Of zo één:quote:Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met grote poten?
quote:De geschiedenis van de grootste kousen- en sokkenfabriek van West-Europa, Jansen de Wit uit Schijndel, wordt veertig jaar na het faillissement opnieuw tot leven gebracht. Met een theaterstuk en een speciale tentoonstelling herdenkt theatergroep De Wildemannen de iconische fabriek die decennialang het hart van de regio was. "Als ik langs de plek van De Sok fiets, dan denk ik nog steeds terug aan die tijd", vertelt oud-medewerkster van de fabriek Sjan Russens.
quote:Op zondag 28 september 2025 20:26 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met grote poten?
Teveel gedoequote:Op zondag 28 september 2025 20:34 schreef maily het volgende:
[..]
nee meteen een zakje eroverheen, met een elastiekje
Ik pak die met mijn hand op en zet het buiten. Spinnen zijn nuttige beesten en de wolfsspinnen die we hier hebben, jagen op kakkerlakken.quote:
Ik heb geen kakkerlakken hierquote:Op zondag 28 september 2025 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik pak die met mijn hand op en zet het buiten Spinnen zijn nuttige beesten en de wolfsspinnen die we hier hebben, jagen op kakkerlakken.
Buiten hebben we er hier voldoende, net als muggen. Ik gok dat ze liever een subtropisch klimaat hebben dan dat gure nederlandse weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |