abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218988562
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 16:26 schreef laziness het volgende:
Ik maak dit jaar zelf geen pakket dus heb al een extra bijdrage gedaan aan het pakket dat Schanu shopt maar ik kan nog wel een bijdrage doen als iemand anders ook een deel op zich neemt?

Dus iemand die een half pakket wil sponsoren?
Ik :Y

Met dank aan @Tink89 want ik had niet door dat de actie alweer gestart was. En na al die jaren meelezen, wil ik ook een keer iets doen. Geen idee alleen hoe en wat :@ maar count me in voor een half pakket.
Oh, maar ik shop niet. Weet niet eens meer wat ik voor mn eigen kinderen/ kleinzoons moet kopen :') Ben nogal slecht met kadootjes en op een ingepakte bolkaart zit natuurlijk niemand te wachten :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Mushanga71 op 11-10-2025 11:33:23 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218988859
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 10:21 schreef H.Vviv het volgende:

[..]
Dan mag jij voor mij shoppen. Zal in de middag wel een pm naar je toe toesturen.
Leuk! Dan zet ik de grote doos die ik thuis heb liggen even opzij. Ik vermoed dat die goed van pas gaat komen :D
pi_218989319
Zijn er nog shoppers die zich aan willen melden?
(Voor @Mushanga71 & laziness bijvoorbeeld als die nog niemand hebben)

In geval van nood kan ik ook nog shoppen, maar ik gun het zeker ook een ander! O+ ~:)

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 11-10-2025 14:09:57 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218989484
Als er shoppers te kort zijn, wil ik nog wel een 2e pakket shoppen.
pi_218990150
Vandaag toch zoiets leuks voor 1 van de pakketten gevonden, ik ben er erg mee in mijn nopjes
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 15:34:22 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_218990267
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 oktober 2025 21:04 schreef Ireth het volgende:

[..]
Maar... maar... hoe zit het dan met de coolguy/Scorpie gesprekken? Die zijn legendarisch en tradiesie ;(
Ja, dat is een leuke herinnering, en zal dat altijd blijven, maar er komen geen nieuwe gesprekken meer bij helaas.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_218990379
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:25 schreef Sally het volgende:
Zijn er nog shoppers die zich aan willen melden?
(Voor @:Mushanga71 & laziness bijvoorbeeld als die nog niemand hebben)

In geval van nood kan ik ook nog shoppen, maar ik gun het zeker ook een ander! O+ ~:)
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
Das lief O+
Ik heb me alleen nog niet aangemeld, wel @laziness een berichtje gestuurd dus weet nog niet of zij akkoord is.
If they say
  Admin zaterdag 11 oktober 2025 @ 18:02:55 #208
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218991122
Ik vind het stiekem toch wel spannend worden
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_218991164
Dit is allemaal zo ontroerend...
Echt bewondering voor alle mensen die zich zo inzetten O+
pi_218991238
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 13:45 schreef Schanu het volgende:
Top shopper dit hoor :Y :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218991550
Gekoppeld ❤ eindelijk iets om naar uit te kijken!
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 19:25:01 #212
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_218991697
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 15:34 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja, dat is een leuke herinnering, en zal dat altijd blijven, maar er komen geen nieuwe gesprekken meer bij helaas.
Gelukkig hebben we de herinneringen nog O+ :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:01:42 #213
16180 crew  CoolGuy
pi_218991997
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 19:25 schreef Ireth het volgende:

[..]
Gelukkig hebben we de herinneringen nog O+ :*
True. En qua pakketten, weet je, ik heb me al vaker voorgenomen om niet meer mee te doen, en dan deed ik het toch weer, maar dit jaar hebben we een extra doel erbij gekregen, dus dat gaan we doen.

We hebben sowieso een kindje waar we al sinds onze dochter naar de basisschool gaat een broodtrommel voor mee geven elke (lange) dag, simpelweg omdat dat kind vooral lucht in de trommel heeft, en voor dat kind kopen we ook wat cadeautjes voor Sinterklaas, want dat zit er ook niet echt in.

Maar nu bij mijn vrouw op het werk hebben ze een ding waar een Kerstboom komt, en daar hangen dan wenskaartjes in van kinderen die niks te maken hebben met de werkgever van mijn vrouw, maar daar kun je dus een wens uithalen, en die in vervulling laten gaan, en dan worden alle cadeaus opgehaald met een vrachtwagen en die gaan dan naar die kindjes. Dit is het 2e jaar dat ze dat doen, vorig jaar had ik dit niet zo op het netvlies staan, maar dit jaar wel, dus we hebben afgesproken dat we daar ook 2 kaartjes doen, en als ik dat dan allemaal samen neem dan vind ik het om eerlijk te zijn wel genoeg. Ik kan niet elk jaar alles doen.
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:07:47 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_218992048
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:01 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
True. En qua pakketten, weet je, ik heb me al vaker voorgenomen om niet meer mee te doen, en dan deed ik het toch weer, maar dit jaar hebben we een extra doel erbij gekregen, dus dat gaan we doen.

We hebben sowieso een kindje waar we al sinds onze dochter naar de basisschool gaat een broodtrommel voor mee geven elke (lange) dag, simpelweg omdat dat kind vooral lucht in de trommel heeft, en voor dat kind kopen we ook wat cadeautjes voor Sinterklaas, want dat zit er ook niet echt in.

Maar nu bij mijn vrouw op het werk hebben ze een ding waar een Kerstboom komt, en daar hangen dan wenskaartjes in van kinderen die niks te maken hebben met de werkgever van mijn vrouw, maar daar kun je dus een wens uithalen, en die in vervulling laten gaan, en dan worden alle cadeaus opgehaald met een vrachtwagen en die gaan dan naar die kindjes. Dit is het 2e jaar dat ze dat doen, vorig jaar had ik dit niet zo op het netvlies staan, maar dit jaar wel, dus we hebben afgesproken dat we daar ook 2 kaartjes doen, en als ik dat dan allemaal samen neem dan vind ik het om eerlijk te zijn wel genoeg. Ik kan niet elk jaar alles doen.
Je kan niet de hele wereld redden en wat je doet is hartstikke mooi O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_218992236
quote:

[..]

Jij bent echt een cool guy. En je vrouw ook. Jullie maken de wereld een stukje mooier. Alleen al de wetenschap dat er mensen zijn dit doen en ook dit topic geven een goed gevoel. Een beetje licht. Zo mooi.
  Moderator zaterdag 11 oktober 2025 @ 20:37:06 #216
16180 crew  CoolGuy
pi_218992267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:32 schreef Radobe het volgende:

[..]
Jij bent echt een cool guy. En je vrouw ook. Jullie maken de wereld een stukje mooier. Alleen al de wetenschap dat er mensen zijn dit doen en ook dit topic geven een goed gevoel. Een beetje licht. Zo mooi.
Nooouuuuuu, ik heb ook écht mijn mindere kanten hoor, écht (en dat zijn er niet weinig), en mijn vrouw alleen maar ook. :P Dat is overigens niet waar die nick vandaan komt, maar dat is geen verhaal voor hier. :P
pi_218992419
quote:
12s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 20:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nooouuuuuu, ik heb ook écht mijn mindere kanten hoor, écht (en dat zijn er niet weinig), en mijn vrouw alleen maar ook. :P Dat is overigens niet waar die nick vandaan komt, maar dat is geen verhaal voor hier. :P
Iedereen heeft mindere kanten, maar een kind eten geven terwijl je dat niet verplicht bent, dat vind ik heel bijzonder. Dat je het ziet en er ook nog wat mee doet. En dan de rest nog. Dat doet niet iedereen.
Dus lekker die veer in je reet steken.
Je hebt mij in ieder geval met je goede kanten wat licht gegeven.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 11 oktober 2025 @ 21:02:56 #218
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_218992483
Nog een pakket helemaal zelf doen gaat me niet lukken, want ik moet het al 95% alleen doen dit jaar door afwezigheid vriendin, maar indien nodig wil ik nog best wel een ander pakket sponsoren (of bijvoorbeeld samen met iemand, dat is wellicht makkelijker).

Het is natuurlijk nog vroeg, maar als straks blijkt dat het nodig is, laat maar weten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_218993073
quote:

[..]

Held O+
S. 2014
J. 2016
pi_218993158
Is dit topic nou nog niet vol?
  zaterdag 11 oktober 2025 @ 22:35:28 #221
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_218993336
@Schanu Je mag nog een keer shoppen hoor. Koppeling volgt morgen.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_218994214
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 22:35 schreef laziness het volgende:
@:Schanu Je mag nog een keer shoppen hoor. Koppeling volgt morgen.
Helemaal leuk O+
pi_218994570
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 21:02 schreef heywoodu het volgende:
Nog een pakket helemaal zelf doen gaat me niet lukken, want ik moet het al 95% alleen doen dit jaar door afwezigheid vriendin, maar indien nodig wil ik nog best wel een ander pakket sponsoren (of bijvoorbeeld samen met iemand, dat is wellicht makkelijker).

Het is natuurlijk nog vroeg, maar als straks blijkt dat het nodig is, laat maar weten.
Hoi, wil je matchen? 😎 :P 8-)
Ik wil wel shoppen ;)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218995324
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 oktober 2025 23:57 schreef Schanu het volgende:

[..]
Helemaal leuk O+
Veel plezier O+!
If they say
pi_218996095
Moguh, met wie ik de afgelopen jaren heeft geshopt voor mij, heeft helaas geen tijd dit jaar. Zoals ik het lees zijn er dit jaar weer genoeg donateurs. Ik denk dat ik dit jaar ook oversla. Krijg hier over een paar weken een nieuwe keuken, zal daar ook genoeg tijd aan besteden.

Als er wel shoppers over zijn, kan ik wel een donateur zijn, maar wees wel gewaarschuwd dat ik weinig originaliteit heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')