Nooit.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Dat wordt spannend dan!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt, maar we hebben maar een half uurtje nodig voor ons standaard rondje
quote:
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwakquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik nu niet weg 1,5 uur na het begin van de kwali.
Vanochtend al bedsport gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
Ik had geen excuus om het niet voor F1 gedaan te hebben, maar F1 voor alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
allemaal excuusjes om niet te gaan sporten, zwak
slapen is geen sportquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vanochtend al bedsport gedaan
Dat bedoel ik ook nietquote:
dat is het enige wat je moet doen in je bedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet
gebruik je pijnstillers?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:47 schreef Ama het volgende:
Stofzuigen lukt ook prima. Top. Weet niet of dat al helemaal de bedoeling is maar kost me nul moeite of pijn dus ach.
ahquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef Ama het volgende:
Maar dat is momenteel meer omdat ik hoofdpijn heb.
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:50 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm, als je maar oppast dat je je grens niet overgaat/te overmoedig wordt
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik ga nu weer braaf op de bank liggen en niks meer doen.
Nou zoveel kan ik ook niet meer doen hier behalve afwassen maar dat mag echt niet en dat ga ik ook echt niet doen want ik wil niet dat het gaat ontsteken.quote:
Niet altijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:48 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is het enige wat je moet doen in je bed
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig neequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:55 schreef Ama het volgende:
Hoewel ik me wel erger aan dat vieze eetbakje van de kat. Maar ik moet echt niet gaan afwassen.Ik zou het wel kunnen.
Ik ben momenteel eigenwijs maar zo eigenwijs ben ik ook weer niet nee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:57 schreef mschol het volgende:
[..]
afwassen met een semi open wond klinkt niet handig nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |