Janne Ahonen ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mika Häkkinen en Kimi Räikkönen wel. Ken je Finnen.
Paavo Nurmi als rechtsback en Matti Nykänen als centrale verdediger.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mika Häkkinen en Kimi Räikkönen wel. Ken je Finnen.
Sam Lake in de spits.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paavo Nurmi als rechtsback en Matti Nykänen als centrale verdediger.
2-2quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:00 Nederland - Finland | NPO1
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
2-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Harri Rovanperä in de spits, Pekka Koskela mid-mid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
4-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Volgens mij is Matti een jaartje geleden overleden.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3-1quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
wie moet er dan in de spits? Emegha zou je wel een keer kunnen proberen maar voor de rest zie ik niet snel wie een betere optie is dan depayquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:54 schreef Poefbank het volgende:
Fantasieloze Koeman blijft maar Depay maar naar voren schuiven. Komende zomer lopen we weer te schelden omdat meneer tegen de grote landen onnodig balverlies lijdt want trucjes enzo. Vanavond zal hij vast weer leuk meedoen.
Bij Ajax had Koeman soms de creativiteit om gewoon helemaal geen spits op te stellen .quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie moet er dan in de spits? Emegha zou je wel een keer kunnen proberen maar voor de rest zie ik niet snel wie een betere optie is dan depay
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Dit had een heerlijke half 3 wedstrijd kunnen zijn. Gemiste kans.
Spelers als Emegha en Meerdink hadden we in een eerder stadium al moeten zien op basis van talent om te kijken hoe ze meedraaien op dit niveau. Hij doet het wel bij Steijn op het middenveld, maar dan niet met de spitspositie terwijl dat een zwakke positie is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie moet er dan in de spits? Emegha zou je wel een keer kunnen proberen maar voor de rest zie ik niet snel wie een betere optie is dan depay
Klinkt een beetje te ingewikkeld voor Koeman.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Spelers als Emegha en Meerdink hadden we in een eerder stadium al moeten zien op basis van talent om te kijken hoe ze meedraaien op dit niveau. Hij doet het wel bij Steijn op het middenveld, maar dan niet met de spitspositie terwijl dat een zwakke positie is.
Ik zou dan Gakpo in de spits proberen met Frimpong linksbuiten en Kluivert op rechts. Daarmee creëer je snelheid op links met vdv en Frimpong, heb je een ruit met Reijnders, Frimpong, Gakpo en Kluivert. Kluivert kan naar binnen trekken om de weg vrij te maken voor Dumfries.
Je plaats maar gewoon een weloverwogen voorspelling.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit plaatst de CocoToto ineens in een andere context voor mij.
Je plaatsquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Je plaats maar gewoon een weloverwogen voorspelling.
Mijn weloverwogen voorspelling is dat het weer een enorme kutwedstrijd gaat worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn weloverwogen voorspelling is 3-0
Tja, waar leg je de grens?quote:
Schuldiger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tja, waar leg je de grens?
Ik zie een rechter al: "Schuldig!"
En dan later: "O jee, ik vergeet twee letters!"
Exclusief F1?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik al een hele tijd geen verkeersboetes meer gehad heb.
Zie je nou wel, gewoon op je zolderkamer blijven heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik al een hele tijd geen verkeersboetes meer gehad heb.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het crisis in Eindhoven?
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Dan maak je maar zin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Gelachen welquote:
En dan maar hopen dat iedereen weet welke voornaam er bij welke achternaam hoort.quote:
Kunnen ze in Duitsland in meerdere opzichten beter. 40-45 decibel.quote:
Feyenoorders kunnen niet tegen feiten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik jouw post in het Feyenoord-topic nu in de juiste context plaatsen, bedankt.
Die speelt met Sjaak Swartquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:00 schreef Gremen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden die Finnen wel een goede speler. Litmanen ofzo. Zag hem net niet op de lijst staan. Speelt die niet meer? Dat scheelt wel
Vairinen bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:00 schreef Gremen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden die Finnen wel een goede speler. Litmanen ofzo. Zag hem net niet op de lijst staan. Speelt die niet meer? Dat scheelt wel
Zou kunnen, is zijn voornaam Jari?quote:
Nu nog Ice-teaquote:
quote:Like Alert
12-10-2025 @ 18:10:14
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Finland #1"
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:10 schreef Zipportal het volgende:
Schop Depay nu maar uit de wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
wat is die depay haat toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:10 schreef Zipportal het volgende:
Schop Depay nu maar uit de wedstrijd.
Schreeuw niet zoquote:
12-10-2025 @ 18:13:40
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Finland #1"
@DutchSuomiFan1992 graag duidingquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Finnen kunnen er helemaal niets van
Echt een drama deze poule. Daar zit ook meteen weer het probleem.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Finnen kunnen er helemaal niets van
Hij heeft hem toch niet gescoord?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:18 schreef Coco het volgende:
'Depay kan geen vrije trappen nemen!@@:einz'
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij heeft hem toch niet gescoord?
Yup en dan weer snel naar huis.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat we naar het WK gaan
Handtekening Ueda.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk loten we Japan in Mexico. Dan ga ik ZEKER heen.
Het is allemaal net genoeg voor Koeman om te blijven overleven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Echt een drama deze poule. Daar zit ook meteen weer het probleem.
quote:De volgende user heeft deze post geliked:
IkGeefEnkelLikes
Erg jammer.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is allemaal net genoeg voor Koeman om te blijven overleven.
Met een bosje bospeen op een petje?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk loten we Japan in Mexico. Dan ga ik ZEKER heen.
Teringzwakke loting erbij net als op het EK waar die nipt doorheen komt .quote:
Koetjetroep glibbert weer door de kwalificaties om vervolgens weer door de eerste tegenstander van formaat afgetroefd te worden op het WK, dat is alweer uit te tekenen ja...quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is allemaal net genoeg voor Koeman om te blijven overleven.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:22 schreef 3rr0r het volgende:
Bottas komt zo Plan B uitvoeren voor de Finnen
Leo Vogelenzangquote:
Rijkaard en Dickie worden gestenigd met zijn resultatenquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Koetjetroep glibbert weer door de kwalificaties om vervolgens weer door de eerste tegenstander van formaat afgetroefd te worden op het WK, dat is alweer uit te tekenen ja...
Dat wil ik best overwegen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een bosje bospeen op een petje?
Dickie wel met kleine steentjes.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijkaard en Dickie worden gestenigd met zijn resultaten
Lekkere job man. Voor het laatst voetbal gekeken in 2019, elke pot 4-3-3 troep spelen en MEMVIS belangrijk maken, wat een leven.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Rijkaard en Dickie worden gestenigd met zijn resultaten
Lekker met een Bud Light van 15 dollar kijken naar Nederland-Oezbekistan en Benin-Nederland met een luidruchtige half-time show. Terwijl iemand met een oranje geschminkt gezicht het hele circus om hem laat draaien.quote:
Het was toch geen doelpoging?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Depay kan geen vrije trappencorners nemen.
Laat @Scrummie met rustquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker met een Bud Light van 15 dollar kijken naar Nederland-Oezbekistan en Benin-Nederland met een luidruchtige half-time show. Terwijl iemand met een oranje geschminkt gezicht het hele circus om hem laat draaien.
Alfred Schreuder heeft hem gebrokengenot.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekkere job man. Voor het laatst voetbal gekeken in 2019, elke pot 4-3-3 troep spelen en MEMVIS belangrijk maken, wat een leven.
Finnen bakken er wel echt niks van.Die play-offs kunnen nog leuk worden, als het mee zit plaatst San Marino zich daarvoor als Nations League groepswinnaar.
12-10-2025 @ 18:28:39
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:32 schreef Zorro het volgende:
Like Ingetrokken Alert
12-10-2025 @ 18:28:40
IkGeefEnkelLikes heeft z'n like op jouw post in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Finland #1" ingetrokken
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker met een Bud Light van 15 dollar kijken naar Nederland-Oezbekistan en Benin-Nederland met een luidruchtige half-time show. Terwijl iemand met een oranje geschminkt gezicht het hele circus om hem laat draaien.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:22 schreef 3rr0r het volgende:
Bottas komt zo Plan B uitvoeren voor de Finnen
Tegen Finland lukt dat wel ja maar die kunnen er dan ook helemaal niets van.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Malen als halve spits vind ik toch wel een geslaagd experiment
Kom naar het warme bad van Fok dan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik realiseer mij nu pas dat ‘het Negerlands elftal’ geen onschuldige typefout is maar een kneuzen racisme grapje
Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik realiseer mij nu pas dat ‘het Negerlands elftal’ geen onschuldige typefout is maar een kneuzen racisme grapje
Hoe dan ook een verbetering dan constant Memphis als diepe spitsquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tegen Finland lukt dat wel ja maar die kunnen er dan ook helemaal niets van.
Vanavond nog éénquote:
You fucking wishquote:
Al hun scherpschutters staan aan de Russische grensquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
God wat is Finland slecht. Daar had ik wel meer van verwacht.
Mooi hakje weer door Depay en meteen Finland in de omschakeling.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:38 schreef Sabata het volgende:
Conclusie na drie goals, zolang Memphis NIET over het veld gaat zwerven en alles zelf wil doen rendeert hij gewoon
quote:
Feest Cafe DJ Ruud weet zich overal in te wurmenquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:42 schreef de_boswachter het volgende:
Pleurisherrie na de goals zeg
Stukje tuh tuh tuh tuh Max Verstappen genre mongolen
Hadden het 4 weken geleden nog moeilijk met Litouwen en Malta had er donderdag 2 moeten maken.quote:
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
Post van user @:zipportal verdwenen
Heb jij groene of witte aspergers?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:49 schreef 3rr0r het volgende:
Op FOK! zijn ook allemaal onzichtbare blessures
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:49 schreef de_boswachter het volgende:
Post van user @:zipportal verdwenen
Ik kan ook geen moment weggaan hequote:
Nog twee maanden maat.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rustig. Morgen werken. Stukje loonslaaf.
Daar juicht iedereen eensgezind voor Littlerquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, dan is het Wk Darts en dat is een ontzettend warm bad.
The bandwagon is strong in this onequote:Op zondag 12 oktober 2025 19:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar juicht iedereen eensgezind voor Littler
Geniet ervan.quote:
Teringziek he vriendquote:
Waarom zijn wij daar niet, kon jij je leeuwenpak weer eens aan.quote:
Wout danquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:10 schreef bbuddybb het volgende:
In de verdediging en op het middenveld hebben we genoeg opties, maar voorin blijft het matig.
Malen, Depay, Gakpo; daar wordt de gemiddelde verdediging niet bepaald bang van he?
Bud Light om te oefenen voor het WK?quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak er maar eens een biertje bij.
lolquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:09 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Waarom zijn wij daar niet, kon jij je leeuwenpak weer eens aan.
Waar smaakt dat Bud eigenlijk naar?quote:
Water waar een normaal biertje doorheen is gefietstquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar smaakt dat Bud eigenlijk naar?
Roep me maar als het iets is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef Zipportal het volgende:
De tweede helft is nog niet veel.
Je verwacht het niet.
Ohquote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Water waar een normaal biertje doorheen is gefietst
Depay heeft zijn penalty weer binnen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef Zipportal het volgende:
De tweede helft is nog niet veel.
Je verwacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |