Was jij datquote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk tr geplaatst want scherm van foon niet vergrendeld in mijn broekzak
Hoi. Dit is 33n tepel tr. Je kunt me negeren.quote:
Ik dacht al wat een rare TRquote:Op zondag 28 september 2025 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Per ongeluk tr geplaatst want scherm van foon niet vergrendeld in mijn broekzak
Ik heb hem afgevinkt en gemeldquote:Op zondag 28 september 2025 17:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel meteen iemand op vakantie gestuurd?
Kan gebeuren... zal wel vaker voorkomenquote:Op zondag 28 september 2025 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem afgevinkt en gemeld
Nee hoor alleen afgevinkt omdat het een perongeluke tr was
Ja hoor, is ook niet erg kan iedereen gebeurenquote:Op zondag 28 september 2025 18:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan gebeuren... zal wel vaker voorkomen
Per ongeluk deze post ge-TR'dquote:Op zondag 28 september 2025 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, is ook niet erg kan iedereen gebeuren
DIt is pesten dus wel gemeldquote:
Nietus das het spel slimjanusquote:
Dat was niet mijn intentie. Het liefst bolk ik nauwelijksquote:Op zondag 28 september 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nietus das het spel slimjanus![]()
Maar als ik kijk naar het aantal bolken van u dan zou u dus veel gepest hebben
O er prikt iets door het scherm, een puntige neus van Jussiepinokio waarschijnlijkquote:Op zondag 28 september 2025 18:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat was niet mijn intentie. Het liefst bolk ik nauwelijks
Jij hebt wel liever dat 10.000 bolks moet zetten voor een paar punten?quote:Op zondag 28 september 2025 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O er prikt iets door het scherm, een puntige neus van Jussiepinokio waarschijnlijk
Ik heb liever dat je helemaal geen bolk zetquote:Op zondag 28 september 2025 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt wel liever dat 10.000 bolks moet zetten voor een paar punten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 28 september 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je helemaal geen bolk zet
Ja zo bedoelde ik mijn post ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bolkquote:
ALtijd weer die Dot hequote:Op zondag 28 september 2025 18:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Dottekebolk en ook een JustinBolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |