Bij de Turk mss wel minder maar daar kon ik hem niet vinden.quote:
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderwegquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vloog van Atlanta naar Dallas naar Amsterdam en hoefde niets met mijn bagage te doen in Dallas.
Dallas is trouwens ook een kut luchthaven voor overstap trouwens.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
Hoe laat ga je?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, daar hoop ik dan maar op, we gaan het zien straks. Wel 2,5 uur langer onderweg
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe dat ook regelmatig in mijn thee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien word ik wel net zo gezond als jij nuOh wacht
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijdquote:
je ging dus helemaal terug in de tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Wat voor muffins had je gemaakt? Ik ga straks rijstevlaai maken, of proberen in ieder geval. De vorige keer was ie me wat te droog geworden.quote:
Oh dan slaap ik alquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets voor 16:00 uur, dus rond 23:00 Nederlandse tijd
Ach nee toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
En het begint te regenen precies op het moment dat ik wegrij
Had niet anders verwachtquote:
We kennen het concept gember, Flesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
Ananasquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza heeft naast pizzasaus alleen gorgonzola nodig en mss artisjokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |