Janne Ahonen ook?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mika Häkkinen en Kimi Räikkönen wel. Ken je Finnen.
Paavo Nurmi als rechtsback en Matti Nykänen als centrale verdediger.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mika Häkkinen en Kimi Räikkönen wel. Ken je Finnen.
Sam Lake in de spits.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paavo Nurmi als rechtsback en Matti Nykänen als centrale verdediger.
2-2quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:00 Nederland - Finland | NPO1
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:PicoMMP
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
@:Wotte
2-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Harri Rovanperä in de spits, Pekka Koskela mid-mid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
4-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Volgens mij is Matti een jaartje geleden overleden.....quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
3-1quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
5-0quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
wie moet er dan in de spits? Emegha zou je wel een keer kunnen proberen maar voor de rest zie ik niet snel wie een betere optie is dan depayquote:Op zondag 12 oktober 2025 14:54 schreef Poefbank het volgende:
Fantasieloze Koeman blijft maar Depay maar naar voren schuiven. Komende zomer lopen we weer te schelden omdat meneer tegen de grote landen onnodig balverlies lijdt want trucjes enzo. Vanavond zal hij vast weer leuk meedoen.
Bij Ajax had Koeman soms de creativiteit om gewoon helemaal geen spits op te stellen .quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie moet er dan in de spits? Emegha zou je wel een keer kunnen proberen maar voor de rest zie ik niet snel wie een betere optie is dan depay
quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Dit had een heerlijke half 3 wedstrijd kunnen zijn. Gemiste kans.
Spelers als Emegha en Meerdink hadden we in een eerder stadium al moeten zien op basis van talent om te kijken hoe ze meedraaien op dit niveau. Hij doet het wel bij Steijn op het middenveld, maar dan niet met de spitspositie terwijl dat een zwakke positie is.quote:Op zondag 12 oktober 2025 15:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wie moet er dan in de spits? Emegha zou je wel een keer kunnen proberen maar voor de rest zie ik niet snel wie een betere optie is dan depay
Klinkt een beetje te ingewikkeld voor Koeman.quote:Op zondag 12 oktober 2025 16:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Spelers als Emegha en Meerdink hadden we in een eerder stadium al moeten zien op basis van talent om te kijken hoe ze meedraaien op dit niveau. Hij doet het wel bij Steijn op het middenveld, maar dan niet met de spitspositie terwijl dat een zwakke positie is.
Ik zou dan Gakpo in de spits proberen met Frimpong linksbuiten en Kluivert op rechts. Daarmee creëer je snelheid op links met vdv en Frimpong, heb je een ruit met Reijnders, Frimpong, Gakpo en Kluivert. Kluivert kan naar binnen trekken om de weg vrij te maken voor Dumfries.
Je plaats maar gewoon een weloverwogen voorspelling.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit plaatst de CocoToto ineens in een andere context voor mij.
Je plaatsquote:Op zondag 12 oktober 2025 17:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Je plaats maar gewoon een weloverwogen voorspelling.
Mijn weloverwogen voorspelling is dat het weer een enorme kutwedstrijd gaat worden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn weloverwogen voorspelling is 3-0
Tja, waar leg je de grens?quote:
Schuldiger.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tja, waar leg je de grens?
Ik zie een rechter al: "Schuldig!"
En dan later: "O jee, ik vergeet twee letters!"
Exclusief F1?quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik al een hele tijd geen verkeersboetes meer gehad heb.
Zie je nou wel, gewoon op je zolderkamer blijven heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik al een hele tijd geen verkeersboetes meer gehad heb.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het crisis in Eindhoven?
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Dan maak je maar zin.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin in deze wedstrijd.
Gelachen welquote:
En dan maar hopen dat iedereen weet welke voornaam er bij welke achternaam hoort.quote:
Kunnen ze in Duitsland in meerdere opzichten beter. 40-45 decibel.quote:
Feyenoorders kunnen niet tegen feiten.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik jouw post in het Feyenoord-topic nu in de juiste context plaatsen, bedankt.
Die speelt met Sjaak Swartquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:00 schreef Gremen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden die Finnen wel een goede speler. Litmanen ofzo. Zag hem net niet op de lijst staan. Speelt die niet meer? Dat scheelt wel
Vairinen bedoel je?quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:00 schreef Gremen het volgende:
Een paar jaar geleden hadden die Finnen wel een goede speler. Litmanen ofzo. Zag hem net niet op de lijst staan. Speelt die niet meer? Dat scheelt wel
Zou kunnen, is zijn voornaam Jari?quote:
Nu nog Ice-teaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |