Wooowquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:31 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien ga ik wel met iedereen tegelijk slapen![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen begon het alweer donker te worden.
@Haags weer helemaal blijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen begon het alweer donker te worden.
ja dat wel maar goed. Op naar half maart maar weerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Het tempo van afname van de daglichtperiode is in ieder geval wel weer aan het dalen.
Tot er in een dag een uur af gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Het tempo van afname van de daglichtperiode is in ieder geval wel weer aan het dalen.
Dat is pas in maart.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot er in een dag een uur af gaat
toch zou ik em wel willen proberenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
6 soorten vlees is ook wel wat overdreven.
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, je verwacht het niet maar zou zomaar kunnen...
beetje klaar met de dag..
Vooral omdat je dan van alles maar heel weinig krijgtquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:52 schreef Ama het volgende:
6 soorten vlees is ook wel wat overdreven.
[ link | afbeelding ]
Mwah heb wel eens zoiets besteld met minder soorten maar vond het altijd wel goed belegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral omdat je dan van alles maar heel weinig krijgt
ja in totaal krijg je ook wel ongeveer even veel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah heb wel eens zoiets besteld met minder soorten maar vond het altijd wel goed belegd.
quote:
Die doos is dan alleen altijd zo vies vettig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja in totaal krijg je ook wel ongeveer even veel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedereen gaat tegelijkertijd naar het toilet?quote:
nee het werd even droog dus ik ben nog gauw even gaan lopen. 9761 nu, de rest komt vanzelf wel.quote:
Jaquote:
waarom had je de illusie dat dat wel zo zou zijn dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben niet de favoriete persoon van mijn hond
Jij haat mannen toch, dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
We slapen samen enzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom had je de illusie dat dat wel zo zou zijn dan?
hmm... hij slaapt vast ook prima naast anderen.quote:
Van je hond niet eens. Zo zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |