Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Dacht al, je gaat wel een onuitwisbare indruk maken als je op dag 1 met alleen een muffin voor je edele delen komt binnenlopenquote:
Dat is een ding dat zeker isquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al, je gaat wel een onuitwisbare indruk maken als je op dag 1 met alleen een muffin voor je edele delen komt binnenlopen
Hier zijn wel eens wat pareltjes voorbij gekomen. Maar niemand met alleen een muffin.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht al, je gaat wel een onuitwisbare indruk maken als je op dag 1 met alleen een muffin voor je edele delen komt binnenlopen
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zijn wel eens wat pareltjes voorbij gekomen. Maar niemand met alleen een muffin.
Dan is de zon nog niet opgestaan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, is die zon überhaupt al op om 7:05, of wacht mij nog de duisternis als die wekker gaat?
Inb4 de eerste klacht van de dag om 7:06quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de zon nog niet opgestaan.
pikkedonkerquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
Zeg, is die zon überhaupt al op om 7:05, of wacht mij nog de duisternis als die wekker gaat?
Hmquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de zon nog niet opgestaan.
welke lamp?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm
Kan ik wel eindelijk die lamp gebruiken waar ie voor bedoeld is.
Ik heb een hele felle lamp gekocht die daglicht moet simuleren voor de donkere wintermaanden.quote:
noem het gewoon hoe het genoemd werd bij de bouwmarkt waar je het kocht.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een hele felle lamp gekocht die daglicht moet simuleren voor de donkere wintermaanden.
- iemand die dag voordat hij moest beginnen even ging kijken waar het kantoor lag en zijn arm brak omdat hij viel met zijn fiets, moest hij eerste weken door zijn ouders gebracht en gehaald wordenquote:
ja die had zn loon nog niet gehadquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
- iemand die zich al een week niet gedouched had en koude pizza als ontbijt had
Het is verkocht als schijnwerper.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
noem het gewoon hoe het genoemd werd bij de bouwmarkt waar je het kocht.
BOUWLAMP
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
- iemand die dag voordat hij moest beginnen even ging kijken waar het kantoor lag en zijn arm brak omdat hij viel met zijn fiets, moest hij eerste weken door zijn ouders gebracht en gehaald worden
- iemand die op de eerste dag zijn hele werkplek al in ging richten met allerlei persoonlijke spullen, muismatje met kinderen erop; fotokubus; plantje
- iemand die zich al een week niet gedouched had en koude pizza als ontbijt had
Die kwam de proeftijd niet door omdat hij bleef stinken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zag bij ons laatst wel een dame die op de 1e dag met blote buik op kantoor binnenkwam. Dat heeft tot de lunchpauze geduurd, toen had ze ineens een fatsoenlijk shirt aan.
Is dat ook zo gezegd tegen 'm?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kwam de proeftijd niet door omdat hij bleef stinken.
Donker. Groetjes van iemand die dan buiten staatquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:23 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zag bij ons laatst wel een dame die op de 1e dag met blote buik op kantoor binnenkwam. Dat heeft tot de lunchpauze geduurd, toen had ze ineens een fatsoenlijk shirt aan.
ga je hem uitzwaaien?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Donker. Groetjes van iemand die dan buiten staat
Wtfquote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
Die had gewoon hele week zelfde kleding aan
Ben jij mal. Ik ben dan Ambar aan het uitlatenquote:
Had Steve Jobs toch ook?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
"Voorzichtig hè jongen! Wel je licht aan doen op de fiets! Nou dag dag! Ja daaaag! Oh kijk uit op de hoek hè, daar komen auto's aan! Dag lieverd, daaaag!"quote:
ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Voorzichtig hè jongen! Wel je licht aan doen op de fiets! Nou dag dag! Ja daaaag! Oh kijk uit op de hoek hè, daar komen auto's aan! Dag lieverd, daaaag!"
Kerel bij ons stonk ook werkelijk enorm uit zijn giechel, die had nog best een redelijk uitziend Limburgs meisje met een vierde baby op komst, daar kreeg ik ook errors van in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook nog een vrouw en 2 kinderen. Geen idee hoe die kerel leefde.
Oh ik zag zo'n eeuwige vrijgezel voor mequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had ook nog een vrouw en 2 kinderen. Geen idee hoe die kerel leefde.
69?quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik zag zo'n eeuwige vrijgezel voor meMaar ja, misschien heeft ie een stinkend dekseltje voor op z'n stinkende potje gevonden
Trustequote:Op dinsdag 30 september 2025 21:40 schreef Nizno het volgende:
ik doe de laptop uit.
Gute Nacht Freunde
quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja.
De stank weer?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even probleempje op het werk. Nu kunnen we weer.
hoe lang deed je er over?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ein-delijk de was gevouwen. Kan morgen de nieuwe lading erop.
we hebben last van een orkaan ofzo aldus accuweather...quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wow het wordt komend weekend echt kutweer
quote:Start 8:00 PM Friday, 10/3
Zoetermeer, South Holland, Netherlands impacts
End 6:00 AM Saturday, 10/4
quote:Currently: Hurricane - Category 1, approximately 6044 km from Zoetermeer, South Holland, Netherlands
Buienradar houdt het op Windkracht 6quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben last van een orkaan ofzo aldus accuweather...
[..]
[..]
Mijn vader heeft echt een topweekend uitgekozen om er eens op uit te gaanquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:06 schreef Koen66 het volgende:
wow het wordt komend weekend echt kutweer
oh, dat valt wel mee, goeie wind dan gewoonquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Buienradar houdt het op Windkracht 6
lekker strandwandelweerquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dat valt wel mee, goeie wind dan gewoon
miljoenen verdienen met je kunst?quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga ook zo slapen
Morgen weer aan de "kunst/kitch"
beesten voelen een hoop aanquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
Ik mag niet alleen op de bank liggen schijnbaar.
[ afbeelding ]
Sweetquote:Op dinsdag 30 september 2025 22:47 schreef Ama het volgende:
Ik mag niet alleen op de bank liggen schijnbaar.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:52 schreef Ama het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]Ik zal wel wat minder eerlijk zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:56 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja ze is wel heel lief voor me als ik huilend op de bank zit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar zij neemt haar taak serieus!
Bij haar personeel in de buurt blijven.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:01 schreef Ama het volgende:
Nee, dat doen alleen de Banksy'squote:Op dinsdag 30 september 2025 22:40 schreef mschol het volgende:
[..]
miljoenen verdienen met je kunst?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:02 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 30 september 2025 23:12 schreef Koen66 het volgende:
Geen rare dingen doen hé @:ama wij kunnen je hier niet missen
Hedwigquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.Gelukkig heb ik Hedwig die mij weet tegen te houden tot nu toe.
anders komt de KSC langs hoorquote:Op dinsdag 30 september 2025 23:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik doe mijn best.Gelukkig heb ik Hedwig die mij weet tegen te houden tot nu toe.
ja ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vind je van de nieuwe burger bal? Ga denk ik maar eens snel proberen.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ziet er wel indrukwekkend uit![]()
Hoop dat die lekker is
quote:Daarnaast sluiten openbare plekken als musea en nationale parken. Ook het vliegverkeer zal er veel hinder van ondervinden.
https://nos.nl/artikel/25(...)er-overheidsuitgaven
Dat vind ik zo'n maf Amerikaans ding die shutdownquote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
Kon Donnie niet even een weekje wachten
[..]
Stond er nog veel op de planning dat je nu niet kunt doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amerikaanse staat aanklagen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oh shit. En nu?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Balliebalquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:07 schreef bitterbal het volgende:
ik was weer terug mijn bed in gegaan. Denk dat de vis er nu wel uit is
ik dacht dat vrouwen daar wegwerpartikelen warenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:16 schreef bitterbal het volgende:
in marokko zijn er demonstraties voor betere gezondsheidszorg en onderwijs nadat er in een ziekenhuis 6 vrouwen zijn gestorven na een keizersnede. Zie nu die filmpjes op insta en de politie probeert de demonstranten op te pakken
ja voel mij vandaag niet zo snackigquote:
Koenniequote:
Oh, klinkt als een goede nachtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:07 schreef bitterbal het volgende:
ik was weer terug mijn bed in gegaan. Denk dat de vis er nu wel uit is
als dat standaard is ieder jaar zal het wel iddquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voel mij vandaag niet zo snackigmaar verder alles goed. Het is rustig op het eiland , ook het begin van et regenseizoen. Benieuwd of we nu ook weer van die overstromingen krijgen
Nee de gen z generatie is erg boosquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar wegwerpartikelen waren
whehehehequote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de gen z generatie is erg boos
zag 1 filmpje dat ze dus de demonstranten in een busje proberen te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Elke keer als ze er 1 in hebben proberen ze de volgende er in te krijgen en lette ze niet op de gene die er al in zit en die weet dan te ontsnappen uit het busje
nee al klnkt het wel lekker :pquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:22 schreef Koen66 het volgende:
komen jullie ook naar @:cherrylips d'r vreetmeet dames?
Net een slapstickquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de gen z generatie is erg boos
zag 1 filmpje dat ze dus de demonstranten in een busje proberen te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Elke keer als ze er 1 in hebben proberen ze de volgende er in te krijgen en lette ze niet op de gene die er al in zit en die weet dan te ontsnappen uit het busje
Paar afspraken en dan even verf halen om de kelder hopelijk later deze week te schilderen. En jij?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en wat zijn de plannen daar vandaag?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:22 schreef Koen66 het volgende:
komen jullie ook naar @:cherrylips d'r vreetmeet dames?
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]doe alleen heel selectief aan meets
Vrees het ook. Zag van de week overigens op nederlandse tv zo'n jongen van 21 o.i.d. die helemaal die Andrew Tate (?) zat na te praten. Wat een enge gedachte, dat er blijkbaar een hele groepering aan jeugd in westerse landen tegenwoordig vrouwen weer als ondergeschikt ziet. Dat iemand thuis een 'traditionele' relatie wil ok, maar deze jongen zag echt weer het aanrecht als enige recht voor de vrouw zeg maar. Zal een leuke collega zijn..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het was best komisch![]()
nou ja moedig wat ze doen maar zal weinig voor ze veranderen denk ik.
oh hij was bij first dates geweest ja en dat ging viraal en daarom zit die nu bij die talkshowsquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees het ook. Zag van de week overigens op nederlandse tv zo'n jongen van 21 o.i.d. die helemaal die Andrew Tate (?) zat na te praten. Wat een enge gedachte, dat er blijkbaar een hele groepering aan jeugd in westerse landen tegenwoordig vrouwen weer als ondergeschikt ziet. Dat iemand thuis een 'traditionele' relatie wil ok, maar deze jongen zag echt weer het aanrecht als enige recht voor de vrouw zeg maar. Zal een leuke collega zijn..
Die was bij First Dates inderdaad. En daarna bij wat praatprogramma’s. Lekker beeld van de wereld had hij.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrees het ook. Zag van de week overigens op nederlandse tv zo'n jongen van 21 o.i.d. die helemaal die Andrew Tate (?) zat na te praten. Wat een enge gedachte, dat er blijkbaar een hele groepering aan jeugd in westerse landen tegenwoordig vrouwen weer als ondergeschikt ziet. Dat iemand thuis een 'traditionele' relatie wil ok, maar deze jongen zag echt weer het aanrecht als enige recht voor de vrouw zeg maar. Zal een leuke collega zijn..
Ja die. Lijkt me geen handige zet van die jongen. Als je ergens solliciteert word je al snel gegoogeld. Maar je weet nooit, misschien deed ie dit om influencer in die hoek te worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh hij was bij first dates geweest ja en dat ging viraal en daarom zit die nu bij die talkshows
kneusjeMaar schijnen heel veel nederlandse jonge jongens nu zo te denken
Wat doet ie eigenlijk?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:34 schreef bitterbal het volgende:
de grap is dat dat waarschijnlijk financieel ook niet haalbaar is om op zijn salaris te leven
In het geval van kinderen kun je ze hergebruiken. En dan zoek je in het buitenland gewoon een trophy wife.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar wegwerpartikelen waren
oh geen idee maar tegenwoordig is het niet zo makkelijk om genoeg te verdienen denk ik met 1 salarisquote:
Voor een heel gezin is het inderdaad vaak krap denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh geen idee maar tegenwoordig is het niet zo makkelijk om genoeg te verdienen denk ik met 1 salaris
tsja, niet dat ik dit normaal vindt, maar het is wel weer een te verwachten tegenreactie op het enge gedwongen woke gebeuren tegenwoordigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het is alleen jammer dat het aan beide kanten zo doorschiet. Het kan nooit eens gewoon een beetje normaalquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, niet dat ik dit normaal vindt, maar het is wel weer een te verwachten tegenreactie op het enge gedwongen woke gebeuren tegenwoordig
zijn ook nog zat normale mensen. De meerderheid zelfs. Maar die zijn niet interessant voor de mediaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het is alleen jammer dat het aan beide kanten zo doorschiet. Het kan nooit eens gewoon een beetje normaal
ja tuurlijk wel.de reden waarom dit zo veel aandacht kreeg is juist omdat het niet normaal is. De normaal hoor je niet tochquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, het is alleen jammer dat het aan beide kanten zo doorschiet. Het kan nooit eens gewoon een beetje normaal
Ik bedoelde in het algemeen in de media inderdaad, want je ziet elke keer die extreme kanten. Ze zouden beter gewoon eens een stuk meer de normale/gematigde meningen laten horen in discussies. Maar ja, dat zal minder kijkcijfers trekkenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn ook nog zat normale mensen. De meerderheid zelfs. Maar die zijn niet interessant voor de media
Denk dat zulke extremen er altijd geweest zijn, alleen krijgen ze nu makkelijker meer aandacht en volgers via social media (en daarmee dan ook weer in talkshows etc).quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:48 schreef Koen66 het volgende:
alhoewel de extremen zeker steeds extremer worden, en aangezien de extremen hun ideetjes willen projecteren op de samenleving staat die toch ietwat onder spanning
hahaah neeequote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden een keer de meest gemiddelde man bij een talkshowweet niet of jullie dat hadden gezien. Hij woonde ook in zoetermeer
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden een keer de meest gemiddelde man bij een talkshowweet niet of jullie dat hadden gezien. Hij woonde ook in zoetermeer
Die heb ik ook gezien (stond op het AD). Hij staat er nog steeds 100% achter. Engnek.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:
Mailyquote:
nee,quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Even door de dikke brij heen kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Wat een mooie stralende ochtend om het nieuwe leef mee te beginnen
ik ook niet, maar het zicht was dan ook wel heel beperktquote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanochtend was het best goed te doen op de snelweg. Niet al te gekke stunts gezien.
PERSquote:
meteen minpunten op je eerste dagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige prognose is dat ik te laat ben
Goede indruk achterlatenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige prognose is dat ik te laat ben
Ja echt hoor. Altijd als ik eens in de spits moet rijden, altijd drama.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen minpunten op je eerste dag
Gewoon in een slaapzak voor de ingang gaan liggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Altijd als ik eens in de spits moet rijden, altijd drama.
Zal ik de volgende keer doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon in een slaapzak voor de ingang gaan liggen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:47 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
de Rapture is weer terug. Ze hebben blijkbaar een verkeerde kalender gebruikt want vroegah in de tijd van jezus hadden ze een andere en jezus wist niet dat ze nu een andere gebruiken ofzo.
6-7 oktober is nu de echte rapture
Ik vond het wel mooi, zonnetje door de mist boven de weilanden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het zicht was dan ook wel heel beperkt
Altijd de schuld van de kalenders, nooit van de roepers.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat was de vorige keer dat er zoiets was ook. Lag het opeens aan de kalender dat er niets gebeurde. Volgens mij was dat in 2012 met Mayakalender. Die zou aflopen en dan zou de wereld vergaan.
Die orkaan zit nog bij Amerika, dus dat klopt wel. Een storing die zich losmaakt van de orkaan gaat dit weekend voor slecht weer zorgen bij ons.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben last van een orkaan ofzo aldus accuweather...
[..]
[..]
Succes vandaagquote:
Specificeer ergernissen. Die van de wereld, politiek, FOK! of werk?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Muis!Heb je al zin in alle ergernissen van vandaag?
Je vergeet mannen. En ik bedoelde gewoon alles.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Specificeer ergernissen. Die van de wereld, politiek, FOK! of werk?
Ik kijk daar elke dag naar uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Je vergeet mannen. En ik bedoelde gewoon alles.
Wij hadden toen bij mijn ex in hun studentenhuis een einde van de wereld feestje gegeven. Moest iedereen verkleed komen als iets uit een apocalypse. Allemaal zombies enzoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat was de vorige keer dat er zoiets was ook. Lag het opeens aan de kalender dat er niets gebeurde. Volgens mij was dat in 2012 met Mayakalender. Die zou aflopen en dan zou de wereld vergaan.
Was wel een goede grap geweest als het echt het einde van de wereld bleek te zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden toen bij mijn ex in hun studentenhuis een einde van de wereld feestje gegeven. Moest iedereen verkleed komen als iets uit een apocalypse. Allemaal zombies enzo
Was lachen
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden toen bij mijn ex in hun studentenhuis een einde van de wereld feestje gegeven. Moest iedereen verkleed komen als iets uit een apocalypse. Allemaal zombies enzo
Was lachen
*sad trombone*quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.
En toen gebeurde er niks om 12 uur.. ..
Weer.nl had hier een mooi poëtisch stukje overquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die orkaan zit nog bij Amerika, dus dat klopt wel. Een storing die zich losmaakt van de orkaan gaat dit weekend voor slecht weer zorgen bij ons.
[ afbeelding ]
quote:Kalme nazomerse oktoberstart evolueert snel naar woest scenario met kans op flinke stormstoten
Deze laatste septemberdagen verlopen bijna voorbeeldig in een kalme en bedeesde atmosfeer. Soms is warempel sprake van een nazomerse sfeer terwijl de herfst reeds is begonnen. Op diverse dagen steeg de temperatuur tot meer dan 20 graden zoals afgelopen zondag, maandag en dinsdag, toen het met name in de zuidelijke regionen van het land gewoon warm was. De wind die zich voornamelijk koest hield, was zeker debet aan deze septemberzwoelte.
Extraverte raddraaier geeft stormachtig weer
Daarna echter treedt een snelle verandering op, in eerste instantie op de weerkaarten. De voormalige tropische cycloon Humberto (lees ook het uitgebreide artikel hierover van Ellen van Balderen) komt namelijk in beeld en pontificaal ook.
Formeel is het overigens niet Humberto zelf die de hoofdrol opeist betreffende het aanstaande windverhaal richting Noordzeegebied, maar een zich ontwikkelende randstoring die zich formeert in het voorportaal van (inmiddels nieuwe) tropische orkaan Imelda.
Deze extraverte raddraaier koerst aanvankelijk via Noord-Ierland richting de wateren tussen Schotland en Noorwegen, om vervolgens af te zakken naar het Noordzeegebied. De diverse weercentra zijn het thans al eens over de te volgen koers, maar hoe het zogenaamde uitdiepings – en opvullingsproces van de onrustgever aansluitend exact gaat verlopen is pas komende vrijdag wat duidelijker. Vult het laag voldoende en ook snel op, valt het mee met het sterkste windveld.
Naast veel wind ook regen van betekenis
Hoe dan ook zorgt dit omvangrijke extratropische systeem voor een drastische weersverandering in de Benelux. Flink wat neerslag zal zich gaan openbaren gedurende het hele weekend.
Op vrijdag kan een smalle neerslagband al voor enige regen zorgen, maar de pluviale hoofdmoot komt richting zaterdag.
Dat gebeurde een aantal Amerikanen ook vorige weekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.
Die meteoroloog heeft er duidelijk plezier in.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weer.nl had hier een mooi poëtisch stukje over
https://www.weer.nl/nieuw(...)scenario-met-kans-op
[..]
Die was eigenlijk liever schrijver van licht-erotische streekromans geworden denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die meteoroloog heeft er duidelijk plezier in.
Oefquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, daar begon deze conversatie mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gebeurde een aantal Amerikanen ook vorige week
Heb je iig nog een leuk feesje gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was wel een goede grap geweest als het echt het einde van de wereld bleek te zijn.
Zon? die is nog een beetje afwezigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, zonnetje door de mist boven de weilanden.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die meteoroloog heeft er duidelijk plezier in.
Ja klopt, dat was een behoorlijk ding idd of dat allemaal goed zou gaan naar de 00.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oef
Ik weet wel vaag over die Y2k bug, dat ze niet op tijd die computerproblemen zouden kunnen oplossen.
Wij vierden toen oud & nieuw met vrienden van mijn ouders. En die hadden een fruitbedrijf, boomgaard en grote koelcellen etc.
Die man is toen vlak na 12 uur naar huis gereden (10 minuten verderop) om te kijken of er niets was uitgevallen van de koelinstallatie enzo. Want als dat uitviel en de oogst te warm werd dan konden ze wel dag zeggen tegen hun bedrijf
Gelukkig werkte alles nog en kwam ie daarna weer teruggereden
Daar was ik niet bij en ik lees niet terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar begon deze conversatie mee.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was een behoorlijk ding idd of dat allemaal goed zou gaan naar de 00.
Mijn vader is in de dagen erna met de buren naar de kringloop gegaan voor andere meubels.
Hier is het al mooi weerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zon? die is nog een beetje afwezig
Nah, dan was-ie dieper ingegaan op de interactie tussen Humberto en Imelda.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was eigenlijk liever schrijver van licht-erotische streekromans geworden denk ik.
Mooi is dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij en ik lees niet terug.
ik zie langzaam de bomen weer verschijnen buiten, dus de mist wordt al minderquote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi is dat.Kunnen we alles steeds herhalen voor mevrouw Muis.
Hhaha. Ja een auto hadden ze ook niet meer he.quote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was een behoorlijk ding idd of dat allemaal goed zou gaan naar de 00.
Mijn vader is in de dagen erna met de buren naar de kringloop gegaan voor andere meubels.
Ach, wat is normaal..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Hhaha. Ja een auto hadden ze ook niet meer he.![]()
Dat is wel een beetje een punt geweest dat ik er als 10-jarige achter kwam dat 'normale' mensen ook gewoon hele vreemde dingen kunnen denken en geloven. Je ziet dat niet aan de buitenkant he.
Nee klopt. Soms is onwetendheid best zaligquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Hhaha. Ja een auto hadden ze ook niet meer he.![]()
Dat is wel een beetje een punt geweest dat ik er als 10-jarige achter kwam dat 'normale' mensen ook gewoon hele vreemde dingen kunnen denken en geloven. Je ziet dat niet aan de buitenkant he.
Holy shitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Met ons?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef Donna het volgende:
Ik wil ook Red Velvet taart eten in Woerden.
Kom danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef Donna het volgende:
Ik wil ook Red Velvet taart eten in Woerden.
Misschien het geld in een laatste knalfuif gestoken? Of zonden afgekocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar waarom alles verkopen? Met dat geld kun je dan net zo weinig als je meubels en auto lijkt me.
De extraverte raddraaier en onrustgever Humberto liet volgens het zogenaamde uitdiepings- en opvulproces pontificaal aan tropische Imelda weten dat zij een prachtige pluviale hoofdmoot heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan was-ie dieper ingegaan op de interactie tussen Humberto en Imelda.
Dat dacht ik laatst ook over die Amerikanen. Waarom alles verkopen, daar heb je toch net zoveel aan dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar waarom alles verkopen? Met dat geld kun je dan net zo weinig als je meubels en auto lijkt me.
dat moet te doen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Als iemand maar in het donker mee terug wandelt naar m'n auto.
Doe ik, als je 'm gewoon op het enorme parkeerterrein voor de deur neerzet daar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Hier moet ik me ooit nog eens in verdiepen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien het geld in een laatste knalfuif gestoken? Of zonden afgekocht.
Ja dat heb ik me later ook afgevraagd. Ik heb echt geen idee!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is niet genoeg geld voor, dus beter gewoon katholiek worden en naar de biechtstoel gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier moet ik me ooit nog eens in verdiepen.
heinde was in datzelfde gebouw als cubanita, toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik, als je 'm gewoon op het enorme parkeerterrein voor de deur neerzet daar.
Ik ben nog nooit in Woerden geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik, als je 'm gewoon op het enorme parkeerterrein voor de deur neerzet daar.
nee nog niet. volgens mij zijn nog niet alle stemmen binnenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Woerden geweest.![]()
En had Google Maps nog niet aangeslingerd.
Hebben jullie al een datum geprikt?
Ben je al op je werk aangekomenquote:
Aaaah kijk dit is makkelijker, ik heb 88 letters in mijn doopnamen staan dus ik kom in de hemelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is niet genoeg geld voor, dus beter gewoon katholiek worden en naar de biechtstoel gaan.
Als jullie het leuk vinden dat ik kom stuur ik cherry een DM!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nog niet. volgens mij zijn nog niet alle stemmen binnen
Wat mij betreft ben je welkom, maar ik weet ook niet of ik er zelf wel benquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Als jullie het leuk vinden dat ik kom stuur ik cherry een DM!
Ja. Of ernaast ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heinde was in datzelfde gebouw als cubanita, toch?
Brechtje ken ik niet, maar blijkbaar inderdaad ook dezelfde locatie.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Was het niet Brechtje wat op de begane grond zat daar?
Hartstikke leukquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Als jullie het leuk vinden dat ik kom stuur ik cherry een DM!
* TheStigsDutchCousin meldtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Naja, ik weet dat het bestaat en dat we toen naar boven moesten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brechtje ken ik niet, maar blijkbaar inderdaad ook dezelfde locatie.
Ben jij er ook? Dan moet het eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin meldt
We varen net ijmuiden binnenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaag reisdag? Of ben je al in Nederland?
Mooie dag om terug te komenquote:
Hahaha. Ligt aan de datum he!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom, maar ik weet ook niet of ik er zelf wel ben
Ik ga mijn uiterste best doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben jij er ook? Dan moet het eigenlijk wel he?
quote:4,4 seconde. Zolang knipperden de lichten bij de spoorwegovergang in Borne toen Roel Martens (81) er overheen reed met zijn Toyota Yaris. Hij kreeg een prent van 319 euro. Onterecht, vindt Martens en vecht die boete aan.
...
Een reactietijd van 3,5 seconden
Hersbach meldt dat ProRail rekening houdt met ‘enige pardontijd’, voor het geval een bestuurder simpelweg niet meer in staat is tijdig te stoppen. Vanaf het moment dat de lichten beginnen te knipperen heb je 3,5 seconden om te remmen. Dit geldt bij wegen met een maximumsnelheid van 50 kilometer per uur.
Hersbach: „Bij een hogere maximumsnelheid wordt de pardontijd hoger. Die tijd komt overeen met de duur van het branden van een oranje lamp van een verkeerslicht.”
In de pen klimmen
Volgens Martens is die pardontijd te kort. „Dan heb je toch geen tijd om te remmen?” Aan zijn eigen reactievermogen kan het niet liggen. „Ik mag dan oud zijn, maar ik mag gewoon rijden. Ik ben afgelopen jaar nog gekeurd.”
Martens is het niet eens met de boete en tekende bezwaar aan. „Ik schreef een protestbrief. In alle redelijkheid verwacht je toch enige coulance? Dit is uiterst onredelijk. Bij een stoplicht heb je eerst oranje en dan rood licht. Dan heb je meer de tijd om te anticiperen.”
klopt.quote:
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
CL wil me misschien helemaal niet en dat zet ze het op het weekend dat ik naar spanje ga.
Hopelijk mag het dit weer nog even blijven tot en met het weekendquote:
Hahahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hopelijk mag het dit weer nog even blijven tot en met het weekend
Kijk nog maar even niet naar het weerbericht dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk weekend is dat? ik moet nog stemmenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
CL wil me misschien helemaal niet en dat zet ze het op het weekend dat ik naar spanje ga.
gelukkig was ik toch al niet van plan om te gaan fietsenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk nog maar even niet naar het weerbericht dan.
*totquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
18-1 is weer veldrijden in Benidorm, dus dan wil ik weer die kant opquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Welk weekend is dat? ik moet nog stemmen
Voor het weekend praktisch 0% kans op mooi weerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat zielig voor alle duitsers die weer een lang weekend hebbenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor het weekend praktisch 0% kans op mooi weer
Maar vandaag en morgen wel![]()
lolquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelzien zegt niets over wel of niet kunnen rijden, FYI.
Die kerel loopt nu gewoon tegen de lamp dat z'n reactievermogen niet meer voldoet, en beter zo dan door een daadwerkelijk ongeluk.
Hij was niet eens bewust.quote:
Nee, dat weet ik, maar de combinatie met het artikel is wel prachtig.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Die kerel loopt nu gewoon tegen de lamp dat z'n reactievermogen niet meer voldoet, en beter zo dan door een daadwerkelijk ongeluk.
Auto aan de overkant kan wel op tijd stoppen en dat is het type auto dat juist enorm haast heeft altijd.quote:
4,4 seconden is ook wel echt een eeuwigheid in het verkeer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Auto aan de overkant kan wel op tijd stoppen en dat is het type auto dat juist enorm haast heeft altijd.
Dat zijn wel 5 mogelijk aangereden fietsers.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
[..]
4,4 seconden is ook wel echt een eeuwigheid in het verkeer.
Met fatbikes nog wel meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn wel 5 mogelijk aangereden fietsers.
Correct.quote:
I know, maar moet er in combi met het artikel wel een beetje om lachen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Is dat nog ver weg?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik hou m'n hart vast voor het moment waarop m'n vader niet meer mag rijden.
Same. Die is vergroeid met z'n autoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Dan gaat ie jou elke dag bellen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet van dat mijn opa toen bijna mijn tante omver reed en dat totaal niet had gemerkt. Daarna had tante de rest van de familie bij elkaar geroepen van "ik denk niet dat ie nog veilig kan rijden"quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:43 schreef CherryLips het volgende:
TaxiLipps.quote:
Super handig he al die wegwerkzaamheden in Den Haag. Driekwart stad ligt open. Niets aan de hand jongens. @liesje1979 @AirwiNquote:Afgezette wegen door werkzaamheden maakten het lastig voor brandweer om bij flatbrand te komen
Wel een goed moment ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet van dat mijn opa toen bijna mijn tante omver reed en dat totaal niet had gemerkt. Daarna had tante de rest van de familie bij elkaar geroepen van "ik denk niet dat ie nog veilig kan rijden"
Zelfkennisquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:45 schreef Donna het volgende:
Mijn opa heeft tot vlak voor zijn dood gereden. Hij was 95, maar echt super scherp.
Alleen 's nachts rijden deed hij uit zichzelf niet meer.
En toen mijn oma aan de ene kant van de fiets opstapte en er aan de andere kant weer af viel, heeftie haar fiets gauw verkocht.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:46 schreef Donna het volgende:
[..]
En toen mijn oma aan de ene kant van de fiets opstapte en er aan de andere kant weer af viel, heeftie haar fiets gauw verkocht.![]()
Mijn vader is 72 en toert lekker met de camper door Europa.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is bijna 75 en rijdt nog doodleuk naar Frankrijk enzo.
Gnorf.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
CherryLips International Transport was het.
Dat is best een contrast.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:48 schreef CherryLips het volgende:
M'n opa begon af en toe een paaltje te raken. Hij kon de auto nog naadloos in het lastige parkeervak van de parkeergarage zetten, maar boodschappen doen ging niet meer.
Dan zal het vast nog wel een tijdje meevallen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Hij is bijna 75 en rijdt nog doodleuk naar Frankrijk enzo.
STINGquote:
Komt nog een meeting.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je leidinggevende tijdens een call de subtiele hint geeft: tot zo! Terwijl je thuiswerkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |