Hjir giet it noflik, foar de kofje net eamelje.quote:
It kin net.quote:
Vast welquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ze te programmeren vallen dat ze een roze jurk gaat dragen en gaat schilderen?
Vast wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou ze te programmeren vallen dat ze een roze jurk gaat dragen en gaat schilderen?
Gewoon negerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ik zie ook meer en meer van die ads met koppen van: "Johan Derksen Krijgt Na 33 Jaar Schokkend Nieuws" en over een BN'er die een villa in mijn woonplaats heeft, of een andere BN'er die 1000 euro per dag verdient "Met Deze Ene Simpele Truc!" enz.
ToT is een fout algoritmequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.
Ow ik dacht dat ik het alleen in mijn hoofd deedquote:
Fijn is een groot woordquote:
Alles?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké
Welke BN'er trouwens ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:06 schreef ToT het volgende:
Ach hiervoor zat ik maandenlang opgescheept met reclames voor huisliften, apneu-kussens, trucjes om buikvet te verbranden en meer dingen die over leeftijd en/of lichamelijke kwaaltjes gaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een heel fout algoritme.
Da's tenminste niet negatief!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fijn is een groot woord
Alles oké
Ik zal er de volgende keer een Jusdisclaimer bij plaatsenquote:
Geen idee, ik heb meerdere namen voorbij zien komen die allemaal hier in dit kleine stadje zouden wonen, maar geen namen die ik ken. (Niet dat ik erg op de hoogte ben van BN'ers!quote:
Een eerlijk antwoord volstaat ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zal er de volgende keer een Jusdisclaimer bij plaatsen
Ja gaat aardig!quote:
Ow zoals dat antwoord van jou gisteravondquote:
Wanneer is de grote dag?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat aardig!
Mini-ToT is super lief en aanhankelijk, de badkamer is eindelijk bijna klaar, en mijn vriendin komt heel binnenkort hier naar toe!
Komt goed schatje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb meerdere namen voorbij zien komen die allemaal hier in dit kleine stadje zouden wonen, maar geen namen die ik ken. (Niet dat ik erg op de hoogte ben van BN'ers!)
Fijn tottiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat aardig!
Mini-ToT is super lief en aanhankelijk, de badkamer is eindelijk bijna klaar, en mijn vriendin komt heel binnenkort hier naar toe!
Ja!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow zoals dat antwoord van jou gisteravond
Dat kan ik dus noteren als een eerlijk antwoordquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan ik dus noteren als een eerlijk antwoord
Ehhhhquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
1 tegen 2 tafelvoetbal verloren in mijn eentje. 10-8, amai.
quote:
Toch knap!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
1 tegen 2 tafelvoetbal verloren in mijn eentje. 10-8, amai.
Is me ff te veel leesvoer voor nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Komt goed schatje.
[ afbeelding ]
Tis net een Kree postquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Is me ff te veel leesvoer voor nu.Ik ga zo ff een bak koffie scoren.
Hee kerel!quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gaat aardig!
Lang verhaal kort , je hoeft geen adds meer te ontvangen over je buikje, kaalheid of impotentie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Is me ff te veel leesvoer voor nu.Ik ga zo ff een bak koffie scoren.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
[..]Zit je de schrijver van dit stukje nu serieus echt tot op het bot te beledigen?
Maar ik kijk liever naar adds die toepasbaar zijn dan add die dat niet zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort , je hoeft geen adds meer te ontvangen over je buikje, kaalheid of impotentie.
Was algemeen bekend tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef greysbones het volgende:
Wow
Heeft tot een buikje
Kaal
En impotent![]()
![]()
Ik vind er wat van dat dit wordt gezegd![]()
Nee ananassie ik moet beiden doen vd werkgeverquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhhh
Moet jij niet werken ?
Ipv verliezen
Bed, keukentafel, draaiende wasmachine, douche, bad, bankstel, salontafel, dressoirquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik heb al genoeg plannen waar we allemaal naar toe kunnen gaan!
Ik vind het vooral irritant met Google nieuws en met een bepaald spelletje dat Mini-ToT en ik spelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lang verhaal kort , je hoeft geen adds meer te ontvangen over je buikje, kaalheid of impotentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |