ik weet niet of er "genoeg" Donateurs (dus gevers) zijn...?quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:47 schreef RiZu het volgende:
Moguh, met wie ik de afgelopen jaren heeft geshopt voor mij, heeft helaas geen tijd dit jaar. Zoals ik het lees zijn er dit jaar weer genoeg donateurs. Ik denk dat ik dit jaar ook oversla. Krijg hier over een paar weken een nieuwe keuken, zal daar ook genoeg tijd aan besteden.
Als er wel shoppers over zijn, kan ik wel een donateur zijn, maar wees wel gewaarschuwd dat ik weinig originaliteit heb.
Volgens mij is er nog wel wat aan pakketten nodig om aan Ontvangers te kunnen geven?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 21:06 schreef laziness het volgende:
Nieuwe tussenstand:
27 ontvangers
22 gevers
22 koppelingen
Waar heb je originaliteit voor nodig als donateur?quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:47 schreef RiZu het volgende:
Moguh, met wie ik de afgelopen jaren heeft geshopt voor mij, heeft helaas geen tijd dit jaar. Zoals ik het lees zijn er dit jaar weer genoeg donateurs. Ik denk dat ik dit jaar ook oversla. Krijg hier over een paar weken een nieuwe keuken, zal daar ook genoeg tijd aan besteden.
Als er wel shoppers over zijn, kan ik wel een donateur zijn, maar wees wel gewaarschuwd dat ik weinig originaliteit heb.
Er zijn op dit moment minder donateurs dan ontvangers die zich opgeven hebben en de shopper regelt alles voor je dus als je een pakket wil sponsoren is dat zeer welkom!quote:Op zondag 12 oktober 2025 11:47 schreef RiZu het volgende:
Wat super tof van je!quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:40 schreef Irri-tante het volgende:
Na een tijdje nagedacht te hebben, wil ik wel doneren. Shoppen gaat niet lukken.
Is er iemand die wil shoppen?
Ja hoor, het shopteam Symphonic en Doedezemaar heeft nog wel ruimte voor een derde pakket, stuur maar een dm naar mij. Tof dat je een pakket wilt sponsoren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 14:40 schreef Irri-tante het volgende:
Na een tijdje nagedacht te hebben, wil ik wel doneren. Shoppen gaat niet lukken.
Is er iemand die wil shoppen?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja hoor, het shopteam Symphonic en Doedezemaar heeft nog wel ruimte voor een derde pakket, stuur maar een dm naar mij. Tof dat je een pakket wilt sponsoren.
Als je dichterbij woonde kwam ik dat doen want daar hou ik dan wel weer van.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het shoppen an sich is niet zo ingewikkeld, dat vinden we echt heel leuk. Het inpakken is bij ons de bottleneck, dus we laten het echt bij 3 pakketten. Die 4 van vorig jaar en de gevechten met het plakband waren wel legendarisch
Inpakken kun je leren, ook als het ingewikkeld isquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het shoppen an sich is niet zo ingewikkeld, dat vinden we echt heel leuk. Het inpakken is bij ons de bottleneck, dus we laten het echt bij 3 pakketten. Die 4 van vorig jaar en de gevechten met het plakband waren wel legendarisch
Super! Ik heb je net een berichtje gestuurd!!quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja hoor, het shopteam Symphonic en Doedezemaar heeft nog wel ruimte voor een derde pakket, stuur maar een dm naar mij. Tof dat je een pakket wilt sponsoren.
Met mijn tennisellebogen en de rest ook lekker overbelast probeerde ik het inpakken aan mijn geliefde echtgenoot over te laten… the rest is, as they say, historyquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Inpakken kun je leren, ook als het ingewikkeld is
Het is niet een kwestie van niet kunnen….quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Prima!quote:Op zondag 12 oktober 2025 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoi, wil je matchen? 😎![]()
Ik wil wel shoppen
Ik wel wil voor je shoppen hoor. Als het dan niet voor @CoolGuy kan, dan wel voor jouquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:36 schreef RiZu het volgende:
Ha, ok, jullie hebben me overgehaald, eens kijken dan wie er voor mij wil shoppen. Donateur zoekt shopper
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oh, waren jullie dit? :-)quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Wel bijzonder dat deze mensen zo falen met hun plakband maar wel prachtig ingepakte pakketjes hebben met een strik en alles.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, waren jullie dit? :-)
[ link | afbeelding ]
Duct tape is de oplossing van allesquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, waren jullie dit? :-)
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |