Mijn weloverwogen voorspelling is dat het weer een enorme kutwedstrijd gaat worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn weloverwogen voorspelling is 3-0
Tja, waar leg je de grens?quote:
Schuldiger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tja, waar leg je de grens?
Ik zie een rechter al: "Schuldig!"
En dan later: "O jee, ik vergeet twee letters!"
Exclusief F1?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik al een hele tijd geen verkeersboetes meer gehad heb.
Zie je nou wel, gewoon op je zolderkamer blijven heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik al een hele tijd geen verkeersboetes meer gehad heb.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het crisis in Eindhoven?
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Dan maak je maar zin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Gelachen welquote:
En dan maar hopen dat iedereen weet welke voornaam er bij welke achternaam hoort.quote:
Kunnen ze in Duitsland in meerdere opzichten beter. 40-45 decibel.quote:
Feyenoorders kunnen niet tegen feiten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik jouw post in het Feyenoord-topic nu in de juiste context plaatsen, bedankt.
Die speelt met Sjaak Swartquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:00 schreef Gremen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden die Finnen wel een goede speler. Litmanen ofzo. Zag hem net niet op de lijst staan. Speelt die niet meer? Dat scheelt wel
Vairinen bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:00 schreef Gremen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden die Finnen wel een goede speler. Litmanen ofzo. Zag hem net niet op de lijst staan. Speelt die niet meer? Dat scheelt wel
Zou kunnen, is zijn voornaam Jari?quote:
Nu nog Ice-teaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |