ja ziet er wel indrukwekkend uitquote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat vind je van de nieuwe burger bal? Ga denk ik maar eens snel proberen.
Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 02:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ziet er wel indrukwekkend uit![]()
Hoop dat die lekker is
quote:Daarnaast sluiten openbare plekken als musea en nationale parken. Ook het vliegverkeer zal er veel hinder van ondervinden.
https://nos.nl/artikel/25(...)er-overheidsuitgaven
Dat vind ik zo'n maf Amerikaans ding die shutdownquote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
Kon Donnie niet even een weekje wachten
[..]
Stond er nog veel op de planning dat je nu niet kunt doen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amerikaanse staat aanklagen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
oh shit. En nu?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 04:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Balliebalquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:07 schreef bitterbal het volgende:
ik was weer terug mijn bed in gegaan. Denk dat de vis er nu wel uit is
ik dacht dat vrouwen daar wegwerpartikelen warenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:16 schreef bitterbal het volgende:
in marokko zijn er demonstraties voor betere gezondsheidszorg en onderwijs nadat er in een ziekenhuis 6 vrouwen zijn gestorven na een keizersnede. Zie nu die filmpjes op insta en de politie probeert de demonstranten op te pakken
ja voel mij vandaag niet zo snackigquote:
Koenniequote:
Oh, klinkt als een goede nachtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:07 schreef bitterbal het volgende:
ik was weer terug mijn bed in gegaan. Denk dat de vis er nu wel uit is
als dat standaard is ieder jaar zal het wel iddquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voel mij vandaag niet zo snackigmaar verder alles goed. Het is rustig op het eiland , ook het begin van et regenseizoen. Benieuwd of we nu ook weer van die overstromingen krijgen
Nee de gen z generatie is erg boosquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar wegwerpartikelen waren
whehehehequote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de gen z generatie is erg boos
zag 1 filmpje dat ze dus de demonstranten in een busje proberen te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Elke keer als ze er 1 in hebben proberen ze de volgende er in te krijgen en lette ze niet op de gene die er al in zit en die weet dan te ontsnappen uit het busje
nee al klnkt het wel lekker :pquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:22 schreef Koen66 het volgende:
komen jullie ook naar @:cherrylips d'r vreetmeet dames?
Net een slapstickquote:Op woensdag 1 oktober 2025 06:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee de gen z generatie is erg boos
zag 1 filmpje dat ze dus de demonstranten in een busje proberen te krijgen maar dat wil niet echt lukken. Elke keer als ze er 1 in hebben proberen ze de volgende er in te krijgen en lette ze niet op de gene die er al in zit en die weet dan te ontsnappen uit het busje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |