SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee jijquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Waar is @JustinK eigenlijk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat kan ik niet, die site werkt niet meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks ernstigs, hoe kan jij nog bij de Hallon smileys ?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jussiequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nouja weet ik, het was ook niet zozeer naar jou maar meer als tegen de "rest"quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gewoon benieuwd wat hij zou zeggen. Ik heb mijn eigen mening maar die ken je al. Pas en keer of 1000 gezegd
Do what you love, love what you do!![]()
Mogguh! Bolk!quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
laat ik afsluiten. AI vertrouwen voor jezelf enzo is slecht idee. om allerlei redenen.
Do what you love, love what you do!![]()
AI gebruiken is oke denk ik, maar ik vind het al teveel gaan eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
KWquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:23 schreef KoningWouter het volgende:
Ik denk dat ik mijn plushies gewoon ga verkopen![]()
![]()
![]()
Goedemorgen Heer Justin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niet iedereen met je eens, ik wel. het is prut. het herhaalt vooral populaire meningen wat het meest gezegd is. waarheid is ver te zoeken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
eigenlijk ben ik anarchist. hou ervan om tegen alles aan te schoppen. LOLDo what you love, love what you do!![]()
En mensen daardoor gigantisch te irriteren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:26 schreef kree het volgende:
eigenlijk ben ik anarchist. hou ervan om tegen alles aan te schoppen. LOLAutocorrect
(zelfst. naamw.)
haha ja denk het wel, maargoed, eigenlijk meen ik het toch nog wel. en is allemaal niet persoonlijk. maarja dat ik tegen AI ben mag wel duidelijk zijn denk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En mensen daardoor gigantisch te irriteren.
mss beetje om te helpen met wat zoeken. maar het verpest mensen hun eigen denk vermogen.Do what you love, love what you do!![]()
naja we gaan het zien he, tot nu toe heeft alle AI niet zoveel goeds gebracht iig. niet voor mij en niet voor de wereld.
(AI drones)Do what you love, love what you do!![]()
Het verandert het menselijk denken. Waar je eerst veel moeite moest doen om punten, komma's en -dt fouten te spotten en te corrigeren hoef je dat nu niet meer. Het is dus een intelligentie-enhancer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:28 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja denk het wel, maargoed, eigenlijk meen ik het toch nog wel. en is allemaal niet persoonlijk. maarja dat ik tegen AI ben mag wel duidelijk zijn denk?
mss beetje om te helpen met wat zoeken. maar het verpest mensen hun eigen denk vermogen.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zoveel info op een ochtend.
My head hurt(s)![]()
![]()
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het verandert het menselijk denken. Waar je eerst veel moeite moest doen om punten, komma's en -dt fouten te spotten en te corrigeren hoef je dat nu niet meer. Het is dus een intelligentie-enhancer.
Ja door maar het meeste resultaat op te zoeken. en dart is dan de tip voor je.
muziek maken, maakt niet meer uit. wat luisteren de meeste enzo, oke genereer het ff voor je.
Met de minuut mensen denken zelf niet meer of eigen idee.Do what you love, love what you do!![]()
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:30 schreef kree het volgende:
naja we gaan het zien he, tot nu toe heeft alle AI niet zoveel goeds gebracht iig. niet voor mij en niet voor de wereld.
(AI drones)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft @:Paul ook gedaan en die vond het heel leuk.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Naast de vele nadelen heeft het ook zeker z'n voordelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.![]()
![]()
gaat alleen maar erger worden door AI zorg clientnten die er verpest door worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
AI vervult nu al een nuttige taak in de zorg , ook om het personeel daar te ontlasten.
oja dat lost AI dan ook op hoe?Do what you love, love what you do!![]()
Er is meer maar ik had geen zin in een lang bericht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?
muziek maken, maakt niet meer uit. wat luisteren de meeste enzo, oke genereer het ff voor je.
Met de minuut mensen denken zelf niet meer of eigen idee.
Neem programmeren. Zoals GG al zegt kan het uren besparen. Uren die je dan weer in andere dingen kunt steken. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Mensen worden niet dommer, maar hebben gewoon meer geestelijke capaciteit beschikbaar om te excelleren.![]()
Je hebt je punt nu echt wel gemaakt. Het begint me gigantisch te irriteren nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:33 schreef kree het volgende:
[..]
dan heb je het alleen over spellen, daar kan ik nog in mee gaan. Maar vergeet niet dat een legio nu vraagt aan AI wat ze moeten doen met van alles? En hoe weet AI dat dan?
Met de minuut mensen denken zelf niet meer of eigen idee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Effe pissen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
waar en snap dat het dan nu helpt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er is meer maar ik had geen zin in een lang bericht.
Neem programmeren. Zoals GG al zegt kan het uren besparen. Uren die je dan weer in andere dingen kunt steken. Je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Mensen worden niet dommer, maar hebben gewoon meer geestelijke capaciteit beschikbaar om te excelleren.
Dat is niet mijn punt.
Maar wat als iedereen het gekopieerd heeft dan van AI en wat alles makkelijker maakte?
Gaat AI dan zichzelf verbeteren? of is het vooral nu een veredelde zoek robot die put uit mensen die zeg maar zelf erover gedacht hebben?
Nog als je op dat punt komt dan is AI best wel gevaarlijk en kun je zeggen, kree wat lul je, maar zie black mirrorDo what you love, love what you do!![]()
AI heeft best de potentie gevaarlijk te worden ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:37 schreef kree het volgende:
[..]
waar en snap dat het dan nu helpt?
Dat is niet mijn punt.
Maar wat als iedereen het gekopieerd heeft dan van AI en wat alles makkelijker maakte?
Gaat AI dan zichzelf verbeteren? of is het vooral nu een veredelde zoek robot die put uit mensen die zeg maar zelf erover gedacht hebben?
Nog als je op dat punt komt dan is AI best wel gevaarlijk en kun je zeggen, kree wat lul je, maar zie black mirror![]()
iedereen heeft ineens geniale ideen door AI. de AI die put dus uit ons gezamenlijke posten op internet.
Oke dan posten die dat weer en gaat AI weer in zoeken....
uiteindelijk put je dat uit dus, AI is geen mens en denkt niet. alleen maar veredelde zoek robot die meest populaire aangeeft.Do what you love, love what you do!![]()
Mij ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt je punt nu echt wel gemaakt. Het begint me gigantisch te irriteren nu.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
mijn mening enne hoop echt over 10 jaar en mss bestaat fok dan nog en leef ik nog. dat we dit eens terug zoeken nog en wat ik nu zei.
LOL ik denk maar voor mezelf denk ik, naja weten jullie want een AI kan mij toch niet nadoen.Do what you love, love what you do!![]()
Je punt heb je echt wel gemaakt nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:40 schreef kree het volgende:
mijn mening enne hoop echt over 10 jaar en mss bestaat fok dan nog en leef ik nog. dat we dit eens terug zoeken nog en wat ik nu zei.
LOL ik denk maar voor mezelf denk ik, naja weten jullie want een AI kan mij toch niet nadoen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zucht, je praat nu net als iemand die vroeger tegen auto's was want paard en wagen bracht je ook op de bestemming.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
okequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je punt heb je echt wel gemaakt nu.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: