Goedemorgen. Hoe gaat het met Prins Ambar ?quote:
Ja doe maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonopkomst. Volgens mij moet ik een staatslot kopen
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zijn vooral boos op de gevolgen van hun eigen handelen?
Het is Meneer Ambar. Hij is geen prins al heeft hij wel een troon, een roze met een groen dekentje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen. Hoe gaat het met Prins Ambar ?
Of minder drinken.quote:
De zonsopkomst was sowieso prachtigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag vanochtend een dubbele regenboog bij zonopkomst. Volgens mij moet ik een staatslot kopen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Waren dat dan shirtjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Kleertjes voor Mini-ToT en ik heb ooit wat shirts voor mezelf gehaald.
Moeten zij wetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:32 schreef MooieTop6 het volgende:
Een straat 100 meter van me vandaan had de Postcodeprijs gepakt, vorige week
Allemaal aan de stroopwafelsquote:
Echt hoor, mijn installateur had al flink wat aanvragen uit die straatquote:
Als ie op plaatsen komt waar je absoluut geen drones zou verwachten, dat maakt het al verdachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Vraagje
Wat is een verdachte drone
Hoe ziet deze er uit
Waar herken ik deze aan
Etc
Dat gaat de laatste tijd best wel netjes voor mijn doen.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaat de laatste tijd best wel netjes voor mijn doen.
Aah boven mijn huis dus ✅quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Als ie op plaatsen komt waar je absoluut geen drones zou verwachten, dat maakt het al verdacht
Colinda met Saar op de markt.quote:
Nee tuurlijk nietquote:
Colindaquote:
Als er een grote vlag aan hangt van: "Please ignore!"quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:34 schreef greysbones het volgende:
Vraagje
Wat is een verdachte drone
Hoe ziet deze er uit
Waar herken ik deze aan
Etc
Ik zal zo eens op onderzoek uitgaan als ik er benquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet
Das mijn luchtruim
Hihiquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Als er een grote vlag aan hangt van: "Please ignore!"
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal zo eens op onderzoek uitgaan als ik er ben
Wijze woordenquote:
Ja zing je weer een liedje in je hoofdquote:
Zou wel voor het eerst zijnquote:
Ja moppiequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zing je weer een liedje in je hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |