Ja klopt, dat was een behoorlijk ding idd of dat allemaal goed zou gaan naar de 00.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oef
Ik weet wel vaag over die Y2k bug, dat ze niet op tijd die computerproblemen zouden kunnen oplossen.
Wij vierden toen oud & nieuw met vrienden van mijn ouders. En die hadden een fruitbedrijf, boomgaard en grote koelcellen etc.
Die man is toen vlak na 12 uur naar huis gereden (10 minuten verderop) om te kijken of er niets was uitgevallen van de koelinstallatie enzo. Want als dat uitviel en de oogst te warm werd dan konden ze wel dag zeggen tegen hun bedrijf
Gelukkig werkte alles nog en kwam ie daarna weer teruggereden
Daar was ik niet bij en ik lees niet terug.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar begon deze conversatie mee.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was een behoorlijk ding idd of dat allemaal goed zou gaan naar de 00.
Mijn vader is in de dagen erna met de buren naar de kringloop gegaan voor andere meubels.
Hier is het al mooi weerquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zon? die is nog een beetje afwezig
Nah, dan was-ie dieper ingegaan op de interactie tussen Humberto en Imelda.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was eigenlijk liever schrijver van licht-erotische streekromans geworden denk ik.
Mooi is dat.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij en ik lees niet terug.
ik zie langzaam de bomen weer verschijnen buiten, dus de mist wordt al minderquote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooi is dat.Kunnen we alles steeds herhalen voor mevrouw Muis.
Hhaha. Ja een auto hadden ze ook niet meer he.quote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja klopt, dat was een behoorlijk ding idd of dat allemaal goed zou gaan naar de 00.
Mijn vader is in de dagen erna met de buren naar de kringloop gegaan voor andere meubels.
Ach, wat is normaal..quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Hhaha. Ja een auto hadden ze ook niet meer he.![]()
Dat is wel een beetje een punt geweest dat ik er als 10-jarige achter kwam dat 'normale' mensen ook gewoon hele vreemde dingen kunnen denken en geloven. Je ziet dat niet aan de buitenkant he.
Nee klopt. Soms is onwetendheid best zaligquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Hhaha. Ja een auto hadden ze ook niet meer he.![]()
Dat is wel een beetje een punt geweest dat ik er als 10-jarige achter kwam dat 'normale' mensen ook gewoon hele vreemde dingen kunnen denken en geloven. Je ziet dat niet aan de buitenkant he.
Holy shitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.
En toen gebeurde er niks om 12 uur.. ..
Met ons?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef Donna het volgende:
Ik wil ook Red Velvet taart eten in Woerden.
Kom danquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef Donna het volgende:
Ik wil ook Red Velvet taart eten in Woerden.
Misschien het geld in een laatste knalfuif gestoken? Of zonden afgekocht.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar waarom alles verkopen? Met dat geld kun je dan net zo weinig als je meubels en auto lijkt me.
De extraverte raddraaier en onrustgever Humberto liet volgens het zogenaamde uitdiepings- en opvulproces pontificaal aan tropische Imelda weten dat zij een prachtige pluviale hoofdmoot heeft.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan was-ie dieper ingegaan op de interactie tussen Humberto en Imelda.
Dat dacht ik laatst ook over die Amerikanen. Waarom alles verkopen, daar heb je toch net zoveel aan dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar waarom alles verkopen? Met dat geld kun je dan net zo weinig als je meubels en auto lijkt me.
dat moet te doen zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Als iemand maar in het donker mee terug wandelt naar m'n auto.
Doe ik, als je 'm gewoon op het enorme parkeerterrein voor de deur neerzet daar.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Als iemand maar in het donker mee terug wandelt naar m'n auto.
Hier moet ik me ooit nog eens in verdiepen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien het geld in een laatste knalfuif gestoken? Of zonden afgekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |