Mailyquote:
nee,quote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:51 schreef bitterbal het volgende:
Ze hadden een keer de meest gemiddelde man bij een talkshowweet niet of jullie dat hadden gezien. Hij woonde ook in zoetermeer
Even door de dikke brij heen kijken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:18 schreef Nattekat het volgende:
Wat een mooie stralende ochtend om het nieuwe leef mee te beginnen
ik ook niet, maar het zicht was dan ook wel heel beperktquote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanochtend was het best goed te doen op de snelweg. Niet al te gekke stunts gezien.
PERSquote:
meteen minpunten op je eerste dagquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige prognose is dat ik te laat ben
Goede indruk achterlatenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige prognose is dat ik te laat ben
Ja echt hoor. Altijd als ik eens in de spits moet rijden, altijd drama.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meteen minpunten op je eerste dag
Gewoon in een slaapzak voor de ingang gaan liggen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja echt hoor. Altijd als ik eens in de spits moet rijden, altijd drama.
Zal ik de volgende keer doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon in een slaapzak voor de ingang gaan liggen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:47 schreef bitterbal het volgende:
@:recce
de Rapture is weer terug. Ze hebben blijkbaar een verkeerde kalender gebruikt want vroegah in de tijd van jezus hadden ze een andere en jezus wist niet dat ze nu een andere gebruiken ofzo.
6-7 oktober is nu de echte rapture
Ik vond het wel mooi, zonnetje door de mist boven de weilanden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 07:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar het zicht was dan ook wel heel beperkt
Altijd de schuld van de kalenders, nooit van de roepers.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat was de vorige keer dat er zoiets was ook. Lag het opeens aan de kalender dat er niets gebeurde. Volgens mij was dat in 2012 met Mayakalender. Die zou aflopen en dan zou de wereld vergaan.
Die orkaan zit nog bij Amerika, dus dat klopt wel. Een storing die zich losmaakt van de orkaan gaat dit weekend voor slecht weer zorgen bij ons.quote:Op dinsdag 30 september 2025 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben last van een orkaan ofzo aldus accuweather...
[..]
[..]
Succes vandaagquote:
Specificeer ergernissen. Die van de wereld, politiek, FOK! of werk?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Muis!Heb je al zin in alle ergernissen van vandaag?
Je vergeet mannen. En ik bedoelde gewoon alles.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Specificeer ergernissen. Die van de wereld, politiek, FOK! of werk?
Ik kijk daar elke dag naar uit.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Je vergeet mannen. En ik bedoelde gewoon alles.
Wij hadden toen bij mijn ex in hun studentenhuis een einde van de wereld feestje gegeven. Moest iedereen verkleed komen als iets uit een apocalypse. Allemaal zombies enzoquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:38 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat was de vorige keer dat er zoiets was ook. Lag het opeens aan de kalender dat er niets gebeurde. Volgens mij was dat in 2012 met Mayakalender. Die zou aflopen en dan zou de wereld vergaan.
Was wel een goede grap geweest als het echt het einde van de wereld bleek te zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden toen bij mijn ex in hun studentenhuis een einde van de wereld feestje gegeven. Moest iedereen verkleed komen als iets uit een apocalypse. Allemaal zombies enzo
Was lachen
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden toen bij mijn ex in hun studentenhuis een einde van de wereld feestje gegeven. Moest iedereen verkleed komen als iets uit een apocalypse. Allemaal zombies enzo
Was lachen
*sad trombone*quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.
En toen gebeurde er niks om 12 uur.. ..
Weer.nl had hier een mooi poëtisch stukje overquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Die orkaan zit nog bij Amerika, dus dat klopt wel. Een storing die zich losmaakt van de orkaan gaat dit weekend voor slecht weer zorgen bij ons.
[ afbeelding ]
quote:Kalme nazomerse oktoberstart evolueert snel naar woest scenario met kans op flinke stormstoten
Deze laatste septemberdagen verlopen bijna voorbeeldig in een kalme en bedeesde atmosfeer. Soms is warempel sprake van een nazomerse sfeer terwijl de herfst reeds is begonnen. Op diverse dagen steeg de temperatuur tot meer dan 20 graden zoals afgelopen zondag, maandag en dinsdag, toen het met name in de zuidelijke regionen van het land gewoon warm was. De wind die zich voornamelijk koest hield, was zeker debet aan deze septemberzwoelte.
Extraverte raddraaier geeft stormachtig weer
Daarna echter treedt een snelle verandering op, in eerste instantie op de weerkaarten. De voormalige tropische cycloon Humberto (lees ook het uitgebreide artikel hierover van Ellen van Balderen) komt namelijk in beeld en pontificaal ook.
Formeel is het overigens niet Humberto zelf die de hoofdrol opeist betreffende het aanstaande windverhaal richting Noordzeegebied, maar een zich ontwikkelende randstoring die zich formeert in het voorportaal van (inmiddels nieuwe) tropische orkaan Imelda.
Deze extraverte raddraaier koerst aanvankelijk via Noord-Ierland richting de wateren tussen Schotland en Noorwegen, om vervolgens af te zakken naar het Noordzeegebied. De diverse weercentra zijn het thans al eens over de te volgen koers, maar hoe het zogenaamde uitdiepings – en opvullingsproces van de onrustgever aansluitend exact gaat verlopen is pas komende vrijdag wat duidelijker. Vult het laag voldoende en ook snel op, valt het mee met het sterkste windveld.
Naast veel wind ook regen van betekenis
Hoe dan ook zorgt dit omvangrijke extratropische systeem voor een drastische weersverandering in de Benelux. Flink wat neerslag zal zich gaan openbaren gedurende het hele weekend.
Op vrijdag kan een smalle neerslagband al voor enige regen zorgen, maar de pluviale hoofdmoot komt richting zaterdag.
Dat gebeurde een aantal Amerikanen ook vorige weekquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger Jehova's als buren. Waren hele lieve aardige mensen, maar bij de millennium jaarwisseling geloofden zij dat de wereld zou vergaan. Ik heb geen idee meer of dat met hun geloof te maken had of dat het een familie ding was, was zelf nog redelijk jong. Maar ze hadden echt alles verkocht, hun auto, alle meubels.
Die meteoroloog heeft er duidelijk plezier in.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weer.nl had hier een mooi poëtisch stukje over
https://www.weer.nl/nieuw(...)scenario-met-kans-op
[..]
Die was eigenlijk liever schrijver van licht-erotische streekromans geworden denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die meteoroloog heeft er duidelijk plezier in.
Oefquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, daar begon deze conversatie mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat gebeurde een aantal Amerikanen ook vorige week
Heb je iig nog een leuk feesje gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Was wel een goede grap geweest als het echt het einde van de wereld bleek te zijn.
Zon? die is nog een beetje afwezigquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi, zonnetje door de mist boven de weilanden.
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2025 08:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Die meteoroloog heeft er duidelijk plezier in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |