Ach nee toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:51 schreef Nattekat het volgende:
En het begint te regenen precies op het moment dat ik wegrij
Had niet anders verwachtquote:
We kennen het concept gember, Flesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
Ananasquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza heeft naast pizzasaus alleen gorgonzola nodig en mss artisjokken
Wie heeft het account van bal gekaapt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo keek ik ook de eerste keer maar nu zo:![]()
![]()
Wat goorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Pizza heeft naast pizzasaus alleen goorgonzola nodig en mss artisjokken
Ik ookquote:
Is niet lekker met gorgonzola en ja dat heb ik geprobeerdquote:
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. Een ipad is ook vrij mobiel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een tablet chocolade misschien?
Mschol blijkbaar nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kennen het concept gember, Fles
Jij wel ja. Bleek dat de rest er nog wat vragen over hadquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kennen het concept gember, Fles
Ik had het anders wel doorquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij wel ja. Bleek dat de rest er nog wat vragen over had
Citroen maanzaad bananenbrood muffinsquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor muffins had je gemaakt? Ik ga straks rijstevlaai maken, of proberen in ieder geval. De vorige keer was ie me wat te droog geworden.
spam linkjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:20 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
upload website free hosting
Spammerdebamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
SpammerdebamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig maar
Maar jij gaat toch pas eten als ongeveer iedereen gaat slapen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:05 schreef mschol het volgende:
ik ga de regen trotseren om naar huis te fietsen , daarna eens kijken wat ik met eten ga doen
Ik kan toch niet in 1 avond zelf 16 muffins wegwerkenquote:
misschien dit keer nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar jij gaat toch pas eten als ongeveer iedereen gaat slapen.
volgens mij zijn er hier mensen die dat wel kunnenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan toch niet in 1 avond zelf 16 muffins wegwerken
Truequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:23 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zijn er hier mensen die dat wel kunnen
Wooowquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien ga ik wel met iedereen tegelijk slapen![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen begon het alweer donker te worden.
@Haags weer helemaal blijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen begon het alweer donker te worden.
ja dat wel maar goed. Op naar half maart maar weerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Het tempo van afname van de daglichtperiode is in ieder geval wel weer aan het dalen.
Tot er in een dag een uur af gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Het tempo van afname van de daglichtperiode is in ieder geval wel weer aan het dalen.
Dat is pas in maart.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot er in een dag een uur af gaat
toch zou ik em wel willen proberenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
6 soorten vlees is ook wel wat overdreven.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, je verwacht het niet maar zou zomaar kunnen...
beetje klaar met de dag..
Vooral omdat je dan van alles maar heel weinig krijgtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
6 soorten vlees is ook wel wat overdreven.
[ link | afbeelding ]
Mwah heb wel eens zoiets besteld met minder soorten maar vond het altijd wel goed belegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral omdat je dan van alles maar heel weinig krijgt
ja in totaal krijg je ook wel ongeveer even veel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah heb wel eens zoiets besteld met minder soorten maar vond het altijd wel goed belegd.
quote:
Die doos is dan alleen altijd zo vies vettig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in totaal krijg je ook wel ongeveer even veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen gaat tegelijkertijd naar het toilet?quote:
nee het werd even droog dus ik ben nog gauw even gaan lopen. 9761 nu, de rest komt vanzelf wel.quote:
Jaquote:
waarom had je de illusie dat dat wel zo zou zijn dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niet de favoriete persoon van mijn hond
Jij haat mannen toch, dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
We slapen samen enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom had je de illusie dat dat wel zo zou zijn dan?
hmm... hij slaapt vast ook prima naast anderen.quote:
Van je hond niet eens. Zo zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |