SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Even ter duiding. @Pinnenmutske heeft toen 9 uur in de trein gezeten om haar idool te ontmoeten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Even ter duiding. @:Pinnenmutske heeft toen 9 uur in de trein gezeten om haar idool te ontmoeten.![]()
![]()
Komt door die ene opmerkingquote:
DM’s gonzen zacht,
Sssstquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik denk dat die drone van een fokker is greys, die graag jou volgt![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik denk dat die drone van een fokker is greys, die graag jou volgt
DM’s gonzen zacht,
Ja dat vond ik minder origineelquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Justin zei me nog. Het was dit of zo'n vliegtuigje met banner erachter met tekst voor greys![]()
Had makkelijk gekundquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
Justin zei me nog. Het was dit of zo'n vliegtuigje met banner erachter met tekst voor greys
Teuge is in de buurt
DM’s gonzen zacht,
Als het maar fijn wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Het is vandaag de Dag van de Glimlach, boysIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker poepenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Dan maar gebakken eieren met spek 🥓Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Was weer ff zoeken hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slaaf van de music lalala
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja ff dipje heeft ie idd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:06 schreef ToT het volgende:
Hmmz, heb weer wat problemen met FOK!. Service unavailable.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik net gedaan ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe alquote:. naja meer omdat anders het helemaal niet meer te bekijken is dit forum, maargoed.
Do what you love, love what you do!![]()
Is het elders druk ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze heeft al een week niet in DTS gepostIk gok dat @:sally graag met je mee wil, anders had ze wel gezegd van niet.
<<< Dit! Gisteren weer thuisgekomenquote:
Ehm, geen uitnodiging of dergelijke gezien. Bovendien: DM en WA komt sowieso niet aan bij mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 01:17 schreef kree het volgende:
[..]
heeft ze al voor zover ik weet, als ze wat stuurt altijd oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben net gisteravond thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Griekenland! Met mijn vriend.
Wel succes @kree - en veel plezier op jouw vakantie.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer Versquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer MT6.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
<<< Dit! Gisteren weer thuisgekomen
[..]
Ehm, geen uitnodiging of dergelijke gezien. Bovendien: DM en WA komt sowieso niet aan bij mij.haha ja ik was ook boos, naja ach....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik ben net gisteravond thuis gekomen van een heerlijke vakantie in Griekenland! Met mijn vriend.
Wel succes @:kree - en veel plezier op jouw vakantie.
Kan wel eens gebeuren enzo.
Ik heb de hele nacht zitten masten
Welk cijfer ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de dekens op de grond
Dat is wel de beste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Just stop bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hey Puzzie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:24 schreef Puzzie het volgende:
ah het is weer zo ver met het win virus
Geen goed teken
https://www.nu.nl/buitenl(...)ilitair-terrein.html
Vanaf nu is elk nieuws over drones @JustinK de verdachte. Graag deze running gag volgen @greysbones![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:26 schreef StevenHyde het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)ilitair-terrein.html
Vanaf nu is elk nieuws over drones @:justink de verdachte. Graag deze running gag volgen @:greysbones![]()
![]()
Niet slaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)ones-in-munchen.html
Die justin kan bolken en een 50 tal drones besturen in meerdere landen. Wat een kampioen.![]()
In de hoek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is tante @maily ?????
Slechts één bal gehakt per week per persoon om klimaatverandering tegen te gaanIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Manmanmanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef DJMO het volgende:
Waar is tante @:Maily ?????
Slechts één bal gehakt per week per persoon om klimaatverandering tegen te gaan![]()
Ja, ehh, ik verzin het niet hoorquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zit alleen met m'n ontbijt van vanmorgen al ver over de aanbevolen wekelelijkse hoeveelheid heenquote:3 plakjes ontbijtspek én twee gebakken eieren. De rest van de week maar op droog brood en water dus
Fakenieuws.
Dat wordt afzienquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit alleen met m'n ontbijt van vanmorgen al ver over de aanbevolen wekelelijkse hoeveelheid heen3 plakjes ontbijtspek én twee gebakken eieren. De rest van de week maar op droog brood en water dus
![]()
![]()
Oh, en het is wachten op het persbericht van Wakker Dier die staat te juichen om de onderzoeksuitkomsten. Hoelang zal dat duren denken jullie?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit alleen met m'n ontbijt van vanmorgen al ver over de aanbevolen wekelelijkse hoeveelheid heen3 plakjes ontbijtspek én twee gebakken eieren. De rest van de week maar op droog brood en water dus
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
En niet met de auto naar een tankstation rijden voor een gehaktbal.
Of rijdt ie elektrisch?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ook onzin trouwens, denken dat een elektrische auto beter voor het milieu is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Stootbolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
En niet met de auto naar een tankstation rijden voor een gehaktbal.
Of rijdt ie elektrisch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:10 schreef DJMO het volgende: [..] Rob rijdt elektrisch, en op Landsmeer kan hij met 150 kw laden
Niks van te merkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niet te lang hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in![]()
* gebrokenglas ademt weer uit en neemt een slok van zijn koffie.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ademt weer uit en neemt een slok van zijn koffie.![]()
Zo. Ik weet wat er vanavond de oven in gaat.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat zal ze leren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Trendsetterquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man was er vroeg bij met een bekritiseren van ballen gehakt.![]()
Ff poepen hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sint Thunberg is ook steeds meer en meer een enthousiaste gebruiker van diesel.quote:
Het begon met een dikke pick-up truck, en die boot van haar vaart vaker op diesel dan op zeilen.![]()
Ik wacht al weken op de tijd dat de rollade's weer standaard in de schappen liggen. Dus ik was even aan het kijken of ze er al weer waren bij lidl (luxe assorti, maar die heeft alleen kip rollade) en toen kwam ik deze tegen.quote:
Kan niet wachten tot de lidl de porchetta weer in het assortiment heeft. Enige goede aan de herfst
Wel lullig voor Dries.![]()
Hij heeft zich al wel voortgeplant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Wel lullig voor Dries.![]()
[ afbeelding ]![]()
DDat schept toch een band hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga ook maar ff. Lekker synchroonpoepen met topkeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze wacht nu op een vliegtuig naar huis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Sint Thunberg is ook steeds meer en meer een enthousiaste gebruiker van diesel.
Het begon met een dikke pick-up truck, en die boot van haar vaart vaker op diesel dan op zeilen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wacht nu op een vliegtuig naar huis.
Helemaal blij met een broodje met vleeswaren er op.
Ik dacht dat vlees eten ook verwoestend voor het klimaat was?![]()
Huh ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal blij met een broodje met vleeswaren er op.
Ik dacht dat vlees eten ook verwoestend voor het klimaat was?
inb4 een ellenlange preek waarin hij ons probeert te overtuigen dat de politici kut zijn en dat de grenzen dicht moeten en er meer huizen gebouwd moeten worden terwijl we ons meer bewust moeten zijn van hoe belangrijk schoon drinkwater is.quote:![]()
quote:zit nog te denken of ik mijn stembiljet maar ritueel ga verbranden of toch nog wat stem,.
Eigenlijk maakt niet uit welke partij je stemt, ze gaan toch deals met elkaar sluiten (en komen er daarna dan weer niet uit) en riedel weer opnieuw. Van kijk eens wat we voor je gaan doen in verkiezingstijd.....
Echt
Verlang nog bijna terug naar balkenblende. VOC tijdperk.
oja en dat filmpje van dat skatebord.Do what you love, love what you do!![]()
Ham ham ham.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef ToT het volgende:
Lijkt wel ham wat er op zit, maar dat is niet koosjer.
Natuurlijk gaan ze deals sluiten en het is allemaal kut, maar het is veel kutter als GL/PVDA aan de macht zou komen en zij degenen zijn die de deals gaan maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]zit nog te denken of ik mijn stembiljet maar ritueel ga verbranden of toch nog wat stem,.
Eigenlijk maakt niet uit welke partij je stemt, ze gaan toch deals met elkaar sluiten (en komen er daarna dan weer niet uit) en riedel weer opnieuw. Van kijk eens wat we voor je gaan doen in verkiezingstijd.....
Echt
Verlang nog bijna terug naar balkenblende. VOC tijdperk.
oja en dat filmpje van dat skatebord.![]()
Dat zou een ramp betekenen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze deals sluiten en het is allemaal kut, maar het is veel kutter als GL/PVDA aan de macht zou komen en zij degenen zijn die de deals gaan maken.![]()
niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maargoed mss beter idd om daar tegenwicht aan te geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze deals sluiten en het is allemaal kut, maar het is veel kutter als GL/PVDA aan de macht zou komen en zij degenen zijn die de deals gaan maken.Do what you love, love what you do!![]()
Mag ik vragen waarom? Rechts heeft toch in 11 maanden tijd duidelijk bewezen niks te kunnen leveren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nouja iedereen sluit de PVV uit he, dus dan komt automatisch de nummer 2 in beeld om het formatieproces te leiden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maargoed mss beter idd om daar tegenwicht aan te geven.![]()
eigenlijk he en ik zou de koning moeten zijn in NL
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Nou iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik vragen waarom? Rechts heeft toch in 11 maanden tijd duidelijk bewezen niks te kunnen leveren.![]()
Dan zou ik migrerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.![]()
exact wat dus ook alweer niet eerlijk is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja iedereen sluit de PVV uit he, dus dan komt automatisch de nummer 2 in beeld om het formatieproces te leiden.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan de koning niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het halve Midden-Oosten zou krijsend en spartelend aan de haren hier het land in getrokken worden, het land wordt kapot bezuinigd om bakken met geld naar Afrika te sturen en woningbouw wordt zowat illegaal gemaakt vanwege de beschermde driestipsbontkuifmarters die theoretisch gezien misschien in een straal van 3 km van bouwprojecten zouden kunnen rondlopen.quote:
Oh en alle boeren moeten opdonderen en van hun weilanden wordt natuurgebied gemaakt.![]()
Omdat wat links nu voorstelt: (300 AZC's erbij bouwen) nog veel erger lijkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik vragen waarom? Rechts heeft toch in 11 maanden tijd duidelijk bewezen niks te kunnen leveren.![]()
Gooi je nu Justin het land uit ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wie zou je er dan neerzetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Je valt weer in herhalingquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Helemaal mee eens. Maar migratie is voor mij het hoofdthema.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Het halve Midden-Oosten zou krijsend en spartelend aan de haren hier het land in getrokken worden, het land wordt kapot bezuinigd om bakken met geld naar Afrika te sturen en woningbouw wordt zowat illegaal gemaakt vanwege de beschermde driestipsbontkuifmarters die theoretisch gezien misschien in een straal van 3 km van bouwprojecten zouden kunnen rondlopen.
Oh en alle boeren moeten opdonderen en van hun weilanden wordt natuurgebied gemaakt.![]()
Ik ga voor het eerst in mijn leven voor mijn portemonnee stemmen
Ow je zou een tiran zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
![]()
Moi Lovy.quote:
mensen met visie en verstand. niet het zooitje vanuit partij die uit partij komt en niet denken.quote:
stuk of 7 partijen ook max.Do what you love, love what you do!![]()
Het is idd echt wel een zooitje ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ook, er vanuitgaande dat ik een baan vind de komende 4 jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ga voor het eerst in mijn leven voor mijn portemonnee stemmen
Maar geen VVD.![]()
Succes met zoekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
mensen met visie en verstand. niet het zooitje vanuit partij die uit partij komt en niet denken.
stuk of 7 partijen ook max.![]()
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buitenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dat niet enzo eigenlijk. maar zou wel ff orde op zaken stellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je zou een tiran zijn?
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
En regen ook. Althans hierquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buiten![]()
vraag twee dat, maar in de huidige partijen ga je ze iig niet vinden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
LIEVquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet die nu regeren iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
vraag twee dat, maar in de huidige partijen ga je ze iig niet vinden.![]()
CV aan hier maar ff....quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buitenDo what you love, love what you do!![]()
11 graden maar, hier ook weinig zonquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buitenMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Die is al over en het gesnotter gelukkig ook al een stuk minderquote:
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Zijn er nog maar 2 en demissionair ook nog.quote:![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die is al over en het gesnotter gelukkig ook al een stuk minder![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ook, er vanuitgaande dat ik een baan vind de komende 4 jaar.
Maar geen VVD.
Dit filmpje laat na een halve minuut precies zien waarom je juist wél op de VVD zou moeten stemmen!
Met 2 stemwijzers kom ik redelijk op de VVD uit, maar dat gaat 'm niet worden!
Met 1 stemwijzer zouden CDA en SGP goede opties voor me zijn, met andere is het juist PVV en FVD.![]()
Dat zegt genoegquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn er nog maar 2 en demissionair ook nog.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik mag dat huppelkutje niet zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit filmpje laat na een halve minuut precies zien waarom je juist wél op de VVD zou moeten stemmen!
Met 1 stemwijzer zouden CDA en SGP goede opties voor me zijn, met andere is het juist PVV en FVD.Do what you love, love what you do!![]()
Dat gesnotter werd wel vervelend ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niezen en traanogenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
Dat gesnotter werd wel vervelend ook.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ik overweeg SGP. beetje principe partij enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Met 1 stemwijzer zouden CDA en SGP goede opties voor me zijn, met andere is het juist PVV en FVD.Do what you love, love what you do!![]()
Iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo
Nog even hard door bolken werken![]()
![]()
Met populist Timmermans aan de macht kunnen we beter gewoon stoppen met zijn allen
Past ook mooi bij je geloof. En vrouwen zijn ondergeschikt, pornoverbod en zulks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik overweeg SGP. beetje principe partij enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Grappig dat je dit opmerkt. Toevallig vandaag voor het eerst weer een legging onder m'n broek aangetrokken, omdat max temp onder de 15 graden blijft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Zo bbbrrr weer binnen. Tis best wel killekes aan de billekes buitenIk heb er één en ik ben er trots op
whah zo extreem in geloof ben ik niet en ben eigenlijk ook niet voor die partij. Maar ben voor geen 1 partij eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Past ook mooi bij je geloof. En vrouwen zijn ondergeschikt, pornoverbod en zulks.
Denk dat ik maar tactisch stem om tegenwicht te geven.Do what you love, love what you do!![]()
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de manDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de man
Je bent al bang voor 2 weken Balkan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:23 schreef ToT het volgende:
Gaat allemaal alleen maar erger worden in de loop der jaren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
haha weet ik, maak dan ook maar een geintjequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent al bang voor 2 weken Balkan.
Als jij denkt dat Aziatische dames "ondergeschikt" zijn, ga je een behoorlijke verrassing krijgen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de man![]()
![]()
hmmmms is dat zo? zo lijkt het altijd wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Aziatische dames "ondergeschikt" zijn, ga je een behoorlijke verrassing krijgen!Do what you love, love what you do!![]()
oja wacht totdat je een kind hebt en ze daardoor naar NL kunnen komen natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms is dat zo? zo lijkt het altijd wel.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent al bang voor 2 weken Balkan.![]()
![]()
![]()
Beetje afhankelijk van het land en uiteraard ook wel van de dame(s) in kwestie: ls je daar naar toe zou verhuizen en niet gaat trouwen, kun je geweldig goede liefde krijgen, zolang je een goede bron van inkomsten hebt. Uiteraard moet er regelmatig geld naar de familie van de dame waar je je paarsgepunte lans in ligt te doppen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms is dat zo? zo lijkt het altijd wel.![]()
weet je wat ik me afvraag, waarom gaat dit land zo naar de klote steeds meer laatste tijd?
En wil niet discriminerend zijn. Maar toch komt het doordat alles maar moet kunnen en mogen en de EU en weet ik veel wat ze er allemaal bij halen.
Dat hele hoger gerechtshof denkt ook, lul maar mee, want zit best hier in Brussel.
Fuck dat, we moeten er van af, altijd al gezegd. BENELUX daar hadden we het bij moeten houden en verder niet.Do what you love, love what you do!![]()
Dames zou ik ook eerst even goed checken bij voorbaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het land en uiteraard ook wel van de dame(s) in kwestie: ls je daar naar toe zou verhuizen en niet gaat trouwen, kun je geweldig goede liefde krijgen, zolang je een goede bron van inkomsten hebt. Uiteraard moet er regelmatig geld naar de familie van de dame waar je je paarsgepunte lans in ligt te doppen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja die adamsappel valt lang niet altijd op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dames zou ik ook eerst even goed checken bij voorbaat.![]()
Snapte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die adamsappel valt lang niet altijd op.
haha ja dat laatste dus vooral, het hele eerste stuk klinkt best oke. de rest niet zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het land en uiteraard ook wel van de dame(s) in kwestie: ls je daar naar toe zou verhuizen en niet gaat trouwen, kun je geweldig goede liefde krijgen, zolang je een goede bron van inkomsten hebt. Uiteraard moet er regelmatig geld naar de familie van de dame waar je je paarsgepunte lans in ligt te doppen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:27 schreef kree het volgende:
weet je wat ik me afvraag, waarom gaat dit land zo naar de klote steeds meer laatste tijd?
En wil niet discriminerend zijn. Maar toch komt het doordat alles maar moet kunnen en mogen en de EU en weet ik veel wat ze er allemaal bij halen.
Dat hele hoger gerechtshof denkt ook, lul maar mee, want zit best hier in Brussel.
Fuck dat, we moeten er van af, altijd al gezegd. BENELUX daar hadden we het bij moeten houden en verder niet.
Can I get an "Amen"?![]()
kree is goed met een waterleiding, dus dat komt vast goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar de ander heeft de pijpleiding!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
kree is goed met een waterleiding, dus dat komt vast goed.![]()
![]()
BMH ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In steIn stereotypen denkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms is dat zo? zo lijkt het altijd wel.
EEn paar inimini druppeltje toen ik hier de straat in tuftequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh valt meequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn paar inimini druppeltje toen ik hier de straat in tufte![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker ite.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALLESquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaat er precies allemaal naar de klote kree?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neuh, dat ding blijft wel door draaien, ongeacht wat voor teringzooi die 2-benige idioten er allemaal op doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ja de wereld gaat naar de klote, dat opzeker.![]()
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de man_! Ik heb met liefde van alles en nog wat over voor Rob, maar zodra hij dingen begint te eisen ben ik weg
![]()
Ben jij Thais?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg_! Ik heb met liefde van alles en nog wat over voor Rob, maar zodra hij dingen begint te eisen ben ik weg
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het dus mis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg_! Ik heb met liefde van alles en nog wat over voor Rob, maar zodra hij dingen begint te eisen ben ik weg
die vrouwen kun jij helemaal niet aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de manDM’s gonzen zacht,
Ik hou van tettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouwen kun jij helemaal niet aan![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas leest gespannen mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
'Vrouwen'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouwen kun jij helemaal niet aan![]()
![]()
![]()
En links al jaren niet, die hebben alleen de boel naar de klotuh geholpenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks meer aan doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef DJMO het volgende:
Waar is tante @:Maily ?????
Slechts één bal gehakt per week per persoon om klimaatverandering tegen te gaan![]()
![]()
Iets om echt woest om te worden:
"Daisy W. en Johnny van den B., de pleegouders van het Vlaardingse pleegmeisje, zijn allebei verminderd toerekeningsvatbaar."Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alles en iedereen dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En links al jaren niet, die hebben alleen de boel naar de klotuh geholpen![]()
![]()
De laatste 20 jaar was VVD aan de macht. Niet euh echt links.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Thaise TikTok celebrities zitten nu ook op schijtlollige wijze de draak te steken met dat hun leger Cambodja met o.a. gifgas zit te bestoken.![]()
Op de scoot is het al snel fris met dit weer. Had nog mijn zomerjas aan, maar die is dan toch te fris en een winterjas is dan weer te warm. Het zit er net zo tussen inquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grappig dat je dit opmerkt. Toevallig vandaag voor het eerst weer een legging onder m'n broek aangetrokken, omdat max temp onder de 15 graden blijft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zaak is nu toch ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Iets om echt woest om te worden:
"Daisy W. en Johnny van den B., de pleegouders van het Vlaardingse pleegmeisje, zijn allebei verminderd toerekeningsvatbaar."“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik dacht dat jij bij -30 de airco nog aan had terwijl je in je onderbroek zit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de scoot is het al snel fris met dit weer. Had nog mijn zomerjas aan, maar die is dan toch te fris en een winterjas is dan weer te warm. Het zit er net zo tussen in![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: