Oh dat weet ik 100% zeker want ik was er wel een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
achteraf ben je blij t gedaan te hebben
snap ik, logischquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.En op den duur weet ik niet meer beter.
Het voelt heel dubbel.
Dan zou die wel helemaal verkeerd zijn gevlogen als ik in Dubai uitkomquote:
Merk wel dat het wel helpt dat ik net toch gewoon naar de Kruidvat en Jumbo ben geweest, beide winkels ook weer met random mensen gepraat (ik heb dit ongeveer altijd in de winkel?!quote:
keertje de aarde rond why notquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou die wel helemaal verkeerd zijn gevlogen als ik in Dubai uitkom
We waren meteen naar buitenquote:
Grmblquote:
Ik was het niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
Die vrouw wou vooral weten of de chocolaatjes lekker zijn die ik mijn mandje deed.En toen hadden we ineens een gesprek over wat onze favoriete chocola is.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Vlucht vanmiddag is geannuleerdhebben ze het omgeboekt naar een vlucht met overstap
Het was ook een wat oudere mevrouw dus.quote:
Huh, nu alweer terug naar huis.. de tijd vliegtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Vlucht vanmiddag is geannuleerdhebben ze het omgeboekt naar een vlucht met overstap
Die originele vlucht helaas nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nu alweer terug naar huis.. de tijd vliegt
Wat zei je? Ik moet kotsen van deze troep maar ik houd ervan om dat te doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:17 schreef Ama het volgende:
Die vrouw wou vooral weten of de chocolaatjes lekker zijn die ik mijn mandje deed.En toen hadden we ineens een gesprek over wat onze favoriete chocola is.
Eehm, eerst naar Atlanta en van daaruit naar huis. Gelukkig wel een overstap van 58 minuten op Atlanta, de drukste luchthaven van de VS waar je ook je bagage weer moet ophalen en incheckenquote:
Ja gaat altijd veel te snelquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Huh, nu alweer terug naar huis.. de tijd vliegt
Oh dat gaat vast goed danquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, eerst naar Atlanta en van daaruit naar huis. Gelukkig wel een overstap van 58 minuten op Atlanta, de drukste luchthaven van de VS waar je ook je bagage weer moet ophalen en inchecken
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik moet kotsen van deze troep maar ik houd ervan om dat te doen?
die tijd heb je wel nodig idd, is het allemaal vlak bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eehm, eerst naar Atlanta en van daaruit naar huis. Gelukkig wel een overstap van 58 minuten op Atlanta, de drukste luchthaven van de VS waar je ook je bagage weer moet ophalen en inchecken
Gewoon een simpele verduisterende gordijn(en)?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef mschol het volgende:
ik moet bedenken waar ik mn raambekleding ga halen.. ikea heeft alleen rolgordijn dat breed genoeg is voor 1 van mijn ramen zo te zien![]()
en zal e.e.a. ook op maat moeten laten maken, uiteraard passen ze anders net niet netjes voor mijn ramen
Op de weg terug niet toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, binnenlandse vlucht en daarna moet je je bagage weer ophalen en weer inchecken bij intercontinentaalquote:
dat gaat dus nevernooit lukken in een uurtje.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, binnenlandse vlucht en daarna moet je je bagage weer ophalen en weer inchecken bij intercontinentaal
Feestquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, binnenlandse vlucht en daarna moet je je bagage weer ophalen en weer inchecken bij intercontinentaal
Succes. Hopelijk liggen de gates een beetje bij elkaarquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ga ik me dus ook niet druk om makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat dus nevernooit lukken in een uurtje.
Onweer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat ineens keihard waaien met onweer erbij en al ook. Nog maar even niet naar de Plus.
Oh apart, heb ik nooit hoeven doen. De twee vluchten waren wel op 1 ticket altijd zeg maar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb in de zon gewandeldquote:
Ik heb hem alweer doorgegevenquote:
quote:
Aan @IJsdraakjequote:
Gewoon gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo heb ik straks alsnog een excuus om niet naar de sportschool te gaan.
waar is het vlees?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
toch nog pizza gegeten![]()
[ afbeelding ]
Klinkt mooi! Het is hier nu heel erg donker. Na deze bui ga ik ook weer proberen wat stapjes te verzamelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
We waren meteen naar buiten
Zelfs grootste deel in de zon gelopen! Mooie schuimkopjes op het Markermeer gezien
Bij het haventje gingen we met zon hst fietstunneltje in, en kwamen er met een paar spatjes regen weer uit.
Even staan schuilen om te kijken wat voor buitje het was. Maar tegen de tijd dat we buienalarm hadden geopend was het alweer droog
Dus doorgelopen en droog overgekomen
Mogen wij ook een stukje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is echt een super lekkere pizza
gewoon nattig aankomen op de sportschool, kan je je droog trainenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die regen
Zo kan ik toch niet naar de sportschool mensen.
13 euro voor verkoop, of verhuur?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in thailand een 77 jarige nederlander opgepakt die samen met een thaise vrouw een pedo netwerk hebben opgezet. Zie net dat ze per kind 13 euro kregen![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja, ook mooie luchten vaak boven het waterquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt mooi! Het is hier nu heel erg donker. Na deze bui ga ik ook weer proberen wat stapjes te verzamelen.
Ik ben gewoon naar buiten geweestquote:
ga je thuis maar met flesjes water gewicht heffenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die regen
Zo kan ik toch niet naar de sportschool mensen.
kost 1 zo'n ding al 3,50 ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
In de zon ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar buiten geweest
en dan eet je dat ding op ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
nee je trekt er een soort thee van. Dat kokende water. Dat water drink je dan op na een tijdje.quote:
ahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee je trekt er een soort thee van. Dat kokende water. Dat water drink je dan op na een tijdje.
Bij de Turk mss wel minder maar daar kon ik hem niet vinden.quote:
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderwegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vloog van Atlanta naar Dallas naar Amsterdam en hoefde niets met mijn bagage te doen in Dallas.
Dallas is trouwens ook een kut luchthaven voor overstap trouwens.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe laat ga je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderweg
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat ook regelmatig in mijn thee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuOh wacht
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijdquote:
je ging dus helemaal terug in de tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Wat voor muffins had je gemaakt? Ik ga straks rijstevlaai maken, of proberen in ieder geval. De vorige keer was ie me wat te droog geworden.quote:
Oh dan slaap ik alquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |