw wou vooral weten of de chocolaatjes lekker zijn die ik mijn mandje deed.En toen hadden we ineens een gesprek over wat onze favoriete chocola is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Vlucht vanmiddag is geannuleerdhebben ze het omgeboekt naar een vlucht met overstap
Het was ook een wat oudere mevrouw dus.quote:
Huh, nu alweer terug naar huis.. de tijd vliegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Die originele vlucht helaas nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nu alweer terug naar huis.. de tijd vliegt
Wat zei je? Ik moet kotsen van deze troep maar ik houd ervan om dat te doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
Die vrouw wou vooral weten of de chocolaatjes lekker zijn die ik mijn mandje deed.En toen hadden we ineens een gesprek over wat onze favoriete chocola is.
Eehm, eerst naar Atlanta en van daaruit naar huis. Gelukkig wel een overstap van 58 minuten op Atlanta, de drukste luchthaven van de VS waar je ook je bagage weer moet ophalen en incheckenquote:
Ja gaat altijd veel te snelquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nu alweer terug naar huis.. de tijd vliegt
Oh dat gaat vast goed danquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, eerst naar Atlanta en van daaruit naar huis. Gelukkig wel een overstap van 58 minuten op Atlanta, de drukste luchthaven van de VS waar je ook je bagage weer moet ophalen en inchecken
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik moet kotsen van deze troep maar ik houd ervan om dat te doen?
die tijd heb je wel nodig idd, is het allemaal vlak bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, eerst naar Atlanta en van daaruit naar huis. Gelukkig wel een overstap van 58 minuten op Atlanta, de drukste luchthaven van de VS waar je ook je bagage weer moet ophalen en inchecken
Gewoon een simpele verduisterende gordijn(en)?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef mschol het volgende:
ik moet bedenken waar ik mn raambekleding ga halen.. ikea heeft alleen rolgordijn dat breed genoeg is voor 1 van mijn ramen zo te zien![]()
en zal e.e.a. ook op maat moeten laten maken, uiteraard passen ze anders net niet netjes voor mijn ramen
Op de weg terug niet toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, binnenlandse vlucht en daarna moet je je bagage weer ophalen en weer inchecken bij intercontinentaalquote:
dat gaat dus nevernooit lukken in een uurtje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, binnenlandse vlucht en daarna moet je je bagage weer ophalen en weer inchecken bij intercontinentaal
Feestquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, binnenlandse vlucht en daarna moet je je bagage weer ophalen en weer inchecken bij intercontinentaal
Succes. Hopelijk liggen de gates een beetje bij elkaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ga ik me dus ook niet druk om makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat dus nevernooit lukken in een uurtje.
Onweer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat ineens keihard waaien met onweer erbij en al ook. Nog maar even niet naar de Plus.
Oh apart, heb ik nooit hoeven doen. De twee vluchten waren wel op 1 ticket altijd zeg maar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de zon gewandeldquote:
Ik heb hem alweer doorgegevenquote:
quote:
Aan @IJsdraakjequote:
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo heb ik straks alsnog een excuus om niet naar de sportschool te gaan.
waar is het vlees?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
toch nog pizza gegeten![]()
[ afbeelding ]
Klinkt mooi! Het is hier nu heel erg donker. Na deze bui ga ik ook weer proberen wat stapjes te verzamelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
We waren meteen naar buiten
Zelfs grootste deel in de zon gelopen! Mooie schuimkopjes op het Markermeer gezien
Bij het haventje gingen we met zon hst fietstunneltje in, en kwamen er met een paar spatjes regen weer uit.
Even staan schuilen om te kijken wat voor buitje het was. Maar tegen de tijd dat we buienalarm hadden geopend was het alweer droog
Dus doorgelopen en droog overgekomen
Mogen wij ook een stukje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is echt een super lekkere pizza
gewoon nattig aankomen op de sportschool, kan je je droog trainenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die regen
Zo kan ik toch niet naar de sportschool mensen.
13 euro voor verkoop, of verhuur?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in thailand een 77 jarige nederlander opgepakt die samen met een thaise vrouw een pedo netwerk hebben opgezet. Zie net dat ze per kind 13 euro kregen![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja, ook mooie luchten vaak boven het waterquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt mooi! Het is hier nu heel erg donker. Na deze bui ga ik ook weer proberen wat stapjes te verzamelen.
Ik ben gewoon naar buiten geweestquote:
ga je thuis maar met flesjes water gewicht heffenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die regen
Zo kan ik toch niet naar de sportschool mensen.
kost 1 zo'n ding al 3,50 ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
In de zon ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar buiten geweest
en dan eet je dat ding op ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
nee je trekt er een soort thee van. Dat kokende water. Dat water drink je dan op na een tijdje.quote:
ahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee je trekt er een soort thee van. Dat kokende water. Dat water drink je dan op na een tijdje.
Bij de Turk mss wel minder maar daar kon ik hem niet vinden.quote:
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderwegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vloog van Atlanta naar Dallas naar Amsterdam en hoefde niets met mijn bagage te doen in Dallas.
Dallas is trouwens ook een kut luchthaven voor overstap trouwens.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat ga je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderweg
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat ook regelmatig in mijn thee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuOh wacht
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijdquote:
je ging dus helemaal terug in de tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Wat voor muffins had je gemaakt? Ik ga straks rijstevlaai maken, of proberen in ieder geval. De vorige keer was ie me wat te droog geworden.quote:
Oh dan slaap ik alquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Ach nee toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
En het begint te regenen precies op het moment dat ik wegrij
Had niet anders verwachtquote:
We kennen het concept gember, Flesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ananasquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza heeft naast pizzasaus alleen gorgonzola nodig en mss artisjokken
Wie heeft het account van bal gekaapt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo keek ik ook de eerste keer maar nu zo:![]()
![]()
Wat goorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza heeft naast pizzasaus alleen goorgonzola nodig en mss artisjokken
Ik ookquote:
Is niet lekker met gorgonzola en ja dat heb ik geprobeerdquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Een ipad is ook vrij mobiel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een tablet chocolade misschien?
Mschol blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kennen het concept gember, Fles
Jij wel ja. Bleek dat de rest er nog wat vragen over hadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kennen het concept gember, Fles
Ik had het anders wel doorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wel ja. Bleek dat de rest er nog wat vragen over had
Citroen maanzaad bananenbrood muffinsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor muffins had je gemaakt? Ik ga straks rijstevlaai maken, of proberen in ieder geval. De vorige keer was ie me wat te droog geworden.
spam linkjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload website free hosting
Spammerdebamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
SpammerdebamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig maar
Maar jij gaat toch pas eten als ongeveer iedereen gaat slapen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef mschol het volgende:
ik ga de regen trotseren om naar huis te fietsen , daarna eens kijken wat ik met eten ga doen
Ik kan toch niet in 1 avond zelf 16 muffins wegwerkenquote:
misschien dit keer nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch pas eten als ongeveer iedereen gaat slapen.
volgens mij zijn er hier mensen die dat wel kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in 1 avond zelf 16 muffins wegwerken
Truequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn er hier mensen die dat wel kunnen
Wooowquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien ga ik wel met iedereen tegelijk slapen![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen begon het alweer donker te worden.
@Haags weer helemaal blijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen begon het alweer donker te worden.
ja dat wel maar goed. Op naar half maart maar weerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Het tempo van afname van de daglichtperiode is in ieder geval wel weer aan het dalen.
Tot er in een dag een uur af gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Het tempo van afname van de daglichtperiode is in ieder geval wel weer aan het dalen.
Dat is pas in maart.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot er in een dag een uur af gaat
toch zou ik em wel willen proberenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
6 soorten vlees is ook wel wat overdreven.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, je verwacht het niet maar zou zomaar kunnen...
beetje klaar met de dag..
Vooral omdat je dan van alles maar heel weinig krijgtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
6 soorten vlees is ook wel wat overdreven.
[ link | afbeelding ]
Mwah heb wel eens zoiets besteld met minder soorten maar vond het altijd wel goed belegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral omdat je dan van alles maar heel weinig krijgt
ja in totaal krijg je ook wel ongeveer even veel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah heb wel eens zoiets besteld met minder soorten maar vond het altijd wel goed belegd.
quote:
Die doos is dan alleen altijd zo vies vettig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in totaal krijg je ook wel ongeveer even veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen gaat tegelijkertijd naar het toilet?quote:
nee het werd even droog dus ik ben nog gauw even gaan lopen. 9761 nu, de rest komt vanzelf wel.quote:
Jaquote:
waarom had je de illusie dat dat wel zo zou zijn dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niet de favoriete persoon van mijn hond
Jij haat mannen toch, dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
We slapen samen enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom had je de illusie dat dat wel zo zou zijn dan?
hmm... hij slaapt vast ook prima naast anderen.quote:
Van je hond niet eens. Zo zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je hebt wel lekker schoongemaakt en een podcast geluisterd. Daar draait het om.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb lekker schoongemaakt in huis met een podcast maar ik zie geen verschil dat het schoner zou moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |