waar is het vlees?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
toch nog pizza gegeten![]()
[ afbeelding ]
Klinkt mooi! Het is hier nu heel erg donker. Na deze bui ga ik ook weer proberen wat stapjes te verzamelen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
We waren meteen naar buiten
Zelfs grootste deel in de zon gelopen! Mooie schuimkopjes op het Markermeer gezien
Bij het haventje gingen we met zon hst fietstunneltje in, en kwamen er met een paar spatjes regen weer uit.
Even staan schuilen om te kijken wat voor buitje het was. Maar tegen de tijd dat we buienalarm hadden geopend was het alweer droog
Dus doorgelopen en droog overgekomen
Mogen wij ook een stukje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is echt een super lekkere pizza
gewoon nattig aankomen op de sportschool, kan je je droog trainenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die regen
Zo kan ik toch niet naar de sportschool mensen.
13 euro voor verkoop, of verhuur?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:21 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben hier in thailand een 77 jarige nederlander opgepakt die samen met een thaise vrouw een pedo netwerk hebben opgezet. Zie net dat ze per kind 13 euro kregen![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja, ook mooie luchten vaak boven het waterquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt mooi! Het is hier nu heel erg donker. Na deze bui ga ik ook weer proberen wat stapjes te verzamelen.
Ik ben gewoon naar buiten geweestquote:
ga je thuis maar met flesjes water gewicht heffenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Al die regen
Zo kan ik toch niet naar de sportschool mensen.
kost 1 zo'n ding al 3,50 ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo. Plakjes snijden, kokend water erop. Mokergezond allen
In de zon ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben gewoon naar buiten geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |