abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218899272
quote:
8s.gif Op maandag 29 september 2025 15:13 schreef ems. het volgende:

[..]
Je kan proberen om, bijvoorbeeld, gewoon er niet heen te gaan als je daar geen zin in hebt.
Dat deed ik al niet.

Maar ik ben nog van voor de winkeltijden verruiming van het 'Christelijk Democratisch Appèl'.
  Forum Admin maandag 29 september 2025 @ 17:03:52 #52
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218899306
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:00 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dat deed ik al niet.

Maar ik ben nog van voor de winkeltijden verruiming van het 'Christelijk Democratisch Appèl'.
We kunnen ook terug naar elke zondag de boel potdicht en alles na 8 uur gesloten.

Wordt het geen leuker land van verder.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218899358
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:03 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
We kunnen ook terug naar elke zondag de boel potdicht en alles na 8 uur gesloten.

Wordt het geen leuker land van verder.
Weet je hoe het hier (Amsterdam en Antwerpen) in de jaren Negentig-00 was? Clubs en afterclubs (wat Berlijn nu is). Zowat allemaal dichtgegaan.

Kijk maar naar 'Afterclub Carat' van Jambers ('99).
pi_218899457
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 16:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Eeuuuhh... Serieus??
Eh ja, ik heb altijd mijn mening kunnen uiten. Maar ja, ik heb dan ook niet te wapperen met prinsenvlaggen.
Eh, dan gaat het wel over Nederland dan he? Ik heb het niet over die moslimlanden.
pi_218899469
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:56 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
....het is een theorie en die word onderwezen.
Een niet vaststaande theorie zonder bewijzen. Dat je op school over evolutie hoort kan ik nog ergens begrijpen.
Maar het gaat mij er meer om dat je al vanaf jongs af aan ingestampt krijgt dat het zogenaamd een feit is.

quote:
Dat er aandacht is voor lhbt vind ik ook niet meer dan normaal, maar daar trek ik ook de grens.
Uitleg enzo prima, maar daar zou het bij moeten stoppen.
pi_218899477
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
De hersenscheten van bianconeri hebben dit topic ook weer bereikt zie ik.
Ach, kun je geen inhoudelijke reactie geven en kom je alleen maar janken?
Sorry dat sommige users zich wel bij feiten houden ipv anderen random op iets aan te vallen.

quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 16:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Gaat natuurlijk in tegen de eigen sektarische gevoelens
Een mod die een persoonlijke aanval doet en iemand gaat beledigen. Lekker bezig ^O^
Hou je onzin bij je en ga lekker je familie aanvallen ipv random users beledigen met leugens.
pi_218899506
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Een niet vaststaande theorie zonder bewijzen.
Dat is gewoon bullshit die alleen maar wordt rondgepompt door vrome religieuzen die het Scheppingsverhaal aan de man proberen te brengen. Er is een heleboel empirisch bewijs dat de evolutietheorie ondersteunt. Maar steek gerust je vingers in je oren en roep heel hard lalalala.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 29 september 2025 @ 17:55:08 #58
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218899584
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 14:51 schreef Horzula het volgende:

[..]
De vrijheid is om zelf je school te kiezen.

Iets wat in Noord Korea niet kan.

Vind de zondagsrust in Duitsland héél mooi.

Al die vijfderangs supermarkten en nutteloze keren winkels die op zondag extra open moesten, wat heeft dat nou voor zin?
Om boodschappen te kunnen doen.
Waarom mag de gastronomie ongezond voer en drank verkopen, de procesindustrie draaien, bioscopen en pretparken, maar zou je bv geen antiquarische boeken moeten mogen verkopen? Het is dubbele standaard.
  maandag 29 september 2025 @ 17:56:33 #59
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_218899588
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:09 schreef -river- het volgende:

[..]
Vrijheid van religie
Klopt, en dat je thuis of in de kerk, maar ga het niet aan andere opleggen zich aan de regels van schapenhouders uit de bronstijd te houden.
pi_218899603
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 12:10 schreef flyguy het volgende:
Uiteraard worden de Refo's er ook even bijgepakt, anders krijgt het weer het stempel islamofobie.
Dit valt inderdaad op. Eenzijdige kritiek over gereformeerde kan, eenzijdige kritiek over de Islam niet. Dat moet dan vermengd worden met kritiek op andere religies, want eenzijdig de Islam bekritiseren is 'Islamofoob' en 'racistisch'.
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2025 13:52 schreef Isdatzo het volgende:
Bij religieus onderwijs krijg ik sterke indoctrinatie-vibes met bijbehorende moeilijk te onderdrukken kotsneigingen.

Geloven doe je maar mooi thuis, in je eigen tijd.
Tja, dat is toch ook mogelijk in Nederland. Dit aan banden leggen zal worden gezien als een aanval op de vrijheid van religie en onderwijs. En wetende hoe snel de Islamitische gemeenschappen groeien, naar schatting is inmiddels meer dan de helft van de nieuwe basisscholen Islamitisch (bron). De biblebelt blijft een stabiele groep qua aantal, maar ook streng religieus.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218899640
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:00 schreef Horzula het volgende:

[..]
Dat deed ik al niet.

Ik ook?

Maar wat is het probleem dan? Als ik geen zin heb in winkels (zoals vrijwel altijd) ga ik niet naar winkels.
Conscience do cost.
pi_218899668
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 15:42 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
In Nederland is zowel vrijheid van religie als vrijheid van meningsuiting. Noem eens een voorbeeld dat iemand jouw vrijheid van meningsuiting ontnam.
Er zijn toch veel dingen die ik niet in het openbaar mag zeggen, zie bijv. Geert Wilders met zijn terechte kritiek op de Islam en zijn minder minder uitspraak.
pi_218899791
quote:
8s.gif Op maandag 29 september 2025 18:10 schreef ems. het volgende:

[..]
Ik ook?

Maar wat is het probleem dan? Als ik geen zin heb in winkels (zoals vrijwel altijd) ga ik niet naar winkels.
Het is meer een probleem in kleine dorpen.

Maar ik vind dat het dagelijks leven in Nederland teveel versnipperd is zonder dat we er wat voor teruggekregen hebben.
pi_218899939
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:34 schreef bianconeri het volgende:
Tja, beide kanten zijn te begrijpen.

Natuurlijk moeten er belangrijke normen en waarden op school meegegeven worden over Nederland en alles wat daar bij hoort. Ook stukje maatschappijleer dus.
Echter aan de andere kant moet een school ook de vrijheid hebben om eigen waarden mee te geven vanuit bv een religie.

Het is al belachelijk genoeg dat ze op scholen leren dat evolutie een feit is, terwijl dat absoluut niet zo is.
Of het hele LGJTNBAAJTOTIQIIAA++ gedachtegoed. Respecteer iedereen, maar dring die onzin niet op dat het allemaal wel normaal is.
Ik vind het niet belachelijk dat scholen leren hoe de wereld in elkaar zit. De evolutietheorie is al een heel lang tijdje bewezen. Het is ronduit triest dat steeds meer mensen zonder enige kloot te weten zo weinig respect voor leraren en wetenschappers hebben.
pi_218899974
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 16:56 schreef quo_ het volgende:

[..]
Als hardcore islam-knuffelaar is het voor je natuurlijk uitermate teleurstellend dat iedereen er grandioos doorheen prikt dat nieuwsuur op een uitermate kunstmatige manier de refo's er bij sleept.
Ik heb een lange geschiedenis van anti islam posts, maar sinds ik Palestijnen niet wil genociden ben ik opeens een islam knuffelaar geworden in de hoofdjes van mensen die een beetje ziek in de kop zijn. Veel van het kutte van islam zie ik terug in de mensen die vaak zeggen anti islam te zijn. Er is nu zelfs overlap tussen extreem rechts en islam wat betreft pedofiele profeten.
pi_218900029
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 11:57 schreef Weltschmerz het volgende:
Standaard alle lessen opnemen, geautomatiseerd laten scannen en als er een alarm afgaat strafrechtelijke onderzoek doen naar haatzaaien, discriminatie en groepsbelediging en gewoon vervolgen.
De Stasi belde net. Of je ook directeur wilt worden.
pi_218900035
quote:
Tamimi Arab vindt dat Nederland een keuze moet maken, met name omdat het hier gaat om door de staat gefinancierde scholen. "Willen we een multicultureel model waarin we heel verschillend over vrijheden denken? Of willen we toewerken naar een model waarin niet alleen gelijkwaardigheid, maar echt de gelijkheid, bijvoorbeeld tussen man en vrouw, gezien wordt als fundamenteel uitgangspunt? In het laatste geval betekent het dat we daar meer werk van moeten maken."
Laten we nu net komende maand verkiezingen hebben. Als dat kabinet rechts genoeg is dan zullen ze ongetwijfeld iets aan die godsdienstvrijheid willen doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218900061
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 12:10 schreef flyguy het volgende:
Uiteraard worden de Refo's er ook even bijgepakt, anders krijgt het weer het stempel islamofobie.
Precies :Y Alleen daarom :Y

Worden mensen nou nooit eens moe van dat McCarthyaanse "wie is hier een linkse deugneus?" :')
pi_218900066
Ik wou vanavond even kijken. Ben sowieso geen liefhebber van bijzonder onderwijs.
pi_218900076
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:25 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Precies :Y Alleen daarom :Y

Worden mensen nou nooit eens moe van dat McCarthyaanse "wie is hier een linkse deugneus?" :')
Refo wordt niet gefacilieerd.

Refo wordt met graagte belachelijk gemaakt.

Kritiek op Refo is al decennia de norm.

Dat Lubach z'n bek houdt over de islam, zo ook Youp, en Freek het al presteerde om Theo's dood in z'n eigen schoenen te schuiven zou ook een intelligent figuur als jou EINDELIJK eens moeten doen beseffen dat we een enorm probleem hebben met de islam
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900098
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Refo wordt niet gefacilieerd.

Refo wordt met graagte belachelijk gemaakt.

Kritiek op Refo is al decennia de norm.

Dat Lubach z'n bek houdt over de islam, zo ook Youp, en Freek het al presteerde om Theo's dood in z'n eigen schoenen te schuiven zou ook een intelligent figuur als jou EINDELIJK eens moeten doen beseffen dat we een enorm probleem hebben met de islam
Ik erken de problematiek ook, zoals ik in een eerder topic je al eens heb uitgelegd.
  maandag 29 september 2025 @ 19:30:46 #72
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218900100
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Laten we nu net komende maand verkiezingen hebben. Als dat kabinet rechts genoeg is dan zullen ze ongetwijfeld iets aan die godsdienstvrijheid willen doen.
Het gaat een enorme teringzooi worden in Europa in de toekomst, maar dat gaan wij niet meer meemaken.
pi_218900121
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:30 schreef Haushofer het volgende:
Ik wou vanavond even kijken. Ben sowieso geen liefhebber van bijzonder onderwijs.
[..]
Ik erken de problematiek ook, zoals ik in een eerder topic je al eens heb uitgelegd.
Fijn, dan misschien eens kappen met dat steeds maar weer willen gelijktrekken van zaken die niet gelijkgetrokken kunnen worden.

Niemand die hoeft te vrezen voor z'n baan, of z'n leven, door kritiek te hebben op Calvijn.

Doe hetzelfde eens met Mo z'n sekte.

Succes met het behouden van de kop-lichaam rato.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900139
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 18:15 schreef torentje het volgende:

[..]
Er zijn toch veel dingen die ik niet in het openbaar mag zeggen, zie bijv. Geert Wilders met zijn terechte kritiek op de Islam en zijn minder minder uitspraak.
Maar dat was een belediging. Hij ging daar een grens over.
pi_218900161
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb een lange geschiedenis van anti islam posts, maar sinds ik Palestijnen niet wil genociden ben ik opeens een islam knuffelaar geworden in de hoofdjes van mensen die een beetje ziek in de kop zijn. Veel van het kutte van islam zie ik terug in de mensen die vaak zeggen anti islam te zijn. Er is nu zelfs overlap tussen extreem rechts en islam wat betreft pedofiele profeten.
Oh?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900213
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:34 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Maar dat was een belediging. Hij ging daar een grens over.
Dan geldt de vrijheid van meningsuiting toch niet voor iedereen?
pi_218900233
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Fijn, dan misschien eens kappen met dat steeds maar weer willen gelijktrekken van zaken die niet gelijkgetrokken kunnen worden.

Niemand die hoeft te vrezen voor z'n baan, of z'n leven, door kritiek te hebben op Calvijn.

Doe hetzelfde eens met Mo z'n sekte.

Succes met het behouden van de kop-lichaam rato.
Man, wat ben jij zuur geworden.

Bedankt voor je advies 👍
pi_218900249
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:43 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Man, wat ben jij zuur geworden.

Bedankt voor je advies 👍
Zuur...?

Realistisch.

En geloof me, dat word jij straks ook. Geef het tijd.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900398
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zuur...?

Realistisch.

En geloof me, dat word jij straks ook. Geef het tijd.
Ja. Ik heb jouw manier van posten echt zien veranderen de afgelopen tijd (1/2 jaar?). Je klinkt zo net als de christenfundamentalisten die je hier zo graag bestrijdt.

Ik merk ook dat ik de sfeer op Fok! steeds zuurder en radicaler ervaar, en dat ik de neiging heb daar in mee te gaan. En dan heb ik het nog niet eens over gemak waarmee alles in links en rechts wordt gedacht en expertise geen enkele waarde meer heeft.

Misschien wordt het toch maar es tijd voor me om te stoppen. Het laatste wat ik wil worden is een simplistische azijnpisser van wie ik er teveel ervaar hier op Fok!. (daar bedoel ik jou overigens niet mee)
pi_218900411
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Oh?
Ja man voor genocide populair werd was ik een rechtse rakker.
pi_218900457
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:55 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Je klinkt als de christenfundamentalisten die je hier zo graag bestrijd.

Ik merk ook dat ik de sfeer op Fok! steeds zuurder en radicaler ervaar, en dat ik de neiging heb daar in mee te gaan. En dan heb ik het nog niet eens over gemak waarmee alles in links en rechts wordt gedacht en expertise geen enkele waarde meer heeft.

Misschien wordt het toch maar es tijd voor me om te stoppen.
Noem eens een fundamentalisch kenmerk.

En expertise? Ik heb al jaren hier internationale onderzoeken geplaatst waaruit blijkt dat theocratiën, vooral de islamitische, weinig te bieden hebben aan mensen die niet voldoen aan FUNDAMENTALISTISCHE kenmerken.

Mijn aversie zit tegen al die luie Westerse hypocriete types die WEL van leer trekken tegen het christendom maar continu zalvend optreden en manen tot 'nuance' en 'begrip' wanneer het Mohammed en z'n cult betreft.

Vanwaar, Haushofer, die achterlijke terughoudendheid bij lieden die al decennia te keer gaan tegen het christendom, wanneer de islam ter sprake komt?

Geef DAAR eens antwoord op, voordat je stopt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900529
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Noem eens een fundamentalisch kenmerk.

En expertise? Ik heb al jaren hier internationale onderzoeken geplaatst waaruit blijkt dat theocratiën, vooral de islamitische, weinig te bieden hebben aan mensen die niet voldoen aan FUNDAMENTALISTISCHE kenmerken.

Mijn aversie zit tegen al die luie Westerse hypocriete types die WEL van leer trekken tegen het christendom maar continu zalvend optreden en manen tot 'nuance' en 'begrip' wanneer het Mohammed en z'n cult betreft.

Vanwaar, Haushofer, die achterlijke terughoudendheid bij lieden die al decennia te keer gaan tegen het christendom, wanneer de islam ter sprake komt?

Geef DAAR eens antwoord op, voordat je stopt.
Ik heb je mijn historie en redenen hiervoor al in een ander topic gegeven. Ik heb ook aangegeven dat ik de problematiek erken, en dat ik vind dat de Islam met zijden handschoenen wordt aangepakt. Tot slot zeg ik niet dat je ideeën fundamentalistische kenmerken hebben; ik had het over de felheid en je toon. Dus ik snap niet zo goed wat je verder nog van me wilt horen.

Ik zat hier ook vooral omdat ik F&L zat werd vanwege een aantal users, maar hier is het niet heel veel beter. Ik heb verder ook geen wrok jegens je, want ik kan nog altijd genoeg posts wel van je waarderen. :)

Heb ook wel alles gezegd, geloof ik. Ik ga wat leuks met mijn tijd en energie doen.
pi_218900540
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:03 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Ik heb je mijn historie en redenen hiervoor al in een ander topic gegeven. Ik heb ook aangegeven dat ik de problematiek erken, en dat ik vind dat de Islam met zijden handschoenen wordt aangepakt. Dus ik snap niet zo goed wat je verder nog van me wilt horen.

Heb ook wel alles gezegd, geloof ik. Ik ga wat leuks met mijn tijd en energie doen :)
Wat is dan in vredesnaam je verwijt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900602
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat is dan in vredesnaam je verwijt?
Dat je hier met een enorme felheid van van alles en nog wat wordt beticht als je ook maar enigszins wat nuance en andere religies erbij probeert te betrekken. Dat totale gebrek aan nuance zie je ook in ons huidige politieke klimaat en daar ben ik klaar mee :)

Dus dat.
pi_218900632
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:08 schreef Haushofer het volgende:

[..]
Dat je hier van van alles en nog wat wordt beticht als je ook maar enigszins wat nuance en andere religies erbij probeert te betrekken. Daar ben ik klaar mee :)

Dus dat.
Me dunkt dat mijn argument daarover helder was.

Ga in Staphorst of Urk een bijbel in de hens zetten.

Ga in Rotterdam of Utrecht een koran in de hens zetten.

Daar heb je de reden waarom ik die 'nuance' wel heb gehad

We hebben hier NIETS te vrezen van het christendom en het is vooral goedkoop om dat half vergane lijk steeds maar weer uit de grond te trekken om met een 'JA MAAR ZIJ' te komen wanneer we het over de islam hebben.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900656
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Me dunkt dat mijn argument daarover helder was.

Ga in Staphorst of Urk een bijbel in de hens zetten.

Ga in Rotterdam of Utrecht een koran in de hens zetten.

Daar heb je de reden waarom ik die 'nuance' wel heb gehad
Ja, dat verschil zie ik. Sterker nog, op LinkedIn heb ik dit meerdere keren benoemd.

We hebben beide ons punt gemaakt. Het allerbeste :)
pi_218900668
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat is gewoon bullshit die alleen maar wordt rondgepompt door vrome religieuzen die het Scheppingsverhaal aan de man proberen te brengen. Er is een heleboel empirisch bewijs dat de evolutietheorie ondersteunt. Maar steek gerust je vingers in je oren en roep heel hard lalalala.
Hardop gelachen. Wellicht moet je je even in het onderwerp verdiepen voor je gaat roepen dat er bewijs voor is.
Er is niets, maar dan ook niet, dat (macro) evolutie zou steunen.
pi_218900681
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hardop gelachen. Wellicht moet je je even in het onderwerp verdiepen voor je gaat roepen dat er bewijs voor is.
Er is niets, maar dan ook niet, dat (macro) evolutie zou steunen.
Uhm...

Micro evolutie kan niet zonder macro evolutie

:')

Geloof je in micro, accepteer je by default macro.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218900740
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 17:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Klopt, en dat je thuis of in de kerk, maar ga het niet aan andere opleggen zich aan de regels van schapenhouders uit de bronstijd te houden.
Je mag sws niemand je religie of mening opdringen want dan valt de vrijheid van de ander weg.
pi_218900851
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 20:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Hardop gelachen. Wellicht moet je je even in het onderwerp verdiepen.
Larie. Er is niet alleen een enorme hoeveelheid empirisch bewijs, ook modelsimulaties wijzen in dezelfde richting.
pi_218901127
twitter

Niet alleen op scholen..
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_218901129
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 20:26 schreef recursief het volgende:

[..]
Larie. Er is niet alleen een enorme hoeveelheid empirisch bewijs, ook modelsimulaties wijzen in dezelfde richting.
Sure :')
Vandaar dat niemand met bewijs komt, maar een random user op FOK! die weet het natuurlijk beter dan welke wetenschapper dan ook :')
  maandag 29 september 2025 @ 21:14:08 #93
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_218901174
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 13:54 schreef Horzula het volgende:

[..]
Vrijheid van religie is juist het begin van de vrijheid van een eigen mening hebben.
Hoe naïef.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_218901213
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Sure :')
Vandaar dat niemand met bewijs komt, maar een random user op FOK! die weet het natuurlijk beter dan welke wetenschapper dan ook :')
Wat is jouw wetenschappelijke achtergrond?
pi_218901222
Religie op school gewoon helemaal afschaffen. Onderwijs hoort neutraal te zijn. Religie heeft niets te zoeken op een basisschool en stamt uit het jaar 1950. Het is nu 2025
pi_218902264
En dan gaan er weer massa's mensen op het CDA stenmmen, nog meer van die reliflapdrollen in de politiek die (hun) godsdienst ongelimiteerd boven alles willen stellen.
pi_218902277
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 16:39 schreef Mootje_Utrecht het volgende:

[..]
Smerigheid? Only op FOK! _O-. Het merendeel van de wereldbevolking is religieus :W. Misschien zelf eens in de spiegel kijken?
En de meeste huidige bloedige conflicten draaien om religieuze verschillen. Dus ja best smerig vanuit ons westers humanisme gezien om jeugd door belastinggeld met hun geloof op te jutten elkaar af te maken. 8-)
pi_218902351
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2025 21:19 schreef recursief het volgende:

[..]
Wat is jouw wetenschappelijke achtergrond?
Milieu wetenschappen
pi_218902352
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2025 21:21 schreef ricky3 het volgende:
Religie op school gewoon helemaal afschaffen. Onderwijs hoort neutraal te zijn. Religie heeft niets te zoeken op een basisschool en stamt uit het jaar 1950. Het is nu 2025
Dan hoort elke vorm van politiek en levensbeschouwing ook niet op scholen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 06:54 schreef Basp1 het volgende:

[..]
En de meeste huidige bloedige conflicten draaien om religieuze verschillen. Dus ja best smerig vanuit ons westers humanisme gezien om jeugd door belastinggeld met hun geloof op te jutten elkaar af te maken. 8-)
Oekraine-Rusland gaat niet om religieuze verschillen?
Israel-Hamas ook in basis niet om religie.

Om maar 2 grote oorlogen van nu te benoemen.
pi_218902445
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2025 07:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Milieu wetenschappen
Aha. Wat weet jij vanuit je wetenschappelijke achtergrond van de evolutietheorie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')