SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jullie mogen één keer raden wat ik aan het doen ben
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als iedereen een lul is op je werkquote:Op zondag 28 september 2025 16:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet zo standaard al je werk email beginnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee niet iedereenquote:Op zondag 28 september 2025 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als iedereen een lul is op je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 16:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee niet iedereenLekker divers en inclusief tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Ja toch, één en al diversiteitquote:Op zondag 28 september 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker divers en inclusief toch![]()
Ik raad Leffe winterbier aanzei ik zittend in de zon
Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)![]()
Proost!quote:Op zondag 28 september 2025 16:52 schreef Kissingbird het volgende:
Ik raad Leffe winterbier aanzei ik zittend in de zon
![]()
![]()
Dank je. Met de 2de bezig maar voel hem alquote:
Lekker voelenquote:Op zondag 28 september 2025 16:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je. Met de 2de bezig maar voel hem al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even patertje klappen, want heb cursus toch wel last minute kunnen voorbereiden voor morgenUw ADH vitamine Worst
Blub.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Per ongeluk tr geplaatst want scherm van foon niet vergrendeld in mijn broekzak
Uw ADH vitamine Worst
Mij zeker ge-TR'd?quote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk tr geplaatst want scherm van foon niet vergrendeld in mijn broekzak![]()
![]()
Je bent pas baas als je jezelf tr aannaait met dit als redenquote:
Zou wel een stunt zijnquote:Op zondag 28 september 2025 17:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent pas baas als je jezelf tr aannaait met dit als reden![]()
![]()
Was jij datquote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk tr geplaatst want scherm van foon niet vergrendeld in mijn broekzak![]()
Hoi. Dit is 33n tepel tr. Je kunt me negeren.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik dacht al wat een rare TRquote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk tr geplaatst want scherm van foon niet vergrendeld in mijn broekzak
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb hem afgevinkt en gemeldquote:Op zondag 28 september 2025 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel meteen iemand op vakantie gestuurd?
Nee hoor alleen afgevinkt omdat het een perongeluke tr wasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan gebeuren... zal wel vaker voorkomenquote:Op zondag 28 september 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem afgevinkt en gemeld
Nee hoor alleen afgevinkt omdat het een perongeluke tr was![]()
![]()
Ja hoor, is ook niet erg kan iedereen gebeurenquote:Op zondag 28 september 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan gebeuren... zal wel vaker voorkomenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Per ongeluk deze post ge-TR'dquote:Op zondag 28 september 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook niet erg kan iedereen gebeuren![]()
![]()
Ik heb een FOK!ker gevonden
DIt is pesten dus wel gemeldquote:
Nietus das het spel slimjanusquote:![]()
Maar als ik kijk naar het aantal bolken van u dan zou u dus veel gepest hebben
Dat was niet mijn intentie. Het liefst bolk ik nauwelijksquote:Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nietus das het spel slimjanus![]()
Maar als ik kijk naar het aantal bolken van u dan zou u dus veel gepest hebben![]()
![]()
O er prikt iets door het scherm, een puntige neus van Jussiepinokio waarschijnlijkquote:Op zondag 28 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was niet mijn intentie. Het liefst bolk ik nauwelijksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hebt wel liever dat 10.000 bolks moet zetten voor een paar punten?quote:Op zondag 28 september 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er prikt iets door het scherm, een puntige neus van Jussiepinokio waarschijnlijk![]()
![]()
Ik heb liever dat je helemaal geen bolk zetquote:Op zondag 28 september 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt wel liever dat 10.000 bolks moet zetten voor een paar punten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 28 september 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je helemaal geen bolk zet
Ja zo bedoelde ik mijn post ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bolkquote:
Dottekebolk en ook een JustinBolk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ALtijd weer die Dot hequote:Op zondag 28 september 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Dottekebolk en ook een JustinBolk.
ho verkeerde smileyAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 18:58 schreef devzero het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
What time is love Behind the cow![]()
![]()
FOK! zo dood dat zelfs dit topic redelijk dood is
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Best wel erg hequote:Op zondag 28 september 2025 19:28 schreef Dven het volgende:
FOK! zo dood dat zelfs dit topic redelijk dood isMaak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Morgen als iedereen weer aan het "werk" is zal het wel weer drukker zijn.quote:Op zondag 28 september 2025 19:28 schreef Dven het volgende:
FOK! zo dood dat zelfs dit topic redelijk dood isMaakt de lekkerste wraps O+![]()
Bolken voor je geldquote:Op zondag 28 september 2025 19:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Morgen als iedereen weer aan het "werk" is zal het wel weer drukker zijn.![]()
![]()
Of niet, maar de maand is bijna voorbijquote:Op zondag 28 september 2025 19:30 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Morgen als iedereen weer aan het "werk" is zal het wel weer drukker zijn.
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Nee, ik heb natuurlijk een privé vliegtuig!quote:Op zondag 28 september 2025 00:51 schreef devzero het volgende:
@:mizzezamy en ik komen beiden terug uit Zuid-AfrikaZouden we in het zelfde vliegtuig zitten?
Maar weinig boeiends kunnen kopen dit weekend, teveel bezig geweest met mn offline leven
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Amyquote:Op zondag 28 september 2025 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb natuurlijk een privé vliegtuig!
Maar weinig boeiends kunnen kopen dit weekend, teveel bezig geweest met mn offline leven![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga nu net wat pinda's eten, komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 28 september 2025 01:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik kom over 4 uur pas thuis uit Zuid-Afrika, maar @:mizzezamy heeft alle pinda's opgegeten, dus ik moet op een houtje bijten. Maar het begint nu een beetje af te koelen (29 graden nu), dus nog even een wandelingetje
Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Beidequote:Op zondag 28 september 2025 19:31 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Het is dat of een bolus in de pot dumpen...![]()
![]()
Owja, oktober alweer...quote:Op zondag 28 september 2025 19:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of niet, maar de maand is bijna voorbijMaakt de lekkerste wraps O+![]()
En nu ben ik er weer vandoor, pinda's eten
Smikkelen en smullenquote:Op zondag 28 september 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ben ik er weer vandoor, pinda's eten
Smakelijkquote:Op zondag 28 september 2025 19:34 schreef MizzezAmy het volgende:
En nu ben ik er weer vandoor, pinda's eten![]()
![]()
Het leek er op dat iedereen naar Mexico aan het vliegen was, daar was alles de hele tijd uitverkochtquote:Op zondag 28 september 2025 19:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik heb natuurlijk een privé vliegtuig!
Maar weinig boeiends kunnen kopen dit weekend, teveel bezig geweest met mn offline leven![]()
![]()
Je moet ook naar Canadaquote:Op zondag 28 september 2025 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leek er op dat iedereen naar Mexico aan het vliegen was, daar was alles de hele tijd uitverkocht![]()
Ik eet net een mochi snoepjequote:Op zondag 28 september 2025 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ga nu net wat pinda's eten, komt wel dichtbij zoMaar niet in japan gekocht, gewoon in een van de Aziatische winkeltjes hier
![]()
![]()
Ja, maar eigenlijk overal waar ik kwam wel.quote:Op zondag 28 september 2025 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leek er op dat iedereen naar Mexico aan het vliegen was, daar was alles de hele tijd uitverkocht
Of paar keer dat ik net iets te laat was, stond er dat de items nog te koop waren, maar als ik ze wilde kopen kwam foutmelding dat er niet genoeg op voorraad waren
En als je iets te lang wachtte, dan werd je al beroofdquote:Op zondag 28 september 2025 19:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk overal waar ik kwam wel.
Of paar keer dat ik net iets te laat was, stond er dat de items nog te koop waren, maar als ik ze wilde kopen kwam foutmelding dat er niet genoeg op voorraad waren![]()
![]()
Oooh die zijn zo lekker.quote:Op zondag 28 september 2025 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik eet net een mochi snoepjeMaar niet in japan gekocht, gewoon in een van de Aziatische winkeltjes hier
Had ze laatst hier gehaald. Was wel een verrassing dat sommige met pindakaas gevuld waren
Jep, maar we hebben het weer overleefdquote:Op zondag 28 september 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
En als je iets te lang wachtte, dan werd je al beroofd
Ja, zijn hamkaas borrelnootjesquote:
Helaas wel. En drukke weken achter de rug, laat de tijd ook wel voorbij vliegen...quote:Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Jah, ben wat aan het minderen qua FOK! tijdquote:
Nee, huismerk van de plus, maar die smaken bijna hetzelfde als de tijgernootjesquote:Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶![]()
Komende week wat rustiger?quote:Op zondag 28 september 2025 19:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Helaas wel. En drukke weken achter de rug, laat de tijd ook wel voorbij vliegen...Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Oh maar eens uit proberenquote:Op zondag 28 september 2025 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, huismerk van de plus, maar die smaken bijna hetzelfde als de tijgernootjes
Ah zo. Geen probleem natuurlijk, is meer dan FOK.quote:Op zondag 28 september 2025 19:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ben wat aan het minderen qua FOK! tijdMaakt de lekkerste wraps O+![]()
Beetje rustiger. Ben sinds een paar maand over op een andere functie binnen het bedrijf waar ik werk en alles kost wat meer tijd omdat ik de ervaring met de omgeving nog niet volledig heb.quote:Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Een flesje West-Vleteren 12 opengetrokken
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zoveel meer ookquote:Op zondag 28 september 2025 19:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah zo. Geen probleem natuurlijk, is meer dan FOK.
Maar heb je wel gemist hoor
Druk druk drukquote:Op zondag 28 september 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou vergeten![]()
Weet ik alles van, en dat meer is in sommige gevallen dankzij fokquote:Op zondag 28 september 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel meer ook
Maar heb je wel gemist hoor![]()
Noh
Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Hey, Robbie Williams concert is begonnen. Zo maar even in het park zitten
Ah zo..functie bevalt wel beter?quote:Op zondag 28 september 2025 19:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje rustiger. Ben sinds een paar maand over op een andere functie binnen het bedrijf waar ik werk en alles kost wat meer tijd omdat ik de ervaring met de omgeving nog niet volledig heb.Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
Ik had liever mijn oude nog gehad. Het betaald wel beter maar er is meer dan dat... Maar ik geef niet meteen op, het is een leuke uitdaging en als ik het beter onder de knie heb zal ik er meer plezier uit halen ga ik vanuit.quote:Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Ja je moet het ook even de tijd gevenquote:Op zondag 28 september 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik had liever mijn oude nog gehad. Het betaald wel beter maar er is meer dan dat... Maar ik geef niet meteen op, het is een leuke uitdaging en als ik het beter onder de knie heb zal ik er meer plezier uit halen ga ik vanuit.![]()
Sowieso, zie over een jaar wel weerquote:Op zondag 28 september 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet het ook even de tijd geven![]()
Kan geen maan zien helaas, is nog te laag.Maakt de lekkerste wraps O+![]()
Hier is de maan nu achter de huizen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, even checken of ik em kan zien.
Was net op tijd
Lekker!quote:Op zondag 28 september 2025 19:50 schreef Dven het volgende:
Een flesje West-Vleteren 12 opengetrokkenProost!
![]()
![]()
Dit had ik niet verwacht van een aiIk zou een aantal dingen anders doen, maar toch...
Zo'n zwarte met grote poten?quote:Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Shii het volgende:
Sow dat was een gigantische spin.Even buiten gezet.
Of zo één:quote:Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met grote poten?![]()
![]()
Joehoe @Kissingbird
Grootste sokkenfabriek van West-Europa komt terug maar dan in het theaterquote:De geschiedenis van de grootste kousen- en sokkenfabriek van West-Europa, Jansen de Wit uit Schijndel, wordt veertig jaar na het faillissement opnieuw tot leven gebracht. Met een theaterstuk en een speciale tentoonstelling herdenkt theatergroep De Wildemannen de iconische fabriek die decennialang het hart van de regio was. "Als ik langs de plek van De Sok fiets, dan denk ik nog steeds terug aan die tijd", vertelt oud-medewerkster van de fabriek Sjan Russens.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met grote poten?![]()
Zo eentje die stampt als ie loopt.![]()
![]()
Teveel gedoequote:Op zondag 28 september 2025 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
nee meteen een zakje eroverheen, met een elastiekje![]()
![]()
Ik pak die met mijn hand op en zet het buiten. Spinnen zijn nuttige beesten en de wolfsspinnen die we hier hebben, jagen op kakkerlakken.quote:![]()
Ik heb geen kakkerlakken hierquote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pak die met mijn hand op en zet het buiten Spinnen zijn nuttige beesten en de wolfsspinnen die we hier hebben, jagen op kakkerlakken.![]()
Buiten hebben we er hier voldoende, net als muggen. Ik gok dat ze liever een subtropisch klimaat hebben dan dat gure nederlandse weerquote:![]()
![]()
Ja in Rotterdam zijn er ook genoegquote:Op zondag 28 september 2025 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Buiten hebben we er hier voldoende, net als muggen. Ik gok dat ze liever een subtropisch klimaat hebben dan dat gure nederlandse weer![]()
![]()
Ja.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeg ie of de kakkerlak thuis was?![]()
Maar er is wel een kat thuis, die pakte vroeger wel een spin, maar nu staat ie erbij te kijken en denkt doe het zelf maar, die is te groot.![]()
Nu mag jij het doenquote:Op zondag 28 september 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar er is wel een kat thuis, die pakte vroeger wel een spin, maar nu staat ie erbij te kijken en denkt doe het zelf maar, die is te groot.![]()
![]()
DDe wijde wereld inquote:Op zondag 28 september 2025 21:06 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Glaasje erop, kartonnetje eronder en lekker buiten laten spelen. Ver weg van de deurbel.![]()
quote:Op zondag 28 september 2025 21:15 schreef maily het volgende:
@:kree ben je oke?
Meerdere gewonden door ernstig ongeluk met drie auto's in Rijnsburg![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-09-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 8095 / +326 / +358 / 11167 / 12363 / 0.65
2. Dotteke / 1856 / +13 / +36 / 3515 / 4270 / 0.43
3. KillemWieft / 1196 / +17 / +44 / 717 / 1079 / 1.11
4. KoningWouter / 1141 / +47 / +190 / 1454 / 1847 / 0.62
5. FreshFruit / 943 / +65 / +9 / 1080 / 1471 / 0.64
6. kree / 734 / +67 / +0 / 2156 / 2643 / 0.28
7. devzero / 625 / +7 / +14 / 576 / 805 / 0.78
8. hemarookworst / 567 / +35 / +30 / 963 / 1398 / 0.41
9. _UserName_ / 443 / +16 / +51 / 421 / 597 / 0.74
10. Homijn / 421 / +4 / +0 / 108 / 205 / 2.05
11. mario390 / 409 / +7 / +0 / 210 / 385 / 1.06
12. DJMO / 386 / +3 / +34 / 723 / 1016 / 0.38
13. Pinnenmutske / 357 / +5 / +16 / 770 / 1054 / 0.34
14. Dr.Mikey / 339 / +0 / +0 / 202 / 339 / 1
15. Masberum / 283 / +0 / +0 / 387 / 493 / 0.57
16. maily / 276 / +57 / +1 / 1218 / 1403 / 0.2
17. gebrokenglas / 275 / +8 / +2 / 1391 / 1801 / 0.15
18. ToT / 275 / +12 / +0 / 1707 / 1963 / 0.14
19. RedShoe / 270 / +0 / +0 / 1102 / 1215 / 0.22
20. StevenHyde / 266 / +3 / +0 / 730 / 940 / 0.28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En dat was een gewapende overval op een ijswinkel in Wormerveer. Ruim twee uur zoet mee geweest
was jij daar ook?quote:Op zondag 28 september 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
En dat was een gewapende overval op een ijswinkel in Wormerveer. Ruim twee uur zoet mee geweest![]()
![]()
Wist niet dat jij zo gewelddadig wasquote:Op zondag 28 september 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
En dat was een gewapende overval op een ijswinkel in Wormerveer. Ruim twee uur zoet mee geweest![]()
![]()
Ja. The hours After. Ik kreeg de melding via burgernet binnen en ben gelijk gaan kijken.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
waarom?quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. The hours After. Ik kreeg de melding via burgernet binnen en ben gelijk gaan kijken.![]()
Je kon ook in de plomp springen, hihiquote:Op zondag 28 september 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat het kon?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wormerveer IJssalon ’t IJscuypje is zondagavond rond 19.00 uur op de hoek van de Krommenieërweg en het Krommenieërpad doelwit geweest van een gewapende overval. De dader wist met een nog onbekende buit te vluchten. Eigenaar Shona van Assema is heel erg geschrokken. „Het gebeurde allemaal heel snel.”
Op het moment van de overval stond een jonge medewerker alleen in de zaak. De man liep naar binnen met een groot mes, vertelt eigenaar Shona van Assema aan de telefoon. „Hij kwam heel hard binnenlopen. Terwijl hij haar bedreigde met een mes, droeg hij op dat ze al het geld uit de kassa moest geven. Gelukkig heeft ze goed gehandeld en heeft ze gedaan wat hij zei. Ze heeft zichzelf niet in gevaar gebracht en we zijn heel blij dat ze ongedeerd is.” Ook omstanders zagen dat de overvaller een mes bij zich had.
De eigenaar was zelf niet aanwezig toen de overval plaatsvond. „Het gebeurde allemaal heel snel”, vervolgt Van Assema. „De schrik zit er goed in. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.” Het is nog niet duidelijk of IJscuypje maandag opengaat, laat ze alvast weten.
De medewerker is mee naar het politiebureau om haar verhaal te doen en krijgt slachtofferhulp, meldt de eigenaar. De politie is direct een onderzoek gestart. Daarbij wordt gekeken naar mogelijke beelden van deurbelcamera’s in de omgeving. Ook roept de politie getuigen op om zich te melden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Was geen optie.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wel naar voor diegene in de winkel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: