abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218937905
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 15:17 schreef zeetheefje het volgende:
meer of minder genocide
Amerikanen pleegden ook zeker genocide toen ze Berlijn bombardeerden. Beetje stopwoord geworden van anti-Israel mensjes. Het is oorlog en Israel eerste land wat tegenstander eten geeft
life is like a box of chocolates
pi_218937948
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
In eerste instantie anti-Westers gedachtegoed.

Persoonlijk zou ik zeggen dat het steunen van Israël en het mogelijk maken van de acties van IDF die ze momenteel in Gaza uitvoeren eerder schuurt met het westerse gedachtengoed.

Maar als ik zeg zal ik ongetwijfeld door bepaalde users hier weer in de pro-pali hoek worden geplaatst.

Dat geluk over inheems Enzo kennen we nu ondertussen ook allemaal wel en is geen reden om Gaza plat te vegen. Ook dat is eerder anti-westers gedachtengoed: dat je een probleem op kunt lossen met oorlog.
pi_218937957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:55 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Amerikanen pleegden ook zeker genocide toen ze Berlijn bombardeerden. Beetje stopwoord geworden van anti-Israel mensjes. Het is oorlog en Israel eerste land wat tegenstander eten geeft
Kan niet om de doodeenvoudige reden dat genocide toe nog niet bestond.
pi_218937971
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Kan niet om de doodeenvoudige reden dat genocide toe nog niet bestond.
Vertel dat de Joden en zigeuners
life is like a box of chocolates
pi_218938212
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:16 schreef Chadi het volgende:

[..]
Nou nee het is geen gunst van iemand. Het is waar ze rechte op hebben.
Nee, ze hebben recht op niets.
pi_218938228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:26 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij 3 posts geleden al gevraagd wat volgens jou nou slagen is.
En daar heb ik direct antwoord op gegeven. Waarom wil jij maar geen antwoord geven? Het lijkt erop alsof je inderdaad wil dat Hamas niet akkoord gaat en je daar niet voor uit durft te komen.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:34:16 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218938232
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:44 schreef Shotty het volgende:

[..]
Ze vechten elkaar daar al 3500 jaar de tent uit. Ver voordat er westerse beschavingen bestonden.

Dat gezegd hebbende, is het natuurlijk wel zo dat de Britten het op zo een manier achter gelaten hebben, dat er wel ellende op moest volgen. Maar goed, dat hebben ze met alle voormalige kolonieen gedaan (zie bijvoorbeeld India Pakistan, of Kenya Tanzania)
Ook voor de Britse heerschappij daar waren er al conflicten. Bijvoorbeeld tussen de Mammelukken en de Ottomanen, de Arabieren en de Ottomanen, Druzen en Maronieten en ook tussen Arabische stammen onderling. Het idee dat Westerlingen uniek kwaadaardig in hun heerschappij in andere gebieden moet eens de prullenbak in.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Persoonlijk zou ik zeggen dat het steunen van Israël en het mogelijk maken van de acties van IDF die ze momenteel in Gaza uitvoeren eerder schuurt met het westerse gedachtengoed.

Maar als ik zeg zal ik ongetwijfeld door bepaalde users hier weer in de pro-pali hoek worden geplaatst.

Dat geluk over inheems Enzo kennen we nu ondertussen ook allemaal wel en is geen reden om Gaza plat te vegen. Ook dat is eerder anti-westers gedachtengoed: dat je een probleem op kunt lossen met oorlog.
Dat is een opmerkelijk argument wetende dat Israël een Westerse bondgenoot is. Maar het heeft er ook mee te maken wat jij interpreteert als Westers gedachtegoed?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218938253
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:34 schreef HowardRoark het volgende:
Dat is een opmerkelijk argument wetende dat Israël een Westerse bondgenoot is. Maar het heeft er ook mee te maken wat jij interpreteert als Westers gedachtegoed?
Het staat er anders vrij duidelijk hoor. Het is verder vooral opmerkelijk
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:47:23 #209
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218938313
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:38 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het staat er anders vrij duidelijk hoor. Het is verder vooral opmerkelijk
Geen antwoord op de vraag dus, jammer.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218938321
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook voor de Britse heerschappij daar waren er al conflicten. Bijvoorbeeld tussen de Mammelukken en de Ottomanen, de Arabieren en de Ottomanen, Druzen en Maronieten en ook tussen Arabische stammen onderling. Het idee dat Westerlingen uniek kwaadaardig in hun heerschappij in andere gebieden moet eens de prullenbak in.
Dat zeg ik. Ze vechten elkaar daar al 3500 jaar de tent uit.
Mischien daarvoor ook al, maar daar zijn geen bronnen voor.

Ik zeg ook niet dat “westerlingen uniek kwaadaardig zijn”
Ik zeg dat het door de Britten niet lekker achtergelaten is, en dat draagt niet bij aan een vreedzame regio daar.

En de Britten zijn een westerse macht. Klopt. Dan nog is “westerlingen” in dit geval wel een behoorlijke generalisatie.
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:50:39 #211
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_218938356
Geluiden zijn hoopvol op een bestand .
quote:
bron: nu.nl Witkoff en schoonzoon Trump naar Caïro voor onderhandelingen

De Amerikaanse speciale gezant Steve Witkoff en Trumps schoonzoon Jared Kushner zijn onderweg naar Egypte om daar deel te nemen aan de indirecte onderhandelingen tussen Hamas en Israël. Volgens Egyptische media zullen die zondag beginnen, nadat Hamas vrijdag deels akkoord ging met het Amerikaanse vredesplan.

De Palestijnse beweging wil nog over een aantal aspecten van het plan onderhandelen, maar heeft wel ingestemd met het vrijlaten van de gijzelaars. De laatste details zouden moeten worden afgerond tijdens de indirecte gesprekken in Caïro. Naar verluidt zijn ook delegaties van Israël en Hamas onderweg naar Egypte.
Ik blijf vrezen dat hamas niet akkoord kan/zal gaan dat immers het einde van haar bestaan zal inluiden.

De punten waar ze het over eens lijken te zijn , zijn bmw vooralsnog uitruil van (48?) gegijzelde (lichamen) tegen (2000 levende) gevangenen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_218938363
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 19:55 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Israël geeft Gaza geen eten. Ze zijn gestopt met het tegenhouden van eten.... Dat Israël het eerste land ooit is dat haar tegenstander niet verhongert is onzin.

Berlijn heeft in die 363 luchtaanvallen minder ton aan explosieven te verwerken gekregen dan Gaza.
pi_218938382
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Geen antwoord op de vraag dus, jammer.
Vent, het staat letterlijk in mijn post
pi_218938412
Die protesten in Rome, hoop IS vlaggen en Hezbollah vlaggen, Iran vlaggen, hoog tijd om deze mensen te verwijderen uit onze wereld.
graag verwijderen
pi_218938430
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:02 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Oh, dat laatste lijkt me wel duidelijk. Heb zelf namelijk een echte extremist in de familie en iedereen die dat familielid de hand kan schudden qua standpunten is voor mij een hele rode vlag.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218938451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Oh, dat laatste lijkt me wel duidelijk. Heb zelf namelijk een echte extremist in de familie en iedereen die dat familielid de hand kan schudden qua standpunten is voor mij een hele rode vlag.
Aan beide kanten zien we toch extremisten?
pi_218938759
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Die protesten in Rome, hoop IS vlaggen en Hezbollah vlaggen, Iran vlaggen, hoog tijd om deze mensen te verwijderen uit onze wereld.
Ja. Maar hoe?
Vakman pur sang
pi_218938836
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:42 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja. Maar hoe?
Inzetten voor de heropbouw van Gaza, kunnen ze hun wereldbeeld heroriënteren en boete doen namens alle onschuldige mensen die onderdrukt en vermoord zijn door terroristen, ik wil ze niet hier hebben.
graag verwijderen
pi_218938884
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:51 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Inzetten voor de heropbouw van Gaza, kunnen ze hun wereldbeeld heroriënteren en boete doen namens alle onschuldige mensen die onderdrukt en vermoord zijn door terroristen, ik wil ze niet hier hebben.
Zou dat echt verschil maken?
Vakman pur sang
pi_218938900
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zou dat echt verschil maken?
Nee maar weg is weg, kunnen wij weer gewoon lekker leven met bier, borsten en BBQ.
graag verwijderen
pi_218938927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik vraag me af waar die idolisering voor terrorisme -ineens- vandaan komt.

De enige reden die ik me nu kan bedenken is (dat eerder latent e/o onderdrukt) antisemitisme nu ineens open en bloot uitgedragen wordt.

Voordat Israël terugsloeg kan ik me niet herinneren dat er zoveel pro-terrorisme demonstraties waren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218938980
twitter

https://x.com/Osint613/status/1974548855892152520

[ Bericht 30% gewijzigd door Nizno op 05-10-2025 13:25:01 ]
pi_218939061
twitter

Lol @ 3000 jaar.
pi_218939107
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 21:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nee maar weg is weg, kunnen wij weer gewoon lekker leven met bier, borsten en BBQ.
Mijn gedachte erover was wat vaag maar de laatste tijd steeds helderder.
Wij, het westen, dus inclusief de VS en Australië e.d. moeten juist veel meer Israël en anti islam politiek naar ons toetrekken en juist een voorbeeld nemen aan onze Israël en het anti moslim beleid.
Islamisme is de grootste bedreiging voor het westen en ons plezier.
En idd door de islam weg te dringen en te elimineren uit onze omgeving en samenleving zal bier, borsten en bbq de komende decennia weer kunnen terugkomen. En ook plezier, disco en dans.
Vakman pur sang
pi_218939235
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:19 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Lol @ 3000 jaar.
Oh jeej, als dat allemaal maar goed gaat. ;(

Ik kan geen tweet meer plaatsen, dus ik doe het maar zo:

https://x.com/netanyahu/status/1974553364009812342

[ Bericht 14% gewijzigd door tesssssssss op 04-10-2025 22:38:22 ]
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_218939851
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:33 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
En daar heb ik direct antwoord op gegeven. Waarom wil jij maar geen antwoord geven? Het lijkt erop alsof je inderdaad wil dat Hamas niet akkoord gaat en je daar niet voor uit durft te komen.
Volgens mij al direct aan gegeven wat ik van dit plan vindt dus je projeert maar raak.
  zondag 5 oktober 2025 @ 00:51:40 #227
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_218939869
Vreemd dat er nu er een redelijke vredesakkoord op tafel ligt waar beide partijen over kunnen praten er nu massa pro-pally protesten zijn. :|W
Mensen zouden toch juist moeten juichen? Feestvieren?
  zondag 5 oktober 2025 @ 02:59:45 #228
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_218939988
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Volgens mij al direct aan gegeven wat ik van dit plan vindt dus je projeert maar raak.
Het zou een hoop schelen als je gewoon eens toegeeft dat je a)bent bekeerd en b)niet wil dat Hamas zich overgeeft en de gijzelaars vrijlaat waardoor de rust weer terugkeert.
pi_218939994
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 22:33 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Oh jeej, als dat allemaal maar goed gaat. ;(

Ik kan geen tweet meer plaatsen, dus ik doe het maar zo:

https://x.com/netanyahu/status/1974553364009812342

Stay tuned...
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_218940157
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:51 schreef Zoddie het volgende:
Vreemd dat er nu er een redelijke vredesakkoord op tafel ligt waar beide partijen over kunnen praten er nu massa pro-pally protesten zijn. :|W
Maar je kunt nu zo lekker openbaar Joden haten. Weet je hoe lang dat niet heeft gekund? :{
pi_218940172
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 00:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nou, dan kun je vast even klare wijn schenken. Het is een ja/nee vraag: wil je dat dit plan slaagt of niet?
pi_218940174
quote:
Natuurlijk niet. Het ging nooit om Gaza en de inwoners daar.
pi_218940228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 18:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als je een oorlog begint en vervolgens verliest moet je stil gaan zitten terwijl ze je gaan scheren.

Japan had er in augustus '45 ook voor kunnen kiezen om compleet met atoombommen vernietigd te worden, nu drijven en peddelen ze mooi mee op de warme zee van het vrije moraal superieure Westen.
De Palestijnen zijn geen oorlog begonnen maar worden al 100 jaar geterroriseerd en gekoloniseerd.
pi_218940260
quote:
Het moorden van Palestijnen door Israël is niet gestopt. Het bezetten en etnisch zuiveren is ook niet gestopt.

Het momentum om Israel te isoleren is daar en dat gaat stap voor stap de goede kant op. Ze kunnen zich niet langer als wolf in schaapskleren hullen en het slachtoffertje spelen terwijl ze zelf dader zijn.
pi_218940348
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 06:28 schreef Chadi het volgende:

[..]
De Palestijnen zijn geen oorlog begonnen maar worden al 100 jaar geterroriseerd en gekoloniseerd.
De Palestijnen zijn weldegelijk begonnen.
pi_218940490
quote:
Er wordt pas feestgevierd als alle Joden uitgeroeid zijn....

En dan vinden die propali figuren helemaal prima...
:r
pi_218940535
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 02:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het zou een hoop schelen als je gewoon eens toegeeft dat je a)bent bekeerd en b)niet wil dat Hamas zich overgeeft en de gijzelaars vrijlaat waardoor de rust weer terugkeert.
Maar ik heb al duizend keer gezegd dat ik wel wil dat de gijzelaars vrijkomen en dat Hamas zich moet overgeven.

Waar wij verschillen is dat ik wel inzie dat daarmee enkel de rust voor Israël terugkeert. Het beste waar Gaza op kan hopen is een West Bank behandeling waarin ze langzaam in steeds kleinere stukjes land worden geterroriseerd. De afgelopen 20 jaar waren er maar 3 dat Israël minder gijzelaars zonder rechtspraak in een martelgevangenis had dan Hamas op 8 oktober.
pi_218940563
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 05:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, dan kun je vast even klare wijn schenken. Het is een ja/nee vraag: wil je dat dit plan slaagt of niet?
Een gedeelte ja en een gedeelte nee. Vrede ja, maar de verdere afhandeling is veel te veel in het voordeel van Israël.

Maar jij bent uiteraard volmondig ja toch? Dus jij hoopt dat de daders van oktober 7 een gelukkig leven in vrijheid krijgen!

Dat hoop ik niet eens.
pi_218940666
quote:
Die zelfbeschikking komt er niet en alle daders krijgen een vrijgeleiden. Vind jij dat iets om te vieren?

Als je redeneert vanuit de ontmenselijking, een Palestijn is bij geboorte al een beest die alleen maar joden wil uitroeien, dan begrijp ik het onbegrip want stoppen met bommen gooien is vrede. Hier is een deal die twee vijanden van de Palestijn hebben bepaald, waar de Palestijn geen enkele inspraak in heeft. Waarom moet daar voor gejuicht worden?

In potentie kan dit de oplossing voor bewoners in Gaza zin. Opgroeien in een wereld die niet door Hamas bepaald is. Alleen het wordt voorlopig een wereld die de ander bepaald en bij die ander zit een land of twee landen die laat zien niet het beste met de Palestijn op te hebben. Zie de West Bank en het dagelijkse door de staat gesteunde terrorisme daar.

Het is natuurlijk wel zo. Het had ook slechter kunnen zijn. Dus wat dat betreft mogen ze hier blij mee zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 05-10-2025 09:00:10 ]
pi_218940764
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 06:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het moorden van Palestijnen door Israël is niet gestopt. Het bezetten en etnisch zuiveren is ook niet gestopt.

Het momentum om Israel te isoleren is daar en dat gaat stap voor stap de goede kant op. Ze kunnen zich niet langer als wolf in schaapskleren hullen en het slachtoffertje spelen terwijl ze zelf dader zijn.
Complete onzin dat verhaal.

Er loopt in de hele regio maar één wolf in schaapskleren en die heet Hamas.

Zodra die uitgeroeid is(en blijft) ligt er een zonnige en welvarende toekomst voor Gaza en de palestijnse inwoners in het verschiet. Werk zat en nog veel meer geld zat want de hele wereld gaat er opnieuw geld in pompen.
-
pi_218940767
Stel dit allemaal gaat lukken, dan denk ik niet dat dat de kolonisten gaat stoppen. Ik geloof er niets van dat alle shit hier in 1 keer mee is opgelost. Hooguit een pauze, maar vroeg if laat begint het gezeik weer van voren af aan.
pi_218940809
West Europa kan maar zo precies dezelfde problemen krijgen als Israël.
Als spanningen nog verder oplopen en het aantal terroristische aanslagen expentioneel toenemen dan is er niet langer verdraagzaamheid tussen de autochtone bevolking en moslims. Europa is ook geneigd om bv een stuk land aan de moslims te geven voor een eigen staat.
Bv een deel van België rondom Brussel ofzo.
Dat raakt helemaal volgepakt en zal een bron zijn van neverending conflicten, terreur en moord.
Niet echt geluksverhogend op de lange termijn.

Zo kijkend naar het conflict daar moet men in de EU heel bewust zijn en er alles aan doen om te voorkomen.

En dan zeggen ze: maar hahaha dat is in Europa helemaal niet ter sprake!
Nou op kleine schaal al wel.
In Brussel en Parijs zijn al flinke gebieden waar politie niet meer kan komen. Als ze iemand moeten hebben daar moet het leger erin.
Waar doet dat aan denken ?
Vakman pur sang
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:15:07 #243
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_218940838
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 08:47 schreef opgebaarde het volgende:
Hier is een deal die twee vijanden van de Palestijn hebben bepaald, waar de Palestijn geen enkele inspraak in heeft. Waarom moet daar voor gejuicht worden?
Omdat de deal in het voordeel is van iedere niet-Hamaspalestijn ten opzichte van de huidige situatie. Ze zijn zelf niet in staat geweest om (in de afgelopen tig jaar) ergens een vreedzame oplossing uit te onderhandelen en ze worden vertegenwoordigd door een terroristische organisatie waarmee je sowieso niet moet onderhandelen, dus dan ben je in zekere zin handelingsonbekwaam. Dan kan het gebeuren dat een andere partij de beslissingen voor je neemt.

De bombardementen gaan stoppen en de mogelijkheid voor humanitaire hulp komt open te staan. Waarom zou je daar eigenlijk níet blij mee moeten zijn? Ik kan maar een reden verzinnen waarom je liever hebt dat het nog even doorgaat, en dan ben je dus geen niet-hamaspalestijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:16:23 #244
346939 Janneke141
pi_218940844
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:04 schreef recursief het volgende:
Stel dit allemaal gaat lukken, dan denk ik niet dat dat de kolonisten gaat stoppen. Ik geloof er niets van dat alle shit hier in 1 keer mee is opgelost. Hooguit een pauze, maar vroeg if laat begint het gezeik weer van voren af aan.
Ja, tegen de tijd dat Hamas zijn opvolger voldoende in het zadel heeft geholpen en er genoeg tijd is verstreken om een nieuw arsenaal op te bouwen dan kun je wel uittekenen wat er gaat gebeuren. Gebed zonder einde.
pi_218940868
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:16 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Ja, tegen de tijd dat Hamas zijn opvolger voldoende in het zadel heeft geholpen en er genoeg tijd is verstreken om een nieuw arsenaal op te bouwen dan kun je wel uittekenen wat er gaat gebeuren. Gebed zonder einde.
Het enige andere plan is toch de genocide uitvoeren.
Wat wil je dan, of wat zou jij doen als je erover moest beslissen?
Vakman pur sang
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:22:42 #246
346939 Janneke141
pi_218940893
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:19 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het enige andere plan is toch de genocide uitvoeren.
Wat wil je dan, of wat zou jij doen als je erover moest beslissen?
Genocide uitvoeren is nooit een plan.
pi_218940915
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2025 09:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Genocide uitvoeren is nooit een plan.
Nee je doet het niet snel.
Maar als het niet anders kan is dat wel een heel effectieve methode.
Een recent voorbeeld was de kernbom op o.a. hiroshima, een vorm van genocide met een boodschap die direct h de Japanse overgave bedong.
Vakman pur sang
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:30:02 #248
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_218940937
De Mossad zal alle daders gewoon liquideren, die hebben geduld, waar ter wereld ze zich straks ook bevinden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_218940939
quote:
En men gaat er natuurlijk van uit dat al het geld voor wederopbouw gebruikt wordt...
Ja, wederopbouw van het wapenarsenaal...
  zondag 5 oktober 2025 @ 09:40:51 #250
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218940988
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 20:54 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vent, het staat letterlijk in mijn post
Nee, dat staat het niet. Jij claimt namelijk dat Israël steunen zou schuren met het Westerse gedachtegoed. Ik geef vervolgens aan dit een opmerkelijke claim is, aangezien Israël een Westerse bondgenoot is. Het steunen van een Westerse bondgenoot schuurt natuurlijk niet met Westers gedachtegoed. Om verduidelijking te krijgen van wat jij ziet als 'Westers gedachtegoed' vraag ik naar jouw definitie daarvan en het enige wat je vervolgens zegt is 'het staat er toch'. Dit vormt op geen enkele manier een onderbouwing van je standpunten.
quote:
Wat hebben Joden op de Westelijke Jordaanoever dan te maken met een oorlog in de Gazastrook? En waarvan moeten zij 'gestopt' worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')