Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:54 schreef dud0r het volgende:
Ik ben immer lief tegen iedereen namelijk
Ja dat denk ik ook weleens van mezelf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:54 schreef dud0r het volgende:
Ik ben immer lief tegen iedereen namelijk
Niet hatenquote:
Wat ga je voor spannends met deze combinatie doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, de whisky is er ook. Nu maar eens de stad in. Voor groente.
combinatie? Niets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat ga je voor spannends met deze combinatie doen?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker Disney film(s) kijken.
Vaiana om mee te beginnen
• GlenAllachie 15 jaarquote:
Mooi liedjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker Disney film(s) kijken.
Vaiana om mee te beginnen
Al bijna aan het opstijgen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:32 schreef CherryLips het volgende:
De molen heeft er lekker de vaart in zitten.
Die hebben ze hier niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
koffiedrinken bij het koffieapparaat?
Jullie zijn vandaag jarig??quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:52 schreef kwiwi het volgende:
Wat doe je op je verjaardag @:citizen.erased ? Al een taartje gegeten?
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jullie zijn vandaag jarig??
Alleen met alle dieren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delen
In het winkelcentrum rondhangen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:11 schreef mschol het volgende:
[..]
weg bezuinigd, wat moeten al die oudjes nu?
Ik ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook weleens van mezelf.
Ik zei het toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij de Kik wezen kijken. Wat een ellende. Wel een leuk vestje gezien maar dat hadden ze al niet in mijn maat.
ik had 1 raam gedaan toen de wind draaide en de regen op mn balkon stond...quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan "ramen zemen" wel van m'n lijstje strepen vandaag. Scheelt weer.
Hij mag wel taart delen op zijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen CE, hij hoeft zijn verjaardag niet te delen
Mijn vader en ik zitten de buitjes af te wachten voor een half uurtje buiten wandelenquote:
Zo te zien ontstaan er steeds nieuwe buitjes op de Noordzee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vader en ik zitten de buitjes af te wachten voor een half uurtje buiten wandelen
Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondjequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien ontstaan er steeds nieuwe buitjes op de Noordzee.
Je hartslag gaat waarschijnlijk toch wel omhoog.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog sporten vandaag. Gaat niet meer lukken 20 minuten voor F1 kwali
gewoon kwali terugkijkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik wilde nog sporten vandaag. Gaat niet meer lukken 20 minuten voor F1 kwali
Nooit.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Dat wordt spannend dan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondje
quote:
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwakquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Vanochtend al bedsport gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
Ik had geen excuus om het niet voor F1 gedaan te hebben, maar F1 voor alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
slapen is geen sportquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanochtend al bedsport gedaan
Dat bedoel ik ook nietquote:
dat is het enige wat je moet doen in je bedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet
gebruik je pijnstillers?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
Stofzuigen lukt ook prima. Top. Weet niet of dat al helemaal de bedoeling is maar kost me nul moeite of pijn dus ach.
ahquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Maar dat is momenteel meer omdat ik hoofdpijn heb.
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, als je maar oppast dat je je grens niet overgaat/te overmoedig wordt
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.
Nou zoveel kan ik ook niet meer doen hier behalve afwassen maar dat mag echt niet en dat ga ik ook echt niet doen want ik wil niet dat het gaat ontsteken.quote:
Niet altijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het enige wat je moet doen in je bed
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig neequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik me wel erger aan dat vieze eetbakje van de kat. Maar ik moet echt niet gaan afwassen.Ik zou het wel kunnen.
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig nee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.
🤷🏼♀️😅quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
wat is dat met vrouwen en eigenwijs zijn? ik ken er geen 1 die niet echt ontiegelijk eigenwijs is
eerlijk gezegd: ja je hebt een flink heftige ingreep gehad, maar dat is imho vooral mentaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:59 schreef Ama het volgende:
Denk dat die chirurg ook niet had verwacht dat ik na 48 uur weer in de supermarkt zou staan en door de Kruidvat zou lopen.En mijn huis schoon weet te houden.
vragen of je vanwege dit enorme ongemak niet een compensatie kan krijgen ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:06 schreef LTVDK het volgende:
Vlucht vanmiddag is geannuleerdhebben ze het omgeboekt naar een vlucht met overstap
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:02 schreef mschol het volgende:
[..]
eerlijk gezegd: ja je hebt een flink heftige ingreep gehad, maar dat is imho vooral mentaal
fysiek lijkt het (mij iig, iemand anders kan er anders over denken) wel mee te vallen, vooral erg wennen
Ja business class stoelen ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:07 schreef mschol het volgende:
[..]
vragen of je vanwege dit enorme ongemak niet een compensatie kan krijgen ofzo
achteraf ben je blij t gedaan te hebbenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 15:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is ook vooral het wennen hoor, lichamelijk doet me het me niet zoveel.. sowieso als het is genezen kan ik alles wel gewoon. Maar ja ik probeer er wel wat "positiever" in te staan. Het is kut en ik zit er echt wel mee maar het is ook wel een opluchting dat ik straks van al het gezeik af ben.En op den duur weet ik niet meer beter.
Het voelt heel dubbel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |