Laat @Scrummie met rustquote:Op zondag 12 oktober 2025 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker met een Bud Light van 15 dollar kijken naar Nederland-Oezbekistan en Benin-Nederland met een luidruchtige half-time show. Terwijl iemand met een oranje geschminkt gezicht het hele circus om hem laat draaien.
Alfred Schreuder heeft hem gebrokengenot.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekkere job man. Voor het laatst voetbal gekeken in 2019, elke pot 4-3-3 troep spelen en MEMVIS belangrijk maken, wat een leven.
Finnen bakken er wel echt niks van.Die play-offs kunnen nog leuk worden, als het mee zit plaatst San Marino zich daarvoor als Nations League groepswinnaar.
quote:Like Alert
12-10-2025 @ 18:28:39
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Finland #1"
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:32 schreef Zorro het volgende:
Like Ingetrokken Alert
12-10-2025 @ 18:28:40
IkGeefEnkelLikes heeft z'n like op jouw post in "Voetbal / [WK-kwalificatie] Nederland - Finland #1" ingetrokken
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker met een Bud Light van 15 dollar kijken naar Nederland-Oezbekistan en Benin-Nederland met een luidruchtige half-time show. Terwijl iemand met een oranje geschminkt gezicht het hele circus om hem laat draaien.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:22 schreef 3rr0r het volgende:
Bottas komt zo Plan B uitvoeren voor de Finnen
Tegen Finland lukt dat wel ja maar die kunnen er dan ook helemaal niets van.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Malen als halve spits vind ik toch wel een geslaagd experiment
Kom naar het warme bad van Fok dan.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik realiseer mij nu pas dat ‘het Negerlands elftal’ geen onschuldige typefout is maar een kneuzen racisme grapje
Bedankt voor het melden.quote:Op zondag 12 oktober 2025 18:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik realiseer mij nu pas dat ‘het Negerlands elftal’ geen onschuldige typefout is maar een kneuzen racisme grapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |