Maar de ander heeft de pijpleiding!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
kree is goed met een waterleiding, dus dat komt vast goed.
BMH ?quote:
In stereotypen denkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmms is dat zo? zo lijkt het altijd wel.
EEn paar inimini druppeltje toen ik hier de straat in tuftequote:
Oh valt meequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn paar inimini druppeltje toen ik hier de straat in tufte
Lekker ite.quote:
ALLESquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
Wat gaat er precies allemaal naar de klote kree?
Neuh, dat ding blijft wel door draaien, ongeacht wat voor teringzooi die 2-benige idioten er allemaal op doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:35 schreef StevenHyde het volgende:
Ja de wereld gaat naar de klote, dat opzeker.
Alsjeblieft zegquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de man
Ben jij Thais?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg_! Ik heb met liefde van alles en nog wat over voor Rob, maar zodra hij dingen begint te eisen ben ik weg
![]()
Daar gaat het dus mis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:37 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg_! Ik heb met liefde van alles en nog wat over voor Rob, maar zodra hij dingen begint te eisen ben ik weg
![]()
die vrouwen kun jij helemaal niet aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:22 schreef kree het volgende:
niks mis mee ondergeschikte vrouwen. overweeg ook naar Thailand te verhuizen. hou er wel van. beetje dienbaar zijn enzo voor de man
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouwen kun jij helemaal niet aan
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
die vrouwen kun jij helemaal niet aan
En links al jaren niet, die hebben alleen de boel naar de klotuh geholpenquote:
Niks meer aan doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:34 schreef DJMO het volgende:
Waar is tante @:Maily ?????
Slechts één bal gehakt per week per persoon om klimaatverandering tegen te gaan
Alles en iedereen dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En links al jaren niet, die hebben alleen de boel naar de klotuh geholpen
Op de scoot is het al snel fris met dit weer. Had nog mijn zomerjas aan, maar die is dan toch te fris en een winterjas is dan weer te warm. Het zit er net zo tussen inquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Grappig dat je dit opmerkt. Toevallig vandaag voor het eerst weer een legging onder m'n broek aangetrokken, omdat max temp onder de 15 graden blijft.
Die zaak is nu toch ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:40 schreef MooieTop6 het volgende:
Iets om echt woest om te worden:
"Daisy W. en Johnny van den B., de pleegouders van het Vlaardingse pleegmeisje, zijn allebei verminderd toerekeningsvatbaar."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |