Ja dat heb ik me later ook afgevraagd. Ik heb echt geen idee!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Holy shitMaar waarom alles verkopen? Met dat geld kun je dan net zo weinig als je meubels en auto lijkt me.
Daar is niet genoeg geld voor, dus beter gewoon katholiek worden en naar de biechtstoel gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier moet ik me ooit nog eens in verdiepen.
heinde was in datzelfde gebouw als cubanita, toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik, als je 'm gewoon op het enorme parkeerterrein voor de deur neerzet daar.
Ik ben nog nooit in Woerden geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe ik, als je 'm gewoon op het enorme parkeerterrein voor de deur neerzet daar.
nee nog niet. volgens mij zijn nog niet alle stemmen binnenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Woerden geweest.![]()
En had Google Maps nog niet aangeslingerd.
Hebben jullie al een datum geprikt?
Ben je al op je werk aangekomenquote:
Aaaah kijk dit is makkelijker, ik heb 88 letters in mijn doopnamen staan dus ik kom in de hemelquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar is niet genoeg geld voor, dus beter gewoon katholiek worden en naar de biechtstoel gaan.
Als jullie het leuk vinden dat ik kom stuur ik cherry een DM!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nog niet. volgens mij zijn nog niet alle stemmen binnen
Wat mij betreft ben je welkom, maar ik weet ook niet of ik er zelf wel benquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Als jullie het leuk vinden dat ik kom stuur ik cherry een DM!
Ja. Of ernaast ofzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heinde was in datzelfde gebouw als cubanita, toch?
Brechtje ken ik niet, maar blijkbaar inderdaad ook dezelfde locatie.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Was het niet Brechtje wat op de begane grond zat daar?
Hartstikke leukquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Als jullie het leuk vinden dat ik kom stuur ik cherry een DM!
* TheStigsDutchCousin meldtquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:06 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hoor. Als iemand maar in het donker mee terug wandelt naar m'n auto.
Naja, ik weet dat het bestaat en dat we toen naar boven moesten.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Brechtje ken ik niet, maar blijkbaar inderdaad ook dezelfde locatie.
Ben jij er ook? Dan moet het eigenlijk wel he?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin meldt
We varen net ijmuiden binnenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Vandaag reisdag? Of ben je al in Nederland?
Mooie dag om terug te komenquote:
Hahaha. Ligt aan de datum he!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je welkom, maar ik weet ook niet of ik er zelf wel ben
Ik ga mijn uiterste best doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Ben jij er ook? Dan moet het eigenlijk wel he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |