Manmanmanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef DJMO het volgende:
Waar is tante @:Maily ?????
Slechts één bal gehakt per week per persoon om klimaatverandering tegen te gaan
Ja, ehh, ik verzin het niet hoorquote:
Ik zit alleen met m'n ontbijt van vanmorgen al ver over de aanbevolen wekelelijkse hoeveelheid heenquote:
Dat wordt afzienquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit alleen met m'n ontbijt van vanmorgen al ver over de aanbevolen wekelelijkse hoeveelheid heen3 plakjes ontbijtspek én twee gebakken eieren. De rest van de week maar op droog brood en water dus
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit alleen met m'n ontbijt van vanmorgen al ver over de aanbevolen wekelelijkse hoeveelheid heen3 plakjes ontbijtspek én twee gebakken eieren. De rest van de week maar op droog brood en water dus
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
En niet met de auto naar een tankstation rijden voor een gehaktbal.
Of rijdt ie elektrisch?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:10 schreef DJMO het volgende: [..] Rob rijdt elektrisch, en op Landsmeer kan hij met 150 kw laden
![]()
Niks van te merkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te lang hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:48 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas houdt geschrokken de adem in
* gebrokenglas ademt weer uit en neemt een slok van zijn koffie.quote:
Goedzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas ademt weer uit en neemt een slok van zijn koffie.
Trendsetterquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:55 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man was er vroeg bij met een bekritiseren van ballen gehakt.
Sint Thunberg is ook steeds meer en meer een enthousiaste gebruiker van diesel.quote:
Ik wacht al weken op de tijd dat de rollade's weer standaard in de schappen liggen. Dus ik was even aan het kijken of ze er al weer waren bij lidl (luxe assorti, maar die heeft alleen kip rollade) en toen kwam ik deze tegen.quote:
Hij heeft zich al wel voortgeplant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
Wel lullig voor Dries.![]()
[ afbeelding ]
Dat schept toch een band hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga ook maar ff. Lekker synchroonpoepen met topke
Ze wacht nu op een vliegtuig naar huis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Sint Thunberg is ook steeds meer en meer een enthousiaste gebruiker van diesel.
Het begon met een dikke pick-up truck, en die boot van haar vaart vaker op diesel dan op zeilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |