quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wacht nu op een vliegtuig naar huis.
Huh ?quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal blij met een broodje met vleeswaren er op.
Ik dacht dat vlees eten ook verwoestend voor het klimaat was?
inb4 een ellenlange preek waarin hij ons probeert te overtuigen dat de politici kut zijn en dat de grenzen dicht moeten en er meer huizen gebouwd moeten worden terwijl we ons meer bewust moeten zijn van hoe belangrijk schoon drinkwater is.quote:
quote:
Ham ham ham.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:05 schreef ToT het volgende:
Lijkt wel ham wat er op zit, maar dat is niet koosjer.
Natuurlijk gaan ze deals sluiten en het is allemaal kut, maar het is veel kutter als GL/PVDA aan de macht zou komen en zij degenen zijn die de deals gaan maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:06 schreef kree het volgende:
[..]zit nog te denken of ik mijn stembiljet maar ritueel ga verbranden of toch nog wat stem,.
Eigenlijk maakt niet uit welke partij je stemt, ze gaan toch deals met elkaar sluiten (en komen er daarna dan weer niet uit) en riedel weer opnieuw. Van kijk eens wat we voor je gaan doen in verkiezingstijd.....
Echt
Verlang nog bijna terug naar balkenblende. VOC tijdperk.
oja en dat filmpje van dat skatebord.
Dat zou een ramp betekenen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze deals sluiten en het is allemaal kut, maar het is veel kutter als GL/PVDA aan de macht zou komen en zij degenen zijn die de deals gaan maken.
niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maargoed mss beter idd om daar tegenwicht aan te geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan ze deals sluiten en het is allemaal kut, maar het is veel kutter als GL/PVDA aan de macht zou komen en zij degenen zijn die de deals gaan maken.
Nouja iedereen sluit de PVV uit he, dus dan komt automatisch de nummer 2 in beeld om het formatieproces te leiden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:09 schreef kree het volgende:
[..]
niet dat ik denk dat dat gaat gebeuren, maargoed mss beter idd om daar tegenwicht aan te geven.
Nou iddquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik vragen waarom? Rechts heeft toch in 11 maanden tijd duidelijk bewezen niks te kunnen leveren.
Dan zou ik migrerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
eigenlijk he en ik zou de koning moeten zijn in NL
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.
exact wat dus ook alweer niet eerlijk is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja iedereen sluit de PVV uit he, dus dan komt automatisch de nummer 2 in beeld om het formatieproces te leiden.
Dat kan de koning niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef kree het volgende:
eigenlijk he en ik zou de koning moeten zijn in NL
Zou ze allemaal ontslaan de hele regering gewoon.
Het halve Midden-Oosten zou krijsend en spartelend aan de haren hier het land in getrokken worden, het land wordt kapot bezuinigd om bakken met geld naar Afrika te sturen en woningbouw wordt zowat illegaal gemaakt vanwege de beschermde driestipsbontkuifmarters die theoretisch gezien misschien in een straal van 3 km van bouwprojecten zouden kunnen rondlopen.quote:
Omdat wat links nu voorstelt: (300 AZC's erbij bouwen) nog veel erger lijkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
Mag ik vragen waarom? Rechts heeft toch in 11 maanden tijd duidelijk bewezen niks te kunnen leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |