Wat jij leuk vindt. Als je het nog even geheim wilt houden dat jij het bent kan je het via de organisatie vragen en anders benader je de user rechtstreeks.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:19 schreef LauriLynne het volgende:
Zo ik zal ff helpen met dit topic vol krijgen. Ik heb een vraag die niet in de FAQ staat. Ik heb mijn mail met koppeling gehad. Nav het formulier heb ik een aantal vragen aan de ontvanger (die niet anoniem is). Mag ik die via DM direct aan diegene stellen? Of houden we de koppeling geheim tot versturen?
Zeker, super die @lazinessquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Help ik graag even mee met het topic vol krijgen.
Al lees ik al langer mee,
begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @:laziness op zn plaats.
Bij deze dus: Laziness, dank je wel voor alle tijd en moeite die je hierin steekt![]()
Sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:
begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @:laziness op zn plaats.
Bij deze dus: Laziness, dank je wel voor alle tijd en moeite die je hierin steekt![]()
Een +4 hier!quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:
En @laziness is niet alleen geweldig als organisator, maar kan óók tegelijkertijd nog eens werkelijk fantastische kerstpakketten samenstellen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar dan werken de tags / mentions niet meer.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:
De hulde is voor: @laziness en @Essebes en echtgenoot!quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En @:laziness is niet alleen geweldig als organisator, maar kan óók tegelijkertijd nog eens werkelijk fantastische kerstpakketten samenstellen.
Ik was vorig jaar de gelukkige ontvanger en het was écht een superpakket (pakketten eigenlijk)![]()
![]()
Eerst al de extra voorpret door een zeer onverwacht ontvangen supertoffe adventskalender. Daarnaast een énorm pakket (eigenlijk gewoon meerdere pakketten) met ook écht schitterende zelfgemaakte cadeaus. En verder echt heel erg op maat en echt helemaal naar mijn smaak samengesteld![]()
En mijn allereerste pakket van @:Essebes en echtgenoot was óók al zo supertofMet Sinterklaas nog een extra verrassing waar ik écht niet op gerekend had
Plus nog kaartjes voor Blijdorp
Ik snap hetquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik geef lof aan de dames omdat ze dat gewoon enorm verdienen.
Maar ik ben blij met elk pakket! De gedachte erachter, hoe het mij door de periode helpt, de tijd, de energie, de moeite en liefde die erin gestoken zijn door donateur en/of shopper, de (voor)pret van ons allen zijn het állerbelangrijkst![]()
![]()
En hulde aan alle pakketsamenstellers dan maarquote:Op maandag 13 oktober 2025 01:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan werken de tags / mentions niet meer.
Ik help nog wel ff extra.....:
[..]
[..]
De hulde is voor: @:laziness en @:Essebes en echtgenoot!![]()
Mijn vriendin laat het inpakken graag aan mij over, maar daar heeft ze zelf ook voordeel bij want anders is het ook allemaal maar lastigquote:Op zondag 12 oktober 2025 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Met mijn tennisellebogen en de rest ook lekker overbelast probeerde ik het inpakken aan mijn geliefde echtgenoot over te laten… the rest is, as they say, history
Jup, goed materiaal is het halve werkquote:Op zondag 12 oktober 2025 16:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is niet een kwestie van niet kunnen….
We hadden vorig jaar heel slecht plakband. We hebben de overige rollen weggemikt en beginnen met goed plakband. We hadden veel in te pakken ook. Maar ook dit jaar gaan we weer vol goede moed. Voorpret genoeg
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |