U can do it!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ananassie ik moet beiden doen vd werkgever![]()
Als ik ooit nog naar een WK wil, dan wordt dat met tafelvoetbal
Mooi manquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Bevalt wel prima bij Kik. Ben er goed ontvangen en die andere nieuwe collega is echt een heel vriendelijke vent
Kaal ben ik sowieso (althans ik scheer me kaal omdat het bovenop gewoon erg dun is.)quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
Wow
Heeft tot een buikje
Kaal
En impotent![]()
![]()
Ik vind er wat van dat dit wordt gezegd![]()
Dus eigenlijk spreken ( posten ) we hier met een toekomstig wereldkampioenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ananassie ik moet beiden doen vd werkgever![]()
Als ik ooit nog naar een WK wil, dan wordt dat met tafelvoetbal
Dat er iets niet klopt, dat klopt welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet hoe tot er uit ziet
Dat is niet een kloppend beeld nu
Morgen weer toch in de middag ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Bevalt wel prima bij Kik. Ben er goed ontvangen en die andere nieuwe collega is echt een heel vriendelijke vent
Dat zou raar zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat er iets niet klopt, dat klopt wel
Laat ik maar beginnen met deelnemerquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus eigenlijk spreken ( posten ) we hier met een toekomstig wereldkampioen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet hoe tot er uit ziet
Dat is niet een kloppend beeld nu
Oh nice!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu werken er daar wel veel D66'igers, maar ik denk niet dat ze op kree-niveau zitten!
Mooi, man!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:19 schreef StevenHyde het volgende:
Een BN-erquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Laat ik maar beginnen met deelnemer
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een BN-er![]()
Voor je het weet ontvangt @:Tot ads over je
90 !!!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morgen heb ik 1 van mijn 90 vrije dagen ingezet. Ga het weekend richting mijn zus.
Zal jou eens een Kik gevenquote:
Aah dan heb ik dus nog alle tijdquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aah dan heb ik dus nog alle tijd
275 dagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef StevenHyde het volgende:
90 dagen vrij. 90 dagen tafelvoetbal. Overige tijd moet ik aan mijn nieuwe collega vragen wat we dan doen.
Oh dacht dat het allemaal goedkope meuk wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:26 schreef ToT het volgende:
Prima winkel trouwens, die Kik.Wel helemaal stampvol met kleding zodat je er nauwelijks de kont kunt keren, maar het is wel aardig voordelig en ze hebben best wel leuk spul (tussen ook wel wat goedkopere meuk).
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dacht dat het allemaal goedkope meuk was
Sommige kleding heeft echt Tokkie-designs en/of zijn na 3x wassen geruïneerd, maar ik heb wel diverse keren kleertjes gehaald die wel bevielen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die zijn vooral boos op de gevolgen van hun eigen handelen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu werken er daar wel veel D66'igers, maar ik denk niet dat ze op kree-niveau zitten!
Pas jij kleertjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige kleding heeft echt Tokkie-designs en/of zijn na 3x wassen geruïneerd, maar ik heb wel diverse keren kleertjes gehaald die wel bevielen.
Zellufquote:
Ik kan korting gevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |