abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218999272
Zo ik zal ff helpen met dit topic vol krijgen. Ik heb een vraag die niet in de FAQ staat. Ik heb mijn mail met koppeling gehad. Nav het formulier heb ik een aantal vragen aan de ontvanger (die niet anoniem is). Mag ik die via DM direct aan diegene stellen? Of houden we de koppeling geheim tot versturen?
  zondag 12 oktober 2025 @ 19:33:40 #252
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_218999433
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 19:19 schreef LauriLynne het volgende:
Zo ik zal ff helpen met dit topic vol krijgen. Ik heb een vraag die niet in de FAQ staat. Ik heb mijn mail met koppeling gehad. Nav het formulier heb ik een aantal vragen aan de ontvanger (die niet anoniem is). Mag ik die via DM direct aan diegene stellen? Of houden we de koppeling geheim tot versturen?
Wat jij leuk vindt. Als je het nog even geheim wilt houden dat jij het bent kan je het via de organisatie vragen en anders benader je de user rechtstreeks.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_219000111
Help ik graag even mee met het topic vol krijgen.

Al lees ik al langer mee,
begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @laziness op zn plaats.
Bij deze dus: Laziness, dank je wel voor alle tijd en moeite die je hierin steekt _O_ :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219000186
quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 20:54 schreef Mushanga71 het volgende:

begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @:laziness op zn plaats.
Bij deze dus: Laziness, dank je wel voor alle tijd en moeite die je hierin steekt _O_ :*
Zeker, super die @laziness

Had een vraag of 2 per dm en kreeg snel goed antwoord. Top.
pi_219000360
quote:

begrijp nu pas wat voor organisatie er achter de schermen plaatsvindt. Dat dit best wel wat werk is en ik vind dan ook een bedankje aan @:laziness op zn plaats.
Sluit ik mij helemaal bij aan O+ _O_
pi_219000392
quote:

Een +4 hier!

*O* _O_ *O*
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_219001865
quote:
17s.gif Op zondag 12 oktober 2025 21:29 schreef Sally het volgende:

[..]
Een +4 hier!

*O* _O_ *O*
+5 😃
  maandag 13 oktober 2025 @ 00:24:26 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219002500
quote:

En @laziness is niet alleen geweldig als organisator, maar kan óók tegelijkertijd nog eens werkelijk fantastische kerstpakketten samenstellen.

Ik was vorig jaar de gelukkige ontvanger en het was écht een superpakket (pakketten eigenlijk) _O_ O+

Eerst al de extra voorpret door een zeer onverwacht ontvangen supertoffe adventskalender. Daarnaast een énorm pakket (eigenlijk gewoon meerdere pakketten) met ook écht schitterende zelfgemaakte cadeaus. En verder echt heel erg op maat en echt helemaal naar mijn smaak samengesteld _O_

En mijn allereerste pakket van @Essebes en echtgenoot was óók al zo supertof O+ Met Sinterklaas nog een extra verrassing waar ik écht niet op gerekend had O+ Plus nog kaartjes voor Blijdorp _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 13-10-2025 00:34:02 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 13 oktober 2025 @ 00:32:01 #259
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219002520
Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik geef lof aan de dames omdat ze dat gewoon enorm verdienen.

Maar ik ben blij met elk pakket! De gedachte erachter, hoe het mij door de periode helpt, de tijd, de energie, de moeite en liefde die erin gestoken zijn door donateur en/of shopper, de (voor)pret van ons allen zijn het állerbelangrijkst :Y O+ _O_
  maandag 13 oktober 2025 @ 00:32:59 #260
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_219002523
Quote ipv edit. Again :@
pi_219002566
- prut. werkt niet op die manier :')
Opnieuw! -
pi_219002569
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Quote ipv edit. Again :@
Maar dan werken de tags / mentions niet meer.

Ik help nog wel ff extra.....:
quote:
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
En @:laziness is niet alleen geweldig als organisator, maar kan óók tegelijkertijd nog eens werkelijk fantastische kerstpakketten samenstellen.

Ik was vorig jaar de gelukkige ontvanger en het was écht een superpakket (pakketten eigenlijk) _O_ O+

Eerst al de extra voorpret door een zeer onverwacht ontvangen supertoffe adventskalender. Daarnaast een énorm pakket (eigenlijk gewoon meerdere pakketten) met ook écht schitterende zelfgemaakte cadeaus. En verder echt heel erg op maat en echt helemaal naar mijn smaak samengesteld _O_

En mijn allereerste pakket van @:Essebes en echtgenoot was óók al zo supertof O+ Met Sinterklaas nog een extra verrassing waar ik écht niet op gerekend had O+ Plus nog kaartjes voor Blijdorp _O_
De hulde is voor: @laziness en @Essebes en echtgenoot! O+ *O*
pi_219002947
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2025 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Begrijp me overigens niet verkeerd. Ik geef lof aan de dames omdat ze dat gewoon enorm verdienen.

Maar ik ben blij met elk pakket! De gedachte erachter, hoe het mij door de periode helpt, de tijd, de energie, de moeite en liefde die erin gestoken zijn door donateur en/of shopper, de (voor)pret van ons allen zijn het állerbelangrijkst :Y O+ _O_
Ik snap het :Y Het is niet alleen even wat in een doos flikkeren en tis wel goed zo, maar echt met zoveel liefde en aandacht samengesteld voor de ontvanger. Het is heel mooi dat zoiets kan en er tijd aan besteed wordt O+

quote:
6s.gif Op maandag 13 oktober 2025 01:02 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar dan werken de tags / mentions niet meer.

Ik help nog wel ff extra.....:
[..]
[..]
De hulde is voor: @:laziness en @:Essebes en echtgenoot! O+ *O*
En hulde aan alle pakketsamenstellers dan maar _O_ O+
If they say
pi_219003077
quote:
1s.gif Op zondag 12 oktober 2025 15:57 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Met mijn tennisellebogen en de rest ook lekker overbelast probeerde ik het inpakken aan mijn geliefde echtgenoot over te laten… the rest is, as they say, history ;)
Mijn vriendin laat het inpakken graag aan mij over, maar daar heeft ze zelf ook voordeel bij want anders is het ook allemaal maar lastig ;)

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 16:01 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Het is niet een kwestie van niet kunnen….
We hadden vorig jaar heel slecht plakband. We hebben de overige rollen weggemikt en beginnen met goed plakband. We hadden veel in te pakken ook. Maar ook dit jaar gaan we weer vol goede moed. Voorpret genoeg :)
Jup, goed materiaal is het halve werk :Y En de gedachte dat iemand het vol verwachting uit gaat pakken maakt het alleen maar beter O+

quote:
0s.gif Op zondag 12 oktober 2025 17:44 schreef DJMO het volgende:

[..]
_O-
;) :9
Maakt de lekkerste wraps O+
  maandag 13 oktober 2025 @ 09:11:44 #265
35189 Troel
scherp en bot
pi_219003357
Hulde aan iedereen die meewerkt *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219003654
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2025 09:11 schreef Troel het volgende:
Hulde aan iedereen die meewerkt *O*
En dat ja O+
If they say
pi_219003829
Mocht het echt nodig zijn dan kan ik nog een halfpakket sponsoren. Ik shop al en dan kijk ik ook niet op een paar euro dus dat sponsor ik ook een beetje.
pi_219003966
Nog een Shopper-Donateurskoppel zich zojuist officieel op kunnen geven! *O* ~:) >:O ~:) *O*
pi_219004022
Op naar de Hema voor fatsoenlijk plakband
pi_219004455
Zit dit topic nou nog niet vol? :+

Ik heb vanmorgen een heel leuk cadeau op de kop getikt voor één van de pakketten, ben helemaal in mijn nopjes (en ik hoop de ontvanger straks ook) *O*
  maandag 13 oktober 2025 @ 11:55:50 #271
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219004484
Ik heb mijn ondertitel en onderschrift maar even aangepast voor de gelegenheid.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')