Druk druk drukquote:Op zondag 28 september 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou vergeten
Weet ik alles van, en dat meer is in sommige gevallen dankzij fokquote:Op zondag 28 september 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zoveel meer ook
Maar heb je wel gemist hoor
Ah zo..functie bevalt wel beter?quote:Op zondag 28 september 2025 19:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beetje rustiger. Ben sinds een paar maand over op een andere functie binnen het bedrijf waar ik werk en alles kost wat meer tijd omdat ik de ervaring met de omgeving nog niet volledig heb.
Ik had liever mijn oude nog gehad. Het betaald wel beter maar er is meer dan dat... Maar ik geef niet meteen op, het is een leuke uitdaging en als ik het beter onder de knie heb zal ik er meer plezier uit halen ga ik vanuit.quote:
Ja je moet het ook even de tijd gevenquote:Op zondag 28 september 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik had liever mijn oude nog gehad. Het betaald wel beter maar er is meer dan dat... Maar ik geef niet meteen op, het is een leuke uitdaging en als ik het beter onder de knie heb zal ik er meer plezier uit halen ga ik vanuit.
Sowieso, zie over een jaar wel weerquote:Op zondag 28 september 2025 20:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja je moet het ook even de tijd geven
Hier is de maan nu achter de huizen.quote:Op zondag 28 september 2025 20:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oeh, even checken of ik em kan zien.
Lekker!quote:Op zondag 28 september 2025 19:50 schreef Dven het volgende:
Een flesje West-Vleteren 12 opengetrokken
Zo'n zwarte met grote poten?quote:Op zondag 28 september 2025 20:25 schreef Shii het volgende:
Sow dat was een gigantische spin.Even buiten gezet.
Of zo één:quote:Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met grote poten?
quote:De geschiedenis van de grootste kousen- en sokkenfabriek van West-Europa, Jansen de Wit uit Schijndel, wordt veertig jaar na het faillissement opnieuw tot leven gebracht. Met een theaterstuk en een speciale tentoonstelling herdenkt theatergroep De Wildemannen de iconische fabriek die decennialang het hart van de regio was. "Als ik langs de plek van De Sok fiets, dan denk ik nog steeds terug aan die tijd", vertelt oud-medewerkster van de fabriek Sjan Russens.
quote:Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met grote poten?
Teveel gedoequote:Op zondag 28 september 2025 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
nee meteen een zakje eroverheen, met een elastiekje
Ik pak die met mijn hand op en zet het buiten. Spinnen zijn nuttige beesten en de wolfsspinnen die we hier hebben, jagen op kakkerlakken.quote:
Ik heb geen kakkerlakken hierquote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pak die met mijn hand op en zet het buiten Spinnen zijn nuttige beesten en de wolfsspinnen die we hier hebben, jagen op kakkerlakken.
Buiten hebben we er hier voldoende, net als muggen. Ik gok dat ze liever een subtropisch klimaat hebben dan dat gure nederlandse weerquote:
Ja in Rotterdam zijn er ook genoegquote:Op zondag 28 september 2025 20:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Buiten hebben we er hier voldoende, net als muggen. Ik gok dat ze liever een subtropisch klimaat hebben dan dat gure nederlandse weer
Ja.quote:Op zondag 28 september 2025 20:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeg ie of de kakkerlak thuis was?
Nu mag jij het doenquote:Op zondag 28 september 2025 20:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar er is wel een kat thuis, die pakte vroeger wel een spin, maar nu staat ie erbij te kijken en denkt doe het zelf maar, die is te groot.
De wijde wereld inquote:Op zondag 28 september 2025 21:06 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Glaasje erop, kartonnetje eronder en lekker buiten laten spelen. Ver weg van de deurbel.
quote:Op zondag 28 september 2025 21:15 schreef maily het volgende:
@:kree ben je oke?
Meerdere gewonden door ernstig ongeluk met drie auto's in Rijnsburg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
was jij daar ook?quote:Op zondag 28 september 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
En dat was een gewapende overval op een ijswinkel in Wormerveer. Ruim twee uur zoet mee geweest
Wist niet dat jij zo gewelddadig wasquote:Op zondag 28 september 2025 21:31 schreef DJMO het volgende:
En dat was een gewapende overval op een ijswinkel in Wormerveer. Ruim twee uur zoet mee geweest
Ja. The hours After. Ik kreeg de melding via burgernet binnen en ben gelijk gaan kijken.quote:
waarom?quote:Op zondag 28 september 2025 21:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja. The hours After. Ik kreeg de melding via burgernet binnen en ben gelijk gaan kijken.
Je kon ook in de plomp springen, hihiquote:Op zondag 28 september 2025 21:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Omdat het kon?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was geen optie.quote: