SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar is @JustinK eigenlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kan ik niet, die site werkt niet meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks ernstigs, hoe kan jij nog bij de Hallon smileys ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jussiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nouja weet ik, het was ook niet zozeer naar jou maar meer als tegen de "rest"quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd wat hij zou zeggen. Ik heb mijn eigen mening maar die ken je al. Pas en keer of 1000 gezegd
Do what you love, love what you do!![]()
Mogguh! Bolk!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
laat ik afsluiten. AI vertrouwen voor jezelf enzo is slecht idee. om allerlei redenen.
AI gebruiken is oke denk ik, maar ik vind het al teveel gaan eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
KWquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik mijn plushies gewoon ga verkopen![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Heer Justin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet iedereen met je eens, ik wel. het is prut. het herhaalt vooral populaire meningen wat het meest gezegd is. waarheid is ver te zoeken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk ben ik anarchist. hou ervan om tegen alles aan te schoppen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
En mensen daardoor gigantisch te irriteren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:26 schreef kree het volgende:
eigenlijk ben ik anarchist. hou ervan om tegen alles aan te schoppen. LOLAutocorrect
(zelfst. naamw.)
haha ja denk het wel, maargoed, eigenlijk meen ik het toch nog wel. en is allemaal niet persoonlijk. maarja dat ik tegen AI ben mag wel duidelijk zijn denk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen daardoor gigantisch te irriteren.
mss beetje om te helpen met wat zoeken. maar het verpest mensen hun eigen denk vermogen.Do what you love, love what you do!![]()
naja we gaan het zien he, tot nu toe heeft alle AI niet zoveel goeds gebracht iig. niet voor mij en niet voor de wereld.
(AI drones)Do what you love, love what you do!![]()
Het verandert het menselijk denken. Waar je eerst veel moeite moest doen om punten, komma's en -dt fouten te spotten en te corrigeren hoef je dat nu niet meer. Het is dus een intelligentie-enhancer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk het wel, maargoed, eigenlijk meen ik het toch nog wel. en is allemaal niet persoonlijk. maarja dat ik tegen AI ben mag wel duidelijk zijn denk?
mss beetje om te helpen met wat zoeken. maar het verpest mensen hun eigen denk vermogen.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zoveel info op een ochtend.
My head hurt(s)![]()
![]()
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het verandert het menselijk denken. Waar je eerst veel moeite moest doen om punten, komma's en -dt fouten te spotten en te corrigeren hoef je dat nu niet meer. Het is dus een intelligentie-enhancer.
Ja door maar het meeste resultaat op te zoeken. en dart is dan de tip voor je.
muziek maken, maakt niet meer uit. wat luisteren de meeste enzo, oke genereer het ff voor je.
Met de minuut mensen denken zelf niet meer of eigen idee.Do what you love, love what you do!![]()
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:30 schreef kree het volgende:
naja we gaan het zien he, tot nu toe heeft alle AI niet zoveel goeds gebracht iig. niet voor mij en niet voor de wereld.
(AI drones)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft @:Paul ook gedaan en die vond het heel leuk.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Naast de vele nadelen heeft het ook zeker z'n voordelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.![]()
![]()
gaat alleen maar erger worden door AI zorg clientnten die er verpest door worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.
oja dat lost AI dan ook op hoe?Do what you love, love what you do!![]()
Er is meer maar ik had geen zin in een lang bericht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?
muziek maken, maakt niet meer uit. wat luisteren de meeste enzo, oke genereer het ff voor je.
Met de minuut mensen denken zelf niet meer of eigen idee.
Neem programmeren. Zoals GG al zegt kan het uren besparen. Uren die je dan weer in andere dingen kunt steken. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Mensen worden niet dommer, maar hebben gewoon meer geestelijke capaciteit beschikbaar om te excelleren.![]()
Je hebt je punt nu echt wel gemaakt. Het begint me gigantisch te irriteren nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?
Met de minuut mensen denken zelf niet meer of eigen idee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Effe pissen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
waar en snap dat het dan nu helpt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is meer maar ik had geen zin in een lang bericht.
Neem programmeren. Zoals GG al zegt kan het uren besparen. Uren die je dan weer in andere dingen kunt steken. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Mensen worden niet dommer, maar hebben gewoon meer geestelijke capaciteit beschikbaar om te excelleren.
Dat is niet mijn punt.
Maar wat als iedereen het gekopieerd heeft dan van AI en wat alles makkelijker maakte?
Gaat AI dan zichzelf verbeteren? of is het vooral nu een veredelde zoek robot die put uit mensen die zeg maar zelf erover gedacht hebben?
Nog als je op dat punt komt dan is AI best wel gevaarlijk en kun je zeggen, kree wat lul je, maar zie black mirrorDo what you love, love what you do!![]()
AI heeft best de potentie gevaarlijk te worden ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
waar en snap dat het dan nu helpt?
Dat is niet mijn punt.
Maar wat als iedereen het gekopieerd heeft dan van AI en wat alles makkelijker maakte?
Gaat AI dan zichzelf verbeteren? of is het vooral nu een veredelde zoek robot die put uit mensen die zeg maar zelf erover gedacht hebben?
Nog als je op dat punt komt dan is AI best wel gevaarlijk en kun je zeggen, kree wat lul je, maar zie black mirror![]()
iedereen heeft ineens geniale ideen door AI. de AI die put dus uit ons gezamenlijke posten op internet.
Oke dan posten die dat weer en gaat AI weer in zoeken....
uiteindelijk put je dat uit dus, AI is geen mens en denkt niet. alleen maar veredelde zoek robot die meest populaire aangeeft.Do what you love, love what you do!![]()
Mij ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je punt nu echt wel gemaakt. Het begint me gigantisch te irriteren nu.Werewolf
mijn mening enne hoop echt over 10 jaar en mss bestaat fok dan nog en leef ik nog. dat we dit eens terug zoeken nog en wat ik nu zei.
LOL ik denk maar voor mezelf denk ik, naja weten jullie want een AI kan mij toch niet nadoen.Do what you love, love what you do!![]()
Je punt heb je echt wel gemaakt nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
mijn mening enne hoop echt over 10 jaar en mss bestaat fok dan nog en leef ik nog. dat we dit eens terug zoeken nog en wat ik nu zei.
LOL ik denk maar voor mezelf denk ik, naja weten jullie want een AI kan mij toch niet nadoen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zucht, je praat nu net als iemand die vroeger tegen auto's was want paard en wagen bracht je ook op de bestemming.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je punt heb je echt wel gemaakt nu.
Een collega zijn leven is gered door AI, maar goed, AI IS SLEXHTMMCHTquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
waar en snap dat het dan nu helpt?
Dat is niet mijn punt.
Nog als je op dat punt komt dan is AI best wel gevaarlijk en kun je zeggen, kree wat lul je, maar zie black mirror![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, de jeugd van tegenwoordigquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het zou verboten moeten sein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Een collega zijn leven is gered door AI, maar goed, AI IS SLEXHTMMCHT![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger war alles besser.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Verdammtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Echt he, de jeugd van tegenwoordig![]()
![]()
Is trouwens een true story, een collega was uitbehandeld, maar door ontwikkelingen gedaan door AI is ie nu in principe schoon
Daarover gesproken, die bestaan 20 jaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:46 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Echt he, de jeugd van tegenwoordig
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Is trouwens een true story, een collega was uitbehandeld, maar door ontwikkelingen gedaan door AI is ie nu in principe schoon![]()
![]()
![]()
Ik zocht dat verhaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:47 schreef MooieTop6 het volgende:
Is trouwens een true story, een collega was uitbehandeld, maar door ontwikkelingen gedaan door AI is ie nu in principe schoon
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vieze Furquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daarover gesproken, die bestaan 20 jaar.
Faberyeyo.quote:
Willie Wartaal.
Zo, even weer waar het topic voor bedoeld is: Bolk!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je bent een sjembek dat zeurtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo, even weer waar het topic voor bedoeld is: Bolk!![]()
Goffer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
Dat plaatje in de OP, is die met AI gemaakt?![]()
![]()
Ik vind mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:51 schreef ToT het volgende:
Dat plaatje in de OP, is die met AI gemaakt?![]()
Maar je weet niet watskeburtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
@gebrokenglas is geen sjembek hoor
Alles wel Niffo ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huts.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kluts“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tilly Norwood.
Hjir giet it noflik, foar de kofje net eamelje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
It kin net.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ze te programmeren vallen dat ze een roze jurk gaat dragen en gaat schilderen?![]()
Vast wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ze te programmeren vallen dat ze een roze jurk gaat dragen en gaat schilderen?
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.![]()
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.![]()
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ToT is een fout algoritmequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.![]()
![]()
Ow ik dacht dat ik het alleen in mijn hoofd deedquote:
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?![]()
Fijn is een groot woordquote:
Alles oké
DM’s gonzen zacht,
Alles?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké![]()
Welke BN'er trouwens ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ach hiervoor zat ik maandenlang opgescheept met reclames voor huisliften, apneu-kussens, trucjes om buikvet te verbranden en meer dingen die over leeftijd en/of lichamelijke kwaaltjes gaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.Fuck me!
![]()
Da's tenminste niet negatief!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké![]()
![]()
Ik zal er de volgende keer een Jusdisclaimer bij plaatsenquote:DM’s gonzen zacht,
Geen idee, ik heb meerdere namen voorbij zien komen die allemaal hier in dit kleine stadje zouden wonen, maar geen namen die ik ken. (Niet dat ik erg op de hoogte ben van BN'ers!quote:)
![]()
Een eerlijk antwoord volstaat ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer een Jusdisclaimer bij plaatsen![]()
![]()
Ja gaat aardig!quote:
Mini-ToT is super lief en aanhankelijk, de badkamer is eindelijk bijna klaar, en mijn vriendin komt heel binnenkort hier naar toe!![]()
![]()
Ow zoals dat antwoord van jou gisteravondquote:
DM’s gonzen zacht,
Wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat aardig!
Mini-ToT is super lief en aanhankelijk, de badkamer is eindelijk bijna klaar, en mijn vriendin komt heel binnenkort hier naar toe!![]()
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb meerdere namen voorbij zien komen die allemaal hier in dit kleine stadje zouden wonen, maar geen namen die ik ken. (Niet dat ik erg op de hoogte ben van BN'ers!)
Fijn tottiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat aardig!
Mini-ToT is super lief en aanhankelijk, de badkamer is eindelijk bijna klaar, en mijn vriendin komt heel binnenkort hier naar toe!
DM’s gonzen zacht,
Ja!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow zoals dat antwoord van jou gisteravond![]()
![]()
Dat kan ik dus noteren als een eerlijk antwoordquote:
DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan ik dus noteren als een eerlijk antwoord![]()
![]()
Ehhhhquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
1 tegen 2 tafelvoetbal verloren in mijn eentje. 10-8, amai.
Moet jij niet werken ?
Ipv verliezen
DM’s gonzen zacht,
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Toch knap!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
1 tegen 2 tafelvoetbal verloren in mijn eentje. 10-8, amai.![]()
Is me ff te veel leesvoer voor nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt goed schatje.
[ afbeelding ]Ik ga zo ff een bak koffie scoren.
![]()
Tis net een Kree postquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Is me ff te veel leesvoer voor nu.Ik ga zo ff een bak koffie scoren.
DM’s gonzen zacht,
Ik moet dit weekend ook nog aan de klus.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Hee kerel!quote:
Ja het heeft heel wat voeten in de aarde gehad en het heeft heel wat gekost, maar het gaat dus eindelijk goed komen!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat aardig!
Mini-ToT is super lief en aanhankelijk, de badkamer is eindelijk bijna klaar, en mijn vriendin komt heel binnenkort hier naar toe!lekker genieten, maat
Lang verhaal kort , je hoeft geen adds meer te ontvangen over je buikje, kaalheid of impotentie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Is me ff te veel leesvoer voor nu.Ik ga zo ff een bak koffie scoren.
Dat is hetzelfdeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wow
Heeft tot een buikje
Kaal
En impotent![]()
![]()
Ik vind er wat van dat dit wordt gezegd![]()
DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zit je de schrijver van dit stukje nu serieus echt tot op het bot te beledigen?
![]()
Ben ik best goed inDM’s gonzen zacht,
Maar ik kijk liever naar adds die toepasbaar zijn dan add die dat niet zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort , je hoeft geen adds meer te ontvangen over je buikje, kaalheid of impotentie.Trotste mama van Ambar
Was algemeen bekend tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
Wow
Heeft tot een buikje
Kaal
En impotent![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ananassie ik moet beiden doen vd werkgeverquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhhh
Moet jij niet werken ?
Ipv verliezen![]()
Als ik ooit nog naar een WK wil, dan wordt dat met tafelvoetbal![]()
Bed, keukentafel, draaiende wasmachine, douche, bad, bankstel, salontafel, dressoirquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik heb al genoeg plannen waar we allemaal naar toe kunnen gaan!
Zat plekken
Ik vind het vooral irritant met Google nieuws en met een bepaald spelletje dat Mini-ToT en ik spelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort , je hoeft geen adds meer te ontvangen over je buikje, kaalheid of impotentie.![]()
Ik weet hoe tot er uit zietquote:
Dat is niet een kloppend beeld nu
DM’s gonzen zacht,
U can do it!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ananassie ik moet beiden doen vd werkgever![]()
Als ik ooit nog naar een WK wil, dan wordt dat met tafelvoetbal![]()
Bevalt wel prima bij Kik. Ben er goed ontvangen en die andere nieuwe collega is echt een heel vriendelijke vent![]()
![]()
Mooi manquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Bevalt wel prima bij Kik. Ben er goed ontvangen en die andere nieuwe collega is echt een heel vriendelijke vent
Kaal ben ik sowieso (althans ik scheer me kaal omdat het bovenop gewoon erg dun is.)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
Wow
Heeft tot een buikje
Kaal
En impotent![]()
![]()
![]()
Dus eigenlijk spreken ( posten ) we hier met een toekomstig wereldkampioenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ananassie ik moet beiden doen vd werkgever![]()
Als ik ooit nog naar een WK wil, dan wordt dat met tafelvoetbal
DM’s gonzen zacht,
Kik was vroeger DE app om chickies te scoren
Dat er iets niet klopt, dat klopt welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet hoe tot er uit ziet
Dat is niet een kloppend beeld nu![]()
![]()
Morgen weer toch in de middag ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Bevalt wel prima bij Kik. Ben er goed ontvangen en die andere nieuwe collega is echt een heel vriendelijke vent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou raar zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat er iets niet klopt, dat klopt welDM’s gonzen zacht,
Laat ik maar beginnen met deelnemerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus eigenlijk spreken ( posten ) we hier met een toekomstig wereldkampioen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet hoe tot er uit ziet
Dat is niet een kloppend beeld nu![]()
![]()
Oh nice!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Bevalt wel prima bij Kik. Ben er goed ontvangen en die andere nieuwe collega is echt een heel vriendelijke vent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu werken er daar wel veel D66'igers, maar ik denk niet dat ze op kree-niveau zitten!![]()
![]()
Mooi, man!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
![]()
Een BN-erquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Laat ik maar beginnen met deelnemer![]()
Voor je het weet ontvangt @ToT ads over je
DM’s gonzen zacht,
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een BN-er![]()
Voor je het weet ontvangt @:Tot ads over je![]()
![]()
![]()
90 !!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morgen heb ik 1 van mijn 90 vrije dagen ingezet. Ga het weekend richting mijn zus.DM’s gonzen zacht,
Zal jou eens een Kik gevenquote:
DM’s gonzen zacht,
90 dagen vrij. 90 dagen tafelvoetbal. Overige tijd moet ik aan mijn nieuwe collega vragen wat we dan doen.![]()
Aah dan heb ik dus nog alle tijdquote:DM’s gonzen zacht,
Prima winkel trouwens, die Kik.Wel helemaal stampvol met kleding zodat je er nauwelijks de kont kunt keren, maar het is wel aardig voordelig en ze hebben best wel leuk spul (tussen ook wel wat goedkopere meuk).
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dan heb ik dus nog alle tijd![]()
![]()
275 dagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
90 dagen vrij. 90 dagen tafelvoetbal. Overige tijd moet ik aan mijn nieuwe collega vragen wat we dan doen.
DM’s gonzen zacht,
Oh dacht dat het allemaal goedkope meuk wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef ToT het volgende:
Prima winkel trouwens, die Kik.Wel helemaal stampvol met kleding zodat je er nauwelijks de kont kunt keren, maar het is wel aardig voordelig en ze hebben best wel leuk spul (tussen ook wel wat goedkopere meuk).
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het allemaal goedkope meuk was
DM’s gonzen zacht,
Sommige kleding heeft echt Tokkie-designs en/of zijn na 3x wassen geruïneerd, maar ik heb wel diverse keren kleertjes gehaald die wel bevielen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het allemaal goedkope meuk was![]()
![]()
Die zijn vooral boos op de gevolgen van hun eigen handelen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu werken er daar wel veel D66'igers, maar ik denk niet dat ze op kree-niveau zitten!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pas jij kleertjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige kleding heeft echt Tokkie-designs en/of zijn na 3x wassen geruïneerd, maar ik heb wel diverse keren kleertjes gehaald die wel bevielen.
DM’s gonzen zacht,
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik kan korting gevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het allemaal goedkope meuk was![]()
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonopkomst. Volgens mij moet ik een staatslot kopenTrotste mama van Ambar
Goedemorgen. Hoe gaat het met Prins Ambar ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonopkomst. Volgens mij moet ik een staatslot kopen![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zijn vooral boos op de gevolgen van hun eigen handelen?En AI!
![]()
Het is Meneer Ambar. Hij is geen prins al heeft hij wel een troon, een roze met een groen dekentje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe gaat het met Prins Ambar ?Trotste mama van Ambar
Of minder drinken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De zonsopkomst was sowieso prachtigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonopkomst. Volgens mij moet ik een staatslot kopen
Mooi rood
DM’s gonzen zacht,
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonopkomst. Volgens mij moet ik een staatslot kopen![]()
Waren dat dan shirtjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleertjes voor Mini-ToT en ik heb ooit wat shirts voor mezelf gehaald.
#dtv
DM’s gonzen zacht,
Een straat 100 meter van me vandaan had de Postcodeprijs gepakt, vorige week
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:32 schreef MooieTop6 het volgende:
Een straat 100 meter van me vandaan had de Postcodeprijs gepakt, vorige week![]()
Allemaal aan de stroopwafelsquote:
DM’s gonzen zacht,
Echt hoor, mijn installateur had al flink wat aanvragen uit die straatquote:
Vraagje
Wat is een verdachte drone
Hoe ziet deze er uit
Waar herken ik deze aan
EtcDM’s gonzen zacht,
Als ie op plaatsen komt waar je absoluut geen drones zou verwachten, dat maakt het al verdachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Vraagje
Hoe ziet deze er uit
Waar herken ik deze aan
Etc![]()
Dat gaat de laatste tijd best wel netjes voor mijn doen.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat de laatste tijd best wel netjes voor mijn doen.![]()
![]()
Aah boven mijn huis dus ✅quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ie op plaatsen komt waar je absoluut geen drones zou verwachten, dat maakt het al verdachtDM’s gonzen zacht,
Colinda met Saar op de markt.quote:
Nee tuurlijk nietquote:
Das mijn luchtruim
DM’s gonzen zacht,
Colindaquote:
Als er een grote vlag aan hangt van: "Please ignore!"quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Vraagje
Hoe ziet deze er uit
Waar herken ik deze aan
Etc![]()
Ik zal zo eens op onderzoek uitgaan als ik er benquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Das mijn luchtruim![]()
![]()
Hihiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er een grote vlag aan hangt van: "Please ignore!"Werewolf
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal zo eens op onderzoek uitgaan als ik er ben
DM’s gonzen zacht,
Wijze woordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja zing je weer een liedje in je hoofdquote:
DM’s gonzen zacht,
Zou wel voor het eerst zijnquote:
DM’s gonzen zacht,
Ja moppiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zing je weer een liedje in je hoofd![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: