Mailyquote:
nee,quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden een keer de meest gemiddelde man bij een talkshowweet niet of jullie dat hadden gezien. Hij woonde ook in zoetermeer
Even door de dikke brij heen kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Wat een mooie stralende ochtend om het nieuwe leef mee te beginnen
ik ook niet, maar het zicht was dan ook wel heel beperktquote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanochtend was het best goed te doen op de snelweg. Niet al te gekke stunts gezien.
PERSquote:
meteen minpunten op je eerste dagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige prognose is dat ik te laat ben
Goede indruk achterlatenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige prognose is dat ik te laat ben
Ja echt hoor. Altijd als ik eens in de spits moet rijden, altijd drama.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen minpunten op je eerste dag
Gewoon in een slaapzak voor de ingang gaan liggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Altijd als ik eens in de spits moet rijden, altijd drama.
Zal ik de volgende keer doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon in een slaapzak voor de ingang gaan liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |