abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218988562
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:26 schreef laziness het volgende:
Ik maak dit jaar zelf geen pakket dus heb al een extra bijdrage gedaan aan het pakket dat Schanu shopt maar ik kan nog wel een bijdrage doen als iemand anders ook een deel op zich neemt?

Dus iemand die een half pakket wil sponsoren?
Ik :Y

Met dank aan @Tink89 want ik had niet door dat de actie alweer gestart was. En na al die jaren meelezen, wil ik ook een keer iets doen. Geen idee alleen hoe en wat :@ maar count me in voor een half pakket.
Oh, maar ik shop niet. Weet niet eens meer wat ik voor mn eigen kinderen/ kleinzoons moet kopen :') Ben nogal slecht met kadootjes en op een ingepakte bolkaart zit natuurlijk niemand te wachten :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 11-10-2025 11:33:23 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218988859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:21 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Dan mag jij voor mij shoppen. Zal in de middag wel een pm naar je toe toesturen.
Leuk! Dan zet ik de grote doos die ik thuis heb liggen even opzij. Ik vermoed dat die goed van pas gaat komen :D
pi_218989319
Zijn er nog shoppers die zich aan willen melden?
(Voor @Mushanga71 & laziness bijvoorbeeld als die nog niemand hebben)

In geval van nood kan ik ook nog shoppen, maar ik gun het zeker ook een ander! O+ ~:)

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 11-10-2025 14:09:57 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218989484
Als er shoppers te kort zijn, wil ik nog wel een 2e pakket shoppen.
pi_218990150
Vandaag toch zoiets leuks voor 1 van de pakketten gevonden, ik ben er erg mee in mijn nopjes
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:34:22 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218990267
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:

[..]
Maar... maar... hoe zit het dan met de coolguy/Scorpie gesprekken? Die zijn legendarisch en tradiesie ;(
Ja, dat is een leuke herinnering, en zal dat altijd blijven, maar er komen geen nieuwe gesprekken meer bij helaas.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218990379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:25 schreef Sally het volgende:
Zijn er nog shoppers die zich aan willen melden?
(Voor @:Mushanga71 & laziness bijvoorbeeld als die nog niemand hebben)

In geval van nood kan ik ook nog shoppen, maar ik gun het zeker ook een ander! O+ ~:)
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
Das lief O+
Ik heb me alleen nog niet aangemeld, wel @laziness een berichtje gestuurd dus weet nog niet of zij akkoord is.
If they say
  Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:02:55 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218991122
Ik vind het stiekem toch wel spannend worden
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_218991164
Dit is allemaal zo ontroerend...
Echt bewondering voor alle mensen die zich zo inzetten O+
pi_218991238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
Top shopper dit hoor :Y :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218991550
Gekoppeld ❤ eindelijk iets om naar uit te kijken!
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:25:01 #212
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_218991697
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat is een leuke herinnering, en zal dat altijd blijven, maar er komen geen nieuwe gesprekken meer bij helaas.
Gelukkig hebben we de herinneringen nog O+ :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:01:42 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_218991997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we de herinneringen nog O+ :*
True. En qua pakketten, weet je, ik heb me al vaker voorgenomen om niet meer mee te doen, en dan deed ik het toch weer, maar dit jaar hebben we een extra doel erbij gekregen, dus dat gaan we doen.

We hebben sowieso een kindje waar we al sinds onze dochter naar de basisschool gaat een broodtrommel voor mee geven elke (lange) dag, simpelweg omdat dat kind vooral lucht in de trommel heeft, en voor dat kind kopen we ook wat cadeautjes voor Sinterklaas, want dat zit er ook niet echt in.

Maar nu bij mijn vrouw op het werk hebben ze een ding waar een Kerstboom komt, en daar hangen dan wenskaartjes in van kinderen die niks te maken hebben met de werkgever van mijn vrouw, maar daar kun je dus een wens uithalen, en die in vervulling laten gaan, en dan worden alle cadeaus opgehaald met een vrachtwagen en die gaan dan naar die kindjes. Dit is het 2e jaar dat ze dat doen, vorig jaar had ik dit niet zo op het netvlies staan, maar dit jaar wel, dus we hebben afgesproken dat we daar ook 2 kaartjes doen, en als ik dat dan allemaal samen neem dan vind ik het om eerlijk te zijn wel genoeg. Ik kan niet elk jaar alles doen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:07:47 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_218992048
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
True. En qua pakketten, weet je, ik heb me al vaker voorgenomen om niet meer mee te doen, en dan deed ik het toch weer, maar dit jaar hebben we een extra doel erbij gekregen, dus dat gaan we doen.

We hebben sowieso een kindje waar we al sinds onze dochter naar de basisschool gaat een broodtrommel voor mee geven elke (lange) dag, simpelweg omdat dat kind vooral lucht in de trommel heeft, en voor dat kind kopen we ook wat cadeautjes voor Sinterklaas, want dat zit er ook niet echt in.

Maar nu bij mijn vrouw op het werk hebben ze een ding waar een Kerstboom komt, en daar hangen dan wenskaartjes in van kinderen die niks te maken hebben met de werkgever van mijn vrouw, maar daar kun je dus een wens uithalen, en die in vervulling laten gaan, en dan worden alle cadeaus opgehaald met een vrachtwagen en die gaan dan naar die kindjes. Dit is het 2e jaar dat ze dat doen, vorig jaar had ik dit niet zo op het netvlies staan, maar dit jaar wel, dus we hebben afgesproken dat we daar ook 2 kaartjes doen, en als ik dat dan allemaal samen neem dan vind ik het om eerlijk te zijn wel genoeg. Ik kan niet elk jaar alles doen.
Je kan niet de hele wereld redden en wat je doet is hartstikke mooi O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218992236
quote:

[..]

Jij bent echt een cool guy. En je vrouw ook. Jullie maken de wereld een stukje mooier. Alleen al de wetenschap dat er mensen zijn dit doen en ook dit topic geven een goed gevoel. Een beetje licht. Zo mooi.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:37:06 #216
16180 crew  CoolGuy
pi_218992267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef Radobe het volgende:

[..]
Jij bent echt een cool guy. En je vrouw ook. Jullie maken de wereld een stukje mooier. Alleen al de wetenschap dat er mensen zijn dit doen en ook dit topic geven een goed gevoel. Een beetje licht. Zo mooi.
Nooouuuuuu, ik heb ook écht mijn mindere kanten hoor, écht (en dat zijn er niet weinig), en mijn vrouw alleen maar ook. :P Dat is overigens niet waar die nick vandaan komt, maar dat is geen verhaal voor hier. :P
pi_218992419
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nooouuuuuu, ik heb ook écht mijn mindere kanten hoor, écht (en dat zijn er niet weinig), en mijn vrouw alleen maar ook. :P Dat is overigens niet waar die nick vandaan komt, maar dat is geen verhaal voor hier. :P
Iedereen heeft mindere kanten, maar een kind eten geven terwijl je dat niet verplicht bent, dat vind ik heel bijzonder. Dat je het ziet en er ook nog wat mee doet. En dan de rest nog. Dat doet niet iedereen.
Dus lekker die veer in je reet steken.
Je hebt mij in ieder geval met je goede kanten wat licht gegeven.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:02:56 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218992483
Nog een pakket helemaal zelf doen gaat me niet lukken, want ik moet het al 95% alleen doen dit jaar door afwezigheid vriendin, maar indien nodig wil ik nog best wel een ander pakket sponsoren (of bijvoorbeeld samen met iemand, dat is wellicht makkelijker).

Het is natuurlijk nog vroeg, maar als straks blijkt dat het nodig is, laat maar weten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218993073
quote:

[..]

Held O+
S. 2014
J. 2016
pi_218993158
Is dit topic nou nog niet vol?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:35:28 #221
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_218993336
@Schanu Je mag nog een keer shoppen hoor. Koppeling volgt morgen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_218994214
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:35 schreef laziness het volgende:
@:Schanu Je mag nog een keer shoppen hoor. Koppeling volgt morgen.
Helemaal leuk O+
pi_218994570
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:02 schreef heywoodu het volgende:
Nog een pakket helemaal zelf doen gaat me niet lukken, want ik moet het al 95% alleen doen dit jaar door afwezigheid vriendin, maar indien nodig wil ik nog best wel een ander pakket sponsoren (of bijvoorbeeld samen met iemand, dat is wellicht makkelijker).

Het is natuurlijk nog vroeg, maar als straks blijkt dat het nodig is, laat maar weten.
Hoi, wil je matchen? 😎 :P 8-)
Ik wil wel shoppen ;)
pi_218995324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:57 schreef Schanu het volgende:

[..]
Helemaal leuk O+
Veel plezier O+!
If they say
pi_218996095
Moguh, met wie ik de afgelopen jaren heeft geshopt voor mij, heeft helaas geen tijd dit jaar. Zoals ik het lees zijn er dit jaar weer genoeg donateurs. Ik denk dat ik dit jaar ook oversla. Krijg hier over een paar weken een nieuwe keuken, zal daar ook genoeg tijd aan besteden.

Als er wel shoppers over zijn, kan ik wel een donateur zijn, maar wees wel gewaarschuwd dat ik weinig originaliteit heb.
pi_218996266
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 11:47 schreef RiZu het volgende:
Moguh, met wie ik de afgelopen jaren heeft geshopt voor mij, heeft helaas geen tijd dit jaar. Zoals ik het lees zijn er dit jaar weer genoeg donateurs. Ik denk dat ik dit jaar ook oversla. Krijg hier over een paar weken een nieuwe keuken, zal daar ook genoeg tijd aan besteden.

Als er wel shoppers over zijn, kan ik wel een donateur zijn, maar wees wel gewaarschuwd dat ik weinig originaliteit heb.
ik weet niet of er "genoeg" Donateurs (dus gevers) zijn...?

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:06 schreef laziness het volgende:
Nieuwe tussenstand:

27 ontvangers
22 gevers
22 koppelingen
Volgens mij is er nog wel wat aan pakketten nodig om aan Ontvangers te kunnen geven?
Of mss kan je samen met anderen geld bij elkaar leggen, als Donateurs groepje ?

En mocht er nu echt geen shopper zich aanmelden, kan ik het in nood nog doen :)
  zondag 12 oktober 2025 @ 12:16:44 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218996283
quote:

Waar heb je originaliteit voor nodig als donateur? :?
Dus gewoon opgeven ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 12 oktober 2025 @ 12:23:49 #228
244125 laziness
pi_218996349
quote:

Er zijn op dit moment minder donateurs dan ontvangers die zich opgeven hebben en de shopper regelt alles voor je dus als je een pakket wil sponsoren is dat zeer welkom!
  zondag 12 oktober 2025 @ 12:36:41 #229
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_218996432
Als het nodig is wil ik ook nog wel een (half) pakket sponsoren.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_218996543
Dank voor de koppeling :)
pi_218996674
Dit jaar gaan we echt eerder beginnen met inpakken, echt waar
pi_218997232
Na een tijdje nagedacht te hebben, wil ik wel doneren. Shoppen gaat niet lukken.
Is er iemand die wil shoppen?
  zondag 12 oktober 2025 @ 14:44:50 #233
244125 laziness
pi_218997260
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 14:40 schreef Irri-tante het volgende:
Na een tijdje nagedacht te hebben, wil ik wel doneren. Shoppen gaat niet lukken.
Wat super tof van je! O+
pi_218997416
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 14:40 schreef Irri-tante het volgende:
Ja hoor, het shopteam Symphonic en Doedezemaar heeft nog wel ruimte voor een derde pakket, stuur maar een dm naar mij. Tof dat je een pakket wilt sponsoren.
  zondag 12 oktober 2025 @ 15:08:19 #235
244125 laziness
pi_218997432
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Ja hoor, het shopteam Symphonic en Doedezemaar heeft nog wel ruimte voor een derde pakket, stuur maar een dm naar mij. Tof dat je een pakket wilt sponsoren.
O+
pi_218997456
Het shoppen an sich is niet zo ingewikkeld, dat vinden we echt heel leuk. Het inpakken is bij ons de bottleneck, dus we laten het echt bij 3 pakketten. Die 4 van vorig jaar en de gevechten met het plakband waren wel legendarisch _O-
  zondag 12 oktober 2025 @ 15:12:34 #237
244125 laziness
pi_218997462
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het shoppen an sich is niet zo ingewikkeld, dat vinden we echt heel leuk. Het inpakken is bij ons de bottleneck, dus we laten het echt bij 3 pakketten. Die 4 van vorig jaar en de gevechten met het plakband waren wel legendarisch _O-
Als je dichterbij woonde kwam ik dat doen want daar hou ik dan wel weer van.
pi_218997562
quote:
Inpakken kun je leren, ook als het ingewikkeld is ;)
Maakt de lekkerste wraps O+
pi_218997649
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Super! Ik heb je net een berichtje gestuurd!!
pi_218997746
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:

[..]
Met mijn tennisellebogen en de rest ook lekker overbelast probeerde ik het inpakken aan mijn geliefde echtgenoot over te laten… the rest is, as they say, history ;)
  zondag 12 oktober 2025 @ 16:01:34 #241
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_218997776
quote:

[..]
Het is niet een kwestie van niet kunnen….
We hadden vorig jaar heel slecht plakband. We hebben de overige rollen weggemikt en beginnen met goed plakband. We hadden veel in te pakken ook. Maar ook dit jaar gaan we weer vol goede moed. Voorpret genoeg :)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 12 oktober 2025 @ 16:35:01 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218997972
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 01:42 schreef Sally het volgende:

[..]
Hoi, wil je matchen? 😎 :P 8-)
Ik wil wel shoppen ;)
Prima!
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218997990
Ha, ok, jullie hebben me overgehaald, eens kijken dan wie er voor mij wil shoppen. Donateur zoekt shopper :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 oktober 2025 @ 17:11:44 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_218998209
quote:
11s.gif Op zondag 12 oktober 2025 16:36 schreef RiZu het volgende:
Ha, ok, jullie hebben me overgehaald, eens kijken dan wie er voor mij wil shoppen. Donateur zoekt shopper :Y
Ik wel wil voor je shoppen hoor. Als het dan niet voor @CoolGuy kan, dan wel voor jou O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 12 oktober 2025 @ 17:44:56 #245
147316 crew  DJMO
#trut
pi_218998433
quote:

[..]
_O-
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 12 oktober 2025 @ 17:50:00 #246
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_218998477
quote:
Oh, waren jullie dit? :-)

zondag 12 oktober 2025 @ 17:53:17 #247
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_218998500
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 17:50 schreef qltel het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Wel bijzonder dat deze mensen zo falen met hun plakband maar wel prachtig ingepakte pakketjes hebben met een strik en alles. _O-
pi_218998537
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 17:50 schreef qltel het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
Duct tape is de oplossing van alles

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218998646
Ik ben niet bijzonder creatief als het op inpakken aankomt, maar zal zorgen dat ik alle cadeautjes een papiertje zit :')

Ik heb mijn 2e koppeling binnen en weer allemaal leuke ideeën O+
pi_218998863
Ook @H.Vviv en ik zijn gekoppeld aan een ontvanger!

Ik ga maar gelijk inpakpapier inslaan ;)
pi_218999272
Zo ik zal ff helpen met dit topic vol krijgen. Ik heb een vraag die niet in de FAQ staat. Ik heb mijn mail met koppeling gehad. Nav het formulier heb ik een aantal vragen aan de ontvanger (die niet anoniem is). Mag ik die via DM direct aan diegene stellen? Of houden we de koppeling geheim tot versturen?
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:33:40 #252
244125 laziness
pi_218999433
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:19 schreef LauriLynne het volgende:
Zo ik zal ff helpen met dit topic vol krijgen. Ik heb een vraag die niet in de FAQ staat. Ik heb mijn mail met koppeling gehad. Nav het formulier heb ik een aantal vragen aan de ontvanger (die niet anoniem is). Mag ik die via DM direct aan diegene stellen? Of houden we de koppeling geheim tot versturen?
Wat jij leuk vindt. Als je het nog even geheim wilt houden dat jij het bent kan je het via de organisatie vragen en anders benader je de user rechtstreeks.
pi_219000111
Help ik graag even mee met het topic vol krijgen.

Al lees ik al langer mee,
begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @laziness op zn plaats.
Bij deze dus: Laziness, dank je wel voor alle tijd en moeite die je hierin steekt _O_ :*
If they say
pi_219000186
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:

begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @:laziness op zn plaats.
Bij deze dus: Laziness, dank je wel voor alle tijd en moeite die je hierin steekt _O_ :*
Zeker, super die @laziness

Had een vraag of 2 per dm en kreeg snel goed antwoord. Top.
pi_219000360
quote:

begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @:laziness op zn plaats.
Sluit ik mij helemaal bij aan O+ _O_
pi_219000392
quote:

Een +4 hier!

*O* _O_ *O*
pi_219001865
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Sally het volgende:

[..]
Een +4 hier!

*O* _O_ *O*
+5 😃
  maandag 13 oktober 2025 @ 00:24:26 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219002500
quote:

En @laziness is niet alleen geweldig als organisator, maar kan óók tegelijkertijd nog eens werkelijk fantastische kerstpakketten samenstellen.

Ik was vorig jaar de gelukkige ontvanger en het was écht een superpakket (pakketten eigenlijk) _O_ O+

Eerst al de extra voorpret door een zeer onverwacht ontvangen supertoffe adventskalender. Daarnaast een énorm pakket (eigenlijk gewoon meerdere pakketten) met ook écht schitterende zelfgemaakte cadeaus. En verder echt heel erg op maat en echt helemaal naar mijn smaak samengesteld _O_

En mijn allereerste pakket van @Essebes en echtgenoot was óók al zo supertof O+ Met Sinterklaas nog een extra verrassing waar ik écht niet op gerekend had O+ Plus nog kaartjes voor Blijdorp _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 13-10-2025 00:34:02 ]
  maandag 13 oktober 2025 @ 00:32:01 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219002520
Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik geef lof aan de dames omdat ze dat gewoon enorm verdienen.

Maar ik ben blij met elk pakket! De gedachte erachter, hoe het mij door de periode helpt, de tijd, de energie, de moeite en liefde die erin gestoken zijn door donateur en/of shopper, de (voor)pret van ons allen zijn het állerbelangrijkst :Y O+ _O_
  maandag 13 oktober 2025 @ 00:32:59 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219002523
Quote ipv edit. Again :@
pi_219002566
- prut. werkt niet op die manier :')
Opnieuw! -
pi_219002569
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar dan werken de tags / mentions niet meer.

Ik help nog wel ff extra.....:
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En @:laziness is niet alleen geweldig als organisator, maar kan óók tegelijkertijd nog eens werkelijk fantastische kerstpakketten samenstellen.

Ik was vorig jaar de gelukkige ontvanger en het was écht een superpakket (pakketten eigenlijk) _O_ O+

Eerst al de extra voorpret door een zeer onverwacht ontvangen supertoffe adventskalender. Daarnaast een énorm pakket (eigenlijk gewoon meerdere pakketten) met ook écht schitterende zelfgemaakte cadeaus. En verder echt heel erg op maat en echt helemaal naar mijn smaak samengesteld _O_

En mijn allereerste pakket van @:Essebes en echtgenoot was óók al zo supertof O+ Met Sinterklaas nog een extra verrassing waar ik écht niet op gerekend had O+ Plus nog kaartjes voor Blijdorp _O_
De hulde is voor: @laziness en @Essebes en echtgenoot! O+ *O*
pi_219002947
quote:
Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik geef lof aan de dames omdat ze dat gewoon enorm verdienen.

Maar ik ben blij met elk pakket! De gedachte erachter, hoe het mij door de periode helpt, de tijd, de energie, de moeite en liefde die erin gestoken zijn door donateur en/of shopper, de (voor)pret van ons allen zijn het állerbelangrijkst :Y O+ _O_
Ik snap het :Y Het is niet alleen even wat in een doos flikkeren en tis wel goed zo, maar echt met zoveel liefde en aandacht samengesteld voor de ontvanger. Het is heel mooi dat zoiets kan en er tijd aan besteed wordt O+

quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 01:02 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar dan werken de tags / mentions niet meer.

Ik help nog wel ff extra.....:
[..]
[..]
De hulde is voor: @:laziness en @:Essebes en echtgenoot! O+ *O*
En hulde aan alle pakketsamenstellers dan maar _O_ O+
If they say
pi_219003077
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Met mijn tennisellebogen en de rest ook lekker overbelast probeerde ik het inpakken aan mijn geliefde echtgenoot over te laten… the rest is, as they say, history ;)
Mijn vriendin laat het inpakken graag aan mij over, maar daar heeft ze zelf ook voordeel bij want anders is het ook allemaal maar lastig ;)

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 16:01 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Het is niet een kwestie van niet kunnen….
We hadden vorig jaar heel slecht plakband. We hebben de overige rollen weggemikt en beginnen met goed plakband. We hadden veel in te pakken ook. Maar ook dit jaar gaan we weer vol goede moed. Voorpret genoeg :)
Jup, goed materiaal is het halve werk :Y En de gedachte dat iemand het vol verwachting uit gaat pakken maakt het alleen maar beter O+

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 17:44 schreef DJMO het volgende:

[..]
_O-
;) :9
Maakt de lekkerste wraps O+
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:11:44 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_219003357
Hulde aan iedereen die meewerkt *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219003654
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef Troel het volgende:
Hulde aan iedereen die meewerkt *O*
En dat ja O+
If they say
pi_219003829
Mocht het echt nodig zijn dan kan ik nog een halfpakket sponsoren. Ik shop al en dan kijk ik ook niet op een paar euro dus dat sponsor ik ook een beetje.
pi_219003966
Nog een Shopper-Donateurskoppel zich zojuist officieel op kunnen geven! *O* ~:) >:O ~:) *O*
pi_219004022
Op naar de Hema voor fatsoenlijk plakband
pi_219004455
Zit dit topic nou nog niet vol? :+

Ik heb vanmorgen een heel leuk cadeau op de kop getikt voor één van de pakketten, ben helemaal in mijn nopjes (en ik hoop de ontvanger straks ook) *O*
  maandag 13 oktober 2025 @ 11:55:50 #271
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219004484
Ik heb mijn ondertitel en onderschrift maar even aangepast voor de gelegenheid.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  maandag 13 oktober 2025 @ 12:08:01 #272
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219004567
quote:
Zo lukt het wel om het topic vol te krijgen :7
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 oktober 2025 @ 13:37:28 #273
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219005098

Tip voor alle moeders in dit topic :+

(met dank aan @Ireth van wie ik het plaatje gejat heb _O- )

pi_219005349
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 13:37 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]

(met dank aan @:Ireth van wie ik het plaatje gejat heb _O- )
Denk dat action hier niet genoeg inpakpapier heeft :+
If they say
pi_219005376
quote:
[ afbeelding ]

:D _O- ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 14:24 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Denk dat action hier niet genoeg inpakpapier heeft :+
:') :D _O-
  maandag 13 oktober 2025 @ 14:33:03 #276
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219005409
quote:
[ afbeelding ]

:P _O_
pi_219008593
@Sally, zelfde idee dit jaar weer doen?
pi_219008941
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:14 schreef Mathijz het volgende:
@:sally, zelfde idee dit jaar weer doen?
Oh jee... moeilijke kwestie op dit moment, want op dit moment heb ik al 4 pakketten om te doen! :@ :D *O* :@

Vorig jaar uiteindelijk 2 extra gedaan, maar toen was het voor de verlate aanmeldingen en had ik het grootste deel van de andere pakketten al bij elkaar geshopt (en dus zat ik op 5 totaal :D).

Maar... volgens mij is er nog wel een shopper die een pakket wil doen. Ik laat het aan die user over om zich bekend te maken ;) O+
  maandag 13 oktober 2025 @ 22:07:27 #279
244125 laziness
pi_219008981
Nieuwe tussenstand zonder Mathijz zijn aanbod nog O+

29 ontvangers
27 gevers
27 koppelingen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 13 oktober 2025 @ 22:17:47 #280
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219009073
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 21:14 schreef Mathijz het volgende:
@:sally, zelfde idee dit jaar weer doen?
quote:
17s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:01 schreef Sally het volgende:

[..]
Oh jee... moeilijke kwestie op dit moment, want op dit moment heb ik al 4 pakketten om te doen! :@ :D *O* :@

Vorig jaar uiteindelijk 2 extra gedaan, maar toen was het voor de verlate aanmeldingen en had ik het grootste deel van de andere pakketten al bij elkaar geshopt (en dus zat ik op 5 totaal :D).

Maar... volgens mij is er nog wel een shopper die een pakket wil doen. Ik laat het aan die user over om zich bekend te maken ;) O+
Als het echt niet anders kan, kan ik nog wel een pakket extra shoppen. Maar als er anderen zijn die ook graag geld van een ander uitgeven, dan graag :P

pi_219009300
De verse kerstpakketdoos is van de vliering én het eerste cadeautje is er ook al. Ho ho ho ~:)
pi_219009322
quote:
[ afbeelding ]

Moeders? En de alleenstaande vaders dan? :(
pi_219009358
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 22:07 schreef laziness het volgende:
Nieuwe tussenstand zonder Mathijz zijn aanbod nog O+

29 ontvangers
27 gevers
27 koppelingen
Mogelijk heb je de match tussen mij en @heywoodu nog niet mee geteld?

heywoodu, ik wacht nog even op je berichtje terug! ;) *O*
  maandag 13 oktober 2025 @ 23:23:33 #284
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219009371
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2025 23:04 schreef devzero het volgende:

[..]
Die horen er ook bij :s)
pi_219009376
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2025 23:23 schreef n0sferat2 het volgende:

[..]
Die horen er ook bij :s)
Meisjes zijn over het algemeen wat netter dan jongens, maar ik zou eigenlijk alle kledingstukken van mijn tienerdochter die op de grond liggen, in moeten pakken met pakpapier :+
  maandag 13 oktober 2025 @ 23:44:42 #286
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219009416
quote:
12s.gif Op maandag 13 oktober 2025 23:26 schreef devzero het volgende:

[..]
Meisjes zijn over het algemeen wat netter dan jongens, maar ik zou eigenlijk alle kledingstukken van mijn tienerdochter die op de grond liggen, in moeten pakken met pakpapier :+
Ik herinner het van mezelf, er lag meer kleding overal en nergens dan in de wasmand. Zo ben ik helaas nog steeds een beetje :+ Mijn dochter is nog maar een baby, dus zij gooit zelf niets naast de wasmand. De wasmand ligt wel vol met haar spul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2025 @ 02:06:52 #287
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219009636
quote:
11s.gif Op maandag 13 oktober 2025 23:04 schreef devzero het volgende:

[..]
Ik doe niet aan seksisme, dus jij mag ook meedoen :Y

dinsdag 14 oktober 2025 @ 08:57:17 #288
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_219010326
quote:
12s.gif Op maandag 13 oktober 2025 23:26 schreef devzero het volgende:

[..]
Nou... de kledingkast van mijn dochter krijgt geregeld zo'n niesbui dat haar kamer lijkt op de primark tijdens de middagdrukte met Black Friday :(
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:29:19 #289
244125 laziness
pi_219011120
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:

[..]
Nou... de kledingkast van mijn dochter krijgt geregeld zo'n niesbui dat haar kamer lijkt op de primark tijdens de middagdrukte met Black Friday :(
Mijn puber jongen stopt het netjes in de wasmand elke dag! Scheelt wel dat de wasmand tegenover zijn kamer staat en het maar een paar stappen is maar ook de rest van zijn kamer is heel redelijk. Ik hoef er niks weg te plukken aan vaat bijvoorbeeld.
Dus ze bestaan, opgeruimde jongens.
pi_219011525
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 10:29 schreef laziness het volgende:

[..]
Mijn puber jongen stopt het netjes in de wasmand elke dag! Scheelt wel dat de wasmand tegenover zijn kamer staat en het maar een paar stappen is maar ook de rest van zijn kamer is heel redelijk. Ik hoef er niks weg te plukken aan vaat bijvoorbeeld.
Dus ze bestaan, opgeruimde jongens.
Doe mijn kind daar wat van :')
Mijn jongste gooit vieze kleding van zich af, maar als ze kleding uit haar kast pakt dan doet ze dat tenminste wel netjes en ruimt ze op wat ze er teveel uit heeft gehaald.

Mijn oudste daarentegen, als die iets uit haar kast pakt dan trekt ze de helft van de kleding kast ermee uit en ligt alles op een hoop voor de kledingkast. En opruimen ho maar. Die kleedt ze op één dag gerust 3 keer om naar een nieuwe pyjama/huispak/onesie dus dan blijf je ook opruimen :')
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:13:36 #291
244125 laziness
pi_219011816
Ik gun iedereen mijn jongetje, zo makkelijk als hij het opvoeden maakt voor ons.
Daarom heb ik tijd voor deze actie :P
pi_219011859
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 11:24 schreef Schanu het volgende:
En opruimen ho maar. Die kleedt ze op één dag gerust 3 keer om naar een nieuwe pyjama/huispak/onesie dus dan blijf je ook opruimen :')
Gewoon lekker laten liggen?

Die komt vanzelf een keer het punt tegen dat ze haar kast niet meer in kan?

Wat me herinnert aan mijn kindertijd...
SPOILER
SPOILER
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:22:49 #293
49243 Sally
pi_219011867
Oh, dit alles in het kader van: zsm topic vol lullen met VAW :+ 8-)
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:25:26 #294
502650 ZombieQueen
pi_219011885
Ik besef me nu dat ik gewoon nog een puber ben. :+

Mijn kleding ligt overal en mijn kledingkast is altijd een puinzooi.
Het hele huis houd ik zonder problemen netjes. Maar de was blijft moeilijk.
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:33:22 #295
49243 Sally
pi_219011927
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 12:25 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik besef me nu dat ik gewoon nog een puber ben. :+

Mijn kleding ligt overal en mijn kledingkast is altijd een puinzooi.
Het hele huis houd ik zonder problemen netjes. Maar de was blijft moeilijk.
Ik heb hetzelfde probleem met de kleding :@ :X
En kleding wég doen is dan ook weer lastig :D :') _O-
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:39:09 #296
181617 Doedezemaar
pi_219011973
Iedereen aan de opruimcoach *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:06:07 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219012223
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 12:33 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik heb zelfde probleem, maar dan met kerst cadeaus voor de FHF kerstactie. Sommige cadeaus vind ik eigenlijk te leuk om weg te geven, en het slot van het liedje is dan altijd dat ik ook een exemplaar voor mezelf koop (en er vervolgens niks meer mee doe) :')

dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:07:52 #298
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_219012231
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 12:33 schreef Sally het volgende:

[..]
Zo herkenbaar... En kleding in de kast met de kaartjes er nog aan :')
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:12:12 #299
49243 Sally
pi_219012273
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 oktober 2025 13:07 schreef Mommychilgrad het volgende:

[..]
Zo herkenbaar... En kleding in de kast met de kaartjes er nog aan :')
Zoiets óók ja...!

En dan een lente/zomer en een herfst/winter-collectie hebben, maar dan als ik het ga wisselen toch nog niet veel weg doen ook al heb ik het een seizoen niet aangehad. "Want het is nog zo mooi, of ziet er nog zo goed uit, of is nog niet versleten, enz enz enz..."
:@ :')
  dinsdag 14 oktober 2025 @ 13:23:52 #300
313340 summer2bird
Fiedelen
pi_219012359
Voor al jullie ouders met teveel heid aan kleding en lastige pubers kan ik zeer warm de kledingbank aanbevelen om te doneren :Y
In elke stad is er wel een of meer (soms ook in dorpen!) en het gaat direct naar mensen die het hard nodig hebben in de buurt.
De vrijwilligers zijn altijd blij met een nieuwe kleding donatie :Y
Twiddel
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVodafone aanbiedingenSpeel mee met Lucky Day en win!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')